Забава
И бездомниците користат Фејсбук
Студијата на Универзитетот во Дејтон покажа дека и бездомниците користат Фејсбук и други социјални мрежи,бидејќи тоа им го дава чувството дека се прифатени и еднакви со другите луѓе, без оглед на нивниот социјален статус.
Луѓето на Фејсбук гледаат како на ентитет од билион долари кој нуди акции и продава многу реклами. Меѓутоа, на Фејсбук, бездомниците имаат еднаков пристап до сите негови содржини, па така го добиваат чувството на припадност, а тоа е нешто посилно од материјалното поседување, тврди социологот и криминалист Арт Џипсон во студијата што ја објави на своите интернет страници Американското социолошки здружение.
Низ интервјуа со испитаниците учесници во истражувањето, Џипсон открил дека бездомниците ги користат социјалните мрежи не само да за изградат мрежа на поддршка, туку и за да ги решат секојдневните проблеми како што каде ќе јадат, да пронајдат место за преспивање или како да најдат различни социјални служби.
„Зошто и јас не би бил на Фејсбук? Имама еднакви права како и сите други. Само затоа што сум бездомник, не значи дека не ми е дојдено во овие работи. Моето семејство, пријателите и луѓето за коишто се грижам се на Фејсбук“, вели еден од испитаниците во студијата.
Џипсон открил и дека на некои членови на заедницата на бездомниците, општествените мрежи им претставуваат своевидни прибежишта и место за интеракција каде нема да бидат осудувани.
„Никој не нетот не се грижи ако вчера не сум се истуширал или како ширам реа. Не ме осудуваат, се чувствувам прифатено и прифатен сум“, вели друг испитаник во истражувањето.
Џипсон смета дека е интересно откритие тоа што на страниците на социјалните мрежи, од коишто некои заработуваат на огласување базирани на ‘лајковите’, кликови, коментари, статуси, па дури и оние најмалку комерцијално атрактивните, корисниците стануваат рамни на оние најбогатите, што покажува дека социјалните мрежи на сите им носта еднакви услуги и полза.
„Нашите ‘постови’ стануваат сопственост на компаниите за огласување коишто прават сé за да остварат профит во облик на вредност за компанијата и акционерите отколку за корисниците. Меѓутоа за сиромашните корисници на социјалните мрежи, коишто се растечка популација, вредноста е во самата онлајн заедница којашто е егалитирана“, тврди Џипсон.
Неговата инспирација за овој проект дошла кога случајно како истражувач на социологијата на музиката имал седмично шоу на универзитетската радио станица WUDR. Кога еден слушател кој телефонски се јавил во студиото го запрашал за името и локацијата, се изненадил кога дознал дека станува збор за бездомник кој има мобилен телефон. Подоцна го контактирал слушателот и утврдил дека користи мобилниот телефон за социјалните мрежи, роверување и пишување пораки на Фејсбук и Твитер.
Потоа Џипсон организирал интервју со слушателот и тоа го довело до интервју со други 13 бездомници од таа заедница. Според него, повеќето од нив имале повеќе до сто пријатели на Фејсбук./крај/хи/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“
Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња.
Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се забележува во гардеробите на познатите личности.
Пример за овој начин на облекување презентираше пејачката Дуа Липа за време на вечерно излегување во Њујорк. Таа носеше облека од Gucci што „вреска“ со својот дизајн дека доаѓа од фабриката на брендот.
Таа избра комбинација од сатенска блуза со машна и миди здолниште со рамен крој. Стилот го надополни со чанта Jackie, длабоки чизми, а сè беше покриено со препознатливиот монограм на GG.
Облеката беше монохроматска, а Липа со ова издание покажа дека логоманијата се враќа како тренд.
Модните списанија, како што се Vogue и Marie Claire, го пофалија овој начин на облекување, нагласувајќи дека пејачката го враќа трендот „логоманија“.
Hitech
Пет совети за да избегнете измама на интернет
Не мора да бидете хакер за да останете безбедни на интернет. Само следете неколку едноставни совети што ќе ве направат побезбедни на интернет.
Сајтот Engadget подготви неколку совети, па затоа ги споделуваме овде. Лесни се за следење, а ќе бидете многу побезбедни онлајн.
1. Инсталирајте безбедносни ажурирања веднаш
Една од најважните работи што можете да ги направите за да ја осигурите вашата дигитална безбедност е да ги инсталирате сите софтверски ажурирања штом ќе станат достапни на вашите уреди. Кога ќе видите известување, не чекајте и стекнете навика веднаш да ја преземете ажурирањето.
Не сите ажурирања на софтверот се поврзани со безбедноста, но оние што се поврзани со безбедноста се вашата најдобра линија на одбрана од хакери. Кога програмерите ќе откријат пропуст што може да се искористи, тие објавуваат ажурирање за да го поправат.
Додека пропустот биде поправен, големи се шансите дека и хакерите ќе знаат за него, па изгубеното време значи дека би можеле да бидете следните што ќе бидат експлоатирани.
