Економија
Новиот OPEL GRANDLAND – смел дизајн, дигитален кокпит и висока технологија

• Новиот Opel визир е составен дел од дизајнот на Новиот Grandland, исто како кај Новата Моkkа,
• Врвни plug-in хибриди плус дизел и бензински мотори
• Целосно дигитален кокпит “Opel Pure Panel” со дисплеи со широк екран
• IntelliLux LED® Pixel светла,
• Night Vision, електричен погон на сите тркала и иновативни системи за помош при возење
Елегантно спортски со интуитивни контроли и иновативни технологии – ова е новиот Opel Grandland.
Со целосно дигиталниот Pure Panel, новиот модел му овозможува на возачот сосема поинакво искуство во пилотската кабина. Знаменосец на Opel, овој SUV, исто така, се карактеризира со дополнителни технологии и системи за помош што досега клиентите можеа да ги доживеат само кај возилата од повисока класа. Особено адаптивните IntelliLux LED® Pixel светла со вкупно 168 LED елементи. Технологијата од водечката лимузина на Opel, Insignia, дебитира во врвниот SUV на германскиот бренд и поставува нови стандарди во пазарниот сектор на Grandland.
Истото важи и за Night Vision функцијата, која ја слави својата премиера во Opel. Системот детектира пешаци и животни во темнина на растојание до 100 m и го предупредува возачот. Полуадаптивната функција Highway Integration Assist го одржува Grandland на средина на својата лента и го одржува растојанието од возилото напред. Произведено во Германија, кај новиот Grandland се појавува и Оpel Визирoт, новото лице на брендот.

Opel Grandland Hybrid4
Opel исто така се држи до својата стратегија за електрификација со новиот Grandland. Покрај економичните бензински и дизел мотори, клиентите можат да изберат моќни plug-in хибридни варијанти со висока ефикасност со преден или електричен погон на сите тркала. Новиот Grandland ќе излезе од производствената лента во фабриката во Ајзенах, Германија и ќе биде во продажба на крајот на есента.
Секое ниво на опременост на Grandland е високо опремено. Стандардните опции вклучуваат предупредување за преден судир со автоматско сопирање при итни случаи, детектирање на пешаци, помош при задржување на лента, препознавање сообраќајни знаци и детектирање на поспаност, како и темпомат со ограничувач на брзина. Надворешниот дизајн на новиот Grandland го прикажува Оpel визорот и знакот со името поставен во средината на задната врата. Во внатрешноста, почетното ниво на опременост веќе го има Pure Panel кој комбинира 7” информативен центар за возачи со екран на допир во боја со слична големина за работа со Apple CarPlay и Android Auto преку мултимедијалниот инфозабавен систем (опционален 12-инчен информативен центар за возачи плус 10 -екран на допир во боја).

