Економија
Новите академии на Brainster – прозорец до професиите на иднината
Живееме во време кога на пазарот на труд му недостасува кадар што треба да ги пополни најбараните работни позиции, а образовните системи не успеваат истиот да го произведат. Овој тренд е толку распространет што е порелевантно брзо да се развијат специфични вештини, отколку да се поминат неколку години на факултет и да се дипломира во некоја од споменатите професии.
Оваа идеја потекнува од неодамна објавената статија на Forbes, што сугерира дека би било поефикасно доколку бизнисите се фокусираат на доусовршување на вработените за „специфични задачи и активности, а не за цели работни места“. Ова подразбира дека процесот на подготвување на вработените за нова или постоечка вештина е пократок, што пак заштедува време и пари за секого. Тука на сцена стапи EdTech секторот.
Веќе некое време компаниите од овој сектор нудат решение за овој проблем со тоа што создаваат работна сила подготвена да се справи со потребите на современиот пазар на труд. Дополнително, учењето од далечина им овозможи на EdTech компаниите да работат во различни земји и да не бидат ограничени само на една локација.
Пет години од основањето, Brainster со сигурност се движи по патот кој носи големи достигнувања. До денес, близу 10.000 алумни од 4 различни земји поминаа низ академиите и курсевите на Brainster. Оваа компанија забележа и импресивна стапка на вработеност од 80% на своите дипломирани студенти.
Минатиот месец ја постигнаа и нивната најнова цел – лансирање на 5 нови Brainster академии: Дигитален маркетинг и Full-stack Web програмирање за интернационалниот пазар;: Full-stack HR, Project & Product Management за македонскиот пазар; како и Business Intelligence (и за македонскиот и за интернационалниот пазар).

Моделот на учење на овие академии е новост во Brainster, што значи дека тие нудат флексибилно и структурирано образовно искуство за студентите. Методот на работа на Brainster е базиран на постојано подобрување, а овие подобрувања се направени врз основа на длабински анализи на искуството на студентите, чии барања се сфаќаат многу сериозно.
Една од главните грижи за некои од нив беше распоредот на предавањата. Многумина од студентите мораат да ја балансираат работата и приватниот живот со учењето на нови вештини. Затоа, новите академии воведуваат флексибилно искуство за учење, што е најнова иновација на Brainster, во обидот да се издигне процесот на учење на ново ниво. Академиите се организирани во модули кои се состојат од курсеви за учење со самостојно темпо и часови во живо.
Модулите им овозможуваат на студентите флексибилност, односно следење на предавањата по самостојно темпо секогаш кога тоа се вклопува во нивниот распоред во текот на работната недела, а во исто време ја одржуваат структурата на програмата, бидејќи на крајот на секоја недела предвиден е и час во живо кој ги сумира самостојно научените лекции и се состои од директна интеракција во живо со инструкторите на Brainster.
Во однос на практичната работа, овие академии ќе им овозможат на студентите да научат нови вештини работејќи на реални проекти за реални компании кои се партнери за ко-иновација на Brainster, а сето тоа под менторство на докажани инструктори кои нудат совети, насоки и поддршка за како најдобро студентите да ги совладаат предизвиците кои произлегуваат на секоја од академиите.
На овие академии предвиден е и посебен модул каде што студентите ќе можат да добијат кариерни совети од експерти за човечки ресурси и кариерни советници. Тие ќе учат: како да го подготват своето CV, како да поминат низ процесот на апликација, како да се подготват за интервју, и како да ги покажат своите технички, но и меки вештини стекнати од академиите. Идејата е да им се обезбеди на студентите целосно и подобрено искуство во Brainster – од првиот ден, па сè до нивното вработување во компаниите.
Покрај тоа, новата платформа за Co-innovation & Hiring овозможува постојан контакт со повеќе од 300 локални и интернационални компании со цел да обезбеди искуства од реалниот сектор и вработување за студентите на Brainster.
Дознајте повеќе за новите академии на Brainster овде.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Директна авиолинија Скопје – Прага, за Божиновска таа е реална врска меѓу двете економии
Со првиот лет на новата директна авиолинија Скопје – Прага, земјава прави значаен исчекор во унапредувањето на меѓународната поврзаност, економската соработка и мобилноста на граѓаните, истакнуваат во соопштението од Министерството за енергетика.
