Економија
„PEUGEOT“ на Саемот за автомобили во Париз за 2022: 3 светски премиери!
PEUGEOT на саемот за автомобили во Париз за 2022:
3 светски премиери и примамлив распоред!
СВЕТСКИ ПРЕМИЕРИ:
Неочекуваниот PEUGEOT 408 fastback
PEUGEOT е-208, крал на електричната ефикасност
PEUGEOT e-Streetzone електричен скутер
ALLURE: PEUGEOT 408, спектакуларен амбиент на „Сфера“!
ИЗВОНРЕДНОСТ: PEUGEOT E-EXPERT HYDROGEN на тест
ЕМОЦИЈА: PEUGEOT 9X8, хибрид со високи перформанси
ЗАБАВА: Средби со партнерите на PEUGEOT
Омилениот бренд на Французите*, PEUGEOT ќе биде изложен во Париз, Porte de Versailles, од 17 до 23 октомври 2022 година на саемот за автомобили.
На штанд од 900 m2 во хала 4, под слоганот на брендот „Со Allure сè е поубаво“, PEUGEOT ќе прикаже 3 светски премиери, кои ја демонстрираат забрзаната електрификација и инвентивноста:
· Иновативниот PEUGEOT 408 ќе биде прикажан на неконвенционален начин, достапен за гледање од сите агли во голема проѕирна „Сфера“.
· PEUGEOT e-208 ќе ја прикаже својата суперефиксна 100% електрична погонска единица, со добивки од 15% во моќноста и 10,5% во опсегот.
· И, како покажување на својата посветеност да ги електрифицира сите свои решенија за мобилност, PEUGEOT ќе го открие 100% електричниот скутер PEUGEOT e-Streetzone кој може да помине до 112 km со едно полнење.
· Годишното истражување на институтот YouGov објавено во септември 2022 година
Љубителите на електрификацијата со високи перформанси ќе можат да му се восхитуваат и на хибридниот хиперавтомобил PEUGEOT 9X8, претставен за прв пат на саем за автомобили, и PEUGEOT 508 PSE, со 360 КС хибридна моќност и дизајниран од истиот тим од дизајнери и инженери.
На посебен штанд во хала 3, посетителите ќе можат да ја разгледаат и технологијата на водородни горивни ќелии: PEUGEOT е-EXPERT HYDROGEN ќе биде изложен, но ќе биде достапен и за тест возење околу саемот.
Конечно, PEUGEOT ќе им даде можност на посетителите на саемот да се запознаат со некои од своите најпрестижни партнери за време на јавните денови: возачите на PEUGEOT 9X8 хибридниот хиперавтомобил, играчите од Stade Toulousain и Мисот на Франција 2022 година.
По долго чекање од четири години, саемот за автомобили во Париз конечно се враќа на Porte de Versailles во октомври 2022 година, а PEUGEOT нема да ја пропушти оваа средба со француската и европската јавност.
На настанот во 2022 година, брендот PEUGEOT уште еднаш ќе ја демонстрира својата инвентивност и својата способност брзо да го електрифицира својот огромен асортиман на производи за мобилност. Голема ѕвезда ќе биде иновативниот PEUGEOT 408, претставен со спектакуларна поставка…
Спектакуларна светска премиера на новиот fastback PEUGEOT 408
Покрај четирите модели на новиот PEUGEOT 408, кои ќе бидат достапни за посетителите да ги погледнат, тие нема да можат да го заобиколат автомобилот инсталиран во „La Sphère“, несекојдневна конструкција висока над 6 метри, проѕирна и ротирачка, што им овозможува на посетителите да ги видат многуте аспекти на неговиот неочекуван дизајн од сите агли. „La Sphère“ првпат беше инсталирана во јули во Louvre Lens за снимање видеа кои беа објавени на социјалните мрежи на 4 август; овој пат ќе биде достапна и видлива за сите на саемот за автомобили, цела недела!
Новиот PEUGEOT 408 на посетителите на саемот за автомобили ќе им обезбеди обновен доказ за инвентивноста на тимовите на PEUGEOT, кои нудат невидена fastback силуета на врвот на С сегментот: и во историјата на брендот и на актуелниот автомобилски пазар. PEUGEOT 408 е прв од ваков вид.
