Забава
25 години „Нетфликс“: Компанија што испраќаше ДВД по пошта стана стриминг-гигант
„Нетфликс“ ја бележи својата 25-годишнина.
Денес, најголемата услуга за видеостриминг во светот започна со испраќање ДВД-а на купувачите по пошта. Сега зафаќа повеќе од 15 отсто од светската интернет пропусност и има претплатници во повеќе од 190 земји. Како компанијата постигна таков неверојатен успех? Тоа беше долго патување полно со обиди и грешки, среќа и неверојатно добар тајминг.
„Нетфликс“ е основан во 1997 година од Рид Хестингс и Марк Рендолф во малиот калифорниски град Скотс Вали во округот Санта Круз. Хестингс рече дека идејата е поттикната од казната од 40 долари што ја добил откако го изнајмил филмот „Аполо 13“ од одамна пропаднатиот Blockbuster но го вратил со доцнење од шест недели. Еден ден додека вежбал во теретана, смислил услуга која овозможила да нарачате филм преку интернет и да го добиете по пошта.
Сепак, според Рандолф, оваа приказна не е вистинита и била само маркетиншка шега. Имено, во почетокот на 1997 година, Рид беше извршен директор на компанијата за која работеа, Pure Atria, а Марк беше нејзин потпретседател за корпоративен маркетинг. Бидејќи претстојното спојување со друга компанија ќе ги остави без работа и двајцата, Марк тврди дека Рид му рекол: „Ајде да смислиме идеја, ти можш да ја водиш, а јас ќе ја финансирам“.
Тие секој ден патувале од своите домови во Санта Круз до Силиконската долина, а Марк, кој сакал да започне нешто како „Амазон“, му понуди на Рид различни идеи за онлајн продавници. Му предложил да продаваат даски за сурфање, бејзбол палки по нарачка, персонализирана храна за кучиња и шампон.
Но одговорот на Рид на секој предлог бил дека тоа никогаш нема да успее. Тогаш Марк слушнал за нов интеесен производ измислен во Јапонија, наречен Ди-ви-ди. Тој сфатил дека овој изум наскоро ќе ги замени VHS лентите како стандард за гледање филмови дома. По малку размислување, Рид ја прифатил неговата идеја.
„Нетфликс“ е регистриран и основан на 29 август 1997 година со капитал од 1,9 милиони долари од Рид Хестингс, а подоцна овој капитал бил дополнет со други инвеститори. Хестингс стана мнозински сопственик на компанијата со 70% од акциите, а Марк Рендолф стана извршен директор и малцински сопственик.
По неколку итерации во првите неколку години, „Нетфликс“на крајот создаде успешен бизнис модел: услуга базирана на претплата без датуми на доспевање или доцни такси, со неограничен пристап до содржината по цена од 19,95 долари. Имаше и „нарачка за испраќање“ каде што претплатниците го одредуваа редоследот по кој ДВД-а им се испраќаа по пошта.
Стримингот ги лансираше меѓу најуспешните компании во светот.
Пресвртната точка за компанијата дојде во 2007 година кога лансираше услуга за стриминг, доставувајќи содржина директно до телевизорите, компјутерите и таблетите преку услугата Watch Now. Стримингот првпат беше воведен во Канада, а во 2010 година во САД.
Стримингот се покажа како полн погодок, а во 2012 година, Нетфликс почна да произведува оригинална содржина. Неговата прва серија беше Lilyhammer, а една година подоцна го продуцираа нивниот прв голем хит – серијата House of Cards („Куќа од карти“) со Кевин Спејси во главната улога.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Поминала низ пекол поради погрешна дијагноза, но сепак има насмевка: познатата русокоса блеска
Познатата актерка Селма Блер беше во центарот на вниманието откако ја сподели својата животна приказна и својата борба со мултиплекс склероза, која ѝ беше целосно погрешно дијагностицирана.
Актерката сега е во ремисија и е среќна затоа што лекарите се уверени дека има уште многу години исполнет и квалитетен живот пред неа. Во тоа име, таа одлучи да слави и да изгледа подобро од кога било.

