Компании
Apple ги претставува новите уреди
Американската технолошка корпорација Apple подоцна во понеделникот ќе ги претстави најновите модели на своите уреди кои сé уште се чуваат во најголема тајност, меѓутоа познавачите во САД се согласни дека станува збор за новиот паметен телефон iPhone se и за таблетот iPad Pro.
Презентацијата е закажана за 10 часот по времето на Западниот брег на САД, односно 18 часот по македонско време, во седиштето на компанијата во Купертино, во сојузната држава Калифорнија, на која уште од пред две седмици од Apple ги поканија водечките технолошки експерти и новинари на американските медиуми кои се специјализирани за новините од областа на технологијата. Во салата во којашто ќе се одржува презентацијата има само 300 места, забележуваат медиумите, но она што ќе се случува во неа ќе може да се следи преку интернет. Се истакнува, исто така, дека во минатото компанијата за вакви прилики користеше многу поголеми простори.Повеќето американски медиуми кои се посветени на светот на високите технологии, пишуваат дека речиси е сигурно оти главниот настан ќе биде презентацијата на новиот паметен телефон iPhone со екран во дијагоналата од 10,16 сантиметри. Според авторитетните мрежни ресурси The Verge и 9to5Mac, уредот ќе биде во два модела наречени iPhone se, а не iPhone 5se како што пишуваа медиумите претходно. Тој ќе биде првенствено наменет за љубителите на производите на Apple кои би сакале попродуктивни апарати, но со помали димензии отколку што се најновите модели iPhone 6s и iPhone 6s Plus, со дијагонала на екраните од 12, односно 14 сантиметри.Според димензиите, новиот iPhone практично ќе биде ист како моделот iPhone 5s, но според сознанијата на агенцијата Bloomberg, ќе биде и како iPhone 6s, односно зајакнат со процесорот Apple A9. Главната камера ќе има резолуција од 8 мегапиксели, а фронталната 1,2 мегапиксели. Притоа екранот на iPhone se нема да ја поддржува технологијата 3D Touch, која беше имплементирана на моделот iPhone 6s. Таа му овозможува на уредот да реагира на дејствијата на корисникот во зависност од силината со која го допира екранот.Се очекува дека новиот уред ќе биде претставен во четири бои, и тоа златна, розова, сребрена и сива. Неговата цена во САД би се движела околу 450 долари.Според прогнозите на блогот The Verge, Apple, исто така, ќе го презентира и најновиот модел на таблет компјутерот iPad, кој ќе дојде како замена за iPad Air 2, кој беше претставен во САД во октомври 2014 година.Претходно медиумите пишуваа дека уредот ќе биде именуван како iPad Air 3, но според последните информации, во Apple решиле да го наречат iPad Pro. Новината, според сознанијата на 9to5Mac, е во тоа што овој модел ќе биде опремен со екран со 25 сантиметри во дијагоналата, со процесорот Apple A9X, како и со камера со резолуција од 12 мегапиксели, и ќе биде понуден во две варијанти: основна, со меморија од 32 гигабајти, и „напредна“ со 128 гигабајти меморија,Цената на iPad Pro во САД, според процените на експертите од технолошкиот сектор, нема да биде помала од 599 долари. Тој ќе го поддржува „моливот“Apple Pencil, како и преносната тастатура Smart Keyboard, којашто, како што се очекува, исто така ќе биде претставена во понеделникот.Според порталот Appleinsider, компанијата, исто така, може да ги претстави новите варијанти на дизајнот на новите паметни рачни часовници Apple Watch со функции како кај компјутер. Истовремено, не станува збор за „втората генерација“ на уредот, којашто се очекува дека ќе биде презентирана во септември годинава. Не е исклучено во Купертино сега да бидат претставени и нови програми и сервиси на Apple.Според мислењата на експертите, Apple е премногу зависна од побарувачката на уредите iPhone, на што отпаѓаат две третини од нејзиниот севкупен приход. Вкупната продажба на различните верзии на iPhone во почетокот на минатата 2015 година изнесуваа над 590 милиони уреди, кои на Apple му донеле приходи од над 155 милијарди долари. Челникот на корпорацијата Тим Кук претходно изјави дека очекува во иднина да се зголеми побарувачката на iPad уредите, како и зголемување на добивката од различните сервиси, вклучително и од музичкиот Apple Music.Основана во 1976 година, компанијата Apple произведува, покрај уредите iPhone I Pad, и музичките плеери iPod, лаптопи и десктоп компјутери iMac, и друга опрема. Корпорацијата е една од најголемите во светот, нејзината пазарна капитализација надминува 530 милијарди долари./крај/мф/сн