Неочекувано затоа што е различно, овој извонреден PEUGEOT нуди, покрај својата мачкин став и уникатниот изглед, одличен инженеринг фокусиран на ефикасност и интелигентна електрификација, со два хибридни мотори на полнење од 180 КС и 225 КС, како и емоциите што ги обезбедуват најновите технологии посветени на уживањето при возење и инстинктивната употреба.
PEUGEOT е-208 и воведување на електрификација во 2023 година
Во 2030 година, 100% од моделите на брендот продадени во Европа ќе бидат 100% електрични, односно 5 години пред регулаторните барања. И од 2023 година, сите автомобили PEUGEOT ќе бидат електрифицирани, односно ќе се возат со погонски единици кои се или 100% електрични или напојувани од водородна горивни ќелии, или хибриди или хибриди на полнење.
За да се постигне оваа цел, PEUGEOT ќе го забрза лансирањето на електричните и електрифицираните модели во 2023 година: 3008 и 5008 ќе бидат првите возила во групацијата Stellantis што ќе добијат целосно нов хибриден погон со 136 КС, способен да ја намали потрошувачката на гориво за 15%. И, покрај лансирањето на лимузината PEUGEOT е-308 и е-308 SW, брендот ќе понуди нова верзија на својот модел е-208 – најпродаваниот електричен модел во Франција од почетокот на годината.
Надоврзувајќи се на технологијата на е-308, нов електричен мотор од 115 kW/156 (+15% моќност) и батерија од најновата генерација, покрај низата мерки кои, од 2021 година, значително ја подобрија неговата енергетска ефикасност, опсегот на новиот PEUGEOT е-208 може да надмине дури 400 km. Електричната ефикасност е исклучителна. Со вредност од само 12,0 kWh/100 km (корисна енергија/WLTP опсег) е репер меѓу електричните возила од В-сегментот.
Овој нов PEUGEOT е-208 ќе биде поставен на штандот на PEUGEOT.
PEUGEOT 9X8: конкуренцијата, лабораторија за електрификација на идните модели
Една од ѕвездените атракции на штандот на PEUGEOT, исто така, ќе биде PEUGEOT 9X8 HYBRID HYPERCAR, иновативниот автомобил влезе во категоријата Le Mans хиперавтомобили на светскиот шампионат на долги патеки (WEC) од јули. Во 2023 година, PEUGEOT и 9X8 ќе бидат на настанот „100-тото издание на Le Mans 24 Hours“.
Со својата невидена флуидност, мачкаст изглед и неговиот хибриден мотор (твин-турбо V6 со 707 КС назад и електричен мотор со 272 КС напред), PEUGEOT 9X8 е лабораторија за електрификација на патничките модели на PEUGEOT. Почнувајќи од PEUGEOT 508 PSE, исто така присутен на штандот во неговата SW верзија: дизајниран од истиот тим што го создаде PEUGEOT 9X8, тој е придвижуван од хибриден мотор кој комбинира ефикасност и високи перформанси (360 КС) и е опремен со електрифициран погон на сите тркала за исклучително уживање во возењето.
Посетете ја хала 3 за тестирање на PEUGEOT E-EXPERT HYDROGEN со горивни ќелии
Интригантна технологија за електрификација со нула емисија која е совршено прилагодена за тешки комерцијални возила, водородните горивни ќелии веќе се нуди на комерцијалното возило со средна големина на PEUGEOT, е-EXPERT HYDROGEN. Големата предност е што е можно да се наполни водород за три минути, што Ви овозможува целосно електричен опесег од неколку стотици километри, независно од времето поминато на полнење на батеријата.
Експертите за горивни ќелии ќе бидат достапни на посебен штанд во хала 3, а ќе може и да се тестира PEUGEOT е-EXPERT HYDROGEN 30 минути околу Porte de Versailles во друштво на брендот Genius.
