Hitech
45 години икона: Porsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo е есенцијата на спортскиот автомобил со високи перформанси, секојдневна употребливост и традиција од 45 години. По лансирањето на пазарот на 911 Turbo S, сега се воведува следната генерација 911 TurboCoupé и Cabriolet, кои се помоќнии побрзи, со индивидуален дух. Благодарение на нивните мотори од 580 КС, за 40 КС повеќе од претходниците, и двете варијанти влегуваат под магичната бројка од три секунди до 100 км на час со време од 2,8 секунди (0,2 секунди побрзо). Вртежниот момент сега изнесува 750nm, што е за 40nmповеќе од претходната генерација. Забрзувањето, моќноста и вртежен момент на новиот 911 Turbo ги надминува сите досегашни 911 TurboS генерации. Преносот на моќноста се пренесува до тркалата преку осумстепениотPDK менувач, додека максималната брзина останува непроменета на 320 км на час.Дополнителните пакети на опрема како што се спортскиотпакет и пакетот со лесен дизајн, спортска шасија и спортски издувен систем се достапни за 911 Turbo за прв пат. Како резултат на тоа, клиентите ќе можат да го прилагодат своето возило уште повеќе кон нивните индивидуални вкусови.

Новите спортски автомобили следат по престижните стапки, бидејќи 911 Turbo е синоним за луксуз и перформанси од своето лансирање на пазарот во 1975 година. Секоја генерација продолжи да живее според тврдењето дека е глобален репер за спортски автомобили со високи перформанси. 911Turbo комбинира спортски перформанси со секојдневна употребливост, емоционална динамика со сигурност и возбудлива изведба со ефикасност. Најновата генерација е повеќе од двојно помоќна од оригиналниот Turbo, кој се придвижуваше од трилитарски мотор со 6 рамно поставени цилиндри и еден турбо полнач, што нудеше максимални 260 коњски сили. Иако 911 Turbo еволуираше во големина, брзина и удобност со текот на годините, тој секогаш ги задржа своите основни карактеристики.

Новиот 6 цилиндричен боксер мотор од 3.8 литри во 911 Turbo може да се пофали со зголемена моќност од 580 коњски сили и сега има симетрични VTG турбополначи со електрично контролирани бајпас вентили. Во врска со неговиот редизајниран систем за ладење на воздухот и употреба на пиезо-инјектори, ова ја подобрува реакцијата, перформансите, карактеристиките на вртежниот момент и неговата можност за слободно достигнување на вртежниот момент. Шасијата и каросеријата станаа пошироки. Предната оска сега се управува уште попрецизно благодарение на дополнителните 42 милиметри ширина на предната оска и нови гуми од 20 инчи 255/35. Активната контрола на сите тркала PTM сега е во можност да пренесе уште поголема моќност на предните тркала додека преносот кај активната задна оска е зголемена за 10 mm, како и со гуми 315/30 на 21-инчни тркала – еден инч повеќе отколку на предната оска. Преработениот систем за сопирање е уште помоќен и може да се препознае по црвените калипери кои доаѓаат како стандардни. Сивите дискови на сопирачките од леено железо од предната страна сега се со дијаметар од 408 mm (28 mm повеќе од порано) и се широки 36 mm (два милиметри повеќе). Задната оска има дискови за сопирање со широчина од 30 mm и со дијаметар од 380 mm.

Спортски издувен систем за прв пат, опционално е достапен во 911 Turbo. Две различни варијанти на шасија се исто така нови: додека стандардната шасија PASM нуди поголема варијација помеѓу перформансите и удобноста, а значително е поцврста, контролата на спортската суспензија е електрично контролирана и придонесува за поголема агилност на новиот 911 Turbo. Неговото поставување е насочено кон подобрување на динамиката на автомобилот и обезбедува уште поголема стабилност при брзото возење, како на пример кога возилото се користи на тркачки патеки. Опционалниот PDCC хидрауличен активен anti-rollbarза стабилизација на системот и PCCB керамички сопирачки систем со десет клипни и фиксни калипери на предниот дел ја подобруваат динамиката на возење на новиот модел уште повеќе.

Дизајнот на 911 Turbo стана уште по мускулест. Телото на 911 е проширено за 45 mm на 1.840 mm на предните тркала за да се смести новата шасија, додека новата впечатлива линија на хаубата го потенцира спортскиот карактер на автомобилот. LED предните светла со PDLS Plusперфектно го осветлуваат патот . На задната оска, телото е сега точно 1,90 метри (20 mm повеќе). Други одлични одлики на новиот 911 Turbo се неговата подобрена адаптивна аеродинамика, која се карактеризира со електронски контролирани отвори за ладење на воздухот од предната страна, неговиот поголем активен преден спојлер и значително поголем заден спојлер. Влезовите на воздухот на задните странични панели, толку карактеристични за 911 Turbo, сега превземаатпроцесиран воздух, во замена на ладниот воздух како што беше до сега, додека ладилниците за воздухот сега се позиционирани директно во протокот на воздухот под задниот капак. Континуираната светлосна лента со своите LED светла на задниот дел, како и новата обвивка на задната маска на капакот со сребрени ленти, го заокружуваат дизајнот на задниот дел од автомобилот.
Изгледот и перформансите на возилото можат дополнително да се заострат со дополнителните пакети за дизајн. Пакетот за лесен дизајн (Lightweight Package) ја намалува тежината на возилото за 30 килограми. Меѓу другото, ова е можно со употреба на лесни седишта со целосна корпа, испуштање на задните седишта и вклопување на помалку изолација, што исто така значи дека возачите можат да уживаат во звукот на моторот уште по директно. Спортскиот пакет се одликува со пакетот 911 Turbo Sport Design, како и дополнителни функции во црнабоја или карбон, како и ексклузивните светла во задниот дизајн.

Основните елементи на современиот ентериер одговараат на оние од 911 моделите Carrera со PorscheAdvancedCockpit и Директната контрола на допир. Централниот екран на PCM сега е 10,9 инчи и може да се управува брзо и без одвраќање благодарение на новата архитектура. Специфично, високо квалитетната опрема и екстензивната листа на дополнителна опрема опфаќа целосно електрично контролирани 14-насочни спортски седишта, пакет SportChrono, спортски управувач GT со лопатки за промена на брзина, прекинувачи за повеќе функции и режими, како и моќен систем за опкружувачки звук BOSE®. Бројни опции се достапни за понатамошна персонализација, вклучително и PorscheInnoDrive со адаптивна контрола на крстарење, систем за одржување на лента со препознавање на знаци на патот, помошник за ноќно возење, опкружување и системот за опкружувачки звук на Burmester®.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.
Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина
„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.

