Забава
Грандиозна изложба за Џејмс Бонд во Лондон

Во Лондон во петок ќе биде отворена единствена изложба за фиктивниот британски таен агент Џејмс Бонд која овозможува „поглед однатре“ во светот на дизајнот и стилот на еден од највлијателните светски филмски брендови.
Со оваа изложба лондонскиот Барбикан центар ја одбележува 50 годишнината од постоењето на франшизата Џејмс Бонд, од првиот филм од 1962 година „Mr. No“ до најновиот 23-ти по ред „Skyfall“ кој ќе се појави кон крајот на 2012.
Осмислена како посвета на уметноста и умешноста која стои зад филмовите за најславниот таен агент снимени според романите на британскиот книжевник Јан Флеминг, изложбата со наслов „Designing 007: Fifty Years of Bond Style“ (Дизајнирање на агентот 007: Педесет години на стилот Бонд), најавена како „мулти-сетилно искуство“ којашто пред јавноста ќе ја изложи педесетгодишната историја на ткн гаџети на Џејмс Бонд , филмските сценографии, костимите и автомобилите, како и скици, цртежи и модели врз чии основи тие се изработени.
Како што се наведува во најавата на изложбата на интернет страницата на Barbican centre, oваа изложба ја истражува „умешноста која стои зад ѕвездите од екранот, тајните служби и злосторниците, костимите и процесот на нивното настанување, дизајнот на сценографијата и продукцијата, автомобилите, техничките помагала на Бонд и специјалните ефекти, графичкиот дизајн, егзотичните локации и друго“.
Изложени се, исто така, и разните превозни средства со коишто во серијалот се користеше Џејмс Бонд, од бродови и глисери, но и Aston Martin DB5 проследен со кус филм во кој покојниот стручњак за специјални ефекти Џон Стирс го опишува моментот непосредно пред да започне со процесот на прилагодување на сосема новиот модел од овој автомобил за потребите на филмот „Goldfinger“ од 1964 година. Овој автомобил подоцна стана најпознатиот и најпосакуваниот автомобил во светот, и интегрален дел од популарната култура.
Изложени се и технички помагала и оружје коешто за Џејмс Бонд и неговите противници осмислени од Џон Стирс и од другите стручњаци за специјални ефекти Сид Каин и Криз Корбулд, како и многу сценски реквизити, книги од снимањата на продукциските дизајнери Кен Адам и Питер Ламонт, како и костимите на Бамбл Дејвсон, Донфилд, Џули Харис, Линди Хеминг, Роналд ПАтерсон, Ем Портесус и Џејни Темим.
Во салата наречена „ Gold Room“ е изложен пиштолот од филмот „Човекот со златниот пиштол“ од 1974 година, а делот од изложбата под наслов „Foreign Territories“ ги прикажува повеќето од егзотичните локации на коишто се снимени филмовите за Џејмс Бонд, а исто така изложбениот дел „Ice Palace“ именуван по истоимената соба на Мистер Кил од филмот „Умри друг ден“ од 200 година.
Меѓу експонатите се и гаќите за капење што актерот Даниел Грејг ги носеше во филмот „Casino Royale“ од 2006 година, експлозивната актовка на Шон Конери од филмот „Од Русија со љубова“ од 1963 година, пушката од марката „ Hasselblad“ којашто Тимоти Далтон ја користеше во филмот „Лиценца за убивање“ од 1989 година, моделот на подводното возило „ Lotus Esprita“ што го возеше Роџер Мур во „Шпионот кој ме сакаше“ од 1977 година, како и многу други сценски реквизити на водечките холивудски костимографи и големи современи имиња, како што се Џорџо Армани, Бриони, Роберто Кавали, Том Форд, Убер д’ Живенши, Фрида Џанини од модната куќа Гучи, Даглас Хејвард, Рифат Озбек, Џени Пакам, Муиса Прада, Оскар дела Рената, Ентони Синклер, Филип Трејси, Енамуел Унгаро и Донатела Версаче.
Изложбата е остварена во соработка со компанијата „ Eon Productions“, продуцентската компанија којашто стои за филмовите за Џејмс Бонд и која на авторките на изложбата , на историчарките на модата Бронвин Косгрејв и на дизајнерката на костими Лонди Хеминг, им овозможи целосен пристап во своите архиви.
Составен дел од изложбата се и филмските инсерти на големите платна проследени од познатите драматични бодновски музички теми на покојниот композитор Џон Бери.
Изложбата е отворена до 5-ти септември, а потоа во рамките на почетокот на тригодишната светска турнеја ќе биде преселена во канадската метропола Торонто./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
„Нема ‘голи’ фустани на црвениот тепих“: Канскиот филмски фестивал воведува построги правила

