Економија
75-милионити Opel: нов Grandland GSe made in Eisenach

· Традиционално и иновативно: „јубулејниот“ Grandland GSe комбинира врвни технологии и уживање при возење
· Роденденски прослави: 160 години Opel, 40 години Corsa и 30 години фабрика во Eisenach
· Легендарни милионери: Opel Kapitän, Rekord, Senator и Omega
2022 година е година на прослави во Opel – брендот од Rüsselsheim веќе ја слави својата 160-годишнина заедно со 30-тиот роденден на фабриката во Eisenach во Thuringia. И еден од најпродаваните модели на овој производител наполни 40 години: успешната Opel Corsa, која се продаде во милиони примероци. Сега Opel може да додаде уште едно значајно достигнување: Брендот Blitz ја достигна производствената пресвртница од 75 милиони единици. Возила кои отсекогаш ги правеле иновациите достапни за широката јавност и со тоа ги направиле и луѓето мобилни. Високо ефикасни модели кои комбинираат емоции и секојдневна практичност. Како претставник на 75 милиони автомобили на Opel, електрифицираниот „јубилеен“ на локално ниво без емисија на штетни гасови, Grandland GSe денеска излезе од производната лента – Opel “made in Eisenach”
„75 милиони возила на Opel – вистинска пресвртница во историјата на производството на автомобили на Opel. Оваа импресивна бројка ја покажува важната улога на Opel во демократизацијата на технологиите и решенијата за мобилност во текот на децениите и во иднина. Ја редефинираме мобилноста – со јасна цел да станеме целосно електричен бренд во Европа до 2028 година, со автомобили кои овозможуваат задоволство при возење со одговорност. Нашите нови спортски и електрифицирани модели GSe се уште еден чекор во оваа насока“, рече извршниот директор на Opel, Florian Huettl.
Opel неодамна објави дека ќе го оживее GSe како нов под-бренд за динамични, електрифицирани модели, а GSe сега е електричен Grand Sport. Новиот Opel Grandland GSe следи по Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe. Тоа е plug-in хибрид со високи перформанси со електричен погон на сите тркала – вистински пионер во класата на компактните SUV.
Grandland GSe комбинира бензински мотор со 1,6 турбо полнач и два електрични мотори – по еден на секоја оска – за моќност до 221 kW/300 КС (привремена потрошувачка на гориво WLTP (комбинирана): 1,3 l/100 km; 31 -29 g/km CO2). Plug-in хибридниот погон го прави Grandland GSe моќен спортски автомобил со електричен погон на сите тркала за оптимално држење и водечко забрзување од место, во класата. Забрзувањето од нула до 100 km/h се постигнува за само 6,1 секунди, а максимална брзина до 235 km/h (135 km/h во електричен режим).
Како и моделот Astra GSe, предусловите за особено динамичниот и забавен карактер на Opel Grandland GSe се во неговата единствена суспензија и калибрација на управувачот со поцврсти пружини и амортизери со технологија KONI FSD (Frequency Selective Damping). Ова овозможува различни карактеристики на амортизација за агилно ракување и супериорна удобност. Новиот Grandland GSe на тој начин покажува како носи револуционерни технологии во компактната класа и во исто време го комбинира уживањето во возењето со одговорноста.
Производни пресвртници: од првиот милион до 75-милионитиот Opel
До 75-милионитото возило, Opel лансираше многу бестселери и легенди во текот на повеќе од 120 години производство на автомобили. Со модели како што се „Doktorwagen“ со 4/8 КС од 1909 година или „Laubfrosch“ со 4/12 КС, Opel во рана фаза го претвори престижните возила во автомобили за пошироката јавност.

Rüsselsheim 1956
Во 1940 година, произведен е еден милионтиот Opel, Kapitän со самоносечка каросерија и независна предна суспензија, дизајн кој – благодарение на неговата мала тежина – обезбедува подобрени перформанси при возење и мала потрошувачка на гориво во тоа време. Следува двaмилионитиот автомобил во 1956 година – исто така Kapitän. Посебна карактеристика: Opel е првиот германски производител во тоа време кој постигнал толку високи производствени бројки. Според тоа, компанијата го претвора „јубилејното“ возило во уникатен автомобил: како извонреден „предводник“ на брендот, крем-белиот Opel добива облога од 24-каратно злато на сите хромирани делови.
„Милиони“ следат едно по друго во следните години. Зголемувањето на брзината на производство не е само израз на брзо напредувачката моторизација – демократизација на мобилноста – туку и резултат на тоа што производството станува помодерно и поефикасно. Само 15 години подоцна, во 1971 година, десетмилионитиот Opel излезе од производната лента во фабриката во Rüsselsheim: Rekord C Caravan. Јубилеј кој исто така се слави на големо. Се произведува по еден Opel дневно, а „десетмилионитиот“ e даден до министрите и претседатели на оние сојузни покраини во кои Opel имаше фабрики во тоа време: Hesse (Rüsselsheim), Северна Рајна – Westphalia (Bochum) и Рајнска област- Palatinate (Kaiserslautern).
Во 1983 година, сребрено-сивото Senator CD е 20-милионитиот Opel што ја напушти производната фабрика во Rüsselsheim. И во истата деценија 25-милионитиот модел на Opel – Omega A Caravan – се произведува во централата на Opel. Omega A е најдобриот модел на брендот од средината на 1980-тите до раните 2000-ти, а малата Opel Corsa и Astra наследникот на Kadett исто така стануваат многу успешни милионски произведени возила во компактната класа. По повторното обединување на Германија, околу 4,13 милиони Astra F излегуваат од производната лента помеѓу 1991 и 1997 година. Ова го прави најпродаваниот модел на Opel до денес. Честа на 50-милионитиот автомобил на Opel уште еднаш и е доделена на Omega. Излезе од фабриката во декември 1999 година како сребрен седан на тогаш сеопфатно ажурираната В-генерација.
И сега следи следната голема пресвртница со 75-милионитиот Opel: со новиот Grandland GSe, брендот покажува како особено спортското уживање при возење може одговорно да се комбинира со емотивниот дизајн и сеопфатната секојдневна практичност. Концепт за автомобил и возење со кој брендот продолжува да ја унапредува иднината на мобилноста. Денес е веќе јасно дека модел кој исто така е – локално без емисија на штетни гасови- , а потоа целосно електричен ќе излезе од фабричките сали по повод следната годишнина од производството на Opel.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Премиерот Мицкоски го посети логистичкиот центар на Лидл – инвестиција од 115 милиони евра

