Забава
NORAD: Рекорден интерес за Дедо Мраз
Командниот штаб на северноамериканската воздушна и вселенска одбрана (NORAD) соопшти во вторникот дека оваа година примил рекорден број повици од љубопитни деца и возрасни кои се распрашувале кога Дедо Мраз ќе стигне до нивната куќа
Како што пренесува американската телевизиска мрежа Fox News, портпаролката на NORAD, Стејси Фентон изјави дека до полноќ кон вторникот одговориле на повеќе од 110 илјади повици, односно четири илјади повеќе во споредба со минатата рекордна 2011 година.
Следењето на Дедо Мраз на неговиот пат околу светот е повеќедецениската традиција во NORAD, инаку извонредно важна служба задолжена за воздушна та одбрана на САД и Канада, за навремено откривање на воздушни напади и лансирање нуклеарни проектили. Меѓутоа, како и секоја година почнувајќи од 1955 година, нејзините можни радарски системи и сателити се користат и во „цивилни“ цели, односно за следење на Дедо Мраз.
По заминувањето во понеделникот од Северниот пол, санките на Дедо Мраз, прво се забележани над островите во Тихиот Океан, а потоа се упати кон Азија, Блискиот исток, Европа, Африка и Северна и Јужна Америка. Му беа потребни 24 часа да го обиколи целиот свет и да го посети секое семејство, а својата работа ја заврши околу 10 часот по средноевропско време во вторникот.
Спротивно на големата тајност којашто е неопходна во функционирањето, NORAD дури и појасни како дознава каде се наоѓа во секој момент Дедо Мраз. Станува збор дека „црвениот и сјаен нос на собот Рудолф (кој ја предводи санката на Дедо Мраз) емитува инфрацрвен сигнал кој го фаќаат нашите сателити и така го лоцираат“.
Ангажирањето на NORAD околу патувањето на Дедо Мраз започна во 1955 година како во рекламата на стоковната куќа „Sears, Roebuck & Co“ децата беа повикани директно да го повикаат на одреден телефонски број. Меѓутоа, бројот во рекламата содржел и еден погрешно напишан број. Наместо приватниот телефонски број на Дедо Мраз, децата така го добиле бројот на Континенталната команда на воздушната одбрана, претходник на NОRАD.
Кога на Бадник вечерта ѕвонело првото дете, на должност бил полковникот Хари Шоуп. „Тенок глас на девојченце запраша ‘Дали е тоа Дедо Мраз?’, појаснува Нот. „Полковникот Шпоуп помислил дека некој се шегува со него, но веднаш поразговара со мајката на девојчето и сфатил што се случува“. Шоуп потoа на својот персонал му наложил на радарот да провери дали има некои сигнали од Дедо Мраз, и така е родена традицијата.
Во оваа обемна работа NORAD се потпира на соработката на партнери и волонтери, кои оваа година ги имаше повеќе до 1.200, а центарот на целата операција е во воздухопловната база Петерсон во Колорадо./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(ФОТО) И на 40 години во врвна форма: Роналдо повторно ги воодушеви фановите
Кристијано Роналдо повторно ги воодушеви фановите со фотографија објавена на Инстаграм, на која позира без маица во црни боксерки, покажувајќи ја одличната физичка форма и на 40-годишна возраст.
„По сауна“, напиша кратко Роналдо под фотографијата направена во теретана. Ова не е првпат фудбалската ѕвезда да објави вакви фотографии, со кои редовно ја истакнува дисциплината, тренинзите и начинот на живот по кои е препознатлив.
View this post on Instagram
Забава
Леонардо ди Каприо никогаш повторно не го гледал „Титаник“
Актерот Леонардо ди Каприо ги шокираше фановите со признанието дека никогаш повторно не го погледнал „Титаник“, филмот што во 1997 година го лансираше во светска слава и ја обележа цела една генерација.
Ди Каприо за тоа зборуваше во разговор со Џенифер Лоренс во емисијата Actors on Actors, пренесува „Варајети“. За време на опуштениот разговор, Лоренс директно го праша: „Дали некогаш повторно го погледна ‘Титаник’?“
Ди Каприо без размислување одговори: „Не. Не сум го гледал.“
Лоренс се изненади и му рече: „Па, треба да го гледаш! Се кладам дека сега би можел да го гледаш, навистина е добар.“
„Јас всушност не ги гледам моите филмови. Ти ги гледаш ли твоите?“ ја праша Ди Каприо колешката.
„Не“, одговори Лоренс низ смеа. „Никогаш не сум снимила нешто како ‘Титаник’. Да сум, сигурно ќе го гледав. Еднаш бев многу пијана и го пуштив ‘American Hustle’. Се прашував: ‘Дали јас сум добра актерка?’ Го пуштив филмот… и не се сеќавам на одговорот.“
Ди Каприо слично признание дал и претходно. Во август, за списанието „Есквајр“, изјави дека ретко ги гледа своите филмови, но дека постои еден исклучок.
„Тоа е ‘Авијатичарот’. Тој филм ми беше особено важен“, рече актерот, присетувајќи се на соработката со режисерот Мартин Скорсезе и на неговиот долгогодишен интерес за ликот на Хауард Хјуз.
Филмот „Титаник“, во режија на Џејмс Камерон, стана еден од најуспешните филмови во историјата, а Ди Каприо во него глумеше заедно со Кејт Винслет.
„‘Титаник’ беше голем експеримент за Кејт и за мене“, изјави Ди Каприо уште во 2016 година. „Не можевме ни да замислиме колку голем ќе стане филмот. Сè тоа нè изненади.“
Тој додаде дека по тој успех морал да забави и да се врати на своите актерски цели.
„Знаев дека од мене се очекува нешто одредено, но сакав да останам верен на себе и на причината поради која воопшто почнав да глумам“, порача Ди Каприо.
Забава
Од февруари ќе се наплаќа пристап до фонтаната ди Треви
Од 1 февруари, туристите ќе мора да платат две евра за да добијат пристап одблиску до фонтаната ди Треви во Рим, една од најпознатите туристички атракции во градот. Бесплатен пристап ќе имаат само жителите на Рим, додека разгледување од далечина ќе остане без надомест.
Градоначалникот Роберто Гвалтиери изјави дека со оваа мерка се очекува годишен приход од околу 6,5 милиони евра. Наплатата е дел од поширок план со кој од 1 февруари ќе се воведат влезници и за уште пет локации во градот, со цена од пет евра.
Фонтаната ди Треви ја посетуваат во просек околу 30.000 луѓе дневно, а градските власти ја оправдуваат мерката со пренатрупаноста и проблемите со џепчии. Само во периодот од 1 јануари до 8 декември, просторот пред фонтаната го посетиле околу девет милиони туристи.
Традицијата на фрлање парички во фонтаната продолжува.

