Економија
75-милионити Opel: нов Grandland GSe made in Eisenach
· Традиционално и иновативно: „јубулејниот“ Grandland GSe комбинира врвни технологии и уживање при возење
· Роденденски прослави: 160 години Opel, 40 години Corsa и 30 години фабрика во Eisenach
· Легендарни милионери: Opel Kapitän, Rekord, Senator и Omega
2022 година е година на прослави во Opel – брендот од Rüsselsheim веќе ја слави својата 160-годишнина заедно со 30-тиот роденден на фабриката во Eisenach во Thuringia. И еден од најпродаваните модели на овој производител наполни 40 години: успешната Opel Corsa, која се продаде во милиони примероци. Сега Opel може да додаде уште едно значајно достигнување: Брендот Blitz ја достигна производствената пресвртница од 75 милиони единици. Возила кои отсекогаш ги правеле иновациите достапни за широката јавност и со тоа ги направиле и луѓето мобилни. Високо ефикасни модели кои комбинираат емоции и секојдневна практичност. Како претставник на 75 милиони автомобили на Opel, електрифицираниот „јубилеен“ на локално ниво без емисија на штетни гасови, Grandland GSe денеска излезе од производната лента – Opel “made in Eisenach”
„75 милиони возила на Opel – вистинска пресвртница во историјата на производството на автомобили на Opel. Оваа импресивна бројка ја покажува важната улога на Opel во демократизацијата на технологиите и решенијата за мобилност во текот на децениите и во иднина. Ја редефинираме мобилноста – со јасна цел да станеме целосно електричен бренд во Европа до 2028 година, со автомобили кои овозможуваат задоволство при возење со одговорност. Нашите нови спортски и електрифицирани модели GSe се уште еден чекор во оваа насока“, рече извршниот директор на Opel, Florian Huettl.
Opel неодамна објави дека ќе го оживее GSe како нов под-бренд за динамични, електрифицирани модели, а GSe сега е електричен Grand Sport. Новиот Opel Grandland GSe следи по Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe. Тоа е plug-in хибрид со високи перформанси со електричен погон на сите тркала – вистински пионер во класата на компактните SUV.
Grandland GSe комбинира бензински мотор со 1,6 турбо полнач и два електрични мотори – по еден на секоја оска – за моќност до 221 kW/300 КС (привремена потрошувачка на гориво WLTP (комбинирана): 1,3 l/100 km; 31 -29 g/km CO2). Plug-in хибридниот погон го прави Grandland GSe моќен спортски автомобил со електричен погон на сите тркала за оптимално држење и водечко забрзување од место, во класата. Забрзувањето од нула до 100 km/h се постигнува за само 6,1 секунди, а максимална брзина до 235 km/h (135 km/h во електричен режим).
Како и моделот Astra GSe, предусловите за особено динамичниот и забавен карактер на Opel Grandland GSe се во неговата единствена суспензија и калибрација на управувачот со поцврсти пружини и амортизери со технологија KONI FSD (Frequency Selective Damping). Ова овозможува различни карактеристики на амортизација за агилно ракување и супериорна удобност. Новиот Grandland GSe на тој начин покажува како носи револуционерни технологии во компактната класа и во исто време го комбинира уживањето во возењето со одговорноста.
Производни пресвртници: од првиот милион до 75-милионитиот Opel
До 75-милионитото возило, Opel лансираше многу бестселери и легенди во текот на повеќе од 120 години производство на автомобили. Со модели како што се „Doktorwagen“ со 4/8 КС од 1909 година или „Laubfrosch“ со 4/12 КС, Opel во рана фаза го претвори престижните возила во автомобили за пошироката јавност.
Во 1940 година, произведен е еден милионтиот Opel, Kapitän со самоносечка каросерија и независна предна суспензија, дизајн кој – благодарение на неговата мала тежина – обезбедува подобрени перформанси при возење и мала потрошувачка на гориво во тоа време. Следува двaмилионитиот автомобил во 1956 година – исто така Kapitän. Посебна карактеристика: Opel е првиот германски производител во тоа време кој постигнал толку високи производствени бројки. Според тоа, компанијата го претвора „јубилејното“ возило во уникатен автомобил: како извонреден „предводник“ на брендот, крем-белиот Opel добива облога од 24-каратно злато на сите хромирани делови.
