Економија
„Плана телепорт“ на „Јунајтед груп“ добива целосен сертификат за ниво 4 од Светската асоцијација за сателитски комуникации

„Јунајтед груп“ денес објави дека нивниот бугарски оператор „Виваком“ e награден од Светската асоцијација за сателитски комуникации (World Teleport Association) со целосен cертификат за ниво 4 за нивниот објект за сателитска комуникација „Плана телепорт“, добиен по неодамнешната ревизија на објектот.
Ниво 4 е највисок можен сертификат во областа на сателитските услуги и ја рангира сателитската станица меѓу најмодерните објекти од ваков тип во светот. Tоа значи дека „Плана Телепорт” ги поседува стандардите за врвна локација, двојно поткрепена техничка опрема и високо-професионална поддршка 24/7 – со технички и со комерцијални експерти. Само 19 сателити, вклучително и станицата на „Плана”, во моментов поседуваат сертификат за ниво 4.
Сето ова потврдува дека клиентите на „Виваком” добиваат услуги со највисок и сертифициран квалитет и сигурност.
Од претходната ревизија, „Виваком” се фокусираше на развивање на услуги за деловни клиенти и сега копнената станица емитува 4 DTH платформи (Direct-to-Home) со повеќе од 400 ТВ канали за Источна Европа и Африка.
„Виваком”, исто така, ги прошири своите регионални поморски VSAT услуги. Станицата „Плана” е исто така важен дел од клучната копнена инфраструктура за неколку сателитски оператори и нивните сателитски сoѕвездија.
„Горди сме што „Виваком” ги покажа највисоките стандарди за квалитет за сателитски услуги, како што е дефинирано од Светската асоцијација за сателитски комуникации (WTA). Темелната ревизија спроведена од WTA и сертификатот за ниво 4 потврдува за професионалноста на нашата работа и нашата посветеност да бидеме најдобри”, изјави сениор менаџерот за радиодифузни услуги на „Виваком”, Владимир Рангелов.
„Со повторното сертифицирање на сателитот на „Виваком” на ниво 4, WTA ја постигнува најважната цел на програмата за сертификација – не само да ги измери факторите што придонесуваат за високиот квалитет на услугата, туку и да ги мотивира за подобрување. Со нетрпение очекуваме да им помогнеме и на другите сателитски оператори да го подигнат квалитетот на нивните капацитети и процедури за подобро да им служат на своите клиенти и да ги развијат нивните бизниси “, рече извршниот директор на WTA, Роберт Бел.
Процесот на сертификација е долг и сеопфатен. Сателитот мора да исполни повеќе од 170 барања, кои Светската асоцијација за сателитски комуникации (WTA) ги проверува и анализира при ревизија на лице место.
Програмата за сертификација за телепорт на Светската асоцијација им служи и на сателитските оператори и на нивните клиенти со својот непристрасен, транспарентен и меѓународно прифатен метод за документирање на квалитетот на услугите за клиентите и стратешките партнери.
Сертификатот претставува сигурносна алатка за клиентите при избор на даватели на услуги за сателитски услуги, обезбедувајќи јасна основа за проценка на цената и квалитетот.
На крајот на 2020 година, „Плана Телепорт” се рангираше на 5-то место на глобално ниво во однос на растот на приходите од сателитските услуги за деловни клиенти, во годишното рангирање на WTA за најбрзорастечките сателитски оператори.
За Јунајтед Груп:
Јунајтед груп, со седиште во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Компанијата работи во осум земји и на крајот на 2020 година има приближно 11 милиони корисници и приближно 14.500 вработени. Јунајтед груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивен избор на ТВ-содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигитална инфраструктура, медиумската содржина и технологијата, обезбедуваат извонредност на производите и услугите што им ги нуди на клиентите. Од март 2019 година, Јунајтед груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите инвестициски компании во светот. Инаку, во рамките на Јунајтед Груп, во Северна Македонија работи компанијата Тотал ТВ.
За повеќе информации посетете ја веб страницата: https://united.group/
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
УЈП ја унапредува соработката со даночните обврзници-воведени нови дигитални услуги

Управата за јавни приходи, како што е соопштено, континуирано ја унапредува соработката со даночните обврзници и инвестира во современи услуги што се брзи, сигурни и достапни без физичко присуство.
Во февруари годинава, УЈП ја воведе новата дигитална услуга „е-Уверение за остварен доход“, која им овозможува на граѓаните целосно електронски, бесконтактно и преку сигурна постапка да го добијат овој документ. Од нејзиното воведување досега, за само неколку месеци, се издадени 5.688 уверенија, со што е заштедено значително време како за граѓаните, така и за службениците на УЈП, а работата се одвива според најсовремени дигитални стандарди. Покрај тоа, значително е модернизирана и услугата за издавање на „Уверение за состојба на даноци“. Со автоматизација на внатрешните процеси, во изминатите три месеци сите поднесени барања навремено се обработуваат и уверенијата се издаваат во рок од најмногу пет календарски дена, што претставува значително подобрување во споредба со претходниот период. Тоа значи дека 100% од уверенијата се издадени во законски предвидениот рок, се истакнува во информацијата од УЈП.
Во следната фаза, како што е најавено, оваа услуга ќе биде целосно дигитална и бесконтактна, овозможувајќи уште поедноставен, побрз и поефикасен пристап за граѓаните и компаниите. „Нашата цел е јасна – даночните услуги да бидат со висок стандард, брзи, едноставни и доверливи. Сакаме граѓаните и компаниите да добиваат квалитетна услуга со само неколку клика, без непотребни процедури и без губење време. Долгорочната и стратешка определба за трансформација на УЈП е создавање „нов лик“ и „нов амбиент“ – како за даночните обврзници, така и за даночните службеници и соработниците на даночната администрација. Овие резултати покажуваат дека сме на вистинскиот пат“, изјави директорката на УЈП.
Економија
Секој почеток е полесен кога е како на вода – Back to School без финансиски стрес!

