Забава
Opel Rekord D – милионерот од Риселсхајм слави 50 години

• Успешната гама на средни модели дебитираше во јануари 1972 година
• Првиот дизел патнички автомобил на Opel со 2,1-литарски мотор со 60 КС
• Спортска варијанта на Commodore B која добива моќ исклучиво од шестцилиндрични мотори
„Opel Rekord D“, кој го слави својот 50 -ти роденден во јануари 2022 година, имаше тешка задача за исполнување. Неговиот директен претходник беше произведен повеќе од 1,2 милиони пати – една осмина од сите автомобили кои Opel ги произведе за 70 години производство на автомобили. Соопштението на Opel за медиумите во тоа време, беше доказ дека пазарот „не може да си дозволи да изгуби автомобил како што е Rekord“. Затоа, важната улога што ја одигра во автомобилскиот бизнис ќе биде пренесена на неговиот млад наследник, кој влезе во производство во декември 1971 година.
Rekord D доаѓа со широки пневматици, но тоа не го спречи во пронаoѓање на својот правец. На пример, за разлика од Rekord C, чија форма на „шише од кока-кола“ во близина на С столбот беше под влијание на дизајнерскиот јазик на северноамериканските сестрински модели, новиот дизајн имаше европски карактеристики. Јасни и функционални линии, мазни површини, како и големи прозорци и низок појас го дефинираа безвременскиот стил на надворешноста. „Rekord D доаѓа на пазарот како личност која носи свежа, позитивна атмосфера на забава“, се согласуваат медиумите.
Како и кај претходникот, имаше извонредни три стилови на каросерија за избор: класичната лимузина, со две или четири врати, спортското купе и караванот со три или пет врати. За комерцијални примени, следејќи ја традицијата на легендарниот “Schnelllieferwagen” од 1950-тите и 60-тите години, Opel го понуди и товарното возило Rekord (возило со три врати без задни странични прозорци).
Прво место безбедност: зона на фронтална деформација плус заштита од странични удари
Opel Rekord D (ака Rekord II со цел да се избегне забуна со „D“ за дизел), исто така, го подигна стандардот во пасивната безбедност. Засилувањата на страните и покривот овозможуваа заштита во случај на странични удари и превртувања, додека зоните на деформација ги чуваа патниците во случај на фронтален судир.
Бензинските мотори кај Rekord D беа понатамошен развој на докажаните четирицилиндрични агрегати со брегаста осовина на главата на моторот (CIH), кои веќе беа направени над два милиони пати до времето на дебито. Основата беше 1,7-литарски мотор со 66 КС, S-моторот испорачува 83 КС и 1,9-литарскиот агрегат 97 КС.
Но, Rekord D е и првиот дизел патнички автомобил на Opel на пазарот – во септември 1972 година, со сериска верзија на светски рекорден мотор! Дизелот со турбополнач со 95 КС го прослави своето деби претходниот јуни во прототип. Opel GT Diesel со аеродинамична оптимизирана каросерија постави 18 меѓународни и два светски рекорди на тест патеката на Opel во Dudenhofen. Во Rekord, новиот мотор со компресија-контакт произведуваше 60 КС, трошеше просечно 8,7 литри гориво на 100 km и овозможи максимална брзина од 135 km/h. Opel Rekord 2100 D беше препознатлив по испакнатоста на капакот на моторот: поради надземната брегаста осовина и изменетата глава на цилиндерот, дизелот беше повисок од бензинските мотори.
“За љубителите на моќни патнички возила”: Opel Commodore
Од март 1972 година, Commodore B ја прошири гамата, затворајќи го јазот помеѓу Rekord и повисоко позиционираните Admiral и Diplomat. Commodore B ја сподели својата форма на каросерија со Rekord, но беше полуксузно опремен од Rekord и беше достапен само со мотори со шест цилиндри. Развојот беше брз: 2,5-литарскиот Commodore S со 115 КС беше проследен со GS со 130 КС, а потоа 2,8-литарскиот GS со двојни карбуратори и 142 КС. Конечно, во септември 1972 година врвната верзија Commodore GS/E стапи на сцена. 2.8-литарскиот мотор со 160 КС и електронско вбризгување на гориво овозможи импресивни перформанси. Купето може да достигне максимална брзина од 200 km/h, лимузината со четири врати 195 km/h. „GS/E е за љубители на моќни патнички автомобили кои сакаат да минуваат долги дестинации со поголема брзина“, изјавија од Opel.
Затоа, не е изненадувачки што Commodore GS/E исто така се покажа како силен конкурент на трките и рели. Во 1973 година, младиот Walter Röhrl се натпреваруваше за прв пат со Opel на релито во Монте Карло. Со успех, иако недостатокот на хомологација предизвика купето Commodore GS/E подготвено од Irmscher да се натпреварува во класата Group 2 за модифицирани возила.
Сепак, Commodore и Rekord ги постигнаа своите најголеми победи далеку од тркачката патека и специјалните етапи. На почетокот на септември 1976 година, златна лимузина Rekord D излезе од производство како следниот милионти модел во серијата – потврда дека на пазарот навистина му е потребен Rekord, како што Opel изјави на лансирањето во 1972 година. За да се обележи ова постигнување, на пазарот влезе ограничено издание на специјалниот модел „Millionaire“ со 2.0-литарски С-мотор со 100 КС и „Berlina“ ниво на опременост. Кога беше лансирана последната генерација на Rekord во септември 1977 година, 1.128.196 единици на Rekord D и 140.827 Commodore B излегоа од производство во Rüsselsheim.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) Инспирирани од вистинска љубовна приказна, Антониа Гиговска и Роберт Билбилов ја создадоа „Аман“

