РЕ-Ново
„Виваком“ повторно е во топ-10 најбрзо растечки компании на глобално ниво за деловни сателитски услуги
Компанијата Виваком, која е дел од Јунајтед Груп во чии рамки работи и компанијата Тотал ТВ во нашата земја, постигна значајна пресвртница освојувајќи место во престижната Топ 10 ранг листа на Светската асоцијација за телепорт (WTA) четврта година по ред. Овa признание се заснова на извонредниот раст на годишниот приход од сателити за деловни клиенти во текот на изминатата година.
Ова извонредно достигнување ја одразува непоколебливата посветеност на Vivacom за стратешка визија која се врти околу инвестиции во производи од највисоко ниво, врвни технологии и проширување на нејзината копнена инфраструктура. Поддржана од регионалната експертиза и поддршка на Јунајтед Груп, вкупната инвестиција на Групацијата во Бугарија треба да достигне 4,8 милијарди лева до 2026 година.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп изјави: „ Да се биде дел од Топ 10 најбрзо растечките глобални компании кои нудат сателитски услуги за бизнисите четири последователни години е значајно признание за Виваком. Тоа потврдува дека нашите континуирани инвестиции во иновации, квалитетни услуги и исклучително висока стручност на нашиот тим и на бугарскиот и на меѓународниот пазар се клучните состојки за нашиот континуиран успех“.
Некои од најголемите клиенти на Виваком се: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat и Leaf Space заедно со многу други даватели на содржини, телекомуникациски и сателитски оператори.
Пред само еден месец, Виваком и Групацијата Еутелсат објавија дека започнуваат со работа на нивната копнена станица за сателитски комуникации во селото Могила, Стара Загора. Овој објект, еден од само 35-те од ваков вид на глобално ниво, обезбедува проширени комуникациски услуги преку сателити со ниска орбита на Земјата. Копнената инфраструктура на Виваком ја вклучува и најсовремената сателитска станица „Плана“, која може да се пофали со највисока можна сертификација во сателитски услуги – Ниво 4. Плана служи како една од најнапредните капацитети на глобално ниво, приспособена да ги задоволи потребите на деловните клиенти.
Преку своите копнени станици, Виваком емитува над 600 ТВ канали, достигнувајќи милиони домаќинства низ Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, вклучително и некои од најоддалечените и предизвикувачки локации, како што се Антарктикот. Континуираната посветеност на Јунајтед Груп за растот на Виваком во сателитската индустрија ја зајакнува позицијата на телекомуникацискиот оператор како лидер и иноватор лидер и иноватор во глобалниот телекомуникациски сектор, нудејќи врвни услуги и решенија за клиентите ширум светот.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Светската асоцијација за телепорт (www.worldteleport.org) од своето основање во 1985 година им помага на членовите да се стремат повисоко. Денес, WTA е водечки партнер во растот на телепорт операторите, застапувајќи се за нивните комерцијални интереси и промовирање на совршеност во нивните деловни практики, технологија и операции. Здружението објавува извештаи за најдобри практики и презентира вебинари за технолошките промени и нивниот бизнис и влијанија на пазарот. Исто така, презентира настани и награди и обезбедува глобални програми за сертификација и оценување на потврдете ја извонредноста и поттикнете подобрување. WTA е посветена да им помогне на своите членови да ги искористат можностите и да управуваат со ризиците за да ги пронајдат патиштата до раст, со масовно менување на пазарот.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп (https://united.group) со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Компанијата е активна во осум земји и има повеќе од 15 милиони корисници и повеќе од 15.500 вработени. Таа генерира приближно 2,5 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивен избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Три хороскопски знаци кои се склони кон носење непромислени одлуки
Луѓето родени под овие хороскопски знаци имаат тенденција да носат непромислени одлуки.
Овен
Овните се познати по својата енергија и страст, но понекогаш тие можат да бидат како метеори – светли и фасцинантни, но брзо изгоруваат. Нивната страсна природа може да ги поттикне да донесат брзи одлуки пред да размислат за последиците.
Близнаци
Овие пријателски знаци се полни со идеи и енергија, но понекогаш немаат трпение да размислат за секој чекор. Нивната брза и променлива природа може да ги наведе на одлуки без длабоко размислување.
Лав
Лавовите сакаат да бидат во центарот на вниманието и често се однесуваат како да се непобедливи. Нивната смела природа може да ги наведе да преземаат повеќе ризици отколку што треба, само за да се истакнат.