Со опсег до 400 km, моќност од 100 kW и вртежен момент од 260 Nm, PEUGEOT E-EXPERT HYDROGEN може да носи до 1.000 kg товар со волумен од 6,1 m3
PEUGEOT e-Streetzonе: 100% електричен скутер за прв пат на штандот на PEUGEOT
На штандот на PEUGEOT во хала 4, и покрај информативниот ѕид PEUGEOT e-Solutions посветен на услугите што ги нуди брендот за корисниците на неговите електрифицирани возила, посетителите ќе можат да го погледнат и новиот електричен скутер од PEUGEOT Motorcycles : PEUGEOT e-Streetzone.
Покажувајќи дека PEUGEOT ја проширува својата понуда за електрифицирана мобилност дури и на возила со две тркала, велосипеди и скутери, PEUGEOT e-Streetzone ќе биде достапен во две верзии, со една или две батерии, а втората ќе нуди опсег до 112 km во ECO режим.
Со своите отстранливи батерии, PEUGEOT e-Streetzone може брзо и лесно да се наполни од кој било приклучок за домаќинство. Благодарение на докажаната шасија и управување, PEUGEOT e-Streetzone од PEUGEOT Motorcycles е идеално возило за движење низ градските подрачја.
Настаните со славните личности не треба да се пропуштат!
За време на јавните денови на саемот за автомобили, PEUGEOT ќе им даде можност на посетителите да се сретнат со некои од престижните пријатели и партнери на брендот на штандот во хала 4:
ВТОРНИК 18 ОКТОМВРИ попладне, возачите на PEUGEOT 9X8, Jean-Eric Vergne, Paul di Resta и Mikkel Jensen ќе бидат на располагање на фановите, меѓу неколку медиумски барања.
СРЕДА 19 ОКТОМВРИ попладне, љубителите на рагбито ќе можат да се сретнат со играчите на Stade Toulousain
на штандот на PEUGEOT; Таму ќе биде и Antoine Dupont, прогласен за најдобар играч во светот во 2021 година! Фудбалерите на Stade Toulousain го носат амблемот на PEUGEOT на своите дресови од 1996 година. Тие освоија 7 француски шампиони и 5 европски шампиони под овие бои, во 2021 година.
ЧЕТВРТОК 20 ОКТОМВРИ попладне, Diane Leyre, Мис на Франција за 2022 година, ќе биде на штандот на брендот PEUGEOT.
Виртуелна посета за сите: дигитално и извонредно искуство на штандот на PEUGEOT
Бидејќи не секој ќе може да патува во Париз за да присуствува на саемот за автомобили, PEUGEOT на сите ќе им понуди дигитално и извонредно искуство на својот штанд, со дополнителен бонус од ексклузивната и иновативна содржина.
Штом ќе се дојде на платформата LeSalon.Peugeot.fr, корисниците ќе се најдат во приемна хала украсена во боите на штандот на PEUGEOT на саемот за автомобили во Париз.
Потоа корисниците ќе можат да изберат слободно да се движат меѓу различните светови (новитет, спорт, електрично, гама) или да бидат водени низ штандот на сосема нов начин преку ексклузивен аудио водич што се менува според нивниот избор. Поинаков начин да го посетите саемот за автомобили и (повторно) да го откриете PEUGEOT без да ја го напиштите Вашиот дом.
ПР-текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Битиќи: Јавниот долг веќе изнесува 70 проценти од БДП
Пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница истакна дека предлог законот за изменување и дополнување на Законот за јавен долг, по скратена постапка, е обид на Владата на мала врата да изврши импровизации и да ги коригира сопствените пропусти и грешки поврзани со реализацијата на кредитот од Унгарија.
Парите се повлекоа, провизиите се платија, каматата почна да тече. 500 и повеќе милиони евра стојат на сметка. Се изнаслушавме за историски најниска камата, но реалноста е поинаква, таа не функционира. Не постои институционален капацитет за нивно ефектуирање, ниту кон стопанството, ниту кон било кој друг. Постои само капацитет за ефектуирање на провизии. Дозволете ми да бидам и малку саркастичен, оваа задолжување е спроведено како некој на кредит да купил луксузен автомобил без да знае да вози. Го плативме автомобилот, плаќаме и за гаражата, но тој стои неподвижен, истакна Битиќи.
Тој рече дека кога беше изгласан законот за задолжувањето претставниците на Владата, како и пратениците од владејачкото мнозинство емотивно зборуваа и аргументираа дека овие пари ќе бидат насочени кон инфраструктурен развој на општините, развој на стопанството итн.