Opel Grandland Hybrid4 (2021)
Во почетната варијанта на Business Edition, стандардниот пилот за паркирање напред и назад, автоматската помош за паркирање, камерата за возење наназад и системот за предупредување за слепи точки дополнително ја зголемуваат безбедноста. За соодветни перформанси, Grandland добива моќ од 96-kW/130 КС 1,2-литарски турбо-бензински мотор со директно вбризгување (Потрошувачка на гориво со шест-степен
мануелен менувач NEDC: во град 6,2-5,8 l/100 km, отворено 4,9-4,5 l/100 km, комбинирано 5,4-5,0 l/ 100 km, 124-114 g/km CO2; WLTP: комбинирано 7,1-5,9 l/100 km, 161-133 g/km CO2). Оние кои сакаат да возат во електричен режим, а со тоа и без штетни емисии, можат да изберат една од двете plug-in хибридни варијанти.
Иновации кај Grandland: Pure Panel, Night Vision, IntelliLux LED® Pixel светла
Opel Grandland се одликува со моќни погони за врвни перформанси и најсовремени технологии кои можат да се контролираат удобно и интуитивно преку Pure Panel, кој е составен од два широки екрани во една единица. Овој целосно дигитален кокпит, свртен кон возачот, ги содржи најновите дигитални технологии и дава најважни информации.
Друг белег кај знаменосецот Opel SUV се опционалните адаптивни IntelliLux LED® Pixel светла. 168 LED елементите резултираат со беспрекорна адаптација на светлината на светлата според возачката ситуација и околината, без заслепување на другите возачи во сообраќајот. Друга технологија што дополнително ја зголемува безбедноста на сите учесници во сообраќајот при возење ноќе е Night Vision, која дебитира кај Opel со новиот Grandland. Инфрацрвената камера на системот детектира луѓе и животни до 100 метри напред, врз основа на нивната температурна разлика од околината.
Исто така ново во комбинација со автоматски менувач е Highway Integration Assist. Користејќи камера и радарски сензори, системот комбинира разна помош при возење. Адаптивниот темпомат го одржува растојанието од возилото напред според поставената брзина, додека активното позиционирање во лентата го одржува Grandland на средина на лентата. Понатамошните системи како предна и задна камера, автоматска помош при паркирање и предупредување за слепи точки се исто така дел од обемното портфолио.
Прецизен дизајн и висока удобност
Дизајнот на новиот Grandland открива типично јасни линии. Визирот се протега низ предниот дел, додека потписот на Opel го нагласува капакот на моторот. Филозофијата за дизајн на брендот се рефлектира и одзади. Името на Grandland и логото на брендот Blitz стојат во средината на задната врата. Дополнителен акцент е поставен на браниците и страничните панели, сега во црна боја со голем сјај или боја на каросеријата во зависност од верзијата, како и бампер спојлерите во црна и сребрена боја со висок сјај. Новиот модел е достапен и во карактеристични две бои.

The all-new Opel Grandland (2021)
Врвна удобност во внатрешноста: ергономските активни седишта – опционално достапни со кожна навлака во Alcantara – сертифицирани од „Aktion Gesunder Rücken e.V.“(кампања за поздрав грб) овозможуваат добро држење на телото зад управувачот. Наградуваните седишта се единствени во класата на Grandland и нудат широк спектар на прилагодувања, од електрично навалување на седиштата до електро-пневматска лумбална поддршка.
Тие нудат греење, а во кожната навлака дури и вентилација. Удобноста дополнително се зголемува со „отворање и стартување без клуч“ и моќната задна врата контролирана од сензори, која може да се отвори и затвори со движење на стапалото под задниот браник. На патниците им е овозможена комплетна поврзаност со модерните мултимедијални системи, до врвниот Multimedia Navi Pro. Безжичното полнење во централната конзола обезбедува едноставно и уредно „полнење гориво“ за компатибилни паметни телефони.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Трипуновски од Прилеп: Заложбата е на нашите полици да се продаваат македонски преработки од земјоделски производи

Денеска министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, присуствуваше на манифестацијата организирана од Slow Food – Прилеп, која се реализираше со поддршка на Министерството.
„Интенцијата и заложбата на Министерството е преку финансирање на ваков вид настани да се промовираат домашните преработки на земјоделски производи, да се развие локалниот туризам и да се поддржат здруженијата кои постојат на ниво на државата”, истакна министерот Трипуновски.
Министерот објави дека финансиската поддршка кон сите здруженија е зголемена на 200.000 денари по корисник.
„Сточарите на овој настан можат да ги промовираат своите преработки. Кога зборуваме за сточарството, изминативе 15 месеци покажавме дека земјоделството е во фокусот на приоритетите и работењето на Владата”, додаде тој.
Министерот Трипуновски истакна дека оваа година поддршката за македонските сточари од Програмата за финансиска поддршка е зголемена за околу 50%.
„Сакаме на нашите полици да се продава македонско млеко и македонски преработки од земјоделски производи”, појасни министерот.
Економија
„Еуроимпекс“ прослави јубилеј од 35 години

