РЕ-Ново
Годишниот извештај за одржливост на „Јунајтед груп“ покажува значајни чекори напред во однос на еколошката и социјалната одговорност

„Јунајтед груп“, водечкиот давател на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, со гордост го споделува својот извештај за одржливост за 2022 година. Извештајот ја демонстрира цврстата посветеност на „Јунајтед груп“ за управување со животната средина, општествената одговорност и одржливите деловни практики.
Главните достигнувања во 2022 година вклучуваат:
● Посветеност кон нула емисии низ целиот наш синџир на вредности до 2040 година.
● Подобрување на енергетската ефикасност од 17% во 2022 година и намалување за 19% на емисиите од опсегот 1 и 2 од 2020 година.
● 109.532 MWh обновлива електрична енергија произведена од наши извори, што претставува повеќе од една четвртина од нашата вкупна потрошувачка на електрична енергија.
● Рециклирани над 736 тони батерии, кабли и електрична опрема.
● 52% од лидерските улоги во Групацијата ги имаат жените.
Јунајтед Груп ја препознава важноста на транспарентноста и отчетноста во решавањето на глобалните прашања за климатските промени, социјалната еднаквост и одговорното корпоративно граѓанство. Јунајтед Медиа, водечката медиумска компанија во регионот, емитува 55 канали во 8 земји, достигнувајќи над 40 милиони гледачи. Се залага за независно, квалитетно новинарство. Јунајтед Груп ја промовира и брани слободата на медиумите, вклучително и слободата на печатот, играјќи витална улога во борбата против „лажните вести“.
Годишниот извештај за одржливост им дава на засегнатите страни, вклучувајќи ги клиентите, инвеститорите и партнерите, непроценливи сознанија за иницијативите, достигнувањата на компанијата и континуираните напори за позитивно влијание.
Во текот на 2022 година Групацијата постигна значителен напредок во следните области:
• Иницијативи за животна средина: Јунајтед Груп презеде чекори за да го минимизира својот еколошки отпечаток. Ова вклучува мерки за енергетска ефикасност, програми за намалување на отпадот и промоција и развој на обновливи извори на енергија.
• Општествена одговорност: Јунајтед Груп има развиено сеопфатни политики за поттикнување на различноста, еднаквост и вклучување во рамките на нејзината работна сила и поддршка на иницијативите за развој на заедницата. Понатаму, Јунајтед Груп игра клучна улога во регионот за да ја направи дигиталната технологија достапна за сите.
• Етички деловни практики: Јунајтед Груп ги одржува највисоките етички стандарди во сите аспекти на своето работење, од заштита на податоците, до управување со синџирот на снабдување до односи со клиенти.
• Иновации за одржлива иднина: Јунајтед Груп е во првите редови на дигиталната трансформација во Југоисточна Европа, развивајќи иновативни решенија и технологии во критични области како што е управувањето со податоци за да придонесе за поодржлив и меѓусебно поврзан свет.
Миријам Ди Траглија, извршна директорка за усогласеност, ризик и одржливост на Јунајтед Груп, изјави: „Нашата примарна мисија останува да обезбедиме критична дигитална инфраструктура и услуги кои овозможуваат брз и сигурен пристап до информации и знаење, што е основа на многу од целите за одржлив развој на Обединетите нации. Нашиот годишен извештај за одржливост ја олицетворува нашата постојана заложба за ефектуирање на позитивни промени на глобално ниво. Како телекомуникациска и медиумска компанија, ја препознаваме нашата единствена улога во обликувањето на поодржлива и поповрзана иднина“. За да пристапите до целосниот Годишен извештај за одржливост, посетете ја веб страницата.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 15,5 милиони корисници и речиси 15.000 вработени. Таа генерира речиси 2,7 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Култура
Фестивалот „Културен амалгам“ почна во Скопје, а вечерва продолжува во Крива Паланка

Првата вечер од второто издание на фестивалот „Културен амалгам“ започна во Културно информативен центар – Скопје на 15 јули со впечатлив настан во Скопје, обединувајќи фотографија, документаристика и уметнички експеримент во еден културен мозаик. Публиката во КИЦ Скопје имаше ретка можност да ја проследи изложбата „ФотоСинтеза“, која претстави над 40 автори од Романија специјализирани за алтернативни фотографски техники како цијанотипија, вандајк и гум-бихромат. Делата беа силно поетични, но и технички прецизни, нудејќи свежа перспектива на историските процеси во современ контекст.
Веднаш потоа, беше прикажан документарниот филм „Манaки – Приказна во слики“, режиран од Роберт Јанкулоски, кој со внимателно истражена нарација и автентични фотографии нè врати во времето на првите балкански кинематографери, преку факти кој ретко кој ги знаел. Филмот остави силен печат врз публиката со својот достоинствен пристап кон културното наследство, давајќи историски контекст на приказната.
Со ова, фестивалот започна како што и најави: со јасна визија, културна длабочина и отвореност кон интердисциплинарна уметност.
