Спорт
Динамичен и сестран: втората генерација на Audi Q5 Sportback
- Атлетски: новата силуета на Audi Q5 Sportback е подинамична од претходникот
- Јасен и фокусиран: дизајнот на ентериерот е основа за технички решенија насочени кон корисникот
- Подобрен: надворешноста е со напредни динамични дизајнерски елементи
Audi ја проширува својата палета на модели со спортско coupé, Q5 Sportback. Со својата прогресивна и динамична силуета.
Audi Q5 Sportback комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, со уште подинамична силуета. Непогрешливиот дизајн зрачи со спортски стил, со карактеристичните задни елегантни линии. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник до 515 литри или до 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува до 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback. Q5 Sportback има капацитет на влечење до 2.400 килограми.
Спортски дизајн благодарение на динамичната, закосена линија на покривот
Дизајнот на новиот Audi Q5 Sportback е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите, скулпторски светла му даваат на автомобилот истенчен изглед. Во големиот довод на воздух под Singleframe решетката се сместени сензорите. Хоризонталната линија на рамената што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот со рамното задно стакло. Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно испружен што е можно подалеку, создавајќи линија на покривот што се спушта од B столбот.
Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Изборните шини на покривот додаваат корисност на динамичните линии на покривот. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно растегнување на кабината.
Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Мазната површина што тече од задното стакло до долниот раб на скулптурната светлосна лента се граничи со остар пресек низ целата ширина на возилото. Спортскиот, карактеристичен раб на капакот на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници, создавајќи островски ефект. Подолу се издувните цевки, додека моделот S се одликува со двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.
Напредниот надворешен изглед е стандарден во Q5 Sportback
Q5 Sportback е достапен во две верзии: напредна надворешност и S линија. Покрај тоа, SQ5 Sportback има своја карактеристична надворешност. Во споредба со основната верзија, надворешноста на напредната верзија има динамични елементи со стилски акценти. На пример, решетката на ладилникот и предните отвори за воздух доаѓаат во Scandium Grey, со контрастна крајна линија во Tambora Grey. Дифузорот е завршен во зрнеста мат црна боја, а задните отвори за воздух се во Selenite Silver. Вклучени се 18-инчни тркала од лесна легура со пет краци.
Надворешноста на линијата S и моделот S имаат поголеми предни отвори за воздух и поспортски заден дифузор. Singleframe е опкружен со рамка со изглед на хром во мат антрацит (надворешна линија S) и мат сребрена (S модел). Големите странични аеро цевки во облик на крило L ги истакнуваат спортските амбиции на Q5. Кај моделот S, Singleframe е дополнително нагласен со вертикални украси со L-крила со изглед на хром во мат сребрена боја. Втората генерација на дигитални OLED задни светла и новото проекционо светло во спојлерот над задното стакло ја зголемуваат безбедноста. Вториот проектира графика на горниот дел од задното стакло, зголемувајќи ја големината на областа на светлото на сопирачките.
Дополнување на надворешноста: филозофијата за внатрешен дизајн
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е систематски прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид во многу рана фаза во дизајнот, и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и MMI дисплејот за патници, формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешниот дизајн со висок контраст намерно ги поставува елементите во преден план или во позадина, создавајќи тродимензионална просторна архитектура која ја спојува естетиката со ергономијата. Внатрешноста има изразен пријатен амбиент. „Softwrap“ се протега од вратите низ целиот дигитален дисплеј до централната конзола, создавајќи хомогено и пријатно чувство за простор.
Најсовремен модел за согорување со MHEV plus
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со мотори со надолжно согорување. Доаѓа опремен со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем MHEV плус го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот генератор на погонската група (PTG) генерира дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 18 kW (24 КС). Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Ова осигурува дека наизменичната струја продолжува да работи со целосна моќност, одржувајќи удобна внатрешна температура дури и кога моторот е исклучен, како на пр. кога тргнува или на црвено светло.
Литиум-јонската батерија за возила со MHEV plus се заснова на хемија на литиум ферофосфат и може да се пофали со капацитет за складирање од 1,7 kWh. Примарната функција на стартерот на алтернаторот на ременот (BAS) е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија. BAS овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето, BAS ја враќа енергијата на батеријата (рекуперација) со моќност до 25 kW. На овој начин, Premium Platform Combustion овозможува делумна електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на Audi Q5 Sportback, plug-in хибридите ќе бидат достапни со голема батерија и надворешен полнач.
