Hitech
„Воцап“ воведе суптилна промена, корисниците во светот бесни
Со оглед на тоа дека има две милијарди активни корисници, слободно може да се каже дека „Воцап“ е една од најпопуларните апликации во светот. Но, многумина останаа бесни по новата суптилна промена воведена во платформата за пораки.
Наместо „онлајн“ и „пишува“, зборовите што вообичаено се појавуваат под имињата на луѓето во вашите разговори, сега има големи почетни букви на тие зборови. Иако ова звучи како мала промена, корисниците во светот воопшто не се задоволни поради тоа и се жалат на социјалните мрежи.
The word “online” was capitalized on @WhatsApp this week. Tell me why this is bothering me so much 🫠 pic.twitter.com/SfYqw0JdQ9
— Rebecca Franks (@riggaroo) April 13, 2024
„Дали на некој друг му пречи што наместо ‘онлајн’ и ‘пишува’, ‘Воцап’ сега исфрла големи букви?“, „Ова страшно ме нервира, ме болат очите кога го гледам“, „Воопшто не е некоја промена, но мене ми е неверојатно иритирачки“, пишуваат тие на „Икс“.
@isabellemariewa Wieso schreibt ihr das auf ein mal groß Whatsapp? Ich habe Fragen #fyp #whatsapp #relatable #foryou ♬ Originalton – Isabelle Marie
За жал, се чини дека промената ќе остане, без достапна опција во поставките за враќање на претходната верзија. Меѓутоа, ако новите големи букви навистина ве излудуваат, ќе бидете среќни кога ќе слушнете дека постои лесен начин за решавање. Сè уште има мали букви на WhatsApp Web.
@oicaramba Did whatsapp always capitalize the first letter of “typing” and “online”? #fyp ♬ original sound – oicaramba
@sophiepetrucciohall #whatappstatus #whatsapp anyone else noticed? #fyp #mybrain ♬ оригинальный звук – •🎧🎤•
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.