На настанот по повод воспоставувањето на авиолинијата се обрати министерката за енергетика, рударство и минерални суровини Сања Божиновска, заедно со чешкиот амбасадор Јарослав Лудва, генералниот директор на TAV Македонија, Неџат Курт, како и претставници на Wizz Air.
Како претседател на Мешовитата комисија за економска соработка, министерката информираше дека иницијативата за директна авионска линија била покрената на Заедничкиот македонско-чешки состанок во Прага, во март годинава, како дел од пошироката агенда за продлабочување на билатералните односи и олеснување на бизнис-комуникацијата.
Божиновска истакна дека воспоставувањето на директната линија не е случаен потег, туку резултат на јасна визија и конкретна иницијатива.
„Оваа авиолинија е реална врска меѓу две економии, два пазара и две општества. Поврзаноста е предуслов за развој, за мене, оваа линија има и силна лична димензија. На 20 август 1998 година се иселив во Прага, во време кога немаше директен лет меѓу нашите две земји. Поврзаноста беше комплицирана, скапа и временски исцрпувачка. Од 2005 до 2012 година постоеше директна линија и од лично искуство знам колку директната авионска врска значи – не само симболично, туку реално, за животот, за бизнисот и за секојдневната комуникација меѓу луѓето. Затоа, уште од првиот ден како министерка, силно се залагам за продлабочување на врските меѓу Македонија и Чешка и за создавање реални услови што ќе ја олеснат таа поврзаност“ , нагласи Божиновска.
Според надлежните, директната авиолинија Скопје – Прага ќе придонесе за зголемен туристички и деловен сообраќај, подобра мобилност на граѓаните и посилно вклучување на Македонија во европските економски текови.
Авиосообраќајот е важен сегмент од целокупната стратегија за модерна инфраструктура, економски раст и регионална интеграција, при што ваквите проекти се реализираат преку координирана соработка меѓу институциите и приватниот сектор.
Министерката Божиновска ја поздрави соработката меѓу TAV Македонија и Wizz Air, оценувајќи дека таа е пример за ефикасно партнерство кое носи конкретни резултати за граѓаните и економијата.
Економија
Од полноќ нови цени на горивата
Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ) донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 2,09% во однос на одлуката од 12.12.2025 година.
Од 16.12.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 73,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 75,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 66,50 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 65,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 32,635 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се намалуваат за 2,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се намалува за 0,248 ден/кг и сега ќе изнесува 32,635 ден/кг.
Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат намалување во просек: кај бензините за 4,932%, кај дизелот за 4,357%, кај екстра лесното масло за 1,790% и кај мазутот намалувањето е за 1,013%.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е понизок за 0,1167%.
Економија
СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби
СЕТЕК го обои овој декември во сино – симбол на блискост, доверба и на вредноста на желбите што си ги упатуваме едни на други. Декември е месец кој поттикнува поврзување и ја истакнува магијата на споделената радост. Денес, многу од тие желби се поврзани со технологијата која го прави животот поедноставен, порадосен и поубав.
Веќе 32 години, СЕТЕК ја следи мисијата – да ги поврзува луѓето и технологијата, да креира успех и да инспирира радост.
Годинава, роденденот на СЕТЕК се поврзува со кампањата Blue December, која ја слави моќта на дарувањето и можноста за блискост со техниката. Поволностите што ги нудиме – роденденски и во текот на целиот месец – не се само обични попусти. Тие се внимателно осмислени решенија за сите кои сакаат да израдуваат некој свој близок, со вистинска вредност, значење и впечаток.
“Упатуваме искрена благодарност до сите кои низ годините се дел од нашата мисија – заедно растеме, се усовршуваме и го приближуваме светот на технологијата до секој човек. Вашата поддршка и доверба ни овозможуваат да продолжиме и да го подобруваме секојдневието на луѓето” – изјавија од Сетек.
Нека овој декември биде исполнет со топли моменти, споделена радост и остварени желби – вистински празнично син. Нека секој подарок, секоја насмевка и секое внимание, поттикне искрена поврзаност што ќе нѐ потсетува колку е важно да бидеме тука едни за други.
Сетек нуди голема палета на улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање.
Промотивните попусти ќе бидат достапни во сите салони на Сетек низ земјата, како и онлајн преку веб-страницата www.setec.mk
Придружете ни се во прославата со специјални роденденски попусти!
ПР

