Hitech
Прв интерконтинентален камп и тренинг за мобилни апликации во Македонија
Umix од Хонг Конг, Studentist од Романија и Mtabe од Танзанија се тројцата победници на првиот „Интерконтинентален камп за развој на мобилни апликации“, кој се одржа во период од 17 до 24 септември во Охрид, Македонија во рамки на проектот „Мобилни млади 2.0“, поддржан од програмата „Еразмус плус“.
На настанот, прв од ваков карактер во нашата земја, присуствуваа претставници од 12 земји кои во три групи според континентот Азија, Африка и Европа дојдоа да ги презентираат своите мобилни решенија кои имаат за дел да донесат позитивни промени и подобрување на општеството.
Тројцата победници со оваа победа го резервираа своето присуство на претстојните Европски младински награди (European Youth Awards) кои ќе се одржат во Грац, Австрија, од 28 ноември до 1 декември годинава.
„Навистина научив многу преку овој проект, уште за време на азискиот камп, но и сега во Македонија. Среќен сум што ја добив можноста да одам на Европските младински награди, но и сите вие го заслужувате ова бидејќи сите навистина имавте одлични проекти и апликации, кои решаваат одреден социјален проблем во секоја земја“, изјави Кенет Ау, креаторот на мобилната апликација Umix од Хонг Конг, која овозможува преку гласовни пораки да се создаде мелодија.
Победничката од Танзанија, Ирене Ниока, која работи на апликацијата Mtabe и овозможува помош во училишните задачи на младите Танзанијци се заблагодари на сите, особено на новите пријатели кои ги стекна за време на овој проект и додаде дека целиот проект за неа претставува позитивно искуство.
Покрај натпреварот, во истиот период во рамки на проектот HYPERLINK “http://myouth.eu/” mYouth 2.0 се одржа тренинг на тема бизнис и маркетинг преку кој учесниците ги проширија своите знаења како да направат подобар бизнис-модел и маркетинг-стратегија. Жирито кое беше присутно во состав од 16 членови, а секој од нив беше експерт од сферата на информациски технологии, дизајн, бизнис, маркетинг и комуникација интензивно работеа да ги изберат најдобрите 3 мобилни апликации. Истовремено, тие споделуваа знаење и искуство со учесниците преку интерактивни сесии, работилници, вежби и едукативни кампови
Организацијата Асоцијација за едукација „Младиинфо интернационал“ го спроведува проектот во рамки на програмата „Еразмус плус“, заедно со партнери од 13 земји. На овој настан му претходеа локални кампови во секоја од партнерските држави, а потоа и континентални кампови во Гана, Хонг Конг и Салзбург, а финалното случување ќе се одржи во Грац, Австрија, во периодот од 29 ноември до 1 декември 2018 каде тројцата победници ќе се натпреваруваат на Европските младински награди (European Youth Awards) и ќе ги претстават своите апликации пред експерти и потенцијални инвеститори.
„Ова е одлична можност за учесниците од Европа, Азија и Африка не само да научат нови вештини и да ги подобрат своите мобилни апликации, туку да израснат во одговорни граѓани на своите земји. Дополнително сме горди што токму Македонија беше домаќин на едно вакво меѓународно натпреварување и што имавме можност да им ја прикажеме нашата култура и традиција, дотолку што за добар дел од учесниците ова беше прво патување во Европа. Несомнено, интеркултурното учење и меѓународните пријателства се најголема придобивка од ваквите проекти“, изјави Марјан Ицоски, проектен координатор во „Младиинфо интернационал“.
Ова е втор проект на тема мобилно учење на „Младиинфо интернационал“, по успешната реализација на првиот mYouth кој се спроведуваше од 2015 до 2017 година, и преку кој повеќе од 15000 млади од светот беа информирани и запознаени со мобилни решенија во сферата на младите, образованието и вработливоста.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.
Hitech
„Чат ГПТ“ ќе може да се користи за генерирање еротска содржина
„Опен АИ“ објави планови за ублажување на ограничувањата на својот четбот „Чат ГПТ“, вклучително и дозволување еротска содржина за потврдени возрасни корисници, во согласност со она што компанијата го нарекува „третирај ги возрасните корисници како возрасни“.
Планот на „Опен АИ“ вклучува објавување ажурирана верзија на „Чат ГПТ“, што ќе им овозможи на корисниците да ја приспособат личноста на нивниот ВИ (вештачка интелигенција) асистент – вклучувајќи опции за поприродни, „човечки“ одговори, поинтензивна употреба на емотикони или попријателско однесување. Најзначајната промена се очекува во декември кога „Опен АИ“ планира да воведе посеопфатен систем за верификација на возраста, што би дозволил еротска содржина само за корисници што потврдиле дека се полнолетни. Компанијата не објави веднаш детали за методите за верификација на возраста или дополнителни заштитни мерки за таква содржина.
Во септември „Опен АИ“ лансира специјална верзија на „Чат ГПТ“ за корисници под 18 години, која автоматски пренасочува кон содржина соодветна за возраста и блокира експлицитен и сексуален материјал.
Компанијата исто така објави развој на технологија што ја проценува возраста на корисникот врз основа на тоа како комуницира со „Чат ГПТ“.
Во објава на „Икс“, извршниот директор на „Опен АИ“, Сем Алтман, рече дека построгите заштитни мерки воведени поради проблеми со менталното здравје го направиле четботот „помалку корисен и забавен за многу корисници што немаат проблеми со менталното здравје“.
Построгите безбедносни контроли беа воведени откако Адам Реин, тинејџер од Калифорнија, изврши самоубиство оваа година; Неговите родители поднесоа тужба во август, тврдејќи дека „Чат ГПТ“ му дал конкретни совети за тоа како да го направи ова. Само два месеци подоцна, Алтман изјави дека компанијата успеала во ублажување на сериозни проблеми со менталното здравје.
Федералната трговска комисија на САД (FTC) исто така почна истрага за неколку технолошки компании, вклучувајќи ја и „Опен АИ“, за тоа како четботовите со вештачка интелигенција може негативно да влијаат врз децата и тинејџерите.

