Забава
Црно-бела фотографија објавена на годишнината на свадбата на Кејт и Вилијам, фановите шокирани
Принцезата и принцот од Велс Кејт Мидлтон и Вилијам денеска ја слават 13-годишнината од бракот. Оваа убава пригода дојде во тежок момент за целото семејство. Љубовта на славните сопружници е особено на испит откако беше откриено дека принцезата има рак и влезе во процес на лекување.
И со оваа тажна симболика на бројот 13, Кејт и Вилијам покажаа дека нивниот брак е силен. Имено, тие на својот официјален профил на социјалните мрежи објавија досега невидена фотографија од нивната гламурозна венчавка која ја следеше цел свет.
Младенците се смешкаат на оваа објава, полни со ентузијазам за се што им носи иднината. Обожавателите се воодушевени од оваа објава бидејќи со недели ја чекаат судбината на саканата принцеза.
View this post on Instagram
Но, имаше и такви кои во коментар велат дека фотографијата е црно-бела и дека симболиката е мрачна знаејќи дека Кејт се бори за закрепнување.
– Зошто црно-бела фотографија?
– Се шокирав кога ја видов црната боја, таа навестува лоши работи.
– Зарем не можеше да има посреќна фотографија?
– Црно-белите фотографии не се објавуваат освен ако некој не умрел – ова се само дел од бројните коментари.
Кејт Мидлтон и принцот Вилијам се венчаа пред речиси 2.000 гости во опатијата и телевизиска и интернет публика која се мери со стотици милиони, а некои проценки велат дека имало две милијарди луѓе. Духовниот водач на англиската црква, надбискупот од Кентербери Роан Вилијамс, ја прогласи двојката официјално во брак.
Принцот Вилијам и неговата невеста Кејт Мидлтон се бакнаа двапати на балконот на Бакингемската палата. Следени со будните очи на илјадниците собрани, младиот пар се појави на балконот во придружба на кралското семејство и семејството на Кејт Мидлтон. Вилијам и Кејт се бакнаа двапати, првиот пат кратко. Над Бакингемската палата, авиони на кралското воздухопловство прелетаа над толпата.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Застани и погледни каде си: хороскоп за последните денови од 2025
Последните денови од 2025 година не носат големи ветувања, туку тивка, но силна порака – застанете и погледнете каде сте. Ова е период на затворање циклуси, внатрешни пресметки и свесно отпуштање на сè што ве исцрпува. Малите одлуки сега имаат долгорочно влијание.
Ова не е време за пасивно чекање, туку за активна лична одговорност, јасност и искреност кон себе.
Овен – Успорување и поставување граници. Помалку обврски значат повеќе енергија.
Бик – Вредности и пари. Крај на трошоци и односи што не ве почитуваат.
Близнаци – Комуникација. Искрен разговор носи олеснување.
Рак – Емоционален баланс. Учите да не ги носите туѓите грижи.
Лав – Идентитет. Престанувате да се докажувате – суштината останува.
Девица – Здравје и рутина. Мали промени носат брзи резултати.
Вага – Односи. Бирате мир и стабилност, не компромис по секоја цена.
Шкорпија – Контрола. Ослободувањето носи вистинска сила.
Стрелец – Насока. Ги преиспитувате целите и правите искрен избор.
Јарец – Одговорност кон себе. Балансот станува подеднакво важен како и обврските.
Водолија – Иднина и планови. Идеите сега стануваат темел за 2026.
Риби – Внатрешен глас. Интуицијата води – тишината носи одговори.
Забава
„Зooтопија 2“ стана најпрофитабилен холивудски филм за 2025 година
Вториот дел од приказната на неочекуваното дуо, „Зоотопија 2“, е официјално најпрофитабилниот холивудски филм за оваа година.
Анимираното продолжение на Дизни , преполно со животински ликови, веќе достигна импресивни 1,13 милијарди долари светски приходи само 20 дена по премиерата, победувајќи го римејкот на „Лило и бод“, кој заврши со 1,03 милијарди долари.
Сепак, надвор од Асоцијацијата на филмски уметници, кинескиот анимиран блокбастер „Не Жа 2“ останува најголемата заработка во 2025 година со огромни 1,9 милијарди долари.
depositphotos
Забава
(Фото) Дуа Липа го враќа трендот логоманија
Во последните неколку години, особено со појавата на old money-стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња.
Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, првин се забележува во гардеробата на познатите личности.
Пример за овој начин на облекување презентира пејачката Дуа Липа за време на вечерно излегување во Њујорк. Таа носеше облека од „Гучи“, што вреска со својот дизајн дека доаѓа од фабриката на брендот.
Таа избра комбинација од сатенска блуза со машна и миди здолниште со рамен крој. Стилот го надополни со чанта „џеки“, длабоки чизми, а сè беше покриено со препознатливиот монограм на GG.
View this post on Instagram
Облеката беше монохроматска, а Липа со ова издание покажа дека т.н. логоманија се враќа како тренд.
Модните списанија, како што се „Вог“ и „Мари Клер“, го пофалија овој начин на облекување нагласувајќи дека пејачката го враќа трендот логоманија.