2. Користете силни лозинки
Слабите лозинки, кои лесно се погодуваат, се една од најчестите причини за протекување на податоци и напади од малициозен софтвер. Ако вашата лозинка е една од најчестите, напаѓачот би можел да ја погоди без никакви други информации. Ако е поврзана со вас – вашиот датум на раѓање или моминското презиме на вашата мајка – може да се погоди врз основа на информации што секој може да ги најде на интернет.
Дури и ако вашата лозинка е случаен низ од знаци, сепак може да се погоди ако е премногу кратка. Хакерите можат да користат програми за да ги погодат сите можни комбинации и да ја испробаат секоја од нив. Колку е подолга лозинката, толку е експоненцијално потешко да се погоди.
Ова значи дека ви се потребни лозинки кои се и долги и бесмислени. Можеби со право се жалите дека е тешко да се запомнат, но постојат апликации наречени менаџери за лозинки кои можат да го направат тоа за вас. Апликацијата или екстензијата на прелистувачот за управување со лозинки може да креира лозинки кога ви се потребни, да ги чува безбедно и автоматски да ги пополнува. Сè што треба да запомните е една главна лозинка што ги отклучува сите други.
3. Поставете двофакторска автентикација
Дури и најбезбедната лозинка може да биде компромитирана без ваша вина, како на пример ако е зачувана некриптирана и протечена при упад во податоци. Затоа помага двофакторската автентикација (2FA), позната и како повеќефакторска автентикација (MFA).
Веројатно веќе ја знаете 2FA како тој досаден дополнителен чекор што бара да посегнете по телефонот, но тоа не е единствениот начин. Многу апликации, вклучувајќи ги Google и Apple, сега ви дозволуваат да се најавите со лозинка.
Не само што не бараат да внесете код или лозинка, туку користат асиметрично енкрипција, споделувајќи ги акредитивите помеѓу вашиот уред и услугата што ги користи клучевите за пристап. Тоа е многу побрзо за вас и не остава ништо за кражба.
4. Направете резервна копија од сè
Ransomware и неговите „роднини“ се растечка индустрија во економијата на сајбер криминалот. Овие напади ги оштетуваат вашите датотеки или го блокираат вашиот пристап сè додека не платите откуп за да го вратите пристапот до вашите датотеки. Најлесниот начин да се спречи напад со ransomware или да се отстрани кој било друг вид малициозен софтвер од вашиот уред е да го вратите целиот систем од неодамнешна резервна копија (back-up).
За да бидете сигурни дека навистина имате резервна копија, експертите препорачуваат правило 3-2-1: три различни резервни копии, на два различни типа складирање, со барем една физички оддалечена од вашиот главен систем.
На пример, можете да имате една резервна копија на друг уред во вашиот дом, една во облакот и една на преносен хард диск.
5. Научете да препознавате социјален инженеринг
И покрај целиот технички жаргон што циркулира во светот на сајбер безбедноста, голем број измами и хакирање се вршат со користење на методи што би ги препознал измамник од 19 век. Измамниците се претставуваат како експерти или авторитетни фигури за да ја добијат вашата доверба и користат застрашувачки јазик за да го заобиколат вашето критичко размислување. Тајмери за одбројување, емоционална манипулација и лажни идентитети се е тоа во нивниот арсенал.
Добар пример за ова е фишингот, процес во кој хакерите ве измамат доброволно да ги предадете вашите информации. Во овие случаи, на пример, напаѓачите се претставуваат како банка, кредитно биро или друга служба. Потоа може да побараат ваш ПИН или број на социјално осигурување со цел наводно „веднаш да решат неправилност со вашата сметка“.
Други вообичаени пристапи вклучуваат предупредување за казни за пребрзо возење што никогаш не сте ги направиле или испраќање сметки за претплати што никогаш не сте ги купиле.
Нападите од социјално инженерство постојано се развиваат, но тие често се потпираат на истите стратегии. Најдобриот начин да ги спречите е внимателно да размислите за секоја е-пошта или текстуална порака што ја добивате, а потоа темелно да ги истражите: добро погледнете ја е-поштата, проверете го дизајнот за да бидете сигурни дека испраќачот е оној што тврди дека е и запрашајте се – дали е можно пораката да е вистинска?
Забава
(Видео) Познатата убавица во романтична креација ги плени погледите: „Дали оваа жена е реална?“
Моделот Алесандра Амбросио измамува воздишки каде и да се појави. Таа стекна голема популарност во модната индустрија, а својот успех продолжи да го покажува на светските настани.
Таа е редовен гостин на престижни филмски фестивали, па овој пат не ја пропушти можноста да блесне на Филмскиот фестивал „Red Sea“ во Саудиска Арабија.
Алесандра прошета по црвениот тепих во романтична креација која зрачи со чиста елеганција.
Беж фустанот е од либанскиот дизајнер Зухаир Мурад, а е украсен со лелеав материјал, како и интересни кристални детали во ременот.
Покрај тоа, фустанот ја следи линијата на телото и ги открива нејзините женствени рамена.
За да го комплетира стајлингот, бразилската убавица додаде скапи додатоци од брендот „Pasquale Bruni“ и шминка во нежни беж тонови. Што се однесува до фризурата, таа се одлучи за ниска пунџа што го заокружи ова женско издание.

