Македонија
Владата нема одговор од каде знаат дека запаленото „ауди“ го возел Груби, ниту дали го виделе со стариот „цитроен“ кој го впишал во анкетен лист

Владата го осуди чинот, но нема одговор од каде знаат дека запаленото „ауди“ го возел вицепремиерот Артан Груби. Наместо точни податоци и владини ставови, тие препишаа од соопштението со осуда и го испратија како одговор на дел од прашањата од редакцијата на „Макфакс“. Ги прашавме дали некој од Владата, го видел Груби како се вози со неговата стара „цитроен касара“, кое е единствено возило кое го поседува според анкетниот лист – а тие се прогласија за ненадлежни да одговорат на оваа дилема.
„Во однос на другите прашања коишто се предмет на Ваш интерес Ви посочуваме да ги упатите до Кабинетот на првиот заменик претседател на Владата“, велат од Владата.
Запаленото „ауди“ за кое МВР кажа дека е сопственост на 35-годишен скопјанец, според медиумите, води до фирма која купи хотел на Попова Шапка по цена како за гарсоњера. Но, Владата, нема коментар ниту за ова.
„Исто така Ве информираме дека сите надлежни институции, истражните и судските органи, во рамките на своите надлежности постапуваат без одлагање, одлучно и професионално со цел целосно разрешување и расчистување на овој случај во најбрз можен рок за што јавноста навремено ќе биде информирана“, се вели во вториот дел на одговорот.
Владата е конзистентна на ставот дека возилото го користел Груби, па затоа одново испратија осуда, наместо одговори.
„Во врска со Вашите прашања Ви посочуваме дека Владата на Република Северна Македонија осудува секаков вид на насилство, вклучително и палењето на возилото коешто го користел првиот заменик претседател на Владата, Артан Груби. Актот е неприфатлив и недозволив во едно демократско општество кое се залага за европски вредности, во кое безбедноста е врвен приоритет“, додаде Владата.
Два дена изминаа откако скапото „ауди“ изгоре во Чаир. Поврзаноста со Груби може да се направи само според адресата на која вицепремиерот живее, со адресата каде е пријавен пожарот. Двете се исти. Во јавноста не се дискутира прашањто кој го запали возилото, туку, од каде Груби знае дека „аудито“ горело поради него, а не поради вистинскиот сопственик. Тој два дена не одговара на прашањата на „Макфакс“.
Функционерите се должни да поднесат анкетни листови. Според оној на Груби, тој е сопственик само на „цитроен ксара“, произведена во 2001 година, вредна 1.000 евра. Во јавноста, тој е виден со скапо црно „ауди“, но не и стар „цитроен“.
Скопското Обвинителство ги собира документите за купо-продажбата на автомобилот. Преку нив ќе се дознае од кога пријателот на Груби го поседува, но не и, зошто и од кога вицепремиерот го вози.
Антикорупционерите кои меѓудругото се задолжени да водат сметка за имотот кој го поседуваат функционерите, немаат алатка да проверат дали Груби го крие имотот. Тие посочуваат дека ако имало Закон за потекло на имот – ќе можело лесно да се провери со кои пари е купено возилото, па да се види дали потеклото на средствата води до вицепремиерот. Во овој случај, штом МВР каже дека возилото е туѓа сопственост, а не на функционерот – надлежноста на антикорупционерите завршува.
Критики имаше и од јавноста. Краток коментар, но не и суштински одговори на прашањата кои ги отвори палењето на автомобилот, имаше и самиот Груби.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
ВЛЕН: Изборите беа локални, но поразите на НАИ се национални