„Но, до ден денес банкарските критериуми за пласирање не само што не се објавени, туку се чини дека не се ни дефинирани, оставајќи го стопанството во состојба на неизвесност и финансиска нестабилност. Компаниите, кои се двигател на економијата, се оставени на милост и немилост, без јасна поддршка од институциите кои треба да ги штитат нивните интереси. Доцнењето на повратот на ДДВ, кое сега достигнува рекордни суми, е само врвот на ледениот брег. Средствата предвидени со Законот за финансиска поддршка на инвестициите се намалија“, нагласи Битиќи, додавајќи дека Владата најавуваше дека средствата од првата транша од 250 милиони евра ќе бидат ефектуирани до крајот на 2024 година.
„Ќе потсетам на еден став на Владата од 25 ноември 2024 година, кога самоуверено најави дека „до крајот на неделата“ 250-те милиони евра од унгарскиот заем ќе бидат достапни на стопанството. Денес е 17 јануари 2025 година, и парите сè уште се мистерија. Очигледно, во Владата календарите функционираат по некоја друга временска зона или можеби овие 250 милиони евра се само мит, приказна“, рече Битиќи.
Тој нагласи дека со предложените измени, владејачкото мнозинство, решило да разоткрие уште една „историска“ димензија поврзана со овој кредит, а тоа е воведувањето на механизмот препозајмување, како нов законски инструмент за финансирање на долгот на јавните претпријатија и на трговските друштва кои се во целосна или во доминантна сопственост на државата, општините, општините во градот Скопје и градот Скопје.
„Она што не се зборува во образложението, а што е прикриена намера со овие измени, е создавање на можност дел од долговите на јавните претпријатија, кои се проценуваат на околу една милијарда евра, да се покријат со нереализираните средства од унгарскиот кредит. Се отвора пат за Владата само да ги префрла долговите од една каса во друга. Оваа политика не е ништо друго освен „финансиско перење раце“ на грбот на граѓаните, кои на крајот ќе го сносат товарот на каматите и скриените трошоци“, порача Битиќи.
Битиќи истакна дека додека парите од унгарскиот кредит стојат, Владата не стои, туку неодамна се задолжи со 128 милиони евра преку државни записи и обврзници, претходно кон крајот на октомври 2024 година, кај домашните кредитори се задолжи со 73,7 милиони евра.
Овде се отвора прашањето за финансиската транспарентност и капацитетот на Владата за управување со јавните пари. Сега е јасно зошто веб страницата „Отворени финансии“, која функционираше како алатка за транспарентност, сега е со нарушена функционалност. Уште поскандалозно е што делот за Јавниот долг – клучен елемент за јавен увид – е целосно исклучен. Овие технички проблеми не се ништо друго освен обид да се сокрие вистината: јавниот долг веќе изнесува над 70% од БДП, со тенденција за дополнително зголемување, рече Битиќи.
Тој нагласи дека ако вратата за влез на корозивен капитал беше подотворена, сега со овие измени таа е ширум отворена.
„Пред нас е обид да се легитимира задолжувањето кое беше извршено во „четири очи“ со Унгарија, без јавна дебата, и да се создаде дополнителна законска рамка која нема да го заштити јавниот интерес, туку ќе штити странските влијанија. Парите од унгарскиот кредит, стануваат алатка за подлабока институционална зависност. Ова е класичен пример за корозивен капитал – финансиски средства кои на површината изгледаат како помош, но всушност создаваат институционална ерозија. Корозивниот капитал е тивок напаѓач на демократските институции, и неговото присуство во економијата значи дека секој граѓанин ќе ја плаќа цената на коруптивните зделки. Но, очигледно, оваа Влада реши да ни покаже како изгледа „одржлив ризик“ – ризик кој ќе го плаќаат идните генерации, истакна пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница.
Економија
НБРМ: Краен рок за пријавување на трудовите за годишната награда за млад истражувач е 1 февруари
Народната банка ги потсетува младите истражувачи дека наближува крајниот рок за доставување на трудовите за Конкурсот за Годишната награда за најдобар труд од областа на макроекономијата и банките и банкарските системи за 2025 година.