Селма Блер блесна на црвениот тепих кога се појави на церемонијата на доделување награди посветена на жените.
За оваа пригода и нејзиното големо враќање, актерката избра краток црн фустан без прерамки со ексцентрично деколте и црни потпетици.

Селма е позната и како ѕвездата на филмот „Legally Blonde“, а нејзиното големо враќање и „оздравување“ ги воодушеви сите нејзини обожаватели.

Потсетете се дека Селма Блер откри во искрена животна исповед дека лекарите ја третирале погрешно и не ја откриле навреме нејзината мултиплекс склероза, и како резултат на тоа, во еден момент ја изгубила способноста да оди и да зборува.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Британската водителка уште еднаш докажа дека е вистинска опасница
Церемонијата на доделување на наградите „Мажи на годината“, која традиционално ја организира списанието CQ, се одржа во Лондон. Многу познати личности со задоволство парадираа по црвениот тепих за да ги покажат своите гламурозни и честопати провокативни креации.
Меѓу присутните беше и британската убавица, познатата водителка Маја Јама, која предизвика вистинска возбуда со своите комбинации.
Таа носеше атрактивна комбинација – црна сатенска маица и кожно здолниште од италијанската дизајнерка Елизабета Франки. Овие модни парчиња се дел од колекцијата пролет/лето 2026 и совршено ја истакнуваат витката фигура на Маја.

Треба да се истакне дека миди здолништето остава најголем впечаток кај модните критичари, како и кај гледачите на малите екрани. Поточно, ресите кои ги откриваат витките нозе и кожен материјал кој едвај го покрива интимниот дел од телото.

Својот стајлинг го надополни со златни додатоци, впечатлива шминка што ѝ даваше изглед на вистинска заводничка и афро фризура. Овој начин на стилизирање на косата совршено го надополни изгледот на опасна жена.
фото: принтскрин
Забава
Позната темата на Мет Гала 2026: Телото како почеток и крај на сè
Најголемиот моден настан, Мет Гала, треба да се врати во 2026 година, а организаторите ја открија и темата на вечерта. Во годината што претстои, Мет Гала ќе се фокусира на човечкото тело и неговите фази во текот на животниот век.
Метрополитен музејот на уметност во Њујорк традиционално секоја година одржува гала вечера наречена Мет Гала, чија цел е да се соберат средства за самиот музеј.
Ова е исто така најголемиот настан во светот на модната индустрија, бидејќи дизајнерите, големите брендови и јавните личности соработуваат едни со други за да презентираат уникатни креации на светот.
Темата за 2026 година се вика „Costume Art“ и се фокусира на човечкото тело како неразделен аспект на уметничко дело. Тоа е во центарот на сите уметнички наративи – тоа е почеток и крај на сè.
Самата изложба во ѕидовите на музејот ќе биде поделена на 5 дела, од кои секој претставува период од животот со кој се соочува телото.
Naked Body – телото во својата најчиста форма, голото тело;
Classical Body – тело со класични пропорции на телото;
Pregnant Body – тело кое создава нов живот;
Aging Body – тело што старее;
Anatomical Body – внатрешната структура на телото и органите што го сочинуваат;
Mortal Body – тело кое се менува, исчезнува и умира;
На самата изложба ќе бидат претставени приближно 200 модни додатоци и 200 уметнички дела кои датираат од праисторијата, со цел да се направи единствена врска помеѓу модата и човечкото тело низ светската историја.
Кустосот на музејот, Ендру Болтон, го нагласи следново:
„Наместо да се дава приоритет на модата и модните парчиња и со тоа повторно да се врши притисок врз човечкото тело, Costume Art овој пат ќе ја покаже врската помеѓу облеката и истото тоа тело“, рече тој.
фото: принтскрин