Очајните обиди на поразената НАИ да ги преведе изборите од 19 октомври во „мандати за пратеници“ се доказ дека оваа коалиција не само што изгубила гласови, туку и контакт со реалноста, велат од „Влен“.
„Ова беа локални избори. И токму тука Албанците проговорија појасно од кога било, тие избраа промени, тие избраа ВЛЕН. Во повеќе од десет општини, Албанците ја дадоа својата доверба во нова енергија, во лица кои работат, а не во оние кои се кријат зад лажен патриотизам кога немаат што да му понудат на народот. Тие избраа политика на резултати, а не политика на страв.
Дури ни телевизиските толкувања на превртените бројки не можат да го променат фактот дека сега е неоспорно дека ВЛЕН ја покрива целата политичка карта на Албанците. И ова е единствената карта што се брои, онаа на слободната волја на граѓаните.
Изјавите на Арбер Адеми, Блерант Рамадани, Кренар Љога и некои други, кои смислуваат имагинарни графикони за „идни пратеници“ што никогаш нема да ги видиме, се доказ за паниката што ја зафати селотејп коалицијата. Тие сè уште не ја разбрале пораката на народот дека е време за реформи, а не за измислување бајки за да ги држат будни милитантите.
Четири дена по ред, нивниот „неоспорен“ лидер, Али Ахмети, не се појави никаде. Можеби сè уште чека да му бидат прикажани резултатите од „референдумот“.
Им посакуваме на Арбер Адеми, Блерант Рамадани и Кренар Љога почести јавни настапи. Секој пат кога ќе проговорат, НАИ губи илјада гласови. И ние, искрено, немаме ништо против тоа“, се додава во соопптението.
Македонија
Арсовска: Советот на градот и управниот одбор се одговорни за состојбата во Комунална

Градоначалничката Данела Арсовска во објава на социјалните мрежи утрово пишува дека одговорноста за состојбата во ЈП „Комунална хигиена“ – Скопје е во рацете на Советот на градот и управниот одбор, кои, како што наведува, се составени од кадри на ВМРО-ДПМНЕ и ВЛЕН.
„Ако не ви е јасно дека кадрите на Мицковски се одговорни за ѓубрето низ Скопје, ќе се обидам да ви појаснам уште еднаш,“ напиша Арсовска на социјалните мрежи.
Таа наведе дека според законот, ЈП „Комунална хигиена“ – Скопје го основа Советот на Град Скопје, кој одлучува за сите согласности и оперативни планови. Управниот одбор, кој управува со претпријатието, е составен од членови на ВМРО-ДПМНЕ и ВЛЕН, а неговата претседателка – како што посочува Арсовска – е „осудена за две кривични дела и наградена со советничко место во општина Бутел“.
Во објавата се наведува и дека Советот не презел мерки за да обезбеди нормално работење на претпријатието, ниту пак ги разрешил управниот и надзорниот одбор, иако, според Арсовска, тоа е законска обврска.
„Функционирањето на секој директор зависи од одлуките на управниот одбор на ВМРО/ВЛЕН и тој може единствено да спроведува тоа што тие ќе изгласаат. Кој и да е поставен, е блокиран и зависен од нивните одлуки,“ појасни Арсовска.
Во завршницата на соопштението се наведува дека Советот на градот не презел ниту една законска мерка за подобрување на состојбата, а дека целата одговорност за натрупаното ѓубре низ Скопје, според Градот, лежи кај кадрите на ВМРО-ДПМНЕ и ВЛЕН.
Македонија
Николоски: Потпишавме меѓудржавен Договор за авиосообраќај, создаваме услови за нови линии и бројни туристи од Велика Британија

Заменик претседателот на Владата и министер за транспорт Александар Николоски и Киер Метер, министер за воздухопловство, поморство и декарбонизација, во Лондон го потпишаа Договорот за редовен воздушен сообраќај помеѓу Македонија и Велика Британија.
Договорот ја отвора можноста за воспоставување на нови директни авиолинии меѓу двете земји, а со тоа и зголемување на бројот на туристи од Велика Британија.
Овој Договор се потпиша на иницијатива на Велика Британија и претставува нова правна рамка со која се уредуваат односите во делот на редовниот воздушен сообраќај помеѓу двете земји.
Како што истакнаа двајцата министри, преку Договорот се овозможува поголема слобода и флексибилност на авиокомпаниите, ефикасно работење и нови услуги, додека за патниците се овозможуваат подобри конекции, нови дестинации и конкуретни цени.
Вицепремиерот Николоски по потпишувањето потенцираше дека Македонија има огромен раст во авиосообраќајот во последната година и претставува сериозна конкуретна земја во регионот, а тоа се должи пред се на спроведување на политиките на Владата за развој на цивилниот воздушен сообраќај. Додаде и дека домашните аеродроми имаат огромен потенцијал да опслужат нови авиокомпании и патници.
Со Договорот се уредува и интермодалниот превоз што е особено важен дел во карго транспорот, а исто така се постигнува и висок степен на заштита и безбедност на авиокомпаниите и патниците утвредни преку ИКАО стандардите.