Компании
Финансиски стабилно, профитабилно и современо работење со надградена стратегија на групацијата Триглав
Групацијата Триглав ги објави во средата стратегијата за периодот 2017-2020 година и деловниот план за 2017-та година. Преку своите вредности, мисијата и стратешките цели го зацрта својот пат да биде современа, иновативна и динамична осигурителна и финансиска групација, која што цврсто ја држи водечката позиција во Словенија и во регионот. Визијата на Групацијата предвидува динамично развивање на нови начини на работење, како основа за одговорен долгорочен развој на компанијата, а воедно да работи профитабилно и безбедно.
Мисијата на групацијата Триглав и до 2020-та година останува градење безбедна иднина за своите акционери. Дополнително, водечката осигурителна и финансиска групација во ЈИ Европа ќе биде посветена на одговорен и одржлив развој. Повеќе од 5000 посветени вработени, кои се темел на имплементирањето на визијата и стратешките цели, се поврзани со заедничките вредности, втемелени во културата на групацијата Триглав: безбедност, одговорност, стручност, едноставност и современост.
Главните стратешки активности на Групацијата се осигурувањето и управувањето со средства. На крајот на стратешкиот период Групацијата ќе биде водечки понудувач на иновативни и сеопфатни производи во доменот на осигурителните и услугите за управување со средства на постојните пазари во регионот на ЈИ Европа.
Работење, прилагодено на потребите на клиентите, во правец на дигитализација, застапеност во сите продажни канали и нудење на асистентски услуги
Во центарот на сите активности на Групацијата се клиентите, кон кои Триглав ќе се однесува индивидуално, следејќи го нивниот севкупен кориснички развој. Групациските процеси, кои што стануваат сѐ повеќе дигитализирани, ќе бидат прилагодени на клиентите и нивните променливи навики, како дополнување на развојот на иновативни продукти и услуги, кои што ќе се креираат со цел да бидат едноставни и лесно достапни преку сите продажни канали, вклучувајќи ги како традиционалните, така и дигиталните пристапи. И понатаму ќе продолжиме да нудиме асистентски услуги, како додадена вредност на осигурителните производи.
Во поглед на управување со средства, стратешка цел на Групацијата ќе биде зголемување на обемот на средствата кои што се управуваат, или пак уделот во управувани средства за одреден клиент.
Успешно и профитабилно работење, преку јакнење на конкурентните предности
Финансиски стабилното работење на групацијата Триглав ќе биде профитабилно и насочено кон зголемување на вредноста на групацијата. Долгорочно гледано, основната осигурителна дејност ќе биде профитабилна, додека пак целниот просечен комбиниран коефициент во неживотно осигурување ќе изнесува приближно 95%. Во 2020-та година профитабилноста на капиталот (ROЕ) на Групацијата ќе надмине 10%. Групацијата ќе обезбеди ефикасно и севкупно управување со ризиците, трошковна ефикасност, финасиска стабилност и адекватност на капиталот, сѐ со цел да се одржи постојниот “A” кредитен рејтинг на групацијата. Од друга страна, критериумите на дивидендната политика и насоките за управувањето со капиталот ќе останат непроменети.
Во своето работење Групацијата ќе ги користи и подобрува своите конкурентни предности. Тие се темелат на силниот и доверлив бренд, големото портфолио на корисници на производите и услугите, развиените продажни канали, широката палета на квалитетни производи и услуги, како и брзото решавање на штети. Дополнително, Групацијата се одвојува од своите конкуренти и по својот однос кон пазарот, бидејќи нејзиниот долгорочен фокус на пазарите во регионот наметнува потреба од активно и одговорно инвестирање во тие пазари и во нејзините односи со акционерите.
Групацијата Триглав во регионот и пошироко
Групацијата ќе продолжи да работи во шест држави во ЈИ Европа, каде ќе се развива органски, сепак, доколку се појават соодветни можности, не се исклучени евентуални превземања. Во регионот каде што Групацијата работи се очекува долгорочен забрзан раст на осигурителните пазари, што ќе резултира со повисок удел во вкупната полисирана премија на пазарите надвор од Словенија. Групацијата ќе продолжи да ги развива пазарите во регионот, инвестирајќи првенствено во осигурителните сегменти во кои што се очекува највисока стапка на раст (осигурување на живот, здравствено и пензиско осигурување). Ќе развива дигитални бизнис модели, кои што ќе ѝ овозможат пристап до пазари надвор од постоечкиот регион. Ќе гради стратешки партнерства со компании, чии активности се комплементарни со бизнис моделот на групацијата Триглав.
Оптимална организациска структура
Групацијата Триглав воведува флексибилна организациска структура, која што гарантира ефикасна рамнотежа помеѓу стабилноста и динамиката на организацијата, а притоа се намалуваат стратешките и другите ризици. На ниво на Групацијата и во иднина ќе се користи синергија и ќе се оптимизираат трошоците на работење, а воедно ќе се воведува целосен иновативен систем во организацијата.
