Забава
Џентлменот од Титаник одликуван по 100 години

Францускиот хемичар кој патувал и исчезнал во бродоломот на легендарниот „Титаник“ препуштајќи го своето место во чамецот за спасување на една патничка, ќе биде постхумно одликуван сто години по неговиот храбар кавалерски чин.
Францускиот хемичар кој патувал и исчезнал во бродоломот на легендарниот „Титаник“ препуштајќи го своето место во чамецот за спасување на една патничка, ќе биде постхумно одликуван сто години по неговиот храбар кавалерски чин.
За време на потонувањето на „Титаник“ 36-годишниот Рене Жак Леви го препуштил своето место во чамецот за спасување на една патничка од бродот, останувајќи на неговата палуба, се наведува во соопштението што во понеделникот го издаден здружението Royal Society of Chemistry, коешто постхумно по еден век ќе го одликува за овој несебичен и смел потег.
Одликувањето ќе биде врачено во април, на некој од потомците на Леви, пренесува AFP. Тој според податоците бил патник од Втора класа со купен тикет со број 2163 за тогашни малку повеќе од 12 фунти и 17 стерлинзи. Се качил во британското пристаниште Саутемптон на 10-ти април 1912 година а негова крајна дестинација бил Монтреал во сојузната канадска држава Квебек.
Благодарејќи на архивските материјали, била откриена судбината на младиот хемичар Рене Жак Леви , роден во францускиот град Нанси во 1975 година, којшто емигрирал во Канада во 1903 година заедно со својата сопруга и нивните три деца. Во Европа се вратил во 1912 година за да присуствува на погреб, по што се качил на „Титаник“ за да се врати кај семејството.
„Во повод одбележувањето на стогодишнината од потонувањето на ‘Титаник’ сметавме дека би било правилно на овој начин да биде поздравена смелоста на еден од нашите колеги“, изјави претседателот на k Royal Society of Chemistry, Дејвид Филипс.
Паробродот „Титаник“ тргна на своето прво и воедно последно патување од Европа до Америка на 10-ти април 1912 година, превезувајќи повеќе од 2.200 патници и членови на екипажот. На 14-ти април, на четвртиот ден од патувањето, „Титаник“ се судри со огромна санта мраз и потона во 2.20 часот на 15-ти април. Според различни извештаи, во хаваријата животите ги загубиле меѓу 1.400 и 1.517 луѓе, а околу 700 биле спасени.
Остатоците од потонатиот патнички брод останаа недопрени сé до 1-ви септември 1985 година, кога американскиот поморски археолог Роберт Балард и неговите француски колеги не ги пронајдоа на 325 наутички милји од брегот на Њуфаундленд во Канада. Оттогаш од остатоците на бродот се подигнати околу 5.000 артефакти. До остатоците на „Титаник“ се спуштија многу подморници, а некои од нив превезуваа и богати туристи авантуристи.
За потонувањето на легендарниот брод, напишани се стотици статии и книги, а снимени се и неколку филмови./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.