Компании
‘Триглав Осигурување’ со најдобар однос меѓу цената и квалитетот на услугите за осигурување
Најголем дел од младите Македонци на возраст помеѓу 15 и 35 години, би ги избрале услугите на „Триглав Осигурување“ земајќи го предвид односот меѓу цената и квалитетот, покажува истражувањето на Best Buy Award Милениумци Македонија 2015/2016.
На испитаниците, млади граѓани на Македонија, во истражувањето спроведено преку интернет анкета, им беше поставено прашањето „Која осигурителна компанија според Ваше лично искуство нуди најдобар однос помеѓу цената и квалитетот на македонскиот пазар“, на што најголем дел млади на возраст од 15 до 35 години, навеле дека „Триглав Осигурување“е осигурителната компанија која на македонскиот пазар им нуди услуги со извонреден квалитет по одлични цени.
Прашањето беше отворено, односно на испитаниците не им биле претходно понудени одговори, и сами можеле слободно да наведат кој според нивното искуство, им нуди најдобар однос меѓу цената и квалитетот на македонскиот пазар.
Припадниците на генерацијата Y, ткн Милениумци ја препознаа компанијата „Триглав Осигурување“ како чувар на нивната сигурност и иднина која им нуди најголема вредност за вложените средства, се заклучува во истражувањето.
Благодарение на освоената позиција „Триглав Осигурување“ има право да ја користи престижната ознака за „Best Buy Award – Бр.1 најдобар однос меѓу цената и квалитетот“ во категоријата на осигурителни компании.
„Best Buy Award медалот за најдобар однос меѓу цената и квалитетот на понудените услуги, QUDAL- QUality meDAL медалот за најдобар квалитет, којшто го добивме минатата година, како и рангирањето на компанијата на листата на најдобрите 100 осигурителни компании во југоисточна Европа, SEE TOP 100 Insurers 2015, со највисока позиција од сите македонски осигурители, се потврда за квалитетот што го нудиме, а што јавноста го препознава, како и показатели на довербата и задоволството на клиентите на Триглав“, рече извршниот директор, Сања Танчевска.
Додаде дека особено ги радува фактот што Best Buy Award доаѓа токму од генерацијата Y, или Millennials, што значи дека како компанија успеале да допрат до генерацијата која ги поставува трендовите и е носител на иднината.
„Тоа е генерација која умее да препознае искрен однос и добар квалитет. Сево ова дава уште поголема вредност на оценката што тие ја доделуваат, а тоа и за нас е причина повеќе да се радуваме на нивното признание. Сигурна сум дека ќе продолжиме и понатаму да ја оправдуваме довербата што толку голем број клиенти ни ја дава, обезбедувајќи ја нивната сигурна иднина“, заклучи Танчевска.
Истражувањето Best Buy Award Милениумци Македонија 2015/2016 (www.bestbuyaward.org) го спроведува швајцарската компанија ICERTIAS – Меѓународно здружение за сертификација ГмбХ (www.icertias.com). Истражувањето е спроведено на територијата на Република Македонија во текот на месец јули, 2015 година преку интернет анкета со методот CAWI – DEEPMA (Компјутерски потпомогнато интервјуирање преку интернет – Длабокоумна свесност). Во анкетата учествуваа 1 200 испитаници, граѓани на Македонија на возраст од 15 до 35 години, сите корисници на интернет.
Комплетното истражување за Best Buy Award Милениумци Македонија 2015/2016 е работено согласно одредбите од „Меѓународниот кодекс за спроведување на пазарни и општествени истражувања“ донесени од Меѓународната стопанска комора (ICC) и Светското здружение на истражувачки експерти (ESOMAR)
Best Buy Award Милениумци Македонија 2015/2016 (www.bestbuyaward.org) е проект на швајцарската компанија ICERTIAS – Меѓународно здружение за сертификација ГмбХ (www.icertias.com).
Основната цел на истражувањето е да се добие увид во искуството и перцепцијата на младите граѓани на Република Македонија (генерацијата Y – Милениумци) за производите и услугите како и за производителите и продавачите за кои корисниците сметаат дека нудат најдобар однос помеѓу цената и квалитетот (таканареченото best buy), но и според перцепцијата на оние кои не се корисници по секоја цена, но имаат релевантно мислење врз основа на искуството на нивните блиски (колеги, пријатели, роднини и сл.).
Целта на проектот и на сертификатот „Best Buy Award” е да им се олесни на купувачите кога бараат производи и услуги со најдобар квалитет и најповолна цена на својот пазар./крај/мф/би
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
Фондацијата „Трајче Мукаетов“ го објави конкурсот за стипендирање
Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје во насока на реализирање на своите програмски определби, а врз основа на правилникот за критериумите, постапката и користењето на средствата на Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје за стипендирање на студенти од Фармацевтскиот факултет според програмата за работа на фондацијата за 2025 година и одлуката на управниот одбор на Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје бр. 02-30/1 усвоена на ден 31.10.2025 година објавува
КОНКУРС
За стипендирање на 20 студенти по фармација
1. УСЛОВИ ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА СТИПЕНДИЈАТА
· Кандидатите да се редовни студенти на Факултетот по фармација на Универзитетот „Св.Кирил и Методиј“ – Скопје во трета или четврта година од студии
· Во текот на студиите да постигнале најмалку 7,5 просечен успех
· Да не повторувале година во текот на студирањето
2. ПОТРЕБНИ ДОКУМЕНТИ
· Молба
· Кратко CV
· Уверение за положени испити и постигнат успех
3. НАЧИН НА ПРИЈАВУВАЊЕ Кандидатите потребните документи да ги достават на адреса: Фондација „Трајче Мукаетов“ – Скопје Булевар „Александар Македонски“ бр.12
1000 Скопје Документите се поднесуваат од 03.11.2025 година до 19.11.2025 година исклучиво по пошта.