Сите заинтересирани млади истражувачи можат да поднесат свој труд, согласно условите и критериумите на јавниот повик, до 1 февруари 2025 година.
Право на учество имаат сите државјани на земјава на возраст до 35 години, кои не се вработени во Народната банка и не се членови на Советот. Авторите имаат право да конкурираат на Конкурсот за избор на најдобар труд и со труд што веќе бил објавен, но не пред 1 јануари 2023 година. Трудовите се поднесуваат до Народната банка по електронски пат на е-адресата: [email protected]
Годишната награда на Народната банка за прворангираниот труд изнесува 130.000,00 денари. Но, доколку Одборот за оценување процени дека второрангираниот труд е исто така со квалитет близок до прворангираниот, Народната банка може да додели и втора награда, во износ од 65.000,00 денари. По оцена на Одборот, може да биде доделена и само втора награда или воопшто да не биде доделена Годишната награда, доколку се утврди дека ниеден од трудовите не ги исполнува потребните услови.
Низ годините, Народната банка постојано ја поттикнува научно-истражувачката мисла од областа на макроекономијата и банкарството. Покрај Клубот на истражувачите, каде што истражувачите имаат можност да ги презентираат своите трудови, Годишната награда за млади истражувачи е дополнителна алатка на централната банка за мотивирање на младата популација за унапредување и развој на истражувачката и аналитичката работа во областа на економијата, истакнуваат од НБРМ.
Економија
„Енергетската мрежа се проширува“: Божиновска и амбасадорот Касијев го интензивираат енергетското партнерството меѓу Македонија и Азербејџан
Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари работна средба со амбасадорот на Република Азербејџан за Република Северна Македонија, со седиште во Белград, Н.Е. г. Камил Касијев. На средбата беше разговарано за унапредување на соработката меѓу двете земји, со акцент на енергетиката како клучна област од заеднички интерес.
На средбата се разговараше за тековните активности на Македонија за зголемување на енергетската независност. Министерката Божиновска истакна дека земјата активно работи на создавање нови услови за снабдување со природен гас по конкурентни цени и е подготвена да ги истражи можностите за продлабочување на енергетската соработка со Азербејџан, кој се смета за значаен партнер во регионот.
Амбасадорот на Азербејџан ја потенцираше подготвеноста на неговата земја за продлабочување на соработката со Македонија, нагласувајќи дека државниот врв, вклучувајќи го министерот за енергетика и претседателот на Азербејџан, активно поддржуваат иницијативи во енергетскиот сектор.
Во текот на разговорите, беше изразена подготвеност за олеснување на директни контакти и средби на највисоко ниво, со цел реализација на проекти од заемен интерес. Дополнително, беше нагласено дека оваа година во Азербејџан ќе се одржат неколку значајни средби и форуми од областа на енергетиката, при што овие настани ќе претставуваат можност за зацврстување на соработката.
Средбата се надоврзува на неодамнешните активности за зајакнување на билатералната соработка. Во ноември минатата година, на Самитот за климатски промени КОП29 во Баку, министерката Божиновска и претседателката Гордана Сиљановска Давкова остварија средба со претседателот на Азербејџан, Илхам Алиев, кој ја изрази подготвеноста на неговата земја за соработка на инфраструктурни проекти, особено во делот на гасификацијата на Македонија.
Дополнително, во истиот период, ЕСМ и СОКАР, државна компанија од Република Азербејџан, потпишаа Меморандум за разбирање со кој се отвораат можности за подобрување на достапноста на природен гас и обезбедување стабилно снабдување по конкурентни цени.
Азербејџан игра значајна улога во енергетскиот сектор на регионот, со снабдување на природен гас преку различни интерконектори. Бугарија добива гас од Азербејџан преку интерконекторот со Грција, што значително ја менува енергетската карта на Европа. Србија, исто така, потпиша договори за снабдување со азербејџански гас, со планови за испорака на 400 милиони кубни метри гас годишно до 2026 година.
Министерството за енергетика останува посветено на градење партнерства со цел да обезбеди стабилност и одржливост во енергетскиот сектор, како во земјата, така и во регионот.