Свет
„Телеком" незаконски наплаќа манипулативен трошок
„Македонски телекомуникации" незаконски во јулските телефонски сметки пресмета манипулативен трошок
ВЕРЧЕ ГЕОРГИЕВСКА
„Македонски телекомуникации" незаконски во јулските телефонски сметки пресмета манипулативен трошок. Во сметките за изминатиот месец, кои граѓаните и фирмите почнаа да ги добиваат деновиве, фиксниот оператор требаше да го исфрли овој трошок врз основа на решението кое го донесе Комисијата за заштита на конкуренцијата. Станува збор за манипулативен трошок во висина од 2 отсто од реализираниот сообраќај, кој „Телеком" го наплатува како надоместок за покривање на трошоците за изготвување и достава на телефонските сметки до граѓаните и фирмите. Но, телекомуникациската компанија не го почитува решението на Комисијата за заштита на конкуренцијата и во сметките за изминатиот месец повторно ја остави ставката со која неосновано прибираат пари за тоа што ги печатат и дистрибуираат телефонските сметки. Во изминатата година, само по оваа основа, „Телеком" на своето конто инкасирал 1,6 милион евра, а во јануари годинава, пак, наплатил 277 илјади евра.
Од Комисијата за заштита на конкуренцијата истакнуваат дека „Телеком" е принуден да го почитува нивното решение. Во спротивно, најавуваат дека ќе поведат прекршочна постапка до Основниот суд согласно со одредбите на Законот за заштита на конкуренцијата. Тоа значи дека ако навистина се утврди дека не го спроведува решението, „Телеком" ќе се соочи со парична казна во висина до 10 отсто од вкупните приходи во 2005 година. Комисијата за заштита на конкуренцијата, постапувајќи по службена должност, поведе постапка против „Телеком" уште во почетокот на годинава заради утврдување на поседување и злоупотреба на доминантната позиција на пазарот. Притоа, констатира дека „Телеком", кој фактички има доминантна улога, ја злоупотребува таквата позиција и незаконски наплаќа средства од граѓаните на име манипулативен трошок за печатење и дистрибуирање на сметките.
„Пресметувањето и наплатувањето на средства во висина од 2 отсто од реализираниот сообраќај, како посебен надоместок на име манипулативен трошок, претставува злоупотреба на доминантната позиција согласно со Законот за заштита на конкуренцијата. Затоа на фиксниот оператор му се забранува да им пресметува и наплатува на претплатниците на јавни телефонски услуги за изготвување на сметките", објаснуваат во Комисијата за заштита на конкуренцијата.
Од Регулаторното тело за заштита на конкуренцијата велат дека првичната одлука за забрана за наплатување манипулативен трошок е донесена уште во април годинава, по што „Телеком" ја обжалил. Комисијата ја отфрли жалбата и во јуни донесе ново решение кое е обврзувачко за компанијата, која е принудена од јулските телефонски сметки да го исфрли овој трошок. Надлежните од „Телеком" ја прифатиле ваквата одлука и само усно гарантирале дека ќе ја спроведат. Но, ништо од нивната гаранција.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Свет
(Видео) Хорор во трговски центар: наеднаш се урна подот, „проголта“ половина продавница, пропадна и жена
Драматична снимка ја прикажува несреќата во источна Кина, каде што се урна подот на трговски центар.
Надлежните соопштуваат дека се повредени две лица, а причинета е значителна штета.
Инцидентот се случил минатиот месец, а на видеото гледаме жена како ја гледа робата – пред да и се отвори бездната под нозете!
Shocking footage shows the moment a woman is swallowed up as the floor of a shopping center in the Chinese city of Zhenjiang suddenly collapses.
A construction worker, who was on the floor below at the time of the collapse, and the woman were both trapped but subsequently… pic.twitter.com/2O6diLPcIT
— Morbid Knowledge (@Morbidful) March 30, 2024
Огромна дупка ја „проголтала“ несреќната жена заедно со половина од продавницата, а се известува дека во урнатините останал заробен мајстор – кој работел долу.
„Жената се здобила со скршеници, а работникот си ја повредил ногата. Активно се занимаваме со овој случај и ја пружаме потребната помош“, изјави претставник на трговскиот центар.
Се шпекулира дека уривањето на подот е предизвикано од оштетен носечки ѕид, но истрагата се уште не е завршена.
Властите се обидуваат да утврдат дали има големи безбедносни пропусти во трговскиот центар, пренесува NDTV.
Свет
Путин свика состанок заради поплавите во Русија
Рускиот претседател Владимир Путин побара одговори оваа недела во услови на најтешките поплави во земјата во последните децении, што доведе до евакуација на десетици илјади луѓе, а известува дека е поплавен рудник за ураниум во регионот Курган.
За време на видео-состанокот за мерките на локалните власти за одговор на поплавите, Путин ја праша в.д. градоначалничката на Курган, Анастасија Аргишева, каде е претходниот градоначалник. Кога во јануари дознал дека таа поднела оставка, предложил организирање избори во регионот и преземање „соодветни мерки“, пренесуваат локалните медиуми.
Путин бил „изненаден“ што поранешната градоначалничка на Курган не присуствувала на состанокот, објави рускиот деловен весник РБЦ.