Во Европа, Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот, со понатамошни погонски варијанти. Првично, сите верзии се опремени со технологија MHEV plus, која накратко генерира до 18 kW (24 КС) дополнителна моќност. Сите модели од серијата користат и седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 150 kW (204 КС) и 340 Nm максимален вртежен момент и погон на предните тркала. Изборно, достапен е и quattro погон на сите тркала. Со 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback е достапен како генерација EA288 evo. Има моќност од 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 Nm и е достапен само со погон quattro. Како врвен модел во серијата, Audi SQ5 Sportback ќе биде достапен при лансирањето. V6 TFSI со 3.0 зафатнина има моќност од 270 kW (367 КС) и максимален вртежен момент од 550 Nm.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Опозицијата бара оставка од Лапорта
Во Фудбалскиот клуб Барселона во последните денови е турбулентно, а се чини дека допрва следува вистинска бура. Опозицијата бара оставки од актуелното раководство.
Групата што се спротивставува на сегашното раководство на фудбалскиот клуб Барселона, предводена од Џоан Лапорта, бара итна оставка од актуелниот претседател, пишуваат шпанските медиуми, на кои им бил даден документ во кој се наведени причините зошто Лапорта повеќе не треба да биде претседател на клубот. .
Меѓу потписниците на објавата се и групите “Yes to the tuture” која ја преставува бизнисменот Виктор Фонт (некогаш кандидат за претседател на Барса) и „ Som un clam“ чиј лидер е Џоан Кампруби, лидерот на опозицијата, кој изминативе месеци најгласниот критичар на клупската политика.
Сега повеќе од порано имаат „муниција“ да го нападнат сегашното раководство.
Овие две групи се огласија поради случаите на Дани Олмо и Пау Виктор, играчи на Барселона кои и покрај жалбите на клубот не беа пријавени за натпревари во вториот дел од сезоната.
Опозиционерите за ваквиот епилог го обвинуваат актуелното раководство.
Не се задоволни ниту од одлуката на Лапорта да стави вето на доаѓањето на Томас Ертел во кошаркарскиот клуб, иако на клубот очајно му треба плејмејкер.
'El Barça que volem. Estimar el Barça' pic.twitter.com/UBpJMkpATp
— Sí al Futur (@sialfutur) January 5, 2025
Спорт
Рој Кин: Трент во Реал? Ако вака игра во одбраната ќе оди во Транмере
Легендарниот Рој Кин во својата анализа на натпреварот помеѓу Ливерпул и Манчестер Јунајтед на „Скај Спортс“ во свој стил упати низа критики на сметка на фудбалерот на „црвените“ Трент Александер-Арнолд.
Најголемото дерби во англискиот фудбал заврши нерешено 2:2, а грешките на Арнолд беа особено забележливи. .
„Трент Александер-Арнолд треба да се надева дека Реал Мадрид не го гледа ова, подобро ќе му биде“, рече Рој Кин.
Тој додаде дека неговото место е во тим кој се натпреварува во четвртиот степен на англискиот фудбал, Лигата 2.
„Зборуваме за тоа колку е брилијантен Трент, а тој игра одбрана како младинец. По начинот на кој играше во одбраната, може да оди во Транмере Роверс“.
За работите да бидат полуди, се огласија од Транмере на социјалните мрежи.
„Трент во Транмере, Рој? Не, добри сме ние, благодариме“.
Спорт
(Видео) Блескаше Салемакерс – Рома го победи Лацио
Фудбалерите на Рома го совладаа Лацио со 2:0 во 19. коло од италијанската Серија А.
„Дерби дела капитале“, Рома го реши во првите 20 минути од натпреварот. И ова градско дерби донесе ревија на каротни, девет жолти и еден црвен. Во самиот финиш беше исклучен напаѓачот на лацио Тати Кастеланос.
Рома прашањето околу победникот го реши во интервал од седум минути. Алексис Салемакерс му асистираше на Лоренцо Пелегрини, а седум минути подоцна Белгиецот го постигна вториот гол. .
Немаше поголеми возбудувања до крајот на полувремето. Лацио се закани на почетокот на вториот дел преку Кастеланос и Гуендузи, но голманот на Рома, Свилар не дозволи да биде совладан.
На другата страна се истакна Проведел по ударот на Пелегрини, додека Лацио освен непрецизениот удар на Тавареш, практично до крајот на мечот не се закани кон голот на Рома.
Избраниците на Клаудио Раниери го забележаа третиот триумф во четири меча, што им овозможи скок на 10. позиција во Серија А со 23 освоени бода. Лацио со 35 бодови остана на четвртото место.