„Во стратешкиот период што следи влегуваме амбициозно и со јасни цели. Се гледаме како современа дигитална осигурителна и финансиска групација, со водечко место во регионот, познати по бројните конкурентни предности. Овие предности уште повеќе ќе ги зајакнеме. При тоа целиме нашето работење да остане финансиски стабилно и профитабилно, а при тоа нашиот развој да биде насочен кон одржливост и одговорност кон нашите сопственици, вработени, локалната заедница и пошироко, кон опкружувањето. Во 2017 година активно ќе спроведуваме проекти, со цел да ги оствариме нашите стратешки насоки и цели”, изјави Андреј Слапар, претседател на Управата на Заваровалница Триглав.
Деловен план за 2017 година
Во 2017 година работењето на Групацијата и понатаму ќе биде финансиски стабилно и профитабилно. Бруто деловната добивка е планирано да изнесува помеѓу 70 и 80 милиони евра. Ќе се зачува финансиската стабилност и адекватноста на капиталот, што е во согласност со важечката политика за дивиденди и основа за исплата на дивиденди за 2016 година.
Според очекувањата, Триглав ќе работи во тешки пазарни услови во доменот на осигурувањето, како и во ситуација на ниски, па дури и негативни каматни стапки на финансиските пазари. Групацијата во 2017 година планира околку 930 милиони евра консолидирана бруто полисирана премија од осигурување (за 2016 година планот е приближно 900 милиони евра), а се очекува сличен тренд во доменот на штети како и претходните години, како и ниска добивка од инвестициите поради влијанието на ниските каматни стапки. Во поглед на инвестициите, групациската инвестициска политика ќе има како приоритет обезбедување сигурност и ликвидност. Комбинираниот коефициент на Групацијата Триглав се планира да изнесува околу 95%. Во согласност со стратешките насоки, Групацијата ќе ја зајакне и ќе ја консолидира својата положба на постоечките осигурителни пазари. /крај/мф/би
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Возилата Грин Машинс на БРАКО на саем во САД
На саем во САД, БРАКО ги изложи своите електрични возилата за чистење Грин Машинс, претставувајќи ги пред претставници на локалните власти и специјализирани комунални претпријатија од сите сојузни држави на настан во Атланта, Џорџија.
Станува забор за најпознатиот саем за комунални работи во САД „Public Works Expo “, кој беше посетен од одговорните лица за комунални прашања од стотици американски градови.
Еколошките и технолошки напредни возила за одржување на хигиена во урбани средини од брендот Грин Машинс, кои се произведуваат во македонската фабрика Брако, предизвикаа голем интерес поради нивниот модерен дизајн, ефикасноста и ефективноста што ја покажуваат при чистењето, економичноста и еколошките карактеристики.
На саемот беа изложени електричните модели 500 ZE и 400 ZE, како и унапредениот дизел модел 636, кои се најпродавани модели во палетата и се користат во повеќе од 60 земји на сите континенти во светот.
Возилата Грин Машинс се продаваат на американскиот континент преку фирмата-ќерка на Грин Машинс во Калифорнија и преку застапништвото во Мексико.
На саемот за комунални работи PWX 2024, кој е во организација на Американската Асоцијација за комунални работи, учествуваа околу 500 изложувачи, меѓу кои и најпознатите светски брендови во сферата на одржувањето хигиена во урбани средини со возила на класичен, електричен и водороден погон, а велешки БРАКО произведува модели на сите три погони.
(ПР)
Економија
„А1 Македонија“ прославува со своите корисници: 50 проценти роденденски попуст за 5 години „А1“
А1 Македонија, телекомуникациска компанија членка на Групацијата А1, ја прославува својата петта година од претставувањето на брендот на македонскиот пазар. Компанијата е горда на своите достигнувања во минатите пет години исполнети со иновативни дигитални решенија, богато конвергентно портфолио, најатрактивни понуди и воведување нови технологии и содржини со кои ја овозможува дигитализацијата на целото општество.
„Лидерската позиција на пазарот и довербата на корисниците во изминативе 5 години се доказ за нашата посветена работа и континуираното инвестирање во премиум корисничко искуство. Изградивме најмодерна мобилна и оптичка мрежа, ги усовршивме сите наши производи и услуги, вложивме во нови најнапредни технологии, во атрактивни содржини, сè со цел да ги поврземе нашите корисници и да овозможиме да ги споделуваат најважните моменти во животот“, изјави Методија Мирчев, главен извршен директор на А1 Македонија.
Големото А1 семејство надминува милион корисници на мобилни и фиксни услуги, што претставува потврда за довербата во поглед на достапноста и квалитетот на услугите на компанијата.
