Економија
Новиот OPEL GRANDLAND – смел дизајн, дигитален кокпит и висока технологија
• Новиот Opel визир е составен дел од дизајнот на Новиот Grandland, исто како кај Новата Моkkа,
• Врвни plug-in хибриди плус дизел и бензински мотори
• Целосно дигитален кокпит “Opel Pure Panel” со дисплеи со широк екран
• IntelliLux LED® Pixel светла,
• Night Vision, електричен погон на сите тркала и иновативни системи за помош при возење
Елегантно спортски со интуитивни контроли и иновативни технологии – ова е новиот Opel Grandland.
Со целосно дигиталниот Pure Panel, новиот модел му овозможува на возачот сосема поинакво искуство во пилотската кабина. Знаменосец на Opel, овој SUV, исто така, се карактеризира со дополнителни технологии и системи за помош што досега клиентите можеа да ги доживеат само кај возилата од повисока класа. Особено адаптивните IntelliLux LED® Pixel светла со вкупно 168 LED елементи. Технологијата од водечката лимузина на Opel, Insignia, дебитира во врвниот SUV на германскиот бренд и поставува нови стандарди во пазарниот сектор на Grandland.
Истото важи и за Night Vision функцијата, која ја слави својата премиера во Opel. Системот детектира пешаци и животни во темнина на растојание до 100 m и го предупредува возачот. Полуадаптивната функција Highway Integration Assist го одржува Grandland на средина на својата лента и го одржува растојанието од возилото напред. Произведено во Германија, кај новиот Grandland се појавува и Оpel Визирoт, новото лице на брендот.

Opel Grandland Hybrid4
Opel исто така се држи до својата стратегија за електрификација со новиот Grandland. Покрај економичните бензински и дизел мотори, клиентите можат да изберат моќни plug-in хибридни варијанти со висока ефикасност со преден или електричен погон на сите тркала. Новиот Grandland ќе излезе од производствената лента во фабриката во Ајзенах, Германија и ќе биде во продажба на крајот на есента.
Секое ниво на опременост на Grandland е високо опремено. Стандардните опции вклучуваат предупредување за преден судир со автоматско сопирање при итни случаи, детектирање на пешаци, помош при задржување на лента, препознавање сообраќајни знаци и детектирање на поспаност, како и темпомат со ограничувач на брзина. Надворешниот дизајн на новиот Grandland го прикажува Оpel визорот и знакот со името поставен во средината на задната врата. Во внатрешноста, почетното ниво на опременост веќе го има Pure Panel кој комбинира 7” информативен центар за возачи со екран на допир во боја со слична големина за работа со Apple CarPlay и Android Auto преку мултимедијалниот инфозабавен систем (опционален 12-инчен информативен центар за возачи плус 10 -екран на допир во боја).

Opel Grandland Hybrid4 (2021)
Во почетната варијанта на Business Edition, стандардниот пилот за паркирање напред и назад, автоматската помош за паркирање, камерата за возење наназад и системот за предупредување за слепи точки дополнително ја зголемуваат безбедноста. За соодветни перформанси, Grandland добива моќ од 96-kW/130 КС 1,2-литарски турбо-бензински мотор со директно вбризгување (Потрошувачка на гориво со шест-степен
мануелен менувач NEDC: во град 6,2-5,8 l/100 km, отворено 4,9-4,5 l/100 km, комбинирано 5,4-5,0 l/ 100 km, 124-114 g/km CO2; WLTP: комбинирано 7,1-5,9 l/100 km, 161-133 g/km CO2). Оние кои сакаат да возат во електричен режим, а со тоа и без штетни емисии, можат да изберат една од двете plug-in хибридни варијанти.
Иновации кај Grandland: Pure Panel, Night Vision, IntelliLux LED® Pixel светла
Opel Grandland се одликува со моќни погони за врвни перформанси и најсовремени технологии кои можат да се контролираат удобно и интуитивно преку Pure Panel, кој е составен од два широки екрани во една единица. Овој целосно дигитален кокпит, свртен кон возачот, ги содржи најновите дигитални технологии и дава најважни информации.
Друг белег кај знаменосецот Opel SUV се опционалните адаптивни IntelliLux LED® Pixel светла. 168 LED елементите резултираат со беспрекорна адаптација на светлината на светлата според возачката ситуација и околината, без заслепување на другите возачи во сообраќајот. Друга технологија што дополнително ја зголемува безбедноста на сите учесници во сообраќајот при возење ноќе е Night Vision, која дебитира кај Opel со новиот Grandland. Инфрацрвената камера на системот детектира луѓе и животни до 100 метри напред, врз основа на нивната температурна разлика од околината.
Исто така ново во комбинација со автоматски менувач е Highway Integration Assist. Користејќи камера и радарски сензори, системот комбинира разна помош при возење. Адаптивниот темпомат го одржува растојанието од возилото напред според поставената брзина, додека активното позиционирање во лентата го одржува Grandland на средина на лентата. Понатамошните системи како предна и задна камера, автоматска помош при паркирање и предупредување за слепи точки се исто така дел од обемното портфолио.
Прецизен дизајн и висока удобност
Дизајнот на новиот Grandland открива типично јасни линии. Визирот се протега низ предниот дел, додека потписот на Opel го нагласува капакот на моторот. Филозофијата за дизајн на брендот се рефлектира и одзади. Името на Grandland и логото на брендот Blitz стојат во средината на задната врата. Дополнителен акцент е поставен на браниците и страничните панели, сега во црна боја со голем сјај или боја на каросеријата во зависност од верзијата, како и бампер спојлерите во црна и сребрена боја со висок сјај. Новиот модел е достапен и во карактеристични две бои.

The all-new Opel Grandland (2021)
Врвна удобност во внатрешноста: ергономските активни седишта – опционално достапни со кожна навлака во Alcantara – сертифицирани од „Aktion Gesunder Rücken e.V.“(кампања за поздрав грб) овозможуваат добро држење на телото зад управувачот. Наградуваните седишта се единствени во класата на Grandland и нудат широк спектар на прилагодувања, од електрично навалување на седиштата до електро-пневматска лумбална поддршка.
Тие нудат греење, а во кожната навлака дури и вентилација. Удобноста дополнително се зголемува со „отворање и стартување без клуч“ и моќната задна врата контролирана од сензори, која може да се отвори и затвори со движење на стапалото под задниот браник. На патниците им е овозможена комплетна поврзаност со модерните мултимедијални системи, до врвниот Multimedia Navi Pro. Безжичното полнење во централната конзола обезбедува едноставно и уредно „полнење гориво“ за компатибилни паметни телефони.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

