Економија
„Јунајтед груп“: Стабилен раст на профитабилноста и трансформација во текот на 2020 година и првиот квартал од 2021 година

-Растот на приходите на речиси 2 милијарди евра годишно, во споредба со 742 милиони евра генерирани во 2019 година
– Раст на ЕБИТДА на 763 милиони евра годишно, во споредба со 316 милиони евра реализирани во 2019 година
– Големи аквизиции со силен органски раст и одржлива програма за инвестиции
– Проекти за трансформација на нови пазари
– Продолжување на позитивните трендови во сите деловни сегменти
8 јуни 2021 година – „Јунајтед груп“ (United Group), во чии рамки во РС Македонија работи Тотал ТВ, ги објави деловните резултати за 2020 година и првиот квартал на 2021 година, по последната средба со инвеститорите одржана на 27 мај.
Со оглед на тоа дека „Јунајтед груп“ забележа значителен развој од почетокот на 2020 година, водечката телекомуникациска и медиумска компанија во Југоисточна Европа сподели информации за резултатите од спроведувањето на деловната стратегија.
„2020 година беше една од годините на најголемите трансформации во нашата историја и се чини дека 2021 година е подеднакво важна. Позитивните трендови на раст на приходите и EBITDA продолжија во текот на 2020 и 2021 година. Нашиот пат кон профитабилен раст беше поддржан од големи аквизиции што ни отворија нови пазари и кои обезбедуваат поддршка за продолженото лидерство на ‘Јунајтед груп’ во регионот кога станува збор за телекомуникациските и медиумските услуги. Гледаме значителни можности за раст на секој нов пазар, како и здрави синергии со остатокот од групацијата” , рече извршниот директор на групацијата Јунајтед, Викторија Боклаг.
Влезот на „Јунајтед груп“ во Хрватска, Бугарија и Грција го зголеми вкупниот пазар на приближно 40 милиони луѓе со значителен раст на приходите од речиси 2 милијарди евра годишно. Бројот на претплатниците на крајот на првиот квартал од 2021 година е приближно 11 милиони, односно забележува раст од 120% во споредба со претходната година.
Иако аквизициите придонесоа најмногу за растот на компанијата, „Јунајтед груп“ успешно го продолжи органскиот раст и покрај низа предизвици што ги носи пандемијата со Ковид-19, пред сè преку Pay TV услугата, телефонија, мобилна телефонија и Интернет, како и повеќе други услуги.
Добра диверзификација на бизнисот
„Јунајтед груп“ има добро диверзифицирана деловна активност, со водечки позиции на пазарот во Србија, Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина, Црна Гора, Бугарија и Грција.
Во првиот квартал на 2021 година, Виваком во Бугарија оствари 29% од приходите на Групацијата, Телемах Словенија и Фортнет во Грција по 14%, СББ Србија 13%, Телемах Хрватска 10% и Телемах БХ и Телемах Црна Гора помалку од 5% од приходите. Компанијата на „Јунајтед груп“ , „Јунајтед Медиа“, генерира 13% од вкупниот приход на групацијата во првиот квартал на 2021 година. Најголем придонес кон консолидираниот EBITDA во овој квартал дадоа VIVACOM (34%), SBB (17%), United Media (14%) и Telemach Словенија (13%).
Важни достигнувања
„Јунајтед груп“ оствари голем успех на секој од новите пазари во текот на изминатата година. Во првиот квартал од 2021 година, групацијата ја ребрендираше Теле2 Хрватска во Телемах Хрватска и дефинираше нова деловна стратегија, заснована врз искуството по исклучително успешната интеграција на поранешниот словенечки Тушмобил, сега Телемах Словенија. Воведена е и првата хрватска оптичка мрежа од 10 гига.
Во првиот квартал од 2021 година, „Јунајтед груп“ исто така претстави нова стратегија на VIVACOM во Бугарија со ново лого на VIVACOM и воведување на платформата ЕОН, една од најпопуларните телевизиски платформи во регионот и пакети на ЕОН со супер брз интернет.
