Филм
Продолжението на култната серија ‘Твин Пикс’ во 2017-та

Режисерот Дејвид Линч во септември ќе го започне снимањето на продолжението на култната телевизиска серија „Твин Пикс“ чијашто премиера е закажана за септември 2017 година со повеќе епизоди од првично планираните, пишува американскиот портал Deadline, повикувајќи се на директорот на телевизискиот канал Showtime.
Директорот на споменатата телевизија, Дејвид Невинс, вели дека „третата сезона од серијалот претставува приоритет“ за Showtime. Прашан за тоа дали новите епизоди ќе бидат емитувани во 2016-та, како што првично беше најавено, или во 2017 година, тој вели дека тоа ќе се случи „кога ќе бидат завршени“. „Се надевам порано“, додава.
„Стана јасно дека сезоната ќе биде подолга од првично планираните девет епизоди. Линч сака да ги сними сите епизоди од новата сезона“, истакнува Нивенс.
Култниот американски режисер Дејвид Линч во октомври 2014 година ги израдува поклониците на неговата непомалку култна телевизиска серија „Твин Пикс“ (Twin Peaks), со најавата за нејзино враќање на малите екрани во 2016 година, четврт век по емитувањето на последната епизода. Од Showtime тогаш издадоа соопштение во коешто го најавија враќањето на серијата во 2016 година, 25 години по емитувањето на последната епизода од серијата.
Авторите Дејвид Линч и Марк Фрост ги напишаа сценаријата и ги продуцираа сите нови епизоди кои се случуваат во сегашноста и на обожавателите на серијата треба да им ги дадат долго очекуваните одговори, а самиот Линч ќе ги режира сите нови епизоди.
Запрашан за актерската екипа, а изворните улоги ги толкуваа Кајл Меклахлан во ролјата на агентот на FBI Дејл Купер, во која се појави и во филмската верзија, како и Лара Флин Бојл во улогата на другарката на убиената средношколка Лора Палмер (Шерил Ли) – Дона Хејворд, и Џоан Чен која го толкуваше ликот на Џоселин Џоси Пакард, Невинс потврди дека Линч навистина ќе го врати Меклахлан. „Обожавателите треба да бидат оптимисти дека оние коишто ги посакуваат ќе бидат присутни, покрај некои изненадувања“, истакнува челникот на Showtime.
Пред емитувањето на новите епизоди Showtime ќе ги репризира првите две сезони од серијата којашто првпат ги прикажа телевизиската мрежа ABC од 8-ми април 1990-та до 10-ти јуни 1991 година.
Серијата е добитник на Златен Глобус, а имаше и номинација за Еми. Подоцна според серијата беше снимен филмот „Твин Пикс: Огну чекори со мене“ (Twin Peaks: Fire Walk With Me), кој не постигна особен успех од комерцијален аспект. Во 2007 година магазинот Time ја вброи меѓу „најдобрите телевизиски емисии на сите времиња“.
За Линч, ова ќе биде првиот поголем проект од 2006 година, од трилерот „Inland Empire“ во кој се појави холивудската актерка Лора Дерн./крај/мф/сн
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Култура
(Видео) Tри филма што Скорсезе ги смета за врв на кинематографијата

Мартин Скорсезе, еден од највлијателните американски режисери, со децении ги поместува границите на филмскиот израз. Неговата филмографија опфаќа широк опсег на жанрови – од насилни урбани приказни до сложени љубовни драми и духовни дилеми.
Иако неговите понови филмови, како „Ирецот“ и „Тишината“, сè уште се препознатливи по нивната визуелна раскош и длабока анализа на ликови, многумина сè уште сметаат дека неговите најголеми дела потекнуваат од поранешниот период – со насловите „Таксист“, „Добри момци“ и „Разјарениот бик“.
Во текот на својата кариера Скорсезе често ги издвојуваше режисерите што го инспирираа, меѓу кои и Акира Куросава, Ингмар Бергман и Џон Форд. Сепак, еден особено го допре – јапонскиот режисер Кенџи Мизогучи, познат по класичните филмови, кои прикажуваат емоции преку поетски ритам и внимателно изработени слики.
Како негов омилен го наведува филмот на Мизогучи, „Приказни под месечината и дождот“ (Ugetsu monogatari) од 1953 година, кој ја следи приказната за амбициите, љубовта и за војната во 16 век.
„Овој филм имаше најголемо влијание врз мене. Има моменти во тој филм што ги гледав одново и одново и кои секојпат ми го одземаат здивот“, рече Скорсезе, пренесе магазинот „Фар аут“.
Иако „Приказни под месечината и дождот“ често се смета за ремек-дело, Скорсезе ја цени целата трилогија, која ги вклучува и „Животот на Охару“ (Saikaku ichidai onna) и „Саншо судијата“ (Sanshô dayû), а за која вели дека е врвот на светската кинематографија.
Работата на Мизогучи го отелотворува она што многумина го сакаат во јапонскиот филм – суптилност, емоции и елеганција. Неговото влијание може да се види и кај современите режисери, како Хироказу Коре-еда, кој го комбинира секојдневниот живот со длабоки емотивни слоеви. Восхитувањето на Скорсезе кон Мизогучи е уште еден доказ за неговата длабока поврзаност со филмската историја – и неговата непоколеблива почит кон мајсторите на визуелното раскажување приказни.
Култура
„Македокс“: Платформата „Некстас“ го носи документарниот филм во училница

