Hitech
(Видео) Како можете да дознаете што Гугл знае за вас
Сите знаеме дека нашите податоци се собираат секој ден, особено од технолошките гиганти како Гугл. Но, дали некогаш сте се запрашале колку информации навистина имаат за вас?
Видеото на Тикток покажува како точно можете да ги дознаете сите информации што Гугл ги има за вас.
Во 2021 година, корисникот на Тикток @iorgoandlea објави кратко видео на платформата што покажува како можете да дознаете какви податоци има Гугл за вас.
Гугл ги складира своите податоци за вас за „подобро да го оптимизира“ искуството за вас и „неговите услуги да работат подобро за вас“.
Страницата објаснува дека „Гугл ги прави вашите реклами покорисни на услугите на Гугл (како што се Пребарување или Јутјуб), како и на веб-страниците и апликациите што прикажуваат реклами во соработка со Гугл.
„Рекламите се засноваат на лични информации што сте ги додале на вашата сметка на Гугл, информации од огласувачи кои се партнери со Гугл и проценката на Гугл за вашите интереси. Изберете кој било фактор за да дознаете повеќе или да ги ажурирате вашите поставки“, велат од Гугл.
Гугл ветува дека никогаш нема да ги продаде вашите податоци, а компанијата вели дека ги користи за „да ги направи рекламите релевантни“ додека сте онлајн – но тоа го прави без да ги предаде вашите податоци на огласувачите.
И ако навистина не ви се допаѓа, секогаш можете да ја исклучите персонализацијата на Гугл Адс. Таа опција можете да ја најдете на истата страница за поставки за реклами каде ќе ги најдете вашите податоци, пренесува Н1 Сараево.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Апликацијата „Телеграм“ има 950 милиони корисници, набргу планира да достигне една милијарда
Апликацијата за пораки „Телеграм“ има 950 милиони месечни корисници и набргу планира да достигне една милијарда, објави основачот и извршен директор на оваа платформа, Павел Дуров.
Тој минатата недела објави дека компанијата ќе лансира продавница за апликации овој месец.
„Оваа година ќе влезе во историјата како година кога стотици милиони луѓе ја запознаа блокчејн-технологијата. Горди сме што „Телеграм“ е во епицентарот на оваа социјална трансформација“, напиша Дуров.
Hitech
(Видео) Една од најубавите актерки ја виде својата ВИ-верзија, нејзината реакција е вирална
Популарната актерка Сидни Свини неодамна се појави на настанот „Галакси анпект“ (Galaxy Unpacked) на „Самсунг“ во Париз, каде што ја претставија нејзината верзија со вештачка интелигенција (ВИ).
Свини, која се прослави со улогата во серијата на Ејч-би-о, „Еуфорија“, и важи за една од најубавите актерки на новата генерација, виде фотографија генерирана од вештачката интелигенција врз основа на нејзина фотографија, а реакцијата на актерката станала вирална.
Sydney Sweeney’s reaction to Samsung showcasing an AI-generated 3D image based on her own portrait.
“It’s amazing you can take an image like this” pic.twitter.com/jlLwKKzBT2
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) July 10, 2024
Кога ја прашале што мисли за нејзината верзија со вештачка интелигенција, Свини непријатно одговорила: „Ох, ми се допаѓа. Неверојатно е што може да направи ваква фотографија“.
Видеото набргу почна да кружи на социјалните мрежи и за еден ден собра дури 7,1 милиони прегледи и многубројни коментари.
Hitech
Скромно достигнување: колку луѓе користат Threads месечно
Threads, социјалната платформа на „Мета“ дизајнирана како одговор на „Икс“ на Илон Маск, достигна 175 милиони месечни активни корисници пред првата годишнина од нејзиното лансирање. Шефот на „Мета“, Марк Цукерберг, го потврди бројот на корисници во објава на платформата, коментирајќи: „Каква година“.
Threads беше лансиран во јули 2023 година како директен конкурент на „Икс“, порано познат како „Твитер“, кој претрпе голем ремонт откога беше преземен од извршниот директор на „Тесла“ и „Спејс икс“, Илон Маск. Тој отпушти многу вработени, го промени системот за верификација на корисниците и ја намали умереноста на содржината како дел од планот да се овозможи „апсолутна слобода на говор“ на страницата.
Многу корисници, незадоволни од промените, почнаа да бараат алтернатива, а Цукерберг и „Мета“ ја искористија оваа можност. Лансирањето на Threads следува по жестоката јавна расправија меѓу двајцата технолошки магнати, при што Маск го предизвика Цукерберг на тепачка во кафез, но тоа никогаш не се случи.
Во еден момент Маск и компанијата „Икс“ дури се заканија со правна постапка против „Мета“ за лансирање на нова апликација. Постигнувањето на Threads од 175 милиони месечни корисници е скромно во споредба со најголемите социјални мрежи. Другите големи социјални мрежи на „Мета“ – „Фејсбук“ и „Инстаграм“ – имаат милијарди активни корисници.
Но, „Мета“ сугерира дека фокусот на Threads не е на броевите на корисниците, а шефот на „Инстаграм“, Адам Мосери, минатата година изјави за The Verge дека тој би бил позаинтересиран да ја направи платформата „културно релевантна“. За разлика од некои социјални мрежи, „Мета“ ја намали важноста на политичките содржини и наместо тоа, поттикна повеќе забавна содржина на Threads.