Компании
Атлантик Група оствари раст на продажбата и нето профитабилноста во првиот квартал
Атлантик Група во првиот квартал на 2015 година оствари приходи од продажба во вредност од 154,4 милиони евра, што во споредба со првиот квартал од 2014 година, претставува раст од 3 отсто.
Добивката пред оданочување изнесува 9,6 милиони евра што претставува намалување за 14,2 отсто, додека нето добивката по исплата на малцинските акционери изнесува 5,8 милиони евра што значи раст од 39,3 отсто.
„И покрај пазарните предизвици во регионот и пошироко посебно во Русија и Украина, Атлантик Група во првиот квартал на 2015 година бележи раст на приходите од продажба и подобрување на профитабилноста. Во средина на март 2015 година пуштен е во употреба производниот погон за енергетски барови во Нова Градишка, што претставува најголем инвестиционен циклус на Атлантик Група во развој на производството, а успешно е започнат и процес на интеграција на компанијата Foodland, која со брендот ‘Бабините тајни’ ќе го зголеми асортиманот на производи на Атлантик Група. Во продолжение на 2015 година, фокусот ќе биде на натамошниот раст и интернационалното работење, управување со оперативните и финансиски ризици, оптимизација на работењето, одржување на ликвидноста и управување со финансиските обврски“, истакна Емил Тедески, претседател на управата на Атлантик Група.
Со отворање на современиот погон за енергетски барови во чија изградба и опремување е вложено 13 милиони евра, продолжува консолидацијата на производните капацитети на Атлантик Група, а производството на енергетски барови успешно е префрлено од надворешните договорни произведувачи, во сопствениот погон. Дополнително, во почетокот на оваа година српската комисија за заштита на конкуренција го одобри преземањето на компанијата Foodland, со што се исполнети условите за интеграција на компанијата во состав на Атлантик Група, и вклучување во консолидираните резултати за 2015 година. Во првиот квартал, фокусот е на интензивната интеграција на компанијата во составот на Атлантик Група, и во таа смисла се истакнува префрлувањето на регионалната дистрибуциска мрежа на Атлантик Група, и ширење на регионалното присуство на брендот „Бабините тајни“.
За вкупниот раст на приходите од продажба на Атлантик Група во првиот квартал од 2015, најмногу придонесоа стратешката бизнис Слатко и солено со раст од 5,9 отсто, стратешката бизнис област Деликатесни намази со раст од 9,8 проценти, стратешката бизнис во областа на производите од кафе со раст од 3,1 процент, стратешката дистрибутивна област Хрватска со раст од 15,2 , Србија со раст 5,0 отсто, Словенија со раст 6,0 отсто. Кафето со 18,8 процентен удел во вкупните приходи од продажбата, се истакнува како најголема поединечна категорија со 28,7 милиони евра приходи од продажба.
Гледано по пазари, најголем раст од 11,7 проценти е остварен на пазарот во Хрватска што изнесува 25,8 проценти од вкупните приходи од продажба. Пазарот во Србија со 22,6 проценти има најголем удел во вкупните приходи од продажба и оствари раст од 6,3 проценти.
Сопствените брендови на Атлантик Група учествуваат во продажбата со 63,1 проценти, дистрибуцијата на брендовите од принципалите со 20,1 проценти, фармацевтскиот синџир Фармација со 7,2 проценти, додека производите кои Атлантик Група ги произведува како приватни брендови за големите бизнис системи во земјата и странство учествуваат со 9,5 проценти во вкупната продажба./крај/мф/ап
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)
Економија
Креативен пристап на MINT Fintech Group на eCommerce конференцијата
На 13 ноември, MINT Fintech Group беше значајна поддршка на eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер, настан кој ги собра водечките професионалци и ентузијасти од светот на е-трговијата. Оваа конференција се истакна како платформа за најновите трендови и иновации, овозможувајќи им на учесниците непроценливо искуство за вмрежување и размена на знаења.
Во својот корнер, MINT понуди уникатен пристап, спојувајќи ја финтек индустријата со релаксирачки активности, меѓу кои и масажа во соработка со My Spa.
„Ова е наш начин да го направиме искуството на посетителите подинамично и поопуштено,“ истакна претставник на MINT Fintech Group. „Реакциите беа исклучително позитивни, а редиците за масажа зборуваа сами за себе, сепак ова се личности чија професија е најчесто поврзана со долгочасовно седење, па оттука и нашата идеја да бидеме корисни.“
MINT Fintech Group и понатаму останува посветен на својата визија за поддршка на дигиталната економија и креирање нови можности за развој и соработка во финтек индустријата.
(ПР)