„Милиони“ следат едно по друго во следните години. Зголемувањето на брзината на производство не е само израз на брзо напредувачката моторизација – демократизација на мобилноста – туку и резултат на тоа што производството станува помодерно и поефикасно. Само 15 години подоцна, во 1971 година, десетмилионитиот Opel излезе од производната лента во фабриката во Rüsselsheim: Rekord C Caravan. Јубилеј кој исто така се слави на големо. Се произведува по еден Opel дневно, а „десетмилионитиот“ e даден до министрите и претседатели на оние сојузни покраини во кои Opel имаше фабрики во тоа време: Hesse (Rüsselsheim), Северна Рајна – Westphalia (Bochum) и Рајнска област- Palatinate (Kaiserslautern).
Во 1983 година, сребрено-сивото Senator CD е 20-милионитиот Opel што ја напушти производната фабрика во Rüsselsheim. И во истата деценија 25-милионитиот модел на Opel – Omega A Caravan – се произведува во централата на Opel. Omega A е најдобриот модел на брендот од средината на 1980-тите до раните 2000-ти, а малата Opel Corsa и Astra наследникот на Kadett исто така стануваат многу успешни милионски произведени возила во компактната класа. По повторното обединување на Германија, околу 4,13 милиони Astra F излегуваат од производната лента помеѓу 1991 и 1997 година. Ова го прави најпродаваниот модел на Opel до денес. Честа на 50-милионитиот автомобил на Opel уште еднаш и е доделена на Omega. Излезе од фабриката во декември 1999 година како сребрен седан на тогаш сеопфатно ажурираната В-генерација.
И сега следи следната голема пресвртница со 75-милионитиот Opel: со новиот Grandland GSe, брендот покажува како особено спортското уживање при возење може одговорно да се комбинира со емотивниот дизајн и сеопфатната секојдневна практичност. Концепт за автомобил и возење со кој брендот продолжува да ја унапредува иднината на мобилноста. Денес е веќе јасно дека модел кој исто така е – локално без емисија на штетни гасови- , а потоа целосно електричен ќе излезе од фабричките сали по повод следната годишнина од производството на Opel.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Ексклузивно лансирање на новиот Porsche 911 во Скопје
Автомобилските ентузијасти и претставниците на медиумите беа дел од извонредна вечер организирана од Porsche Center Skopje и Порше Македонија, на официјалното претставување на новиот Porsche 911. Настанот ја прослави еволуцијата на иконата, спојувајќи ги луксузот, иновациите и емоциите во ноќ за паметење.
На церемонијата на официјалното претставување беше презентирана најновата генерација на легендарниот Porsche 911, во Carrera 4 GTS изведба, отелотворувајќи совршен спој на безвременски дизајн и врвна технологија. Гостите беа почестени со ексклузивен прв поглед кон возилото со официјалното откривање, по што следуваше инспиративна презентација за компанијата и брендот од страна на генералниот директор на Порше Македонија и менаџерот на брендот Porsche.
Говорниците го истакнаа наследството на 911 како симбол за перформанси и софистицираност, притоа споделувајќи увид во неговите револуционерни карактеристики кои го креираат духот на извонредноста на Porsche.
„Porsche 911 не е само автомобил – тоа е изјава за страст, иновација и врвна изработка. Вечерва, воодушевени сме да им го претставиме најновото поглавје од ова трајно наследство на нашите лојални клиенти и ентузијасти на брендот Porsche во Македонија“, изјави г-дин Златко Муцунски – Генерален Директор на Порше Македонија.
„Новиот Porsche 911 го претставува врвот на автомобилскиот инженеринг и елеганција. Ја доловува суштината на она што значи да се вози Porsche – неспоредливи перформанси, дизајн и емоции. Возбудени сме да го споделиме ова неверојатно возило со Вас и да го доближиме искуството на Porsche до нашата заедница“ – изјави г-дин Винко Марашевиќ – Porsche Бренд Менаџер.
По свеченото претставување, атмосферата се префрли во вечер на забава, за која задолжен беше светски познатиот диџеј Махмут Орхан. Неговиот наелектризиран сет совршено ја надополни позитивната енергија на вечерта, создавајќи незаборавно искуство за сите присутни.