Вечерва Крива Паланка станува нова станица на патувачкиот фестивал „Културен амалгам 2025“. Во просториите на Градскиот музеј, од 20 часот, публиката ќе има можност да ја проследи ревијалната изложба „ФотоСинтеза“, која прикажува редок избор на алтернативна фотографија од фотоклубот „Ирис“. Техники како цијанотипија, гумоил и вандајк ќе бидат изложени преку дела на над 40 автори, кои го оживуваат минатото со современа чувствителност.
По изложбата ќе следува и проекција на документарниот филм „Манаки – прикзна во слики“, посветен на животот и делото на пионерите на балканската фотографија – браќата Манаки.
Настанот е бесплатен и отворен за сите љубители на уметноста, културата и фотографијата.
Следна станица на естивалот е Куманово на седми август во Центарот за култура „Трајко Прокопиев“.
Со овие активности Културно-информативниот центар – Скопје настојува да поттикне децентрализација на културата во Македонија и да воспостави трајна соработка меѓу културните институции низ земјата.
Целта е да се заживеат локалните простори преку изложби, проекции, работилници и трибини, како и да се создадат нови услови за самоорганизирано културно делување. Годинешната тема е фотографијата, со фокус на нејзиниот историски развој и алтернативни техники кои повторно стануваат актуелни. Проектот има и амбиција да се прошири на регионално и меѓународно ниво.
Фестивалот е поддржан од Министерството за култура и туризам.
Забава
One Two Three-суплементи на „Хемофарм“: клучот за нов почеток, силен имунитет и квалитетен сон

Линијата „One Two Three“ од Хемофарм не е само колекција додатоци во исхраната, туку вистински партнер во грижата за вашето здравје. Со неа ќе го почувствувате свежиот почеток на секој ден, силната одбрана на вашиот имунолошки систем и мирниот сон. Вашето здравје го заслужува најдоброто!
Во динамичниот и брз ритам на современиот живот, одржувањето на здравјето и виталноста е поважно од кога било. Со секојдневните обврски, стресови и недостаток на квалитетен одмор, телото испраќа сигнали дека му е потребна дополнителна поддршка. Хемофарм, водечка фармацевтска компанија во регионот, ја лансираше својата прва интегрирана линија додатоци во исхраната под брендот „One Two Three“, иновативен концепт кој обезбедува сѐ што му е потребно на телото за енергија, силен имунитет и квалитетен сон.
„One Two Three“ не е само суплемент – тоа е ваш сојузник во секојдневниот живот. Со него, денот започнува со сила, продолжува со отпорност и завршува со мир. Разликата во вашето здравје ја прави само една капсула дневно
Кога бараме производи без додадени шеќери, лактоза, глутен и засладувачи, кои се погодни за вегани, а активните состојки се во форми што овозможуваат одлична апсорпција и искористување од организмот, тогаш изборот е јасен – „One Two Three“ линијата на Хемофарм. Петте различни сегменти на овие препарати се препознаваат по боите: мир и сон – сина, енергија – црвена, убавина – виолетова, имунитет – портокалова и благосостојба – зелена, и сите се пакуваат во стаклени шишиња за максимална заштита на квалитетот.
Во свет каде што темпото на живот е сѐ побрзо, а стресот и исцрпеноста се секојдневие, „One Two Three“ нуди научно формулирани решенија кои ја поддржуваат виталноста и благосостојбата на организмот
Додатоците на Хемофарм се повеќе од пилула. „One Two Three“ е цела филозофија за здравје, добри навики, витално тело и здрав ум, заснована на идејата дека доброто здравје се одржува преку баланс во:
1. правилна исхрана и енергија,
2. физичка активност и отпорност,
3. одмор, сон и ментален мир.
Овие три аспекти се распоредени преку три дела од денот – утро, пладне и вечер – следејќи го природниот биоритам на телото. Секој производ во линијата е дизајниран да делува во соодветна фаза од денот, поддржувајќи го организмот со прецизно избрани витамини, минерали и активни супстанци.
Секојдневен старт со енергија
Енергијата е основата за сè – без неа, ниту телото ниту умот не можат да функционираат на највисоко ниво. Линијата „One Two Three“ содржи внимателно избрани витамини од групата B, магнезиум, коензим Q10 и други активни состојки кои го поддржуваат метаболизмот и создавањето енергија во клетките. Со само една капсула дневно, добивате оптимална доза нутриенти кои го подобруваат расположението, го намалуваат уморот и го зајакнуваат физичкиот и менталниот потенцијал.
Силна одбрана преку имунитетот
Силниот имунитет е нашиот најдобар сојузник во борбата против вирусите и бактериите, а линијата „One Two Three“ го поддржува со четири прецизно формулирани производи: Triple C носи 1 000 mg витамин C од три извори (натриум аскорбат, аскорбинска киселина и природен C од ацерола) за максимална биорасположивост, Zinc Active содржи 15 mg цинк-пиколинат по капсула, обезбедувајќи оптимална апсорпција и силен имун одговор, Imunocink во форма на таблети за џвакање со вкус на портокал комбинира 10 mg цинк оксид и 300 mg витамин C за поддршка на имунитетот кај возрасни, додека верзијата за деца (Imunocink за деца) над три години нуди 5 mg цинк (50 % од дневните потреби) и 60 mg витамин C (75 % од дневните потреби) во едноставна дневна доза од една таблетa. Овие суплементи активираат природен одбранбен механизам, помагајќи ви да останете здрави и отпорни, особено во периоди на зголемен ризик од инфекции.
