Компании
Дојче Телеком организира натпревар на идеи за смарт мода
Дојче Телеком организира меѓународен натпревар за идеи за смарт мода „Fashion Fusion“, на кој се бара визионерски концепти кои ја комбинираат модата и високата технологија.
Студенти, млади професионалци и стартап компании од секторите на модата, дизајнот и технологијата, вклучително и од Македонија, можат да ги достават своите концепти до 1 август 2016 година.Областите на висока технологија и мода се спојуваат за да создадат смарт конфекција. Дојче Телеком здружен со угледни партнери го започнува предизвикот „Fashion Fusion“. Станува збор за меѓународен натпревар преку кој млади таленти од цела Европа ќе имаат ексклузивна и единствена можност да ја искористат помошта на експерти од индустријата, секторот на мода и сцената на стартап компании, за да ги реализираат своите визионерски концепти за конфекција со висока технологија, облека и предмети што се носат и производи за дигитален животен стил и истите да ги пласираат на пазарот.Глобалната технолошка компанија Интел и иновативното списание WIRED од Германија ќе го поддржат „Fashion Fusion“ со своја експертиза, материјали и енергични заложби. Спортскиот бренд Адидас ќе придонесе за пренесување на знаење и искуство од модата со учеството на Дирк Шонбергер, како член на „Fashion Fusion“ жирито. Како меѓународен експерт и двигател на иновации во модната индустрија, партнерот ПРЕМИУМ со #FASHIONTECH го обезбедува професионалниот аспект за презентирање на „Fashion Fusion“. Фазата на пријавување за натпреварот е отворена. Студенти, млади професионалци и стартап компании од секторите на модата, дизајнот и технологијата, вклучително и од Македонија, можат да ги достават своите концепти до 1 август 2016 година. Апликациите можат да се регистрираат во една од трите категории: Поврзани уреди и дополнителна опрема, Дигитално усовршена мода и Смарт услуги.„Следната голема работа во модата ќе биде смарт и поврзана конфекција и дополнителна опрема. Денешните визионерски концепти можеби веќе од утре ќе се најдат во вашиот плакар. Затоа е многу важно за нас да бидеме партнер за иновативни, поврзани производи и услуги. Со Fashion Fusion, ние ги поврзуваме важните играчи и надежни таленти од цела Европа и им ја даваме можноста да ги претворат своите визии во реалност“, изјави Клаудија Немат, член на Одборот на директори на Дојче Телеком и одговорна за Европа и Технологија, којашто е покровител на „Fashion Fusion“ натпреварот.Жири составено од престижни претставници од индустријата ќе ги избере најдобрите идеи. „Тоа би можело да биде смарт часовник или рачна торба со полнач на соларно напојување. Спортска конфекција која е смарт и одржлива преку материјали или рециклирање на производи, или пак палта кои се префрлуваат на режим на подобра изолација во зима. Fashion Fusion поддржува визионерски идеи и концепти кои имаат долгорочен потенцијал да се етаблираат на пазарот,“ објаснува основоположникот на Smart Fashion, Лиса Ленг, куратор на концептот на натпреварот, која имаше клучна улога во започнувањето на овој предизвик.Во центарот на натпреварот е Лабораторијата „Fashion Fusion“: тримесечна работилница во која максимум десет избрани тимови ќе работат на прилагодување на своите модни концепти. Заедно со експерти од индустријата и специјалисти во областите на иновативна мода и технологија, тимовите ќе произведуваат високо квалитетни прототипи на нивните концепти. Учесниците ќе можат да ја искористат значителната експертиза на Лабораторијата и ќе добијат сместување и сите неопходни материјали потребни за нивните идеи да заживеат. Лабораторијата е отворена платформа за иновации поддржана од hub:raum, инкубаторот на Дојче Телеком.Првиот Fashion Fusion натпревар ќе кулминира со презентацијата на прототипите на #FASHIONTECH за време на Модната недела во Берлин во јануари 2017 година.
Најдобриот тим ќе добие парична награда од 20.000 евра и можност да ја пласира својата креација на пазарот, заедно со Дојче Телеком и неговите партнери.Лабораторијата Fashion Fusion е долгорочен проект и секоја година може да отвори простор за заедничка работа и простории за работилници во различни европски метрополи. Повеќе информации за натпреварот за идеи „Fashion Fusion“ може да се најдат на сајтот: fashionfusion.telekom.com./крај/со/бб
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
БРАКО на АНАНАС: медицинскиот мебел на БРАКО отсега и со онлајн продажба на Ананас
Дел од програмата на медицински мебел на БРАКО отсега ќе може да се купи на сајтот за онлајн тргување Ананас. На сајтот се изложени производи кои се од домашно македонско производство и кои досега беа достапни за купување директно oд капацитетите во фабриката во Велес.
На овој начин, со партнерството со популарниот сајт за онлајн продажба Ананас, се излегува во пресрет на приватни лица и помали правни субјекти од областа на здравството и козметологијата да можат набават опрема за лично користење и за обавување на својата дејност, на начин кој е во тек со светските трендови на купување.
На сајтот се достапни кревет за медицински преглед, столчиња за медицински преглед, медицински паравани, рефлектори, сталаци, отомани за физиотерапија и масажа, сервисни колички и други производи.
Палетата на БРАКО која ќе биде достапна на Ананас во иднина ќе се проширува и ќе биде од корист особено за постари лица и лица кои се соочуваат со одредени физички здравствени попречености и на кои им се потребни помагала за олеснување на секојдневното функционирање, дома и надвор од домот.
Сите големи нарачки на медицински мебел и натаму се возможни во директен контакт со производителот БРАКО.
(ПР)
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)
Економија
Креативен пристап на MINT Fintech Group на eCommerce конференцијата
На 13 ноември, MINT Fintech Group беше значајна поддршка на eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер, настан кој ги собра водечките професионалци и ентузијасти од светот на е-трговијата. Оваа конференција се истакна како платформа за најновите трендови и иновации, овозможувајќи им на учесниците непроценливо искуство за вмрежување и размена на знаења.
Во својот корнер, MINT понуди уникатен пристап, спојувајќи ја финтек индустријата со релаксирачки активности, меѓу кои и масажа во соработка со My Spa.
„Ова е наш начин да го направиме искуството на посетителите подинамично и поопуштено,“ истакна претставник на MINT Fintech Group. „Реакциите беа исклучително позитивни, а редиците за масажа зборуваа сами за себе, сепак ова се личности чија професија е најчесто поврзана со долгочасовно седење, па оттука и нашата идеја да бидеме корисни.“
MINT Fintech Group и понатаму останува посветен на својата визија за поддршка на дигиталната економија и креирање нови можности за развој и соработка во финтек индустријата.
(ПР)