Спорт
Динамичен и сестран: втората генерација на Audi Q5 Sportback
- Атлетски: новата силуета на Audi Q5 Sportback е подинамична од претходникот
- Јасен и фокусиран: дизајнот на ентериерот е основа за технички решенија насочени кон корисникот
- Подобрен: надворешноста е со напредни динамични дизајнерски елементи
Audi ја проширува својата палета на модели со спортско coupé, Q5 Sportback. Со својата прогресивна и динамична силуета.
Audi Q5 Sportback комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, со уште подинамична силуета. Непогрешливиот дизајн зрачи со спортски стил, со карактеристичните задни елегантни линии. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник до 515 литри или до 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува до 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback. Q5 Sportback има капацитет на влечење до 2.400 килограми.

Спортски дизајн благодарение на динамичната, закосена линија на покривот
Дизајнот на новиот Audi Q5 Sportback е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите, скулпторски светла му даваат на автомобилот истенчен изглед. Во големиот довод на воздух под Singleframe решетката се сместени сензорите. Хоризонталната линија на рамената што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот со рамното задно стакло. Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно испружен што е можно подалеку, создавајќи линија на покривот што се спушта од B столбот.
Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Изборните шини на покривот додаваат корисност на динамичните линии на покривот. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно растегнување на кабината.
Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Мазната површина што тече од задното стакло до долниот раб на скулптурната светлосна лента се граничи со остар пресек низ целата ширина на возилото. Спортскиот, карактеристичен раб на капакот на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници, создавајќи островски ефект. Подолу се издувните цевки, додека моделот S се одликува со двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.

Напредниот надворешен изглед е стандарден во Q5 Sportback
Q5 Sportback е достапен во две верзии: напредна надворешност и S линија. Покрај тоа, SQ5 Sportback има своја карактеристична надворешност. Во споредба со основната верзија, надворешноста на напредната верзија има динамични елементи со стилски акценти. На пример, решетката на ладилникот и предните отвори за воздух доаѓаат во Scandium Grey, со контрастна крајна линија во Tambora Grey. Дифузорот е завршен во зрнеста мат црна боја, а задните отвори за воздух се во Selenite Silver. Вклучени се 18-инчни тркала од лесна легура со пет краци.
Надворешноста на линијата S и моделот S имаат поголеми предни отвори за воздух и поспортски заден дифузор. Singleframe е опкружен со рамка со изглед на хром во мат антрацит (надворешна линија S) и мат сребрена (S модел). Големите странични аеро цевки во облик на крило L ги истакнуваат спортските амбиции на Q5. Кај моделот S, Singleframe е дополнително нагласен со вертикални украси со L-крила со изглед на хром во мат сребрена боја. Втората генерација на дигитални OLED задни светла и новото проекционо светло во спојлерот над задното стакло ја зголемуваат безбедноста. Вториот проектира графика на горниот дел од задното стакло, зголемувајќи ја големината на областа на светлото на сопирачките.

Дополнување на надворешноста: филозофијата за внатрешен дизајн
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е систематски прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид во многу рана фаза во дизајнот, и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и MMI дисплејот за патници, формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешниот дизајн со висок контраст намерно ги поставува елементите во преден план или во позадина, создавајќи тродимензионална просторна архитектура која ја спојува естетиката со ергономијата. Внатрешноста има изразен пријатен амбиент. „Softwrap“ се протега од вратите низ целиот дигитален дисплеј до централната конзола, создавајќи хомогено и пријатно чувство за простор.