Премиерот Христијан Мицкоски денеска го посети Регионалниот дистрибутивен центар на Лидл Северна Македонија во Речица, Куманово, кој е во завршна фаза на изградба и се очекува да отпочне со работа во пролет 2026 година.
Инвестицијата е вредна 115 милиони евра, ќе овозможи отворање на 230 нови работни места, а во изградбата Лидл соработува со над 75 македонски компании.
Покрај премиерот Мицкоски на настанот присуствуваа и вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, министерот за економија и труд Бесар Дурмиши и заменик министерот Марјан Ристески, директорот на Царинската управа Бобан Николовски, директорот на Агенцијата за храна и ветеринарство Оливер Миланов и градоначалникот на Куманово, Максим Димитриевски.
Милена Драгијска, извршна претставничка на Лидл, изрази благодарност за соработката со Владата, во кои, како што рече гледаат големи партнери.
„Овој логистички центар подразбира свежи производи за македонските потрошувачи во секоја продавница, секој ден. Ова е можност и за македонските производители да ги намалат трошоците, односно да ги складираат своите производи овде како централна локација, а дополнително ние располагаме со механизми за контрола на квалитет, бидејќи гарантираме за свежината и за квалитетот на производите“, изјави Драгијска.
Со површина од 170 000 м2 и оперативна површина од 63 000 м2, ова е најголемиот логистички центар во Северна Македонија. Преку иновативната технологија, стандардите на градба, енергетската ефикасност и начин на работа, со логистичкиот центар се поставуваат нови стандарди за логистичка инфраструктура во Северна Македонија.
Лидл е дел од групацијата „Шварц“, со седиште во Некарзулм, Германија, и е еден од водечките трговци на мало со храна во Германија и Европа. Лидл моментално управува со околу 12.600 продавници и повеќе од 230 дистрибутивни и логистички центри во 31 земја и вработува над 382.400 луѓе.
ПР
Економија
Мицкоски: Трговијата во индустријата е зголемена за 13-14 отсто во јули, споредено со истиот месец лани

Премиерот Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање во однос на тоа дека економијата се опоравува и какви се макроекономските показатели во индустријата, изјави:
„Државниот завод за статистика објави параметар вчера, во којшто вели дека трговијата во индустријата е зголемена за 13-14% во јули, споредено со истиот месец претходната година. И тоа е тренд кој што нѐ следи цела година, но она кое што за мене е забележливо, е фактот што таа трговија во индустријата, во делот на размена со странство е дури и повеќе зголемена, отколку трговијата во индустријата дома.
Кога зборувам повеќе надвор, зборувам за повеќе од 15% и тоа е единствен резултат во Европа каде што имаме толку силна, зголемена трговија во индустријата. И тоа е добар показател, бидејќи јули е првиот месец од третиот квартал. Во првиот квартал имавме 3,2% раст на БДП, во вториот квартал 3,4 иако номиналниот е 7,8. Очекувам во третиот и четвртиот квартал тој раст да продолжи до крајот на годината. Така што ова се сѐ индикатори коишто ние со години наназад, не сме биле ни блиску да ги постигнеме, а камо ли пак да ги коментираме.“
Економија
Дурмиши на „Бизнис Лидер“: Владата и стопанството се партнери во градење на модерна и одржлива економија

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денеска се обрати како почесен гостин на најголемата бизнис конференција во земјава – „Бизнис Лидер“, која ги обединува најуспешните претприемачи, визионери и компании што ја движат македонската економија напред.
Во своето обраќање, министерот истакна дека оваа конференција претставува симбол на волјата, капацитетот и одговорноста за зајакнување на темелите на економијата и за создавање подобра иднина за граѓаните.
„Нашата визија е јасна – Македонија да стане зелена, дигитална и иновативна економија, со силно претприемништво и со култура на иновации во секоја компанија. Само преку партнерство помеѓу јавниот и приватниот сектор можеме да обезбедиме стабилен раст, нови работни места и подобар животен стандард за сите граѓани“, рече Дурмиши.