„Задоволните корисници се нашиот секојдневен поттик за постојано да се подобруваме и да растеме. Затоа, продолжуваме со уште посилно темпо и понатаму да обезбедуваме најдобри понуди, супериорна корисничка услуга и врвни технологии. Сигурни сме дека сето ова ќе донесе уште повеќе вредност, многу повеќе комуникација и поврзаност. Kако и секогаш, најважните моменти ги славиме сите заедно и денес ја почнуваме роденденската кампања ‘Животот е прекрасен со тебе’, со која внесуваме позитивна енергија во светот околу нас и многу придобивки за нашите корисници“, изјави Мирчев.
Како дел од кампањата „Животот е прекрасен со тебе“ А1 воведува атрактивна понуда, со која сите нови и постојни приватни постпејд корисници што ќе направат обнова на својот договор, добиваат ексклузивна можност за 50 % попуст за нов паметен уред. Со А1 Net M + TV M и две мобилни линии A1 Ultra M имаат можност да го добијат извонредниот iPhone 15 5G 128GB за месечна рата од 999 денари. Додека, пак, сите нови и постојни бизнис-корисници со А1 Net Business Pro M и две мобилни линии А1 Business Pro М добиваат 50 % попуст за нов паметен уред SAMSUNG Galaxy S24 5G 8/128GB, со 287 денари месечна рата.
Повеќе информации можете да најдете на www.a1.mk
Економија
Официјална премиера на целосно новата Škoda Kodiaq
Škoda го лансираше својот водечки SUV, целосно новиот Škoda Kodiaq, на македонскиот пазар. Со својот моќен и робустен изглед, новиот Kodiaq поставува нов репер во сегментот SUV, комбинирајќи ја врвната технологија со исклучителна удобност и простор.
Надворешноста на Kodiaq е целосно редизајнирана, прикажувајќи ги елементите на новиот дизајнерски јазик Modern Solid на Škoda. Елегантните, аеродинамични подобрувања не само што ја подобруваат естетиката на возилото туку придонесуваат и за неговите извонредни перформанси. Новиот Kodiaq е за 6 см подолг во споредба со претходникот и нуди уште повеќе простор и комфор за сите патници. Во понуда е и варијантата со 7 седишта.
Вниманието на надворешноста го привлекуваат LED matrix светлата од втората генерација и предната решетка со хоризонтална светлосна лента. Внатрешноста е збогатена со текстил и кожа кои потекнуваат од еколошки процес на обработка и го рефлектираат фокусот на одржливоста.
Kodiaq во својата втора генерација нуди свеж и иновативен концепт на ентериерот со четири специфични дизајнерски селекции – Loft (текстил), Lounge (текстил-волна), Suite Black и Suite Cognac (кожа) кои во комбинација со опционални пакети креираат комплетно различно доживување. Ново ниво на удобност и релаксација нудат опционално достапните ергономски седишта со пневмо-масажа. Инфозабавниот дисплеј сега е самостоен, со дијагонала на екранот до 13 инчи и е опционално е достапен со head-up дисплеј.
Рачката на менувачот сега е поставена на управувачкиот столб, што и дава на централната конзола многу чист и уреден изглед и додава дополнителен простор. Škoda Smart Dials се уште една сосема нова карактеристика на целосно новиот Kodiaq – три ротациони контроли позиционирани под инфозабавниот екран. Комбинирајќи ги хаптичките контроли со екранот во боја од 32 милиметри, тие обезбедуваат интуитивен, лесен и приспособлив пристап до различни функции на возилото и инфозабавниот систем.
Со постојаната интернет конекција кај Kodiaq овозможено е безжично ажурирање на софтверот, мапите за навигација и разните услуги на Skoda Connect – како на пример Далечинско активирање на климатизацијата или полнењето на батеријата (kaj Plug-In варијантата), проверка на сообраќајот или временската прогноза и сл. Интегрирањето на четботот заснован на вештачка интелигенција ChatGPT во неговиот гласовен асистент Laura, Škoda го подобрува искуството на многу клиенти и помага да се олесни секојдневниот живот. Новата предна конзола овозможува индуктивно полнење на два смартфони истовремено, обезбедувајќи вентилација и моќност од 15W на безжично полнење и 45W преку USB-C портата за брзо полнење.
Опсегот на погонски единици на Kodiaq покрај добро познатите бензински 1.5 TSI DSG Mild-hybrid со 110 kW (150 KS) и дизелските 2.0 TDI EVO DSG со 110 kW (150 KS) и 142 kW (193 KS) во комбинација со погон на сите тркала 4х4, сега е проширен со возбудливото деби на plug-in хибриден погон од 150 kW (204 КС) кој нуди повеќе од 100 km чисто електричен опсег. Ова обезбедува динамично возачко искуство прилагодено на секоја потреба. Сите погонски единици се достапни единствено со автоматски DSG менувачи.
На располагање кај новиот Kodiaq се девет различни бои, меѓу кои и новата Bronx Gold металик. Изборот на алуминиумски тркала почнува од 17” тркала како стандардна опрема, па се до 20” тркала “RILA Aero anthracite” претставени на изложените возила.