Септември е на прагот со нови возбудливи моменти за децата, но и со нови финансиски предизвици за родителите. Купување книги, ранци, тетратки, прибор за цртање, спортска опрема или нов компјутер – списокот е долг, а трошоците знаат да бидат големи токму во период кога семејниот буџет е најоптоварен.
Како што традиционално се фрла чаша вода за среќа и успешен почеток, така и ние во Mint Credit сакаме да бидеме вашиот добар знак за лесен и безгрижен старт на учебната година. Со Mint Credit добивате aванс до плата – 20.000 МКД со 0% камата и без дополнителни трошоци*.
Колку земаш – толку враќаш!
Со Mint Credit, овој септември училишните подготовки стануваат полесни од кога било. Со понудата аванс до плата добивате финансиска поддршка кога ви е најпотребна, а враќате точно онолку колку што позајмивте.
Она што е најважно е што средствата може да ги искористите каде и да сакате:
· Во книжара за книги, прибор и училишен материјал,
· За нова чанта, патики или спортска опрема,
· За таблет или лаптоп кој ќе им помогне на децата во учењето
· Или за било која друга потреба поврзана со стартот на учебната година. Аплицирањето е брзо и лесно преку Mint App – со само неколку клика го добивате потребниот износ директно на вашата сметка. Нема редици, нема чекање, сè завршувате од удобноста на вашиот дом.
Ние веруваме дека секое дете заслужува да тргне во новата учебна година подготвено, со самодоверба, насмевка и чаша вода по нив за успешен почеток. А вие заслужувате да уживате во тие моменти, наместо да се грижите за финансии.
🎒 Со Mint Credit, овој септември вашето семејство ќе биде подготвено за нови успеси – лесно, сигурно и без финансиски стрес.
💡 За повеќе информации, посетете ја нашата веб-страница, контактирајте нѐ на 15 107, или во некоја од нашите филијали. Ние сме тука за вас!
*Оваа понуда важи за првиот земен кредит од ваков тип.
ПР
Економија
Нови правила за одобрување возила од 1 септември

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини (МЕРМС) одржа работен состанок со над 40 овластени застапници и импортери на возила во Македонија.
На средбата присуствуваа министерката Сања Божиновска, директорот на Државниот пазарен инспекторат Влатко Стојкоски, претставници на Биро за метрологија и Царината како и професорот Дарко Данев кој ги презентираше измените во постапките за одобрување на возила, кои ќе стапат на сила од 1 септември 2025 година.
Овие измени се однесуваат на постапките за: одобрување на тип на возило, единечно одобрување на возило, идентификација и оцена на техничката состојба и издавање на потврди за исполнетост на техничките барања за возилата.
Клучната промена е тоа што, по 17 години од донесувањето на Законот за возила, истиот конечно ќе почне да се применува согласно европските стандарди.
„Го зајакнуваме системот на доверба меѓу институциите и импортерите, со јасни правила и навремена услуга за граѓаните. Ова е значаен чекор за приближување кон европските стандарди и подобрување на квалитетот на услугата која ја добиваат нашите граѓани“, изјави министерката Божиновска.
Клучни промени во постапките за одобрување на возила:
· Одобрување на тип на возило за сите негови варијанти и изведби според WVTA документот, освен ако импортерот не побара поинаку.
· Единечно одобрување ќе се врши исклучиво за возила за кои не е одобрен типот во РСМ и немаат одобрение за тип во ЕУ преку Биро за метрологија. Возила со претходно одобрен тип во ЕУ или во РСМ немаат потреба од посебна постапка за единечно одобрување и директно одат во постапка за идентификација и оцена на техничката состојба.
· Импортерите имаат обврска да издаваат потврди за исполнетост на техничките барања за сите возила за кои постоиевропско одобрение на тип (WVTA) или национално одобрување на тип. За останатите возила за кои немаат возила не постои одобрение на тип во РСМ или не постои одобрение на тип во ЕУ, импортерите немаат обврска да ги издаваат потврдите, ваквите возила ќе обезбедуваат потврди од независни институции прифатени од Бирото за метрологија.
· Грубата пресметка вели дека 1,3 милиони евра годишно досега оделе за TÜV потврди кои не требало да се бараат и тоа најголемиот дел од средствата оделе кај странски компании на кои им се плаќало – процесот сега ќе се регулира преку овластените застапници, домашни македонски компании.
· Роковите за одобрување на тип во Бирото за метрологија ќе бидат скратени двојно, за побрза и поефикасна постапка.
· Цените на услугите од Биро за метрологија ќе се регулираат со нов правилник.
· Потврдите за исполнетост на техничките карактеристики кај застапниците ќе чинат 40-50 евра.
Министерството нагласува дека соработката со застапниците е клучна за успешна примена на Законот и изграден функционален систем на доверба.
„Градиме партнерски однос со импортерите како клучен елемент во процесот на усогласување со европските стандарди. Граѓаните треба да се чувствуваат заштитени и поддржани при секоја постапка за одобрување на возила“, додаде министерката Божиновска.