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
SEAT S.A. постигна историски рекордни финансиски резултати благодарение на двоцифрениот раст и ефикасноста на SEAT и успехот на CUPRA
“Кога станува збор за SEAT, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“
SEAT S.A. постигна историски рекордни финансиски резултати, благодарение на двоцифрениот раст и ефикасноста на SEAT и успехот на CUPRA
· Оперативната добивка на SEAT S.A. достигна рекордни 625 милиони евра, повратот од продажба достигна 4,4%, а прометот за минатата година се зголеми на 14,3 милијарди евра
· Нова инвестиција во брендот SEAT се новите освежувања на Ibiza и Arona, како и подобрувањето на Leon и Ateca
· Во 2024 година е планирано лансирањето на CUPRA Tavascan и CUPRA Terramar
SEAT S.A. ги претстави своите резултати за 2023 година заедно со својата стратегија за претстојните години. Минатата година, според Меѓународните сметководствени правила (МСФИ), оперативната добивка достигна рекордни 625 милиони евра, зголемувајќи се за 592 милиони евра (2022: 33 милиони евра). Ова претставува подобрување на повратот на продажбата од 4,1 процентен поен, од 0,3% на позитивни 4,4%. Годишниот промет исто така достигна историски 14,333 милијарди евра, 31,0% повеќе од 2022 година (10,941 милијарди). Овие резултати ја потврдуваат силата на компанијата и успехот на нејзината постојана стратегија за трансформација.
„Зад себе оставаме година во која SEAT S.A. ги објави најдобрите финансиски резултати во својата 73-годишна историја, осигурувајќи се дека нашата компанија продолжува на својот пат кон попрофитабилна иднина“, рече Вејн Грифитс, извршен директор на SEAT и CUPRA. „2023 година беше година на огромни контрасти за автомобилската индустрија, како и за нашата компанија, бидејќи продолживме да се движиме низ морето на несигурност додека ја претрпевме најголемата трансформација во нашата историја“.
„Во 2023 година, SEAT S.A. направи голем чекор на своето патување на трансформација: имавме за цел да направиме значително подобрување и тоа е она што успеавме да го направиме. Постигнавме рекорди на сите времиња во промет, оперативна добивка и оперативен готовински тек. Ова совршено ги одразува позитивните ефекти од растот на обемот на марката CUPRA и обновувањето на обемот на марката SEAT, како и важноста на напредокот што го постигнавме со нашата програма за подобрување на перформансите“, рече Дејвид Пауелс, потпретседател за финансии и ИТ во SEAT. С.А.
ИНВЕСТИЦИИ ВО БРЕНДОТ НА SEAT
Гледајќи во иднината, SEAT S.A. ја има поставено вистинската стратегија за да го одржи профитабилниот раст на компанијата. Брендот SEAT ќе игра клучна улога во ова и компанијата ќе лансира подобрени plug-in хибридни и штедливи автомобили на SEAT.
Arona и Ibiza ќе добијат подобрување во 2025 година, а во следните месеци, марката ќе лансира нова и подобрена верзија на SEAT Leon, со технички и технолошки надградби. Понатаму, Ateca ќе биде подобрен и неговиот животен циклус ќе се продолжи.
„Го враќаме брендот SEAT таму каде што припаѓа, продолжувајќи го двоцифрениот раст од минатата година со нови инвестиции во брендот и неговите модели. Исто така, разгледуваме што можеме да испорачаме во електричниот свет под брендот SEAT. Кога станува збор за SEAT, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“, додаде Вејн Грифитс.
(ПР)
Економија
„Зегин онлајн“ е најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина за 2023 година
Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија вчеравечер се одржа Ecommerce Awards, избор на најдобрите во македонската е-трговија.