Употреба на документарниот филм како едукативна алатка во формалното образование е силна мисија на Здружението за промоција на документаристиката „МакеДокс“. Оваа децениска посветеност резултира со бројни успеси, а новитет во едукативната програма на „МакеДокс“ е „Некстас“, платформата за наставници кои се стремат да поттикнат критичко размислување кај младите луѓе и се подготвени да иновираат со нови аудиовизуелни средства во наставата.
Во насока на претставување на платформата „Некстас“ пред професори од средните училишта во Скопје, во петок, 11 април, во просториите на „Јуроп хаус Скопје“, со почеток во 11:00 часот, „МакеДокс“ ќе одржи презентација и кратка обука проследена со дискусија. Свои обраќања ќе имаат Надица Таневска Јанева, социолог и професорка во СУГС „Георги Димитров“ – Скопје, и Сашо Алушевски од „МакеДокс“.
Настанот е од отворен тип, но пријавувањето за присуство на настанот е задолжително. Линк за пријавување: https://forms.gle/cpEnERjVx4etdAsm8
Оваа образовна платформа на наставниците и учениците им нуди бесплатен пристап до динамична дигитална средина која содржи обемна колекција на документарни филмови од целиот свет, придружени со помошни материјали во насока на наставните планови на речиси секој предмет во средното образование. „Некстас“ е достапна на неколку јазици, отсега и на македонски јазик, а користењето на оваа платформа како ново аудиовизуелно средство е одобрено од Бирото за развој на образованието и Министерството за образование и наука на РСМ.
„Некстас“ е партнерски проект на „Docs Barcelona“ (Шпанија), „DOK.fest Munich“ (Германија), „Thessaloniki Film Festival“ (Грција), „Indie Lisboa“ (Португалија), „Sottodiciotto Film Festival“ (Италија) и „МакеДокс“ (С Македонија), а проектот е поддржан од програмата „Креативна Европа“ – потпрограма Медиа.
„Некстас“ веќе ја користат над 10.000 наставници и професори ширум Европа. Линк до платформата: https://nextus.global/mk
Култура
„Бруталистот“ и „Емилија Перез“ доминираа на Златните глобуси – над 10 милиони луѓе го следеа емитувањето

Овогодинешната церемонија на доделување на Златните глобуси привлече повеќе од 10 милиони гледачи на телевизиските екрани, што е благ пораст на гледаноста во споредба со претходната година, изјавија во понеделникот продуцентите на настанот, на кој доминираа филмовите Бруталист и Емилија Перез во однос на наградите.
Зголемувањето на гледаноста на неделната гала во последниве години покажува благ нагорен тренд кога станува збор за интересот за слични настани, бидејќи Холивуд се обидува да се оддалечи од влијанието на штрајковите и пандемијата, а наградите Глобус постепено се опоравуваат од сопствените контроверзи и скандали.
Просечната бројка од 10,1 милиони гледачи кои го гледале шоуто е зголемување од 7 отсто во споредба со галата во 2024 година и значителен скок од едвај шест милиони гледачи една година порано.
Златните глобуси, холивудски филмски и телевизиски награди, кое некогаш беше второ по популарност по Оскарите, беше во криза во последниве години. Во 2022 година, гала настанот не се ни емитуваше. Поранешната телевизија Ен-Би-Си ја донесе ваквата одлука затоа што нејзиното раководство беше огорчено од недостатокот на различност и етички пропусти на групата новинари кои претходно ги организираа наградите.
Церемонијата на доделување на престижните награди беше повторно лансирана минатата година под нов приватен сопственик, а беше емитувана на „Си-Би-Ес“ во неделата навечер. Исто така, вреди да се напомене дека наградите им беа доделени на холивудските ѕвезди од А-листата во блескавата сала за бал во Беверли Хилс. На овогодинешните награди доминираа мјузиклот Емилија Перез и епската имигрантска драма Бруталист.
Мексиканскиот филм Емилија Перез на францускиот режисер Жак Аудиар освои четири награди, вклучително и за најдобра комедија или мјузикл, додека „Бруталистот“ беше прогласен за најдобра драма, а наградата за најдобар актер му припадна на главниот лик на филмот Адриен Броди, кој го игра архитектот Ласло Тот, Евреин којшто го преживеал холокауст.