Во средата на 10.9.2025 година, првата приватна македонска компанија со дејност од автомобилската индустрија „Еуроимпекс“, прослави јубилеј од 35 години успешно стопанисување. Свеченоста беше посветена на тимот вработени на компанијата, а забавата ќе остане долго да се зборува и да се памти…
„Еуроимпекс“ започнува со работа во 1990 година, кога во Македонија немаше ниту една приватна компанија за продажба на автомобили. Тие беа први. Семејството Воиновски. Започнуваат скромно со само тројца вработени, а денес се гордеат со компактен тим од 150 вработени во Скопје и Белград и застапуваат два сериозни автомобилски бренда на територија од 5 држави во регионот.
“Бележиме автомобилска традиција од 3 поколенија…. почнувајки од нашиот дедо, потоа нашиот татко, сега јас и брат ми, а веќе и следната, четврта генерација Воиновски е тука, подготвена да продолжи по истиот пат. Од тука потекнуваат и оние вистински семејни вредности кои се рефлектираат во целокупното работење, како кон клиентите така и кон нашиот тим.
Нашиот тим е компактен, постојан, кој секогаш се грижи за своите клиенти. Со таков пристап се градат нераскинливи врски помеѓу компанијата, клиентите и соработниците. Hие сите заедно – преку доверба, создаваме иднина. “ – изјави Кирил Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
„Еуроимпекс“ е првично позната по своето застапништво на еден од најпознатите автомобилски брендови – Peugeot во Македонија и регионот, но истовремено е и генерален увозник на брендовите: TotalEnergies, Milwaukee, Bahco, Irimo, се грижи за развојот на ловиштето Ниџе, а од 2020 година е генерален застапник и за германскиот блиц – Opel во Македонија, Србија, Косово, Албанија и Црна Гора.
„Горди сме на нашата 35 годишна традиција на раст и развој. Но, тука не застануваме. Чест ми е да најавам дека заедно со тимот на Еуроимпекс, работиме во насока на изградба на два нови репрезентативни деловни центари. Едниот во Скопје, другиот во Белград. Заедно целиме кон уште подобри 35 години!“ – – изјави Даниел Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
Ова беше еден од ретките настани обоени во кирилица. Гостите беа пречекани со лица во традиционални носии кои послужуваа македонски локум. Постоеше линк помеѓу минатото и иднината… Историски Peugeot возила блескаа крај црвениот килим, кои беа осветлени од најновите Peugeot и Opel модели, а по влезот во ресторанот беше искажано добредојде со шампањ и малини како симбол кој ги поведе гостите во иднината…
Гостите уживаа во македонска музика. Македонски шлагери ја преполнија просторијата со емоции. „За нас почнува живот“ и многу други, во изведба на Дина и The Ringtones. Нашата дива Калиопи, која воедно е и амбасадор на Peugeot брендот во Македонија, приреди маестрален настап, за време на кој гостите не стивнуваа од силни аплаузи и овации… Забавата продолжи на кирилица со Дина и The Ringtones, а гостите беа испратени со ракија и македонски домашен мед.
Ова не беше обична свеченост. Ова беше настан преполн со емоции, посветен на вредните колеги, соработниците и клиентите. Ова беше свеченост на која сопствениците и тимот на „Еуроимпекс“ покажаа како заеднички и тимски се гради и сака една компанија.
ПР
Економија
Божиновска: Стабилната грејна сезона е приоритет, институциите во редовна координација

На координациски состанок со претставници на сите надлежни институции од енергетскиот сектор беа разгледани тековните активности и подготвителните мерки за непречено снабдување со топлинска и електрична енергија во претстојната грејна сезона, информираат од Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.
Редовниот ресорски состанок се одржа во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, каде покрај претставниците на Министерството од соодветните сектори, присуствуваа и претставници на компании и институции од енергетскиот сектор.
Во дискусијата активно учествуваа раководствата на ЕСМ, МЕПСО, НОМАГАС, како и претставници на НЕМО, кои ги изнесоа своите ставови, предизвици и предлози за натамошно унапредување на енергетскиот систем и зголемување на координацијата помеѓу институциите.
Разгледани беа: напредокот на проектите за енергетска инфраструктура; состојбата со обезбедувањето на потребните енергенси; плановите за работењето на берзата за електрична енергија и day-ahead пазарот; координацијата помеѓу институциите за одржување на стабилноста на системот.
Министерката Сања Божиновска беше информирана за досегашните подготовки и нагласи дека клучен приоритет останува сигурното и стабилно снабдување на граѓаните и индустријата во текот на целата грејна сезона.
За првпат по формирањето на Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, Божиновска воведе пракса на редовни координациски состаноци со сите надлежни институции од секторот. Целта е навремено информирање и координирање на активностите – практика што досега не постоела, посочуваат од министерството.