Македонија
Ивановски: Оваа власт направи траги-комедија од инфраструктурата, ништо не работат, склучуваат само милионски анекси и продолжуваат рокови

Колку е успешна една влада се гледа преку инфраструктурата. Во некои други ресори може да се вадат, но во инфраструктурата е едноставно или е направено или не е направено. Оваа влада инфраструктурата ја направија траги-комедија. Почнаа со оро и не направија ништо ново освен задолжувања, изјави Синиша Ивановски, претседател на Комисија за транспорт и врски на ВМРО-ДПМНЕ, на денешната трибина „Политики за развој на инфраструктурата“ во Делчево.
– Шеста година се прави автопат Скопје-Блаце од 12 километри, поделен на 2 километри кај селото Блаце до сама граница и други 10 километри. Почнаа со тие 2 и прекина, а причината е неверојатна, на трасата се формирале новоформирани гробишта и индустриски објекти кои овие не ги виделе. Да прошетале на тие 12 километри ќе ги виделе. Да не зборувам дека сумата скокна на 30 милиони од 12 претходно. Оние 10 километри шеста година ги проектираат. Само зголемија цена на чинење, Артан Груби цело време на телевизија, а државата има само зијан од неговото појавување, рече Ивановски.
Тој посочи дека Кичево – Охрид, при примопредавање на власта имаше прогрес од околу 51%, а по 6 години сега вкупниот прогрес е околу 67%, значи не е мрднато.
– Ако 9 години го поделиме на денови, испаѓа дека дневно има само 12 метри реализација, а во договорот стои дека ќе имаат ангажирано 268 машини, секојдневно на терен и 690 работници, а во последниве години секој поминал на кај Охрид, ама не сме виделе повеќе од 5 машини и 15 работници. А цената ја зголемија уште 200 милиони евра. Одговори каде одат парите е има кога ќе дојде ВМРО-ДПМНЕ на власт, истакна Ивановски.
Ивановски спомена и дека Гостивар- Кичево е нов автопат кој почна проектирање пред 6-7 години и уште се проектира, само склучуваат анекси и продолжуваат рокови.
– Оваа власт на СДС не започна иницијативно ниеден километар автопат, не проектираат и не обезбедуваат финансии. Инфраструктурата е во застој. Бочварски се возеше по возови сега никаде го нема. Знае дека донесе штета, рече Ивановски.
Во врска со железниците Ивановски посочи дека Бочварски бега додека сите синдикати бараат прием бидејќи доцнат плати.
– Пред 150 години имало редовна линија Скопје – Солун, денеска веќе петта година со нивното владеење, ја укинаа оваа линија, ја укинаа линијата Скопје- Белград и веќе сме изолирани. До Кочани, до Кичево нема воз, нема сега воз и до Куманово, единствено остана возовите до Велес, Битола и Гевгелија и одат со 20 километри на час.
Претходно прва посериозна инвестиција беше во ВМРО-ДППМНЕ кога се купија возови кои оваа влада ниту ги одржува ниту знае како да ги одржува, а во меѓувреме Србија има воз кој оди 200 километри на час.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
Османи: Влегов во оваа трка не за да заменам една личност со друга, туку за да го скршам менталитетот на „не можам“

Кандидатот за градоначалник на Општина Чаир, Бујар Османи, на денешната прес-конференција ја истакна својата решеност да ја промени дводецениската матрица на управување со општината со изговорот „не можеме“, кога станува збор за реализирање на крупни проекти во интерес на граѓаните. Тој порача дека неговата кандидатура не е борба против личности, туку против менталитетот на „не можам“, кој, како што рече, го кочи развојот на Чаир веќе 20 години.
Тој потсети дека повеќе од 20 години, од основањето на општината, Чаир се води без план, без идеја и без храброст, а граѓаните се навикнати на изговори и поразителното „не може“.
„Имало многу ветувања, во секоја изборна кампања. Но секогаш по нив следело: ‘Не може’. Повеќе од 20 години една клика ни инсталираше начин на размислување дека ‘ние не можеме’, дека ‘ова ни е судбина’. Јас влегов во оваа трка не за да заменам една личност со друга, туку за да го скршам тој начин на размислување“, нагласи Османи.
Тој истакна дека промената што ја предлага не е само инфраструктурна, туку ментална и политичка трансформација, со јасна визија за иднината на Чаир.
„Во секоја институција каде што сум работел, сум го предизвикувал менталитетот дека ‘не може’. И кога влегов во преговорите за името, за НАТО, за официјализирањето на албанскиот јазик, сите велеа ‘не може’. Но јас секогаш сум влегувал со уверување дека треба да се предизвика, затоа што храброста е таа што ги реализира промените, не само идеите“, рече Османи.
Тој ја поврза оваа порака со најзначајниот проект во неговата програма, реализација на „Плоштад Лирија“ и подземна сообраќајница, кој треба да го реши најголемиот инфраструктурен проблем во општината и да ја трансформира во модерен и функционален центар.
„Идеи можеме да имаме многу, но мора да имаме храброст да преземеме одговорност за големите идеи“, порача Османи.
Тој подвлече дека реализацијата на проектот „Плоштад Лирија“ и подземна сообраќајница веќе започнала со подготвителната фаза, со планирање на средства од Европската Унија, Владата, Град Скопје и сопствените општински фондови, со цел да се обезбеди стабилно финансирање.
„Овој проект ќе го скрши менталитетот на ‘не може’. Храброста е таа што ги решава големите животни и општествени предизвици“, заклучи Османи.
Македонија
Почина Панчо Минов, поранешен пратеник и градоначалник на Кавадарци

На 67-годишна возраст денеска почина Панчо Минов, поранешен градоначалник на Кавадарци и поранешен пратеник во Собранието.
Панчо Минов беше дипломиран правник и политичка фигура со повеќедецениско искуство. Тој два пати беше избран за градоначалник на Општина Кавадарци – прво како кандидат на Либералната партија (2000–2005), а потоа како независен кандидат (2005–2009).
Минов имаше и пратеничка кариера, учествувајќи во повеќе состави на Собранието.
Првпат беше избран во првиот повеќепартиски состав (1990–1998), а подоцна повторно стана пратеник преку ГРОМ (2016–2020) и СДСМ (2020–2024).
Македонија
Уште колку луѓе треба да настрадаат за Панче Тошковски да почувствува одговорност, прашуваат од СДСМ

Министерот Панче Тошковски без око да му трепне јавно соопшти дека не чувствува никаква одговороност за колапсот на безбедносниот систем и фактот што на улиците се пука како да сме Див Запад, велат од СДСМ.
Според нив, последиците од партизацијата на полицијата и претоварењето во партиски сервис на ДПМНЕ скапо ги чини граѓаните.
„До кога мисли Тошковски да се криe зад политички реторики додека улиците стануваат небезбедни за граѓаните?
Не е само последното пукање во Куманово, непрекинатиот раст на вооружените и насилни инциденти во различни градови е сигнал за целосно системско потфрлање на безбедниот апарат, нема ниту превенција ниту соодветна реакција.
За тоа мора да има одговорност“, додаваат од оваа партија.