Настанот ја одразува посветеноста на Porsche да испорача не само исклучителни возила, туку и моменти кои остануваат во долго сеќавање.
ПР
Економија
Агенцијата за поддршка на претприемаштво го додели признанието за најдобар ментор за 2023 година
Во рамките на Европската недела на претприемаштво, Агенцијата за поддршка на претприемаштвото успешно го реализира настанот Mentor Awards 2023, кој се одржа како дел од активностите на програмата „Стандардизирани менторски услуги“.
Настанот поддржан од Јапонската агенција за меѓународна соработка – JICA имаше цел да ја истакне важноста на мисијата на менторите во унапредувањето на работењето на македонските мали и средни претпријатија.
Добитник на наградата за најуспешен ментор за 2023 година е Неби Јусуфи од Регионалниот центар во Тетово, кој се истакна со својата експертиза, посветеност и позитивно влијание врз корисниците и со својата работа постигна значајни резултати. Најдобриот ментор за минатата година го избра жири составено од ментори.
На настанот менторите од шесте регионални центри имаа можност да презентираат по еден значаен пример на спроведена менторска услуга во нивниот регион. Во рамките на Mentor Awards 2023, во согласност со методологијата за спроведување стандардизирани менторски услуги во мали и средни претпријатија за периодот 2024 – 2029, Агенцијата ѝ додели овластување за инструктор за обука во пракса на Евгенија Лисичова, а на Никола Димковски (комуникациски вештини) и Тони Цветановски (управување со човечки ресурси) им додели овластување за обучувачи за теоретска настава.
Овие овластувања претставуваат важен чекор во создавањето на генерација квалификувани обучувачи, кои ќе го пренесуваат знаењето и искуството за унапредување на претприемништвото во земјата. Настанот ја потврди важноста на менторството како клучен фактор за успехот на македонските компании. Менторите, преку спроведување на стандардизираните менторски услуги, го ставија во функција своето долгогодишно знаење, обезбедувајќи насоки за развој, раст и одржливост на корисниците на овие услуги.
Претходниот ден, тим од Агенцијата за поддршка на претприемништвото предводен од в.д директорката Даниела Димовска оствари плодна средба со претставници на невладини организации кои работат во областа на економијата, претприемништвото и иновациите. Беа разменети мислења и идеи и беа поставени основи за идна соработка и за поддршка и развој на претприемничките иницијативи.
Покрај тоа, во текот на Европската недела на претприемништвото, Агенцијата реализираше низа активности со цел да го истакне значењето на претприемништвото и да обезбеди поддршка за младите и бизнис заедницата. Беа спроведени посети во средните училишта „Орце Николов“, „Арсени Јовков“ и „Лазар Танев“, при што учениците имаа можност да се запознаат со основните принципи на претприемништвото и програмите и мерките кои ги нуди Агенцијата, а беа организирани и работилници за поддршка на младите претприемачи, каде што беа презентирани успешни претприемачки модели и стратегии.
Како дел од одбележувањето, претставници од Агенцијата ги посетија и фирмите „Винарија чифлик“ од Битола и СВАРОГ од Прилеп, компании кои се и корисници на мерката менторство што ја спроведува Агенцијата со цел да ја истакнат важноста на поддршката за мали и средни претпријатија и да ги охрабрат во нивниот понатамошен развој.
Со овие активности АППРМ потврди дека е клучен партнер во развојот на претприемаштвото во земјата обезбедувајќи платформа за инспирација, поддршка и промоција на нови иницијативи, кои ќе ја зајакнат економијата и ќе ја подготват следната генерација успешни претприемачи.
Економија
Еврото падна на најниско ниво во последните две години во однос на доларот
Еврото денеска падна на најниско ниво во последните две години во однос на доларот откако најновите податоци покажаа дека деловната активност во еврозоната нагло паднала во ноември.
Според податоците на берзата, европската заедничка валута во еден момент се тргуваше по 1,0399 долари, што е најниска вредност од декември 2022 година, пренесува CNN (CNBC).
Глобалната агенција S&P објави дека композитниот индекс во еврозоната паднал од октомвриските 50 поени на 48,1 поени.