Култура
Одбележување на Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам
Амбасадата на Италија во Скопје и ИТА Скопје во соработка со Националната галерија организираат настан по повод Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам.
Во рамките на тридневната програма, на 14 март 2024 (четврток), во галеријата Чифте амам ќе се отвори изложбата со наслов „Најдрагиот Пинокио“ (Carissimo Pinocchio), во 13 часот. Поставката ќе може да се види во наредните две недели, до 28 март 2024.
Имено, во објектот Чифте амам ќе биде презентирана изложба по повод 140-годишнината од првото издание на книгата „Авантурите на Пинокио – Приказна за куклата“ од Карло Колоди, најпреведуваната италијанска книга во светот. Во соработка со италијанската амбасада изложбата на Музејот за дизајн ADI од Милано пред македонската публика ќе го претстави дизајнерскиот проект „Најдрагиот Пинокио, италијанските дизајнери и графички дизајнери ја редизајнираат најпознатата кукла на светот“, курирана од Џулио Јакети.
Годишнина, која според зборовите на претседателот Лучијано Галимберти „е повод да се прослави и прослави ремек-делото на италијанската литература, со цел да се зајакне мултидисциплинарноста на дизајнот како наследство на културното богатство способно да поставува прашања во нашите секојдневни активности“.
Срцето на „Најдрагиот Пинокио“ се 60 дизајн-проекти од 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, специјално создадени за изложбата, „разни изрази на чувствата и работата на толку многу италијански дизајнери: зголемен, калеидоскопски, изненадувачки изглед, способен да ја каже приказната за способноста на италијанскиот дизајн да создава безвременски слики и предмети прославувајќи го на тој начин митот за Џепето, првиот италијански дизајнер!“ (Џулио Јакети).
Во медиумскиот простор на публиката со задоволство се обраќа кокураторот на изложбата:
„ Здраво на сите, јас сум Лука Мадонини и сум еден од 60-те дизајнери вклучени во изложбата ‘Најмилиот Пинокио’. Соработувајќи со главниот куратор на изложбата Џулио Јакети, имав и задоволство и чест да бидам сведок на сите нејзини креативни фази на оваа изложба, која е создадена со цел да се прослави 140-годишнината од раѓањето на Пинокио, една од најпознатите италијански икони во светот. Тоа, секако, е прослава на ликот на Пинокио, но и на Џепето, неговиот творец, кој знаел максимално да го искористи едноставното парче отпадно дрво работејќи со одземање и доаѓајќи до апсолутна формална синтеза: цилиндар, сфера, конусот на капата и секако зашилено испакнување, односно да се добие сè од ништо и да се најде вредност, дури и во тривијално парче остаток од дрво. За да ја покажат оваа аналогија, безброј дизајнери во текот на годините го презедоа предизвикот да ја реинтерпретираат фигурата на Пинокио, секогаш одржувајќи го формалниот архетип.
Зборувајќи за изложбата, Џулио Јакети предложи во Музејот за дизајн АДИ да се вклучат 60 италијански дизајнери, поточно 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, повикани да дизајнираат своја лична реинтерпретација на најпознатата кукла во светот. Резултатот е збирка што ја раскажува сложеноста на приказната на Пинокио и нејзините многубројни авантури и аспекти.
Станува збор за инклузивна изложба, погодна и за деца и за возрасни, полна со изненадувања, способна да предизвика насмевка и во исто време да ве натера да размислувате. Се надевам дека ќе уживате и ќе дозволите да бидете пренесени во магичниот свет на Пинокио“. (Лука Мадонини)
РЕ-Ново
Маск има нов план: Сака да го урне „Јутјуб“
Илон Маск откри дека нов формат на видеосодржина доаѓа набргу на платформата X.
Милијардерот и сопственик на X откри дека оваа платформа набргу ќе овозможи видеосодржини со долга форма на паметните телевизори.
Одговарајќи на барање на корисник, Маск го потврди пристигнувањето на видео со долга форма на паметните телевизори.
Coming soon https://t.co/JlnlSL7eS9
— Elon Musk (@elonmusk) March 9, 2024
Изворите сугерираат дека апликацијата X TV ќе личи на апликацијата „Јутјуб“ за ТВ, што укажува на амбициите на Маск услугата да стане конкурент на платформата на „Гугл“.
Платформата X додава многу нови функции во последните месеци, а Маск веќе ја изрази својата намера да го претвори X во супер апликација, која може да направи сè – испраќање пораки, плаќање, но и гледање видеосодржини во долга форма.