Македонија
Маричиќ: Во следните 4 години ќе се градат по 23 километри автопат годишно

„Во последните 32 години во државата се изградени и пуштени во употреба 186 километри автопати или по 5,8 километри автопат годишно. А сега, со изведбата на коридорите 8 и 10 д, во следните 4 години ќе се градат по 23 километри автопат годишно“, рече вицепремиерот Маричиќ на синоќешната отворена трибина во Штип, на тема: „Градиме македонски, градиме европски!“
Вицепремиерот за европски прашања, Бојан Маричиќ, рече дека со реализацијата на најголемиот инфраструктурен проект досега, изведбата на коридорите 8 и 10 д, кои се паневропски коридори, првпат, по 30 години, преку нова и модерна патна инфраструктура ќе се поврземе со исток и запад.
Тој додаде дека изградбата на коридорите 8 и 10 д значи нови 8.000 работни места и нови инвестиции од 1,3 милијарда евра, но и отвора можности за нови бизниси.
„Со изградбата на нова модерна патна врска на исток и запад обезбедуваме и рамномерен регионален развој и конекции со пристаништа во Драч и во Бургас за брз и полесен извоз на македонски производи и за увози на стоки и опрема за македонските компании“, посочи Маричиќ.
Маричиќ се осврна и на активните градежни активности на македонските патишта, но и на годишниот завршен проект за реализација на источниот дел на паневропски коридор, магистралниот пат Куманово – Страцин, инвестиција вредна 12 милиони евра, како дел Коридорот 8.
„На македонското градилиште пред десеттина дена го видовме пробивањето на вториот тунел на Фаришка Клисура на делницата на патниот правци Градско –-Прилеп. Во полн ек на работите со тоа почнаа завршните градежни активности на патниот правец Прилеп – Битола, кој како современо автопатно решение од Коридорот 10 д ќе нè поврзе со Меџитлија кон грчката граница“, рече Маричиќ.
Тој пред присутните штипјани нагласи дека на овој начин се зајакнуваат и транспортните врски со регионот, со што се поврзува Западен Балкан соодветно на стандардите на Европската Унија.
„Кога ќе биде готов и Коридорот 10 д, со поврзувањето со автопатната мрежа Миладиновци – Штип, Штип – Радовиш и Штип – Кочани, добиваме современа европска патна трансверзала и стратешки важен патен правец за дополнителен економски развој на регионите што ги поврзува“, порача Маричиќ.
На крајот на своето обраќање Маричиќ потенцира дека нема да застанат со градежни зафати бидејќи, како што рече тој, создавањето модерни патни делници го трасираат патот кон исполнување на нашите европерспективи.
„Знаеме дека и тоа е еден од неопходните чекори и за исполнување на целта – членство на Северна Македонија до 2030 година. За нас, ветувањата одат секогаш со исполнување на ветеното. Како застапници на европските вредности, оваа Влада не гради проекти за политички поени како што тоа се правеше во едни други времиња. Градиме инфраструктурни проекти што ќе значат подобар живот, подобар стандард и подобро утре за сите нас“, рече Маричиќ.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
Постои сомнеж дека пожарот во Дрисла е подметнат

Скопската противпожарна бригада со сити сили се обидува да го локализира пожарот во депонијата Дрисла. Направен е противпожарен појас за да не се дозволи на огнот да тргне кон блиската трева, грмушки и шума од горната страна на депонијата., информира директорот на Дирекцијата за заштита и спасување, Стојанче Ангелов.
Како што додаде, постојат сомненија дека пожарот бил предизвикан намерно.
„Ќе потсетам само дека летово имавме рекордно високи температури но Дрисла не се самозапали“, рече Ангелов.
Противпожарните возила и дополнителните цистерни од „Комунална хигиена“ интервенираат на терен, а пожарот сè уште не е целосно локализиран.
Командантот на Територијалната противпожарна бригада на Град Скопје, Звонко Томевски посочи дека станува збор за посериозен пожар од поголеми размери, при што постоела опасност огнот да се прошири.
Македонија
Филипче од Париз: Потребен е проактивен пристап и политички консензус за напредок кон ЕУ

Претседателот на Социјалдемократскиот сојуз на Македонија, Венко Филипче, во рамки на еднодневната работна посета оствари повеќе средби со високи француски политички претставници, на кои во фокусот на разговорите беа реформската агенда и предлог Резолуцијата на СДСМ, како гаранција за заштита на националните интереси и решение за деблокирање на преговите со ЕУ.
Филипче одржа работна средба со пратеничката и потпретседателка на групата за пријателство Франција – Северна Македонија во француското Собрание, Лилиана Танги, со шефот на Канцеларијата за соседство, проширување и одбрана при Генералниот секретаријат за европски прашања, Жозеф Жустиниани, како и со директорот за Континентална Европа при Министерството за Европа и надворешни работи, Брис Рокфеј и со специјалниот претставник за Балканот, Рене Троказ.
На состаноците беше истакната поддршката од Франција во процесот на евроинтеграција, но и потребата од брзи резултати во исполнување на обврските и работа на реформите.
Филипче ги презентираше позициите на СДСМ и истакна дека партијата има проактивен пристап и работи на решенија за деблокирање на евроинтеграцискиот процес. Тој нагласи дека во завршна фаза е подготовката на Резолуцијата, со која ќе се потврдат националните црвени линии – македонскиот јазик, култура и идентитет, како и механизми за справување со евентуални непринципиелни барања што излегуваат надвор од Преговарачката рамка.
Во разговорите беше потенцирано дека во Европската Унија постои јасен консензус за проширувањето, и дека тоа е можност која Македонија мора да ја искористи. Француските претставници пренесоа очекувања дека нашата земја треба да направи напредок во евроинтеграцискиот процес, како што тоа веќе го прават државите од регионот, особено Албанија и Црна Гора.
Македонија
Пожар на депонијата Дрисла, Ангелов смирува дека не е алармантно, но е сложено поради хемиските процеси

Пожар избувна на депонијата Дрисла.
Директорот на Дирекцијата за заштита и спасување, Стојанче Ангелов, рече дека пожарот не е алармантен, а скопската противпожарна бригада работи на негово гаснење.
Сепак, како што објаснува Ангелов, гаснењето на било која депонија е сложен процес поради хемиските и биолошките процеси кои се одвиваат во внатрешноста на депонијата како резултат на кои се создаваат запаливи гасови.
(Фото: илустрација, архива)