Инспирирани од една вистинска животна приказна, познатиот продуцент Роберт Билбилов, заедно со Антониа Гиговска создадоа музичко ремек-дело.
Насловот на новата нумера е „Аман“, а доаѓа како инспирација од една смс-порака која гласела: „Мислев ти си ми таман, ама испадна АМАН“.
Токму оваа порака била доволна за продуцентот Билбилов ја направи оваа композиција.
Песната беше објавена вчера на сите музички платформи.
„Аман се случи многу спонтано… Тоа е песна која зборува за однос кој веќе е скршен и никогаш повеќе не може да биде ист. Некогаш премногу очекуваме, па се разочаруваме. Пресреќна сум што ова е моја прва соработка со Роберт, а за мене веќе е успешна. Коментарите од луѓето се сите позитивни, што за песната што за изгледот, а и за спотот кој го режираше маестралниот Даниел Јовески. Се надевам дека “Аман” ќе допре до сите!“, вели Антониа.
„Аман“ е првата песна од вториот студиски албум на Антониа, „Жена“.
Инаку за новата песна уште пред повеќе од еден месец беше снимен и видеоспот во далечниот Египет, каде Антониа со својот тим од соработници отпатуваа на неколку дена.
Забава
Никол Шерцингер не престанува да провоцира, и овојпат во бикини

Популарната пејачка Никол Шерцингер не престанува да провоцира со своите разни појавувања во бикини. Веќе некое време на нејзиниот профил нема објави освен оние од плажа, па овој пат беше слично.
Но, не стануваше збор за одмор, сега Никол снимаше реклама во која носеше бикини и го покажуваше своето затегнато тело.
Никол позираше во црно и во маслинесто бикини кои ги истакнуваа сите нејзини облини, а косата ѝ беше стилизирана во бранови и имаше лесна шминка.
Bikini-clad Nicole Scherzinger shows off her fit figure in glamorous photo shoot https://t.co/m988K7JHWv pic.twitter.com/M6YxsHxOnz
— Page Six (@PageSix) May 3, 2025
Не недостасуваа коментари за нејзиниот совршен изглед, а никој не е јасен што точно направила оваа жена за да изгледа вака на 46 години.
Никол неодамна беше прогласена за една од највлијателните личности на годината.
Никол напорно тренира за да изгледа совршено, а исто така обрнува многу внимание и на исхраната.
„Јадете квалитетна храна, вежбајте и слушајте музика што ќе ви го подобри расположението. Најдете време за молитва и медитација и одвојте време за себе – подгответе купка, одете на масажа“, рече таа еднаш.
Забава
(Видео) Метју Меконахи и неговата сопруга без панталони и без срам

Познатиот актер Метју Меконахи овој пат е во центарот на вниманието со сопругата Камила Алвес.
Тие го лансираа својот бренд пред две години, а сега ја снимија рекламата.
„Pantalones Organic Tequila“ е името на брендот, а во еден момент од рекламата, двојката остана без панталоните. Милиони следбеници беа воодушевени, но и изненадени, а едно од прашањата што се поставуваат е дали нивната текила навистина делува на тој начин.
Иако во рекламата имаше „заматен“ дел од нивните тела кога наводно беа без панталони, со оглед на тоа што актерот објави и за настаните за време на снимањето, јасно беше видливо дека двајцата носеа шорцеви во боја на кожа.