Компанијата Зегин со е-продавницата www.zegin.com.mk беше номинирана во неколку категории, а го освои првото место во категоријата „Најпопуларна е-продавница за здравје, нега и убавина“, што претставува уште една потврда дека квалитетот, професионалноста, вложениот труд и љубов секогаш резултираат со успех.
Изборот на најдобрите е-трговци има за цел да ги препознае и награди најдобрите со што ќе придонесе за мотивација и охрабрување за уште подобра работа, да ја крене свеста за потенцијалот и да ја промовира е-трговијата, како и да ја зајакне конкурентноста и да охрабри унапредување на работењето кај постојните и идни е-трговци.
„Оваа награда, трета по ред претстаува уште еден доказ за успешноста на работењето на онлајн продавницата на Зегин- www.zegin.com.mk и е одлична мотивација за уште попосветена работа, поквалитетна понуда, како и позадоволни купувачи во иднина. Ви благодариме за лојалноста и довербата!“, велат од компанијата за наградата.
Манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – E-commerce Awards, се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци.
(ПР)
Економија
Тековните предизвици и можности на винските пазари и значењето на географските ознаки за македонското вино – теми во фокусот на регионалната конференција за вино
Како да се искористат актуелните трендови на глобалните вински пазари за подобро позиционирање на македонското вино, како да се зголеми препознатливоста на нашите вина, зошто е исклучително важно воведувањето географски ознаки на виното и какви придобивки ќе донесе овој процес. Ова се само некои од прашањата за кои се имаше дискусија на регионалната конференција за вино, што ја организираа здружението „Вина од Македонија“ и винарската визба „Тиквеш“, во соработка со Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).
„За да се зголемат продуктивноста и додадената вредност на домашната винска индустрија, нејзината конкурентност и вредноста на извозот, како и нејзината отпорност на тековните предизвици, вклучувајќи ги и ризиците од климатските промени, неопходни се големи вложувања во знаење, во нови технологии и дигитализација, во организација, окрупнување на лозјата и создавање ефикасни кооперантски односи, како и во воведување нови правила, стандарди и механизам за државна поддршка и поголема регионална соработка. Сето ова мора да се заснова на научен пристап користејќи ги искуствата на развиените земји, кои поминале низ оваа трансформација и може да ни помогнат да го оствариме она што е нашата главна задача – зголемување на извозот на квалитетно вино, кое ќе биде препознатливо и ценето од потрошувачите во светот“, порача во своето воведно обраќање на конференцијата претседателот на здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски.
Во рамките на конференцијата се одржаа три работни сесии на кои реномирани експерти од Универзитетот „Гајзенхајм“ во Германија, професорите Јон Ханф и Силвија Димер говореа за состојбите на глобалниот пазар на вино, за спецификите на посебните пазарни нишки во Европа и за значењето на правните и техничките услови за извоз на вино. Една од поважните пораки што ја потенцираа експертите се однесуваа на важноста на заедничкиот настап на компаниите на пазарот истакнувајќи дека ваквиот пристап може да креира ефективни резултати доколку секоја компанија настапи одговорно и самостојно покрај заедничките активности како кластер.
Поздравувајќи ја организацијата на оваа конференција, регионалниот советник за земјоделство во германската амбасада во Скопје, Франк Мулер, го нагласи значењето на соработката помеѓу здружението „Вина од Македонија“ и ГИЗ акцентирајќи дека за долгорочен одржлив развој на винската индустрија неопходна е соработка и со универзитетите бидејќи научниот пристап во воведувањето и примената на унифицирани стандарди за производство и пласман на висококвалитетно вино од регионот е повеќе од неопходен.
За најновите движења во интрарегионалната трговија со грозје и вино во рамките на Западен Балкан говореше и извршната директорка на здружението „Вина од Македонија“, Елена Младеновска-Јеленковиќ, која ја нагласи неопходноста од воспоставување заеднички вински бренд со загарантирано географски потекло како еден од клучните предуслови за зголемување на препознатливоста на овдешните вина од страна на потрошувачите на пазарите во ЕУ и пошироко.