Групата исто така ја презеде најголемата бугарска медиумска компанија „Нова радиодифузна група” и весникот „Весник телеграф” за зајакнување на бизнисот на Јунајтед медиа.
На крајот на 2020 година Телемах Словенија стана водечки интернет провајдер во таа земја, што ја прави една од само неколкуте алтернативни оператори во Европа што го надминаа поранешниот монопол на својот пазар. Компанијата исто така успешно го зголеми својот удел на пазарот во мобилните комуникации на околу 25%, со над 600.000 корисници.
Позитивниот момент во растот на „Јунајтед груп“ е поддржан од програма за одржлива инвестиција која е основа за понатамошен раст. Капиталните расходи за цела 2020 година се зголемија за 57,3% на 310,2 милиони евра и за 57,9% на 91,3 милиони евра во првиот квартал од 2021 година.
Групацијата продолжува да инвестира низ целиот регион, вклучително и инвестиции во фиксни и мобилни мрежи, како и во медиумите. Програмата од 500 милиони евра, објавена
Во март, за поддршка на воведувањ нова генерација на оптички кабелски мрежи низ Југоисточна Европа, ќе им овозможи на милиони станбени и деловни корисници пристап до 10 гига услуги.
„Јунајтед груп“ продолжува со воведување на 5G мобилни услуги во Југоисточна Европа, со аукции од 51,6 милиони евра за аквизиција на нови 5G фреквенции за Телемах Словенија и 2,3 милиони евра за Виваком Бугарија.
На крајот на 2020 година „Јунајтед груп“ ја прошири својата деловна активност во е-трговија со лансирање на првата интегрирана онлајн и ТВ продавница Shoppster.com во Србија и Словенија. Преку оваа гринфилд инвестиција, „Јунајтед груп“ се обидува понатаму да го искористи својот уникатен телекомуникациски систем со нови извори на приход на овој брзорастечки и динамичен пазар.
„Позитивните трендови продолжуваат низ целиот пазар. Ние сме многу оптимистични за иднината на компанијата и проактивно работиме на нови успеси“, рече Боклаг.
Консолидирани финансиски извештаи за 2020 година и првиот квартал од 2021 година
Приходите во 2020 година се зголемија за 56,5% и изнесуваат 1.161,3 милиони евра, додека приходите за првиот квартал од 2021 година се зголемија за 126,5% на 439,4 милиони евра. Годишните приходи на стекнатите компании (PF L2QA) во март 2021 година изнесуваат 1.928 милиони евра.
Прилагодениот EBITDA се зголеми за 52,5% и изнесува 481,3 милиони евра во 2020 година, додека прилагодениот EBITDA во првиот квартал од 2021 година се зголеми за 111,8% и е 179,2 милиони евра. Слично на тоа, PF за аквизиции, прилагодена EBITDA на годишна основа (PF L2QA) во март 2021 година беше 763 милиони евра.
Капиталните расходи за инвестиции се зголемија за 57,3% или 310,2 милиони евра во 2020 година, додека капиталните расходи за првиот квартал од 2021 година се зголемија за 57,9% во износ од 91,3 милиони евра во првиот квартал од 2021 година.
Ова резултираше во реализација на готовина од 171,1 милиони евра во 2020 година во споредба со 118,4 милиони евра во 2019 година и зголемување на 87,9 милиони евра во првиот квартал од 2021 година од 26,8 милиони евра во првиот квартал 2020 година
Детали за резултатите на компанијата се достапни на веб-страницата на „Јунајтед груп“.
За „Јунајтед груп“ :
„Јунајтед груп“ , со седиште во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Компанијата работи во осум земји и на крајот на 2020 година има приближно 11 милиони клиенти и повеќе од 12.500 вработени. „Јунајтед груп“ има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивен избор на ТВ-содржини од целиот свет. Значителни инвестиции во дигитална инфраструктура, медиумска содржина и технологија, обезбедуваат извонредност на производите и услугите што им ги обезбедува на клиентите. Од март 2019 година, „Јунајтед груп“ е во мнозинска сопственост на БЦ Партнерс, една од најголемите инвестициски компании во светот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Тесла“ ветува историска исплата за Маск од дури 1 трилион долари

Илон Маск би можел да стане првиот човек во историјата кој ќе добие акции во вредност од еден трилион долари, доколку во следната деценија „Тесла“ ги исполни своите најамбициозни цели, соопшти Управниот одбор на компанијата.