Квалитетен сон за подобро здравје
Сонот е клучен фактор за обновување на телото и умот. Линијата „One Two Three“ нуди формулации со ашваганда или индиски жен шен, магнезиум и витамин B6, кои смируваат и го релаксираат нервниот систем, со што го подобруваат квалитетот на спиењето. Со нивна помош, телото полесно се опушта, а умот се подготвува за мирен и обновувачки одмор, што резултира со појак имунитет и зголемена енергија во текот на денот.
Едноставност и практичност во секоја капсула
Она што ја прави линијата „One Two Three“ посебна е нејзината едноставност. Само една капсула дневно комбинира широк спектар на витамини, минерали и екстракти кои го поддржуваат организмот на повеќе фронтови. Ова ја прави идеална за сите кои сакаат да го одржуваат своето здравје без да земаат голем број различни суплементи.
За кого е наменета линијата?
Линијата „One Two Three“ е посветена на сите кои бараат начини да го подобрат своето здравје и е совршен избор за сите возрасти и стилови на живот, особено за оние кои:
· Често се изложени на стрес и умор;
· Сакаат да ја одржат својата отпорност и да спречат болести;
· Имаат проблеми со квалитетен сон или сакаат да го подобрат;
· Водат активен живот и сакаат целосна поддршка за телото и умот.
Линијата „One Two Three“ од Хемофарм не е само колекција додатоци во исхраната, туку вистински партнер во грижата за вашето здравје. Со неа ќе го почувствувате свежиот почеток на секој ден, силната одбрана на вашиот имунолошки систем и мирниот сон што го заслужувате. Изберете „One Two Three“ како ваш клуч за виталност и добро здравје – енергија, имунитет и сон, во една практична капсула. Вашето здравје го заслужува најдоброто!
(ПР)
Забава
Хороскопските знаци на скара: Едeн нуди ракија, друг не донел ништо, трет ги кара сите дека погрешно работат

Секој од нас има своја улога кога тимот се собира на скара – некој е задолжен за огнот, некој за салатата, а некој само за приказната. Ако верувате во хороскопи (или барем сакате добра астро-забава), тогаш знаете дека секој знак има свој карактеристичен стил на однесување. Еве како изгледа типична скара – кога се поканети сите знаци.
Овен
Веќе пали оган и вика дека сите погрешно работат. Прв се појави, не донесе ништо затоа што има се дома, но сега командува како да води кулинарска емисија.
Бик
Има своја чинија и свое месо. Лежи под сенка, чекајќи совршено печен колбас и не сака кога некој ќе ја допре неговата салата што самиот ја направил.
Близнаци
Не престана да зборува откако дојде. Две скари истовремено, едно селфи со скара и три теории зошто е подобро да се пече без алуминиумска фолија.
Рак
Се грижи дали има доволно за секого. Донесол премногу храна „за секој случај“ и постојано прашува кој се уште не јадел. Тој верува дека сите се гладни дури и кога не се.
Лав
Стајлинг за Инстаграм, дури и кога пече колбаси на скара. Сè мора да изгледа совршено затоа што – никогаш не знаете кој гледа. Скарата е само сцена, а Лавот е ѕвезда.
Девица
Знае со што да ја подмачка скарата. Таа го донесе својот микс за зачини и не ги одобрува хаотичните чинии околу неа. Како и да е, на крајот ќе ги исчисти.
Вага
Дали сакате пиво или газиран пијалок? Или можеби вода? Или лимонада? Најљубезен домаќин меѓу знаците. Изгледа како корица на каталог за градинарски мебел.
Шкорпија
Сите мислат дека не се забавува, но таа всушност знае сè и забележува сè. Кога конечно ќе се насмее – знаете дека скарата успеала. Прави месо како да оди во војна.
Стрелец
Планирал да дојде на два часа – останал до полноќ. Донесе лут сос што никој не може да го јаде и веќе зборува за скара следниот викенд „некаде во ридовите“.
Јарец
Организираше се, но сега заборави да ужива. Има список кој што донел, каде седел последен пат и кога се служи десерт. На крајот сепак се чувствува добро.
Водолија
Тој донесе тофу и музичка плејлиста. Никој не знае кој го покани, но на сите им е мило што е тука. Во еден момент, тој води дискусија за рециклирање хартиени чинии.
Риба
Таа се појави со овошна салата во тегла и насмевка. Слуша сè, ги отсликува туѓите чувства и на крајот на вечерта тивко ги мие садовите. Никој не побара, но таа знаеше дека треба.