Руската област Урал и соседниот северен Казахстан ги претрпеа најголемите поплави во последните 80 години поради обилните врнежи и наглото топење на големи количини снег придружени со температури повисоки од нормалните за овој период од годината. Во последните неколку недели, властите евакуираа десетици илјади жители од Курган и Оренбург поради зголемената поплава.
Руската агенција за истражување во понеделникот објави дека рудникот за ураниум Доброволноје, кој се наоѓа во селото Уксјанское во округот Звериноголовски во Курганската област, е потопен. Инаку, со рудникот стопанисува филијала на државната нуклеарна агенција Росатом.
Во извештајот на РБЦ не пишува дека Путин конкретно го споменал рудникот за ураниум за време на состанокот, а државната агенција за нуклеарна енергија Росатом негираше дека рудникот бил погоден од поплавата.
– Извештаите дека производните бунари се во зоната на поплава се намерна дезинформација – велат од агенцијата што стопанисува со рудникот.
Се проценува дека рудникот содржи околу 7.077 тони ураниум. Еколозите изјавија за агенцијата дека стравуваат дека блиската река Тобол може да биде загадена со ураниум. Реката се користи како извор на вода за пиење за жителите на Курган.
Андреј Ожаровски, експерт за програмата за безбедност на радиоактивен отпад на Руската социјално-еколошка унија, им рече на истражувачите на Агенцијата дека истекувањето на ураниум од рудникот Доброволноје ќе доведе до зголемување на концентрацијата на соли на ураниум во реката Тобол, што може да го загади пиењето. вода.
Тој за германскиот медиум „Дојче веле“ изјави и дека делови од рудникот за ураниум се „веќе под вода“.
– Извлекувањето на дел од овие резерви на ураниум, кои веќе се под вода, започна во 80-тите години, за време на Советскиот Сојуз. Многу стари ураниумски бунари едноставно се напуштени. Подземниот притисок ги крева растворите на ураниум, а пред неколку години измерив дека околу овие бунари има зголемено ниво на радијација – рече Ожаровски.
Агенцијата соопшти дека еколошките активисти во Курган со години ги повикуваат властите да забранат ископување ураниум во областа поради стравувањата дека радиоактивното решение може да ги загади подземните води и реката Тобол.
Во средата, Александар Куренков, началникот на руското Министерство за вонредни ситуации, рече дека најлошото од поплавите ја погодило Курганската област и дека поплавите се приближуваат до блиската Тјуменска област.
– Благодарение на однапред испланирани и спроведени превентивни мерки, беше можно да се избегнат катастрофалните последици од пролетната поплава – му рекол Куренков на Путин на средбата.
– Владата на регионот Курган се согласи да обезбеди финансиска помош за настраданото население. До денес се поднесени повеќе од 15.000 барања. Речиси 1.500 лица добија парична помош – додаде Куренков.
Свет
(Видео) Продавачка добила отказ после 68 години стаж: заради работата не отишла на меден месец, купувачите во солзи се поздравуваат
Жена од Дорсет која 68 години работела во локална продавница за чевли неодамна добила отказ.
Џил Корник (82) почнала да работи во продавницата „Кларкс“ во англискиот град Бландфорд во далечната 1956 година кога имала само 14 години. Работела во иста продавница секој ден во следните 68 години.
Џил дури го одложила својот меден месец во 1969 година за да присуствува на обука за продажба, а кога нејзиниот син Џејсон се родил во 1975 година, го одгледала во продавницата.
Сепак, минатата недела, Џил беше отпуштена откако компанијата објави дека веднаш ќе ја затвори продавницата.
Многу клиенти дојдоа последниот работен ден да се збогуваат со Џил. Многумина донесоа цвеќиња и чоколади за да и се заблагодарат за долгогодишната услуга.
– Минатиот четврток ни беше кажано дека продавницата се затвора во понеделник. Тоа беше малку шок за сите нас. Почнав да работам во 1956 година и оттогаш сум во истата продавница. Се чувствувам добро и се надевав дека ќе работам уште неколку години пред да се пензионирам. Тоа е вистински срам – изјавила Џил.
Старите муштерии за малку ќе плачеа при разделбата.
– Многумина беа на работ на солзи. Меѓу клиентите имав четири генерации од исто семејство, на кои им помогнав да изберат чевли. Мислам дека сега ќе одморам и ќе одам повеќе на плажа. Не сакам да патувам некаде поради работа. Ќе работам за добротворна организација или нешто слично. Ја сакав мојата работа. Тоа беше мојот живот. Со години живеев над продавницата и го носев син ми горе – вели Џил.
Нејзината прва работа во Кларкс беше чистење на чизми во 1956 година. Во текот на својата долга кариера била менаџер и мајстор чевлар.
Џил, која е вдовица од 2016 година, вели дека поминала само неколку боледувања во седум децении работа и дека била на одмор три месеци во 2020 година за време на карантинот на Ковид.
Таа вели дека секогаш имала добар однос со своите клиенти и дека била „преоптоварена“ од пораките за поддршка што ги добивала од нив. Нејзиниот омилен дел од работата беше да им помага на децата да набават нови чевли за училиште.
– Наша искрена благодарност до сите членови на тимот на продавницата „Бландфорд Форум“ за нивниот придонес и посветеност во обезбедувањето извонредна услуга за клиентите. Посебна благодарност до Џил. Нејзините 68 години услуга и посветеност на нашите клиенти се многу ценети од сите во „Кларкс“. На Џил и посакуваме се најдобро – изјави портпаролот на компанијата.