Економија
Шел го проширува присуството со нова бензинска станица во Кавадарци

Шел со задоволство го најавува отворањето на нова бензинска станица на влезот во Кавадарци, лоцирана на улица „Методија Андонов Ченто“ бр. 27. Ова ја означува четвртата малопродажна локација под брендот Шел
во Северна Македонија и ја зајакнува посветеноста на компанијата да го прошири своето влијание во регионот.
По отворањето на бензинската станица на булеварот „Борис Трајковски“ во Пинтија пред две години и успешното работење на двете дополнителни бензински станици во Смоквица покрај автопатот „Пријателство“ во близина на грчката граница, Шел продолжува да го зголемува своето присуство во земјава.
На малопродажната бензинска станица во Кавадарци ќе бидат достапни низа висококвалитетни горива, Fuelsave Diesel, безоловен бензин 98-октански V-Power, Unleaded 95 Fuelsave, TNG- LPG автоплин, AdBlue.
Покрај тоа, клиентите ќе имаат пристап до различни лубриканти. Направен имајќи ја предвид удобноста на клиентите, новиот објект располага со модерен мини-маркет, вкусни печива, кафе бар со тераса, авто-козметика и додатоци и продавница за подароци. Бензинската станица е изградена според највисоките технички и безбедносни стандарди, обезбедувајќи сигурно и безбедно искуство за клиентите. Ќе биде отворена 24 часа на ден, седум дена во неделата, обезбедувајќи деноноќна услуга.
Од започнувањето со работа под брендот Шел во Северна Македонија во 2021 година, Корал Фуелс ДООЕЛ Скопје, подружница на Корал СА, е официјален носител на лиценцата за Шел на локалниот пазар. Ова претставува значајна пресвртница во динамичниот влез на Шел во земјата, по долгорочен договор кој вклучува постојана поддршка, трансфер на знаење и пристап до иновативните
технологии на Шел во горивата, услугите и маркетингот.
Шел е посветен кон иднината на мобилноста во Северна Македонија, со фокус на обезбедување нови енергетски решенија. Ова вклучува развој на напредни горива за дизел и бензин, како и истражување на алтернативни извори на енергија како што се биогориво, обновливи горива и производи базирани на природен гас. Преку овие напори, Шел има за цел да го поддржи растот на бизнисот и одржливоста на животната средина, помагајќи да се намалат емисиите на јаглерод и да се подобри ефикасноста на горивото за клиентите низ целата земја.
Корал Фуелс продолжува да се шири низ Северна Македонија со значителни инвестиции во нови малопродажни бензински станици, стратешки лоцирани за да обезбедат квалитетни услуги и да ја задоволат растечката побарувачка за производите на Шел. Ова проширување е дел од пошироките напори за подобрување на искуството на клиентите и придонес за континуиран развој на енергетската инфраструктура на земјата.
Комерцијален текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Две милијарди евра инвестиции во железничкиот сообраќај, брза пруга Табановце-Гевгелија

Се надзираат контурите за почеток на најголемиот инфраструктурен проект во регионот. Формирање на координативното тело во вторник и започнување на постапка за обезбедување на финансиски средства за реализација на проектот брза пруга, велат од ВМРО-ДПМНЕ.
„Проектот брза пруга Табановце-Гевгелија ќе чини од 1,7 до 2 милијарди евра и ќе биде најголем поединечен проект во Македонија.
Новата брза пруга ќе биде со нови возови, локомотиви и целосно модернизирана и реконструирани железнички станица во Скопје и реконструирани станици низ Македонија.
Со брзата пруга предвидено е патнички сообраќај да биде до 160 км на час, а товарниот сообраќај до 120 км на час. Граѓаните ќе можат да патуваат за час и пол до Солун, 4 до 5 часа до Виена.
Со поддршка и следење на британските и европските стандарди овој проект е од големо значење и ќе ја подобри безбедноста во железничкиот сообраќај.
Брз и ефикасен железнички сообраќај од граница на Србија до граница на Грција. Делницата Табановце – Гевгелија ќе се скрати од 235 км што е моментално, влез излез од државата, се планира да биде 200 и под 200 км. Целта е да имаме брза пруга и брз транспорт.
Македонија конечно ќе почне да ја користи добрата местоположба и ќе се впише на мапата на карго Европа. Карго транспортот се предвидува да донесе од 100 – 120 милиони годишен приход од товарниот сообраќај.
Со развојот на железничката и патната инфраструктура се создаваат можности за поврзување, за подобар и поквалитетен живот на граѓаните“, пишува во соопштението на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Kланот Заеви и Филипче преку шема на фирми препродавале јаглен на ЕСМ трипати поскапо и профитирале

Во време на ковид пандемија и енергетска криза Заев и Филипче се богателе врз грбот на граѓаните кои плаќаа драстично повисоки сметки за струја, велат од ВМРО-ДПМНЕ.
„Венко Филипче трет ден молчи за испумпувањето на десетици милиони евра од ЕСМ од страна на Вице Заев и фирми кои водат лично до него.
Вице Заев, Зоран Заев и Венко Филипче се директно виновни што струјата во нивно време се покачи за над 50%.
Фирми блиски до Заев и Филипче препродавале јаглен на ЕСМ за три пати поскапо од набавеното.
Зоран Заев, Вице Заев и Венко Филипче, за да можат да се богатат врз грбот на граѓаните креирале мрежа на фирми и посредници за ископ, транспорт и продажба на јаглен од Грција на ЕСМ.
Грчкиот јаглен горел во Македонија а профитот завршил кај Вице Заев во Бугарија.
Јагленот кој од Грција се продавал кон мрежата на фирми за 30 евра бил препродаван во Македонија на ЕСМ по цена и до 82.5 евра.
Додека кланот Заеви продавале скап јаглен на ЕСМ, Филипче уживал во придобивките на милионските бизниси.
Одговорност за овој милионски скандал мора да има, а ЈО да отвори истрага“, пишува во соопштението на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
Повеќе од половина од самовработените во ЕУ работат и по пензионирање

Во Европската унија, 56,4 отсто од самовработените лица во текот на 2023 година продолжиле да работат дури и по добивањето на првата пензија, објави денеска Евростат.
Канцеларијата на ЕУ задолжена за статистика наведува дека меѓу земјите-членки на Европската унија, процентот на самовработени пензионери кои продолжиле да работат или повторно се вклучиле на пазарот на трудот бил највисок во Шведска (98,4 отсто), Финска (88) и Ирска (87,7).
Од друга страна, најниско учество имало во Шпанија (18,2 отсто), Грција (20,3) и Словенија (40,4).
Повеќе од половина (57 отсто) од вработените пензионери во ЕУ работеле со скратено работно време.
Оваа стапка е значително повисока отколку кај вработените кои не се пензионери (16,2 отсто).