Економија
„ Јунајтед груп“ постигна договор да го купи грчкиот телекомуникациски оператор „Винд Хелас“

„Јунајтед груп“, водечкиот снабдувач на телекомуникациски услуги и медиуми во Југоисточна Европа, објави денеска дека постигнал договор со „Кристал Амонд холдингс лимитид“ за купување на грчкиот телекомуникациски оператор „Винд Хелас“ (Wind Hellas), еден од трите главни мобилни провајдери во земјата.
Винд има вкупно 4,2 милиони корисници, вклучувајќи и 1,1 милиони корисници на мобилен интернет, а нуди и фиксни, интернет и телевизиски услуги. „Винд Хелас“ генерира приходи од над 500 милиони евра годишно.
Трансакцијата ќе и овозможи на „Јунајтед груп“ да го комбинира „Винд’ со постојниот грчки оператор за платена телевизија „Нова“ за да создаде силен конвергиран оператор кој ќе биде играч број два во фиксниот широкопојасен интернет и кај телевизиските услуги.
Делувајќи на атрактивен пазар, со значителен потенцијал за раст, комбинацијата Винд-Нова ќе може подобро да се натпреварува со сегашните лидери на пазарот преку споени понуди, нови технологии и супериорна услуга, зголемувајќи ја вредноста за грчките потрошувачи.
Никос Статопулос, партнер во BC Partners и претседател на „Јунајтед груп“, изјави: „Стекнувањето и интегрирањето на силни локални телекомуникациски и медиумски бизниси во нашата платформа е основен дел од европската стратегија за раст на ‘Јунајтед груп’. Грција е клучен пазар за нас и со стекнувањето на ‘Винд’, ние сме во состојба да создадеме водечки конвергиран оператор и да придонесеме за развојот на грчкиот телекомуникациски сектор преку инвестиции во мрежната инфраструктура, содржината, технологијата и иновативните производи и услуги и да бидеме водечка сила во дигитализацијата на земјата “.
Извршниот директор на „Јунајтед груп“, Викторија Боклаг, рече: „Овој договор ја потврдува долгорочната посветеност на Јунајтед групацијата на грчкиот пазар. Винд, со својот силен бизнис со мобилни телефони, има неверојатна усогласеност со медиумите и експертизата за фиксна телефонија на ‘Нова’ и ‘Јунајтед груп’. Со ‘Винд’, купуваме успешен бизнис што ќе ни овозможи да го зајакнеме нашето присуство и понуда на клиентите низ Грција “.
Трансакцијата е предмет на вообичаени регулаторни одобрувања и се очекува да биде завршена во 2022 година.
За „Јунајтед груп’
„Јунајтед груп“, со седиште во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има приближно 11 милиони корисници и речиси 14.500 вработени и генерира приближно 2,0 милијарди евра годишен приход. Јунајтед групацијата има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивен избор на ТВ-содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигитална инфраструктура, содржина и технологија обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. „Јунајтед груп“ е во мнозинска сопственост од BC Partners, една од најголемите глобални инвестициски компании, од март 2019 година. Инаку, во рамките на „Јунајтед груп“, водечкиот телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа, во С. Македонија работи компанијата Тотал ТВ.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски предлага пет различни потрошувачки кошнички: Не се исти потребите на еден пар пензионери и на еден млад брачен пар

На првата седница Економско-социјалниот совет во кој ќе членуваат претставници на сите синдикати, ќе се разгледува нов начин на пресметување на минималната потрошувачка кошничка. Премиерот Христијан Мицкоски денес каже дека место досегашната пресметка на минималните трошоци за четиричлено семејство, тоа дека се прави за пет различни видови домаќинства.
„Претставниците на синдикатите, на работодавачите и на Владата на таа седница ќе разговараат и за потрошувачката кошничка која мислам дека треба да биде поделена во пет сегменти: потрошувачка кошничка за самец, потрошувачка кошничка за млад брачен пар, за тричлено семејство, за четиричлено семејство и потрошувачка кошничка за пензионери. Мислам дека во иднина треба да опфатиме анализа на пет потрошувачки кошнички затоа што потребите на луѓето се според возраста, се разбира, но исто така и потребите на луѓето се во зависност од бројноста, како е сочинета една заедница. Ова ќе биде мој предлог кој што сум го разговарал со академската фела и ова е предлог што сум го добил од таму у мислам дека е добар за разгледување и за дебата на тој Економско – социјален совет. Да имаме неколку потрошувачки кошнички бидејќи потребите на еден пар пензионери не се исти како на еден млад брачен пар или пак тричлено и четиричлено семејство или, пак, на самец“, рече премиерот Мицкоски.
Тој кажа дека е веќе завршен процесот на утврдување репрезентативност на синдикатите, пречка поради која не можеше да се одржи ниту седницата на која требаше да се разговара за барањето на синдикатот минимална тапата да биде 500 ерва. Премиерот очекува седницата на Економско – социјалниот совет да биде закажана во најскоро време.
Економија
Дурмиши-Џабаров: средбата е мост кон јужниот гасен коридор, кон пазарите во Кавказот

Министерот за економија Бесар Дурмиши, денеска оствари средба со официјална делегација од Република Азербејџан, предводена од министерот за економија Микаил Џабаров по повод одбележувањето на 30-годишнината од воспоставувањето на дипломатските односи меѓу двете земји.
„Вашата посета денес не е само дипломатски гест, туку симболичен и суштински момент. Оваа годишнина е повод за сеќавање, но и можност за визија, да ја зацврстиме и продлабочиме нашата економска и стратешка соработка,“ истакна Дурмиши.
Во рамките на разговорите беше потенциран и интересот за соработка во рамки на енергетиката, земјоделството, туризмот, фармацијата, инфраструктурата и инвестициите во мали и средни претпријатија.
Дурмиши порача дека денешната средба претставува мост кон јужниот гасен коридор, кон пазарите во Кавказот и кон една заедничка, стабилна и економски поврзана иднина.
„Убеден сум дека ова е само почеток на едно ново, посилно партнерство,“ заклучи Дурмиши.
Економија
Oхрабрува растот на извозот на земјоделски производи во првите 5 месеци, оценува Мицкоски

Претседателот на Владата, Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање во однос на тоа дека според податоците на Државниот завод за статистика забележан е нагорен тренд на извозот на земјоделските производи и како Владата ќе ги задржи овие параметри на среден и на долг рок, изјави:
„Точно е тоа, имаме раст на извозот во првите пет месеци, од речиси шеесетина, близу седумдесет проценти, што е добро, охрабрувачки за земјоделците. Добро е и за државата, бидејќи e помал дефицит што се однесува до увозот на храна.
Нашиот фокус како Влада е да ги помагаме земјоделците, тие да произведуваат за да може и да извезуваат, но и да ги задоволат трпезите на македонските граѓани. Така ќе продолжиме и во иднина, со тоа што планираме тој систем на субвенционирање да биде насочен кон вистинските земјоделци. Кон оние коишто вистински произведуваат, а не кон оние малкумина коишто се обидуваат на грбот на земјоделците да профитираат. Така функциониравме и до сега, така ќе продолжиме да функционираме и понатаму.“