4. ВИСИНА НА СТИПЕНДИЈА Ќе се стипендираат 20 студенти од трета година и четврта година Фармацевтски факултет. Висината на стипендијата ќе изнесува 7.000,00 денари месечно (нетто износ).
Документите на кандидатите кои се некомплетни и неблаговремено доставени нема да се разгледуваат. За резултатите од Конкурсот кандидатите ќе бидат известени на домашна адреса и преку дневниот печат.
Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје во насока на реализирање на своите програмски определби, а врз основа на правилникот за критериумите, постапката и користењето на средствата на Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје за стипендирање на студенти од Медицинскиот факултет според програмата за работа на фондацијата за 2025 година и одлуката на управниот одбор на Фондацијата „Трајче Мукаетов“ – Скопје бр. 02-32/1 усвоена на ден 31.10.2025 година објавува
КОНКУРС
За стипендирање на 20 студенти по медицина
1. УСЛОВИ ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА СТИПЕНДИЈАТА
· Кандидатите да се редовни студенти на Факултетот по медицина на Универзитетот „Св.Кирил и Методиј“ – Скопје во трета или четврта година од студии
· Во текот на студиите да постигнале најмалку 7,5 просечен успех
· Да не повторувале година во текот на студирањето
2. ПОТРЕБНИ ДОКУМЕНТИ
· Молба
· Кратко CV
· Уверение за положени испити и постигнат успех
3. НАЧИН НА ПРИЈАВУВАЊЕ Кандидатите потребните документи да ги достават на адреса: Фондација „Трајче Мукаетов“ – Скопје Булевар „Александар Македонски“ бр.12 1000 Скопје Документите се поднесуваат од 03.11.2025 година до 19.11.2025 година исклучиво по пошта. 4. ВИСИНА НА СТИПЕНДИЈА Ќе се стипендираат 20 студенти од трета година и четврта година Медицински факултет. Висината на стипендијата ќе изнесува 7.000,00 денари месечно (нетто износ). Документите на кандидатите кои се некомплетни и неблаговремено доставени нема да се разгледуваат. За резултатите од Конкурсот кандидатите ќе бидат известени на домашна адреса и преку дневниот печат.
Економија
Фероинвест на „Енерго Технома 2025“ – претставено искуството од првата лиценцирана батерија на електрана во Македонија
На штандот на компанијата на годинешниот саем „Енерго Технома 2025“, посетителите покажаа голем интерес за исплатливоста и придобивките од првата поставена батерија на фотонапонска електрана, во заедничка сопственост на ФЕРОИНВЕСТ и неколку партнери, а изведена од ФЕРОИНВЕСТ.
Бројни сопственици на фотоволтаични електрани се заинтересирани за поставување батериски системи за складирање електрична енергија на нивните објекти, по примерот што го реализираше ФЕРОИНВЕСТ, кој е ексклузивен застапник за Македонија на батериите од глобалниот бренд WHES (WEIHENG).
Инженерскиот тим на саемот ги запозна инвеститорите со искуството од првите недели на работењето на батеријата, кое покажа дека е постигната двојно повисока цена за продажба на електричната енергија, во споредба со фотонапонска електрана без батерија. Ова значи дека инвестицијата во батеријата ќе се исплати за само три години, а дополнително ќе ја подобри вкупната исплатливост на електраната.
Батеријата овозможува складирање на електричната енергија во текот на денот, кога има високо производство од сонце, а пазарните цени се ниски, и користење или продажба во ноќните часови, кога нема сончево производство, а побарувачката и цените се значително повисоки.
На овој начин, батериите создаваат добивка за производителот, односно за електраната, а истовремено му помагаат на електроенергетскиот систем на Македонија, штитејќи го од преоптоварување со прекумерни количини енергија во критичните часови од денот.
Овој тренд, кој произлегува како последица од инсталирањето на поголем капацитет на фотоволтаични електрани од реално потребниот, ФЕРОИНВЕСТ го согледа уште пред две и пол години и започна со истражување и инвестирање во развој на батериски системи.
Батерискиот систем на фотонапонската електрана во Гиновце претставува првата батерија во Македонија која има градежна дозвола, согласност за приклучок на мрежа и лиценца за складирање електрична енергија, согласно новите законски одредби што ја уредуваат оваа нова област на енергетската транзиција во земјава.
Батерискиот систем е поставен на фотонапонската електрана во Гиновце, во близина на Крива Паланка.
Електраната има инсталирана моќност од 4,5 MW (мегавати) и батериски систем со капацитет од 6,1 MWh (мегаватчаса), со кој секојдневно управува ФЕРОИНВЕСТ преку сопствен систем за програмирање и контрола.
(ПР)