Најсовремен модел за согорување со MHEV plus
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со мотори со надолжно согорување. Доаѓа опремен со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем MHEV плус го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот генератор на погонската група (PTG) генерира дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 18 kW (24 КС). Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Ова осигурува дека наизменичната струја продолжува да работи со целосна моќност, одржувајќи удобна внатрешна температура дури и кога моторот е исклучен, како на пр. кога тргнува или на црвено светло.
Литиум-јонската батерија за возила со MHEV plus се заснова на хемија на литиум ферофосфат и може да се пофали со капацитет за складирање од 1,7 kWh. Примарната функција на стартерот на алтернаторот на ременот (BAS) е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија. BAS овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето, BAS ја враќа енергијата на батеријата (рекуперација) со моќност до 25 kW. На овој начин, Premium Platform Combustion овозможува делумна електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на Audi Q5 Sportback, plug-in хибридите ќе бидат достапни со голема батерија и надворешен полнач.
Во Европа, Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот, со понатамошни погонски варијанти. Првично, сите верзии се опремени со технологија MHEV plus, која накратко генерира до 18 kW (24 КС) дополнителна моќност. Сите модели од серијата користат и седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 150 kW (204 КС) и 340 Nm максимален вртежен момент и погон на предните тркала. Изборно, достапен е и quattro погон на сите тркала. Со 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback е достапен како генерација EA288 evo. Има моќност од 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 Nm и е достапен само со погон quattro. Како врвен модел во серијата, Audi SQ5 Sportback ќе биде достапен при лансирањето. V6 TFSI со 3.0 зафатнина има моќност од 270 kW (367 КС) и максимален вртежен момент од 550 Nm.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Барселона го повлече Јамал од репрезентацијата и го налути Сојузот
Фудбалерот на барселона, Ламин Јамал е повлечен од шпанската репрезентација за претстојните натпревари против Грузија и Турција. Шпанската фудбалска федерација (РФЕФ) соопшти дека одлуката е донесена во согласност со приоритетите на здравјето, безбедноста и благосостојбата на играчите.
Во соопштението за медиумите на РФЕФ се наведува дека медицинскиот тим на националната селекција со изненадување и непријатност дознал дека во понеделникот, 10 ноември, во 13:47 часот, на денот кога националниот тим започна со собирање, Јамал веќе бил подложен на инвазивен радиофреквентен третман поради болка делот на препоните.
Како што наведуваат, информации за прегледот добиле дури вечерта, во 22:40 часот, кога добиле медицински извештај со препорака за одмор во следните седум до десет дена.
„Постапката е извршена без претходна комуникација со лекарите на националниот тим“, се наведува во соопштението за медиумите.
„За да се избегнат дополнителни ризици, РФЕФ одлучи да го ослободи Јамал од обврските и му посакала брзо закрепнување“.
Овој случај дополнително ги продлабочи затегнатите односи меѓу Барселона и Шпанската фудбалска федерација. Според шпанските медиуми, во РФЕФ постои големо незадоволство бидејќи каталонскиот клуб го извршил третманот по сопствена иницијатива, иако било јасно дека тоа ќе го спречи младиот офанзивен играч да игра за репрезентацијата.
Да ве потсетиме дека тензиите меѓу Барселона и селекторот, Луис де ла Фуенте траат од септември. Тогаш тренерот на Барселона, Ханси Флик, отворено ја критикуваше РФЕФ за, како што тврдеше, лошо управување со физичкото оптоварување на талентираниот тинејџер.
Јамал веќе беше изоставен од претходниот собир на репрезентацијата поради здравствени проблеми, а сега, и покрај тоа што настапуваше на клупските натпревари без проблеми, повторно се најде во центарот на контроверзиите.
Спорт
Уапсени повеќе од 1.000 фудбалери во Турција, вклучувајќи и еден репрезентативец
Турската фудбалска федерација (ТФФ), суспендираше повеќе од 1.000 фудбалери како дел од растечкиот скандал со обложување, вклучувајќи го и дефанзивецот на Галатасарај, Ерен Елмали.
Елмали издаде соопштение за да ја објасни својата вмешаност во случајот откако беше отстранет од составот на Турција кој се подготвува за квалификациите за Светското првенство против Шпанија и Бугарија.
25-годишниот фудбалер изјави на Инстаграм дека пред околу пет години се обложил на натпревар во кој во тоа време не учествувал неговиот тим. Тој и неговиот клупски колега Метехан Балтачи се меѓу 1.024 фудбалери кои ТФФ, во понеделникот, ги проследи до дисциплинската комисија.
Федерацијата објави дека третата и четвртата лига од натпреварувањето ќе бидат суспендирани две недели, додека натпреварите во Суперлигата, во која актуелен шампион е Галатасарај, и втората лига ќе продолжат според планот.
Турскиот фудбал е потресен од истраги за широко распространето обложување меѓу судиите, а сега и меѓу играчите, што е строго забрането според правилата на ФИФА.
Според извештаите, во обложувањето учествувале повеќе од 150 судии, вклучувајќи седум од елитната категорија и 15 асистенти од највисоко ниво.
Претседателот на прволигашкиот клуб Ејупспор, како и поранешниот сопственик на Касимпаша, кои веќе се испрашувани, исто така се под истрага.
„Наша должност е да го подигнеме турскиот фудбал на нивото што го заслужува и да го исчистиме од сета нечистотија“, рече претседателот на федерацијата Ибрахим Хаџиосманоглу на прес-конференција пред две недели.
Спорт
Левандовски ќе се пензионира ако Барселона не му понуди нов договор
Еден од најдобрите напаѓачи на 21 век, Роберт Левандовски, се соочува со ненадејно пензионирање, по извештаите дека Барселона не е заинтересирана да го продолжи неговиот договор.
Иако има 37 години и се соочува со повреди, поради што на теренот поминува помалку од предвиденото, искусниот Полјак е најдобар стрелец на Каталонците во Примера оваа сезона со пет гола.
Доцните фудбалски години не го спречуваат сè уште да го прави она што го знае најдобро, безмилосно да ги тресе мрежите.
Неговиот тековен договор со Барса истекува следното лето, а во клубот се судираат две струи. Едната сака да има искусен голгетер во тимот и следната сезона, кој би се согласил на намалена плата, додека другата смета дека е императив да се ослободи неговото место и да се донесе некој многу помлад.
Поранешниот член на Борусија Дортмунд и Баерн Минхен многу брзо би нашол нов работодавач во тој случај, но тоа не го интересира.
Неговата сопруга и тој се воодушевени од животот во Барселона, не сакаат да го напуштат градот заради финансиски попрофитабилна понуда од Блискиот Исток или Соединетите Американски Држави, дознава локалниот „Спорт“.
Фудбалерот нема да има ништо против да остане на „Камп Ноу“ како резервен напаѓач, но јасно е дека одлуката не е во негови раце. Одлуката че ја донесат клупските челници што го остава Роберт со две опции, нов едногодишен договор или пензионирање.
Феноменалниот стрелец е седми на листата на најдобри стрелци во фудбалот. Тој постигна дури 683 гола, а само Јозеф Бикан, Ференц Пушкаш, Ромарио, Пеле, Лионел Меси и Кристијано Роналдо постигнаа повеќе од него.

