Компании
Избрано победничкото решение за брендирање на гроздовиот мед на „Тиквеш“
Креативното решение за брендирање на гроздовиот мед на „Тиквеш“ на дизајнерот Гаспер Стерн од Словенија е победник на меѓународниот конкурс организиран од Skopje Design Week (SDW) и Винарската визба „Тиквеш“.
На јавниот повик кој беше објавен пред три месеци свои креативни решенија доставија 101 креативец од најразлични земји. Стручното жири имаше навистина тешка задача да го одбере најсоодветното дизајнерско решение од вкупно 202 кои пристигнаа на адресата на SDW.
„Големиот број исклучително квалитетни креативни решенија уште еднаш го потврдува високото реноме што го има ВВ „Тиквеш“, како производител на уникатни автентични производи со врвен квалитет, но и како своевиден амбасадор на Македонија и нејзините убавини во светот“, изјави Орде Ивановски од винарската визба „Тиквеш“.
Победничкото дизајнерско решение, кое доби парична награда од 2.000 евра ќе биде искористено за брендирање на новиот производ на ВВ „Тиквеш“ кој ќе биде пласиран на пазарот под името – Гроздов мед „Grapelixir“ (Грејпеликсир).
„Високата естетика и оригиналниот пристап употребен во дизајнерските решенија потврдуваат дека гроздовиот мед на „Тиквеш“ поседува исклучителен и пред се уникатен идентитет и висока вредност што дизајнерите го препознале и совршено го преточиле во овие решенија за брендирање“, потенцираше Ивановски, искажувајќи го уверувањето дека отсега ВВ „Тиквеш“, освен по своите врвни вина, ќе биде препознаен од потрошувачите и како производител на гроздов мед со одличен квалитет и полезни состојки за здравјето на луѓето.
Искажувајќи задоволство од соработката со Винарската визба „Тиквеш“, како и од квалитетот на сите пристигнати дизајнерски решенија, директорот на Skopje Design Week, Александар Велиновски рече: „Стимулирање на соработка помеѓу една светска компанија и дизајн секторот е предизвик за нас како организација. Жирито немаше воопшто лесна задача бидејќи во период од два месеци пристигнаа огромен број на предлози за гроздовиот мед, од врвни дизајнери до најмлади креативци. Вистинска штета е што само еден е победник. Интересот за учество во ваков тип на соработка расте и тоа ме куражи, следната година повторно да пласираме предлог модел за соработка помеѓу дизајн секторот и винарницата Тиквеш“.
Ова е втора соработка од ваков вид меѓу ВВ „Тиквеш“ и Skopje Design Week. Минатата година беше објавен меѓународен натпревар на кој беше избрано уникатно дизајнерско решение за виното „Шардоне“ на ВВ „Тиквеш“. Задоволни од резултатите и успехот од досегашната соработка, од ВВ „Тиквеш“и SDW најавуваат дека и понатаму ќе продолжат да вложуваат во креирање силна синергија меѓу бизнис секторот и креативната индустрија.крај/мф
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)
Економија
Креативен пристап на MINT Fintech Group на eCommerce конференцијата
На 13 ноември, MINT Fintech Group беше значајна поддршка на eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер, настан кој ги собра водечките професионалци и ентузијасти од светот на е-трговијата. Оваа конференција се истакна како платформа за најновите трендови и иновации, овозможувајќи им на учесниците непроценливо искуство за вмрежување и размена на знаења.
Во својот корнер, MINT понуди уникатен пристап, спојувајќи ја финтек индустријата со релаксирачки активности, меѓу кои и масажа во соработка со My Spa.
„Ова е наш начин да го направиме искуството на посетителите подинамично и поопуштено,“ истакна претставник на MINT Fintech Group. „Реакциите беа исклучително позитивни, а редиците за масажа зборуваа сами за себе, сепак ова се личности чија професија е најчесто поврзана со долгочасовно седење, па оттука и нашата идеја да бидеме корисни.“
MINT Fintech Group и понатаму останува посветен на својата визија за поддршка на дигиталната економија и креирање нови можности за развој и соработка во финтек индустријата.
(ПР)