Забава
25 години „Нетфликс“: Компанија што испраќаше ДВД по пошта стана стриминг-гигант
„Нетфликс“ ја бележи својата 25-годишнина.
Денес, најголемата услуга за видеостриминг во светот започна со испраќање ДВД-а на купувачите по пошта. Сега зафаќа повеќе од 15 отсто од светската интернет пропусност и има претплатници во повеќе од 190 земји. Како компанијата постигна таков неверојатен успех? Тоа беше долго патување полно со обиди и грешки, среќа и неверојатно добар тајминг.
„Нетфликс“ е основан во 1997 година од Рид Хестингс и Марк Рендолф во малиот калифорниски град Скотс Вали во округот Санта Круз. Хестингс рече дека идејата е поттикната од казната од 40 долари што ја добил откако го изнајмил филмот „Аполо 13“ од одамна пропаднатиот Blockbuster но го вратил со доцнење од шест недели. Еден ден додека вежбал во теретана, смислил услуга која овозможила да нарачате филм преку интернет и да го добиете по пошта.
Сепак, според Рандолф, оваа приказна не е вистинита и била само маркетиншка шега. Имено, во почетокот на 1997 година, Рид беше извршен директор на компанијата за која работеа, Pure Atria, а Марк беше нејзин потпретседател за корпоративен маркетинг. Бидејќи претстојното спојување со друга компанија ќе ги остави без работа и двајцата, Марк тврди дека Рид му рекол: „Ајде да смислиме идеја, ти можш да ја водиш, а јас ќе ја финансирам“.
Тие секој ден патувале од своите домови во Санта Круз до Силиконската долина, а Марк, кој сакал да започне нешто како „Амазон“, му понуди на Рид различни идеи за онлајн продавници. Му предложил да продаваат даски за сурфање, бејзбол палки по нарачка, персонализирана храна за кучиња и шампон.
Но одговорот на Рид на секој предлог бил дека тоа никогаш нема да успее. Тогаш Марк слушнал за нов интеесен производ измислен во Јапонија, наречен Ди-ви-ди. Тој сфатил дека овој изум наскоро ќе ги замени VHS лентите како стандард за гледање филмови дома. По малку размислување, Рид ја прифатил неговата идеја.
„Нетфликс“ е регистриран и основан на 29 август 1997 година со капитал од 1,9 милиони долари од Рид Хестингс, а подоцна овој капитал бил дополнет со други инвеститори. Хестингс стана мнозински сопственик на компанијата со 70% од акциите, а Марк Рендолф стана извршен директор и малцински сопственик.
По неколку итерации во првите неколку години, „Нетфликс“на крајот создаде успешен бизнис модел: услуга базирана на претплата без датуми на доспевање или доцни такси, со неограничен пристап до содржината по цена од 19,95 долари. Имаше и „нарачка за испраќање“ каде што претплатниците го одредуваа редоследот по кој ДВД-а им се испраќаа по пошта.
Стримингот ги лансираше меѓу најуспешните компании во светот.
Пресвртната точка за компанијата дојде во 2007 година кога лансираше услуга за стриминг, доставувајќи содржина директно до телевизорите, компјутерите и таблетите преку услугата Watch Now. Стримингот првпат беше воведен во Канада, а во 2010 година во САД.
Стримингот се покажа како полн погодок, а во 2012 година, Нетфликс почна да произведува оригинална содржина. Неговата прва серија беше Lilyhammer, а една година подоцна го продуцираа нивниот прв голем хит – серијата House of Cards („Куќа од карти“) со Кевин Спејси во главната улога.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
„На кој нормален човек би му текнало да се фотографира вака?“: Ким Кардашјан на удар на критики
Ким Кардашијан се најде на удар на критики откако позираше во атрактивно издание носејќи крст околу вратот.
Таа сними реклама за новата колекција на нејзиниот бренд Skims во соработка со Dolce & Gabbana. Носеше градник и боксерки кои ги спушти надолу. Следеа бројни негативни коментари.
„Ова е навистина непримерно“, „На кој нормален човек би му текнало да се фотографира вака?“, „Ја навредувате религијата. Невкусно е“, „Зошто секогаш носи крст кога е полугола?“, се некои од нив.
Забава
Тори Спелинг објави фотографии во бикини: „Покажав друга страна од себе“
Актерката и реалити ѕвезда Тори Спелинг на својот Инстаграм профил сподели носталгични моменти од минатото. Имено, таа објави стари фотографии кои се направени во октомври 2000 година, кога позирала за насловната страница на магазинот „Stuff“.
На една од фотографиите таа носи виолетово бикини, а објави и неколку други страници од тоа издание на магазинот, на кои исто така позира во различни костими за капење.
Во описот на објавата, Тори напиша: „Сакав да покажам дека добрата девојка, позната како Дона Мартин, сепак може да биде личност која го заснова својот живот на верата, семејството, добрината, моралните вредности, силата и промисленоста, но и поседува привлечност, прифатив сопствен стил и покажав поинаква страна од себе“.
Таа, исто така, објави страница од списанието на која е вклучено и нејзиното интервју, во кое зборува за нејзината кариера, предизвикувачките улоги и за нејзината витка фигура.
Забава
Ексклузивното музичко кабаре-шоу „Нина“ на 15 февруари во Скопје – љубов, љубомора, криминал и покајание
„Животот е ништо повеќе од шаховска партија. Таа секогаш се гледаше себеси како пион, сè додека судбината не ѝ понуди шанса да ја одигра играта како кралица.“
Денот на вљубените добива нова димензија кога на 15 февруари 2025, „Македонската опера и балет“, ќе блесне во светлината на ексклузивното музичко кабаре шоу „НИНА“ – спектакуларен перформанс, што го носи духот на Бродвеј и магијата на џез ерата директно во срцето на Скопје.
Фасцинантна приказна за обична девојка, која се соочува со избор – да продолжи да игра според правилата и да се бори со тешкотиите што животот ѝ ги наметнува или да и се спротивстави на судбината и да ја земе контролата во свои раце, по секоја цена. Љубов, љубомора, криминал, покајание – сето ова и многу повеќе ќе го видите во шоуто „НИНА“.
Гледачите ќе бидат маѓепсани од неочекуваните пресврти во приказната, детективските истраги, љубовните приказни и блескавите слики од холивудскиот живот. Шоуто ќе ве транспортира во гламурозната атмосфера на Бродвеј Кабаре, со сите негови раскошни костими, извонредна музика и стилски танцови изведби.
„НИНА“ е спектакл од големи размери и извонредно импресивно шоу од секој аспект. Благодарение на напорите на меѓународен тим професионалци, создадовме двокатна сцена со внатрешни лавиринти, обложена со големи ЛЕД екрани кои емитуваат специјално изработена видео содржина. Сценографијата што ќе ја сведочат гледачите е толку реалистична што во еден момент ќе ги почувствуваат ладните ветришта од затворската ќелија, во друг ќе се најдат како гости на најгласната свадба, а во третиот ќе ја почувствуваат удобноста на едно елегантно кабаре.
Кореографијата во шоуто „НИНА“ ќе ги изненади дури и најпребирливите гледачи со своите енергични групни точки, нежни дуети и акробации. Овој спектакл е вистински празник за сетилата, кој ќе ве држи во неизвесност од првата минута и нема да ве пушти до самиот крај!