Пред отворањето на Канскиот филмски фестивал организаторите одлучија да ги заострат правилата во врска со облекувањето на црвениот тепих, пишува „Дејли мејл3. Новите правила диктираат дека дамите ќе мора повнимателно да ги избираат своите свечени облеки.
Во последните години некои учеснички привлекоа големо внимание избирајќи ги таканаречените голи фустани. За да се обезбеди поголема пристојност, организаторите одлучија да забранат вакви облеки оваа година.
„Голотијата е забранета на црвениот тепих, како и во другите области во кои се одржува фестивалот“, се наведува во официјалната одлука објавена од странските медиуми.
Исто така, беше нагласено дека пристапот до фестивалот ќе му биде одбиен на секој што не ги почитува горенаведените правила.
Сè уште е непознато дали телевизиските станици што го емитуваа настанот имале какво било влијание врз оваа одлука.
За потсетување, 78. издание на фестивалот ќе се одржи од 13 до 24 мај.
Забава
(Видео) Кристина Аплгејт ги откри првите симптоми на мултиплекс склероза: „Беше суптилно“

Актерката Кристина Аплгејт, најпозната на пошироката јавност по улогите во сериите Married… with Children и Dead to Me, во 2021 година зборуваше за најраните знаци на болеста што засекогаш ѝ го промени животот – мултиплекс склероза.
За време на гостувањето во поткастот Conan O’Brien Needs a Friend, Аплгејт сподели лично и емотивно сведоштво за тоа како сè почнало.
Иако во тоа време сè уште играла тенис и планинарела, првиот симптом, вели таа, бил толку суптилен што лесно можела да го игнорира: трпење и вкочанетост во прстите на нозете.
„Беше јануари 2021 година. На мајка ми ѝ беше дијагностициран рак третпат, а се случуваа и други стресни работи… Беше многу трауматично време. Почнав да чувствувам вкочанетост во прстите. Само малку. Сè уште бев физички активна, но нешто не беше во ред“, рече Кристина.
Како што минуваа месеците, симптомите се ширеа, од прстите на нозете до глуждовите, а потоа и до колената. Таа почнала да ја губи рамнотежата, сфатила дека почнува да се чувствува непријатно кога е на високо, а болката станала неподнослива. „Кога велам дека беше вкочането, беше, но исто така болеше“, додава Аплгејт.
Ѝ помогнала нејзината пријателка и колешка Селма Блер, која самата се бори со истата болест. Блер беше таа што ја убеди да посетам невролог, што доведе до официјалната дијагноза.
Денес, на 53-годишна возраст, Кристина не крие колку е предизвикувачки секојдневниот живот со мултиплекс склероза за неа. За време на поткастот таа призна дека имала симптоматски навистина лош ден и дека понекогаш, едноставно, не може да функционира.
„Да го видат луѓето мојот живот секој ден, нема да може да го поднесат. Бидејќи понекогаш ни јас не можам да го поднесам“, искрено рече таа. Покрај физичките тешкотии, Кристина се бори и со стигмата што често ја носи болеста.
Забава
Концерт на Владо Јаневски во Охрид

Еден од најзначајните автори и изведувачи на македонската музичка сцена, Владо Јаневски, ќе одржи ексклузивен концерт на 8 август во неповторливиот амбиент на Античкиот театар во Охрид. Овој настан, организиран од „Прагма продукција“, е уште една потврда за исклучителната уметничка тежина што Јаневски ја носи со себе речиси три децении.
Во уникатниот амбиент на еден од најубавите простори во државата ќе оживеат баладите што се дел од колективната емоција – „Црно тиквешко“, „Евергрин“, „Некогаш и негде“, „Тајна отровна“… песни со кои растевме, созревавме, радувавме и тагувавме.
Во градот во кој секоја калдрма има приказна, а секој здив е исполнет со историја и убавина, Владо ќе настапи на сцена под отворено небо, пред публика што го следи и сака со генерации. Античкиот театар, со својата специфична атмосфера, ќе биде идеалната сценографија за едно вечерно музичко патување низ безвременските хитови на овој врвен уметник.
Концертот на 8 август ќе ве потсети на моменти за кои сте мислеле дека сте ги заборавиле, ќе ве натера да се сетите кого сте сакале, кого сте изгубиле и зошто љубовта секогаш останува најважната животна лекција.