Компании
Септемвриски обуки во Сивус со можност за вработување

Во септември започнуваат две обуки во организација на Сивус – oбука за вгнездени (embedded) системи, како и обука за Синглвју (Singleview), водечка платформа за систем на наплата, производ на CSGi.
Програмите на двете обуки опфаќаат предавања, кои ќе ги водат експерти од Сивус во соодветните области, како и практична работа на реални проекти за компании од светски ранг. На крајот од обуките, учесниците ќе се стекнат со напредни знаења од овие технологии, а ќе имаат и можност за вработување во Сивус.
Обуката за вгнездени системи ќе трае полни три месеца, и ќе опфаќа работа на драјвери за Линукс уреди. Станува збор за уникатен тренинг кој на Балканот па и пошороко единствено се одржува во Сивус. Програмата опфаќа тримесечен тренинг со практична работа на реални проекти и стекнување на напредни знаења од оваа технологија. Предавањата и тренинзите ќе ги водат експерти од Сивус во областа на вгнездените системи кои имаат повеќегодишно искуство стекнато на најнови технологии работејќи на проекти наменети за еминентни светски компании. На крајот од обуката учесниците ќе се здобијат со сертификат за успешно завршена Школа за изработка на Линукс драјвери за вгнездени системи и уреди.
Обуката за Синглвју, пак, ќе трае 30 работни дена, и ќе се фокусира на водечката платформа за системи за наплата, која ја употребуваат некои од најголемите телеком компании во светот. Учесниците ќе го научат концептот на конвергентните финансиски системи за наплата и менаџирање на клиенти, како и неговата практична примена (инсталација и конфигурација на платформата, развој на нови функционалности, тестирање и верзионирање на кодот за оваа платформа), директно од експертите од Сивус кои работат проекти со оваа платформа за водечки телеком оператори во светот.
Обуките се наменети за студенти на последната година од студиите на некој од техничките факултети, или веќе дипломирани, но невработени ИТ инженери. Студентите ќе бидат избрани по пат на тестирање, а избраните студенти ќе имаат платен месечен надоместок за храна и патни трошоци.
Часовите ќе се одвиваат во тек на работно време. Сите заинтересирани можат да аплицираат на jobs.seavus.com, најдоцна до 24 август 2012 година./крај/со/мф
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
„Прима“ слави јубилеј – 30 години постоење

Колкав број фирми можат да се пофалат со 30-годишен јубилеј, кој дополнително е обележан со постојан раст и развој? Кога на тој податок ќе го додадеме и оној дека станува збор за регионален „играч“ кој постојано го зголемува бројот на земји низ кои се шири, тогаш е јасно дека станува збор за сериозна фирма. Се разбира зборуваме за Прима која е водач во производството на мебел во Хрватска и со проширена мрежа на свои продажни салони во Македонија.
Во нејзиното 30-годишно постоење, Прима од мала производствена единица, со добра визија, идеја, волја и работа, прерасна во име кое во себе ги има инкорпорирано квалитетот, современиот начин на живеење, дизајнот и потребите на потрошувачите. А сето тоа значи квалитетно изработен мебел во сега веќе неколкуте фабрики лоцирани во Хрватска користејќи само внимателно одбрани материјали. Но Прима не би била тоа што е, доколку мебелот не е и внимателно издизајниран од дизајнери кои секогаш будно ги следат новите трендови во светот на дизајн на ентериер и кој во своите визии ги внесуваат најдобрите решенија.
Но во својот развој, Прима е пионер во проширувањето на дејноста во салоните каде што последниве години нуди неколку нови услуги кои им излегуваат пресрет на
потрошувачите и нивните потреби, како: дизајн на ентериер, дизајн на кујни по мерка, 3Д-планирање кои нивните дизајнери и архитекти ги решаваат заедно со клиентите нудејќи на тој начин индивидуален пристап и најсоодветни решенија.
Прима секогаш имала желба да им се приближи најмногу на своите потрошувачи со тоа што го најдува соодветниот простор за своите салони во сите поголеми градови, а во скоро време и својот web-shop кој овозможува преглед и нарачки од својот дом.
Тука се и услугите: мерење, 3Д-планирање, превоз и монтажа на нарачаниот мебел и најважното: удобноста и уживањето во кое секој оној што ги користи мебелот на Прима може со 100 % сигурност да го потврди.
Овој 30-годишен јубилеј постоење, Прима ќе го прослави нудејќи топ попусти на 30 артикли од својот богат асортиман.
Погледнете повеќе на следниот линк : https://www.prima-mebel.mk/30-artikli-po-top-ceni или посетете ги салоните на Прима.
(ПР)
Економија
Кроација осигурување носи сигурност поблиску до вас: две нови филијали во Скопје

Компанијата Кроација осигурување со гордост најавува отворање на две нови филијали во главниот град. Новите локации се наоѓаат во двете најдинамични и растечки населби во Скопје – Карпош и Аеродром. Филијалата во Населба Карпош се наоѓа на Булеварот Партизански одреди бр. 109, додека филијалата во Населба Аеродром е лоцирана на Ул. Коста Новаковиќ бр. 17/1 лок. 6.
Отворањето на новите филијали е дел од стратегијата на компанијата за проширување на присуството и за обезбедување лесен пристап до услугите за осигурување за сите граѓани. Во новите канцеларии, клиентите ќе можат да добијат комплетни информации и консултации за широк спектар на производи за осигурување, вклучувајќи осигурување на дом, возилo, осигурување од незгода, одговорност, здравствено осигурување и патничко осигурување.
Со ова проширување на продажната мрежа, Кроација осигурување продолжува да обезбедува сигурност и безбедност за клиентите. Новиот тим во филијалите е подготвен да им понуди најдобри можности за осигурување на сите постоечки и идни клиенти, а се со цел соодветна осигурителна заштита.
Кроација осигурување продолжува да се развива и да ги задоволува потребите на своите клиенти, обезбедувајќи сигурност и доверба во секој момент. Што и да се случи, едно е сигурно – Кроација осигурување е тука за вас!
(ПР)
Економија
Пратките ќе можете да си ги подигнувате сами од пакетомати – презентирана нова платформа

На промотивен настан денес беше презентиран нов начин за подигнување на пратките, што, како што беше посочено, ги надминува досегашните предизвици со доставата.
Се работи за воведување паметни автоматозирани пакетомати кои ќе бидат поставени на 120 локации низ државата, а пратката би можеле да си ја подигнете со кодот што би пристигнал на вашиот мобилен телефон.
Решението во земјата го воведува „Мај бокс“ (My Box). Основачот на компанијата, Далибор Ѓошевски, изјави дека идејата е резултат на детаљна анализа на потребите на корисниците и предизвиците во постојниот систем за достава.
„Нашата цел е да обезбедиме модерно, ефикасно и достапно решение што ќе стави крај на загубените пратки, на долгите чекања и на ограничувањата на временски рамки во доставата“, рече Ѓошевски.
Во рамките на настанот се одржа и панел-дискусија за иднината на е-трговијата и предизвиците на логистиката, за тоа како иновативните производи и услуги од овој тип ќе го подобрат искуството на корисниците и ќе го оптимизират процесот на достава.