Економија
Најпознатите картички за лојалност во Македонија се happy картичките на НЕПТУН!
Компанијата Нептун на своите потрошувачи долги години им овозможува поволности при купувањето. Па, освен добропознатите happy картички, како новина ги воведе Digital happy картичктa и haPPy MasterCard кредитната картичка, кои значат дополнителни попусти и поврат на пари на сметката на потрошувачите, како и можност за плаќање на рати.
Филип Копановски, раководител на одделот за лојалност, финансирање и услуги во Нептун Македонија вели дека Нептун haPPy картичката за лојалност овозможува низа предности и бенефиции за сите нивни членови. Крајната цел им се задоволни купувачи и врвно купувачко искуство.

„ Како предности би ги издвоил: купување по haPPy цени, вредносните ваучери, достава, промоции, поддршка, монтажа, но и пристап до финансиски производи во соработка со деловните банки. Во нашата лојалната програма се предвидени и понапредни нивоа на членство кои значат уште поголеми поволности и бенефиции за клиентите. Детални информации за поволностите и условите може да најдете на следниот линк: https://www.neptun.mk/happyinfo.nspx.“
Нептун haPPy лојалната картичка годинава слави јубилеј, 6 години од нејзиното воведување на пазарот. Во овој период, компанијата издала преку 300 илјади картички.
„ Ни претставува исклучително големо задоволство што Нептун haPPy лојалната картичка беше доста брзо препознаена и прифатена од нашите членови. Во овие 6 години, со постојан и стабилен раст успеавме да издадеме 300.000 картички за лојалност, број што ги надмина сите наши проекции и очекувања, и во исто време претставува обврска и одговорност да обезбедиме врвно купувачко искуство и задоволни клиенти. Попустот при пазарењето со оваа картичка е само еден дел од целокупното купувачко искуство, а зависи од карактеристиките и условите на промотивните акции“, додава Копановски.
Дигитализацијата на компанијата, пак, доведе до потреба да се создаде Digital happy card, која им помага на купувачите да ги имаат истите бенефити при онлајн шопингот како кога купуваат во салоните на Нептун.

„ Нептун е современа компанија што ги следи светските трендови. Дигитализацијата е еден од клучните процеси што се одвиваат не само кај нас, туку и во ‘Балфин Групацијата’ од која сме дел. Наш приоритет се секогаш купувачите и нивното купувачко искуство да биде на највисоко ниво. Новото време налага клиентите да добијат подеднакво врвно купувачко искуство и онлајн на нашата веб страница, но и преку мобилната апликација. Затоа беше потребно happy картичката да се трансформира за членовите да ги имаат истите бенефиции и кога пазарат онлајн. Тоа значи дека сите што веќе имаат happy картичка може да ја дигитализираат, односно да креираат акаунт на нашата веб страница или мобилна апликација. Оние што немаат happy картичка може лесно да купат онлајн и веднаш да станат дел од нашата лојална програма. Дигиталната happy картичка се впишува во акаунтот на купувачот и со неа може да се купува онлајн, но и во продавниците така што ќе ја прикажат на каса преку смартфон. Дополнителен бенефит е тоа што дигиталната happy картичка може да се набави онлајн на попуст од 50%“, вели Никола Митревски, маркетинг координатор.
Новина во Нептун е и Happy mastercard кредитната картичка. Димитар Стојковски, менаџер за односи со клиенти во Неп лојалити вели дека ова е ко-брендиран производ помеѓу Нептун и НЛБ Банка. Таа е поддржана од соодветна програма за лојалност со која управува компанијата Неп Лојалити.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