Според новата програма за наградување, Маск нема да добива пари или класични бонуси, туку акции, чија вредност би достигнала историски рекорд доколку плановите се реализираат.
Меѓу условите се вклучени продажба на 12 милиони електрични возила, лансирање на еден милион роботи со вештачка интелигенција и осмократен раст на вредноста на компанијата.
Претседателката на Управниот одбор, Робин Денхолм, изјави дека иако задачите изгледаат скоро невозможно, токму визијата на Маск и неговата упорност се гаранција за успех.
„Задржувањето и мотивирањето на Илон е клучно за ‘Тесла’ да стане највредната компанија во историјата“, порача Денхолм.
Оваа објава доаѓа само еден месец по одлуката на американски суд, со која Маск доби 29 милијарди долари во акции, откако претходно беше поништено грандиозното доделување од 50 милијарди долари поради негова неправедност кон акционерите.
Со новата програма, „Тесла“ испраќа порака дека иднината на компанијата останува тесно врзана за најбогатиот човек на планетата и неговите визионерски планови.
Економија
Мицкоски порача дека невработеноста паѓа, а економијата оди напред

Премиерот Христијан Мицкоски денеска преку објава на „Фејсбук“ порача дека најновите податоци ја потврдуваат економската стабилизација и растот кој, според него, е резултат на одговорни владини политики.
„Ја стабилизираме економијата, создаваме услови за економија која оди напред, граѓаните имаат повеќе работа, а трговската размена е во пораст“, напиша Мицкоски.
Тој посочи дека стапката на невработеност е намалена на 11,5 проценти, што претставува пад од еден процент во однос на истиот квартал минатата година.
„Во споредба со вториот квартал од 2024 година, денес имаме околу 10.000 нови вработени и над 7.000 помалку невработени. Тоа се илјадници семејства со поголема сигурност и иднина“, нагласи премиерот.
Мицкоски се осврна и на трговската размена, посочувајќи дека во јули извозот пораснал за 4,69 проценти, а увозот за 4,35 проценти.
„Во периодот јануари–јули, извозот е зголемен за 5,41 проценти, а увозот за 4,83 проценти. Вкупната трговска размена во првите седум месеци е поголема за 5,07 проценти во однос на истиот период лани“, додаде тој.
„Ова се реални резултати од одговорни политики. Додека опозицијата шири црнила и се надева на неуспех, ние испорачуваме резултати. Додека тие блокираат и кочат, ние градиме и носиме подобар стандард за секое семејство. Македонија оди напред, со повеќе работни места, посилен извоз и стабилна економија. Ова е времето на работа, резултати и развој“, порача премиерот во својата објава.
Економија
Стојаноски: Економијата се буди, граѓаните наскоро ќе почувствуваат подобар живот

Во рамки на новото издание на емисијата „Ставот на регионот“ гостуваше пратеникот од ВМРО-ДПМНЕ, Бојан Стојаноски, кој говореше за состојбата на македонската економија и најави подобрувања што, според него, ќе донесат повисок стандард за граѓаните.
„Три квартали по ред имаме раст на БДП од над 3%. Индустриското производство од месец јули, споредено со јуни претходната година, е зголемено за 4,1%, а преработувачката индустрија бележи раст од 7%. Дополнително, забележуваме и поголем број туристи кои доаѓаат во државата“, изјави Стојаноски.
Тој нагласи дека Македонија гради темели на нова економска филозофија, чија цел е повисок стандард, подобри плати и пензии и поквалитетен живот за сите граѓани.
„Овие показатели укажуваат дека македонската економија полека заздравува. А кога ќе влеземе во полн ек на реализација на капиталните инвестиции и ќе го развиеме градежништвото, како клучна гранка, ќе имаме уште повеќе можности да помагаме и со дополнителни мерки“, додаде Стојаноски.