Забава
Тони Зен во промотивен спот на Young derm
Дерматолошки тестираната формула Young derm со докажана ефикасност, зад која стои експертизата на реномираната компанија Алкалоид, конечно доби нов имиџ.
На редизајнот на младешката колекција за кожа Young derm се работеше 10 месеци, беа спроведени две квалитативни истражувања на пазарот за навиките, ставовите и за преференциите на младата, пребирлива, по малку комплицирана и висококритична возрасна група – тинејџери на возраст од 12 до 17 години, кои во голема мера учествуваа во креирањето на новиот изглед на производот, трендовски и близок до корисниците.„Главната цел беше да се направи спот, кој не само што ќе го промовира новото пакување на производот туку и ќе предизвика интерес меѓу младите“, се вели во соопштението на компанијата. Истражувањата покажаа дека младата популација има големи соништа, живее во динамично опкружување кое понекогаш е напорно да се следи заради брзиот проток на информации, меѓутоа скоро 90% од испитаниците во анектите имаа свои идоли со кои сонуваат да се сретнат, да се фотографираат и да комуницираат. Затоа и изборот на главните ликови во новата кампања за производот Young derm падна на Јана Бурчевска, скромната девојка од соседството, несудениот македонски идол и на најславниот македонски хип-хопер – Тони Зен. Во новиот спот, тинејџерката Јана сонува да стане славна пејачка. Јана го има својот музички идол Тони Зен со когошто се појавува на концертната сцена и пее дует. Секако, тука е мајката на Јана, која како и секоја друга мајка, понекогаш знае да ги „сруши“ големите младешки и понекогаш нереални соништа, но велат: „Никогаш не се знае кој ќе се појави зад аголот“. Можеби тоа ќе е некој којшто сонуваме да го видиме…За целите на кампањата, нашата позната креаторка Росица Мршиќ, дизајнираше маичка со препознатливи елементи, трендовски форми и бои, инспирирана од динамичното секојдневие и од типичниот тинејџерски стил на изразување и на облекување.Ова ќе биде комплетна кампања, којашто Алкалоид АД – Скопје ја креираше заедно со Концепт маркетинг комуникации, во извонредна техничка изведба на студиото за продукцијата Вертиго Вижуалс. Музиката, специјално за ТВ-спотот Young derm, ја направи Јован Јованов, текстот е на Тони Зен, а наскоро се очекува пуштање на целосната верзија на песната во македонскиот етер. Креирана е интернет и Facebook-страница за колекцијата, ќе следуваат промоции на местата на продажба, а со свои стручни совети за нега на тинејџерската кожа ќе учествува врвната дерматолошка ординација Д-р Анчевски. Како централна активност на кампањата, Алкалоид најави промотивен настан кој ќе се случи на 10 јуни 2012 г., во Градскиот парк пред Школка, кој ќе го означи крајот на учебната година и ќе ги подготви тинејџерите за долгото топло лето, со нивниот нов идол – Young derm. /крај/со/ап/
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба „слепо“ да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Забава
Откриена статуа на Бриџит Џонс во центарот на Лондон
Бриџит Џонс, откачената хероина, им се придружи на Мери Попинс, Хари Потер и други сакани филмски ликови со своја статуа на лондонскиот Лестер Сквер.
Добитничката на Оскар, Рене Зелвегер, која го игра главниот лик во сите четири филмови за Бриџит Џонс, вчера присуствуваше на откривањето на статуатата по повод 25-годишнината од објавувањето на првиот филм „Дневникот на Бриџит Џонс“.
„Доста е лудо. Малку е чудно. Не е нешто што некогаш би го очекувале (…) големо изненадување е“, рече Зелвегер.

Фото:ЕПА
Авторката Хелен Филдинг го создаде ликот на Бриџит Џонс пред повеќе од 30 години за колумна во весник во која детално е опишан љубовниот живот на Бриџит.
Статуата на Бриџит Џонс е дел од филмската патека „Сцени на плоштадот“, полна со скулптури на филмски ликови на плоштадот Лестер каде што се одржуваат многу филмски премиери. Патеката беше отворена во 2020 година и вклучува статуи на Лорел и Харди, како и на Бетмен, меѓу другите.
Ерик Фелнер, претседател на филмската компанија „Воркинг титл“, која ја продуцираше франшизата „Бриџит Џонс“, по најавата дека ќе биде подигната статуа во центарот на Лондон во чест на хероината со исто име, изјави: „Одлично е затоа што Бриџит е вистински лондонски херој, а идејата таа да биде постојано присутна во центарот на Лондон е навистина возбудлива“.
Задоволна, Фелнер се пофали: „Ова е првпат да изберат лик од романтична комедија“.
Забава
(Фото) Прорез на незгодно место откри премногу: oд опуштена мајка до секси заводничка
Џенифер Лоренс, американската актерка која ги остава сите без зборови со своите внимателно одбрани модни креации за црвениот тепих, ниту овој пат не погреши и отиде уште чекор понатаму – се чини дека е во еден од најубавите изданија во нејзината кариера.
Иако приватно е голем љубител на лежерните комбинации и не може да поднесе да биде ограничена од ништо, Џенифер сигурно знае како да одговори на соодветната пригода и да ја воодушеви јавноста со елегантен избор.

На 16-то доделување на наградите „Гувернерс“ во Холивуд, таа буквално блесна во снежно-бел фустан кој максимално ја истакнуваше нејзината фигура и природна убавина, но со кој покажа дека може да биде многу заводлива.
Фустанот е плисиран по целата должина и во исто време создава впечаток на елеганција и лежерност, има спуштени ремени кои лежерно паѓаат преку рацете, но и многу незгоден детаљ на „незгодно“ место што ѝ го дава на креацијата тој интригантен, провокативен момент за барем моментално да одговори на актуелниот тренд на тесни фустани што долго време владее на сцената.

Станува збор за совршено направена комбинација од горниот и долниот дел, кои се преплетуваат во висина на бутовите и ги откриваат голите, витки нозе на прекрасната Џенифер Лоренс, која ја надополни комбинацијата со соодветни сандали со високи потпетици.

Носеше впечатливи висечки обетки, косата и беше пуштена до рамената, а нежен впечаток остави со суптилна шминка во природни тонови.
фото: принтскрин

