Компании
Coca-Cola HBC добитник на две светски признанија за одржлив развој
Системот на Coca-Cola HBC, каде припаѓа и Пивара Скопје, е награден со А рејтинг од страна на CDP (Carbon Disclosure Project), со што се вброи меѓу корпорациите кои ја сочинуваат листата на глобални лидери во заштитата на животната средина и намалување на влијанието од климатските промени.
CDP e непрофитна организација која го нуди единствениот глобален систем според кој компаниите можат да ги мерат, управуваат и споделат клучните информации за животната средина, мотивирајќи ги да го намалат сопственото влијание врз неа.
Исто така, Coca-Cola HBC неодамна беше прогласена за најдобра во светот меѓу компаниите за производство на пијалаци за 2014-та година од страна на „Дау Џонс индексите за одржливост“ (The Dow Jones Sustainability Indices). Ова дополнително признание е добиено откако претходно над 2500 големи компании од различни индустриски сектори од Европа и светот се оценувани врз основа на релевантни финансиски, економски, социјални и еколошки параметри, при што Coca-Cola HBC е рангирана на прво место меѓу 30 компании за производство на пијалаци во светот и прва од 10-те компании од овој сектор во Европа.
Осврнувајќи се на добиените признанија, главниот извршен директор на Coca-Cola HBC, Димитрис Лоис изјави: „Ние сме пресреќни што сме препознаени како лидери во нашата индустрија од страна на двата клучни показатели за корпоративните практики за одржлив развој. Нашиот значаен напредок оваа година на „Дау Џонс индексите за одржливост“ и добивањето на А рејтингот од страна на CDP јасно покажуваат дека одржливоста е во срцето на нашиот бизнис. Овие две награди се признание за целата компанијата за добрата работа што ја правиме“.
Според CDP, Coca-Cola HBC го заслужи местото меѓу глобалните лидери во заштитата на животната средина благодарение на спроведените иницијативи и инвестиции кои директно и индиректно придонесуваат за намалување на емисиите на јаглерод во атмосферата за 5.3% во однос на минатата година. Некои од тие иницијативи вклучуваат воведување на ладилници кои не користат гасови што делуваат неподобно на атмосферата, како и инвестиции од 3 милиони евра во 2014-та во имплементација на програми за заштеда на енергија.
„Горди сме што припаѓаме кон сeмeјството на Coca-Cola HBC и на таков начин имаме можност да учествуваме во иницијативите за заштита на животната средина. Нашиот реален придонес во реализацијата на овие иницијативи се гледа и преку тоа што сите нови ладилници што ги набавува Пивара Скопје не користат гасови што делуваат неподобно на околината, а дополнително со инвестициите во нов систем за греење во нашите производни погони постигнавме ефикасна заштеда на енергија. Среќни сме што со овие активности и вложувања придонесовме целиот систем на Coca-Cola HBC да биде препознаен како глобален лидер во заштитата на животната средина“, изјави генералниот директор на Пивара Скопје, Александар Ружевиќ.
Во составот на Coca-Cola HBC се наоѓаат компании од 28 земји, меѓу кои и Пивара Скопје АД, кои произведуваат брендови од портфолиото на Coca-Cola за пазар од вкупно 586 милиони потрошувачи. /крај/со/ст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)
Економија
Креативен пристап на MINT Fintech Group на eCommerce конференцијата
На 13 ноември, MINT Fintech Group беше значајна поддршка на eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер, настан кој ги собра водечките професионалци и ентузијасти од светот на е-трговијата. Оваа конференција се истакна како платформа за најновите трендови и иновации, овозможувајќи им на учесниците непроценливо искуство за вмрежување и размена на знаења.
Во својот корнер, MINT понуди уникатен пристап, спојувајќи ја финтек индустријата со релаксирачки активности, меѓу кои и масажа во соработка со My Spa.
„Ова е наш начин да го направиме искуството на посетителите подинамично и поопуштено,“ истакна претставник на MINT Fintech Group. „Реакциите беа исклучително позитивни, а редиците за масажа зборуваа сами за себе, сепак ова се личности чија професија е најчесто поврзана со долгочасовно седење, па оттука и нашата идеја да бидеме корисни.“
MINT Fintech Group и понатаму останува посветен на својата визија за поддршка на дигиталната економија и креирање нови можности за развој и соработка во финтек индустријата.
(ПР)