Компании
Кампања на Дојче Телеком „Ние ги поврзуваме луѓето во Европа“
Дојче Телеком станува водечки европски давател на телекомуникациски услуги. Групацијата во четвртокот најави дека ќе инвестира повеќе од шест милијарди евра во проширување на својата европска мрежа до 2018 година.
„Ние ги поврзуваме луѓето во Европа!“ е мотото на новата медиумска кампања којашто Дојче Телеком ја започнува во дванаесет европски земји, меѓу кои и Македонија. Оваа кампања ја поддржува стратегијата на Групацијата Дојче Телеком да биде водечка телекомуникациска компанија во Европа со најнапредна мрежа. Македонски Телеком е првата компанија од Дојче Телеком, којашто пред повеќе од една година целосно ја модернизираше својата фиксна мрежа базирана на интернет протокол (Аll-IP), додека, пак, Т-Мобиле ја развива најдобрата 4G мрежа во Македонија. Во рамките на оваа кампања и останатите членки на Дојче Телеком ќе го следат примерот на Македонија за инвестирање во модерни мрежи.
„До 2018 година сакаме да станеме водечка европска телекомуникациска компанија и затоа инвестираме во модерни мрежни технологии и прекугранична инфраструктура во Европа. Заедно со сите локални компании, се стремиме да им понудиме на нашите корисници најдобар квалитет на мрежата, производите и услугите и ефикасно да ги искористиме деловните синергии“, рече Клаудија Немат, член на Одборот за Европа и технологија во Дојче Телеком.
Групацијата има намера да инвестира повеќе од шест милијарди евра во проширувањето на својата европска мрежа до 2018 година, да ја заврши миграцијата на кориснички линии во мрежа целосно базирана на IP во сите останати земји и да понуди уште повеќе производи базирани на cloud, прецизира Немат.
Со оваа меѓународна медиумска кампања, во која централен елемент на поврзување е Т, Дојче Телеком испраќа јасна порака во сите земји – „Ние ги поврзуваме луѓето во Европа!“. Со кампањата се подига свеста за тоа дека Европа сѐ повеќе се зближува и дека Дојче Телеком со својата најмодерна технологија ги поврзува луѓето и пазарите, независно од границите.
Идејата на кампањата е преку зближување на најпознатите културни градби и локации од секоја од „Телеком земјите“ да се претстави обединета Европа. Обединувањето е прикажано преку мостовите, карактеристични за секоја од земјите, коишто ја поврзуваат Европа со поддршка од „Т“ во магента боја. На пример, во Македонија тоа е Камениот мост и Кале (Скопје), Карловиот Мост во Република Чешка (Прага), Мостот Европа во Австрија (Преминот Бренер), Сеченовиот синџирест мост во Унгарија (Будимпешта), Мостот „Сино Чудо“ во Германија (Дрезден) и Новиот Мост во Словачка (Братислава). Освен во Македонија, од денеска кампањата стартува и во Германијана, па следи Црна Гора на 11 мај. Кампањите за Полска, Република Чешка, Унгарија, Хрватска, Холандија, Австрија, Словачка, Романија и Албанија ќе следат во јуни. Повеќе информации за стратегијата за Европа на Дојче Телеком може да се најдат на www.telekom.com/europe./крај/мф/сд
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)
Економија
Креативен пристап на MINT Fintech Group на eCommerce конференцијата
На 13 ноември, MINT Fintech Group беше значајна поддршка на eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер, настан кој ги собра водечките професионалци и ентузијасти од светот на е-трговијата. Оваа конференција се истакна како платформа за најновите трендови и иновации, овозможувајќи им на учесниците непроценливо искуство за вмрежување и размена на знаења.
Во својот корнер, MINT понуди уникатен пристап, спојувајќи ја финтек индустријата со релаксирачки активности, меѓу кои и масажа во соработка со My Spa.
„Ова е наш начин да го направиме искуството на посетителите подинамично и поопуштено,“ истакна претставник на MINT Fintech Group. „Реакциите беа исклучително позитивни, а редиците за масажа зборуваа сами за себе, сепак ова се личности чија професија е најчесто поврзана со долгочасовно седење, па оттука и нашата идеја да бидеме корисни.“
MINT Fintech Group и понатаму останува посветен на својата визија за поддршка на дигиталната економија и креирање нови можности за развој и соработка во финтек индустријата.
(ПР)