Македонија
Поранешни вработени во Здружение за возачи Кичево: Бараме одговорност за таткото на Антонијо Милошоски што не избрка на улица
Поранешните вработени од Здружението на возачи од Кичево, обвинуваат дека незаконски се избркани од работа пред 11 години, а здружението со политички притисок и уцени го презел таткото на пратеникот на ВМРО-ДПМНЕ Антонијо Милошоски.
За нанесената штета, финансиска злоупотреба на Здружението од Кичево, СЈО отворило посебен предмет, но како што тврдат оштетените, само еднаш биле повикани како сведоци во 2017 година и тука застанал процесот. Со цел, да излезе правдата на виделина, како што изјави Спасе Србиноски еден од оштетените,тие поднеле барање предметот да го превземе обвинителството со кое раководи Вилма Рускоска и да го истражи до крај работењето на ова фирма кога управител бил Милош Милошоски, таткото на пратеникот.
„Поминавме голгота по судови и ниту една постапка не заврши во наша полза, а тоа се должи на политичкото влијание на пратеникот Милошоски како што и слушнавме во една од аудио-снимките дека влијаел на судии, сведоци за да го добие тоа што го сака. Затоа бараме надлежните инститции да го истражат целиот случај до крај за Милош Милошоски кој го презеде Здружението и вмешаноста на неговиот син , политичарот Антонијо. Ние во февруари поднесовме барање до ова обвинителство да ни кажат дали овој предмет е превземен од СЈО и доколку не е, да го обнови и процесуира. Ние стоиме на располагање со цврсти докази против Милош Милошоски , а постојат и други сведоци кои во јавноста ќе ја изнесат вистината на виделина“ изјави оштетениот Србиноски.
Како што објаснуваат поранешните вработени приказната за превеземањето на Здружението започнала во 2010 година, кога Милош Милошоски отворил нова компанија „Бреком“ и станал управител на неа, а на чело на Здужението на возачи бил назначен братот на Антонио, Александар. Таткото и синот според нив, го користеле Здружението за да се збогатат, со земање високи кредити, иако фирмата ја оставиле ликвидна со многу пари на сметка.
“ Според законот управител во оваа дејност не може да биде машински бравар како таткото на пратеникот, туку треба да има завршено Правен или Економски факултет. Згора на тоа еден по еден не брка сите од работа. Се обративме до судот во Кичево и Апелација во Гостивар, досудија дека не сме во право. Јасно ни е дека замешал прсти „Моќникот“, како што го нарекуваа во друг предмет на СЈО. Да имаш моќ, да средиш се во своја корист на сметка на човечки животи е безобразлук. За да биде целата приказна поинтересна, братот на Антонијо, станува управител на Здружението на возачи. Иако сите здруженија се побунија тој беше избран на нелигитимен начин на вонредна седница. Во здужението оставивме сметка со половина милион евра, а подоцна Милош зел кредит од 300 илјади евра што е не логично. Прашуваме каде отидоа сите тие пари и дали некој изврши проверка на финансиското работење таму и како Милошоски успеа да уништи се пред себе за да се збогати?“, јавно праша Србиноски.
Оштетените од Здружението на возачи Кичево порачаа дека ќе извршат притисок до надлежните како што велат да се расчисти нивната 11 годишна голгота, да им бидат вратени заостанатите плати, да им биде исплатен стресот и болката што ја преживеле, а оние кои го прекршиле законот да одговараат за нанесената штета.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Студентите на протест поради јавниот превоз, бараат и набавка на нови автобуси и велосипедска инфраструктура
Универзитетското студентско сообрание (УСС-УКИМ) за утре, 22 ноември, најавува протест поради проблемите со јавниот превоз што ќе се случува од 14 часот пред Стара Пошта и ќе продолжи во 14.30 часот пред Град Скопје.
Организаторите ги повикаа сите да излезат на протестот и да го искажат незадоволството.
По спроведената анкета на која одговориле 3.568 студенти, 85 отсто од нив рекле дека во последните денови чекаат автобус повеќе од 15 минути, а 66,7 проценти од нив, чекаат автобус над 20 минути.
Дополнително, 93,6 отсто од студентите не се задоволни од квалитетот на јавен градски превоз во градот, а 66,7 проценти изјавиле дека од истите воопшто не се задоволни од истиот.
Дополнително, организаторите на протестот апелираат на воспоставување на нови и ефикасни транспортни решенија и конечно отпочнување на предвидените инфраструктурни проекти најавени во градоначалничката предизборна програма, но и од страна на претходните градоначалници.
Конкретно, барањата се следните: Продолжување и финализирање на проектот за Bus Rapid Transit; Воведување на градска железница со искористување на постоечките капацитети и изградба на пруга до Аеродромот Скопје; Отпочнување и финализирање на предвидените инфраструктурни проекти (Јужен Булевар, бул. Хрватска, бул. Србија, мостот кај Хотел Русија, продолжување на бул. Климент Охридски преку Вардар, под Кале до бул. Никола Карев, продолжување на бул. Илинден, Источна обиколница), Набавка на нови автобуси и отворање на нови автобуски линии; Надградба на велосипедската инфраструктура и промоција и поддршка на алтернативни видови на транспорт.
Македонија
Стојановски: Нафта утре ќе има, а јавната набавка за една недела ќе биде реализирана
Добро е што има кој да мисли на граѓаните, а тоа е Владата, која на денешната седница донесе и одлука не за некаква награда, туку апсолутно тоа е позајмување на гориво до Градот Скопје и ЈСП, изјави советникот во Советот на Град Скопје од ВМРО-ДПМНЕ, Мартин Стојановски.
Советничката група на Левица остро ја критикуваше градската власт. Нивната критика наиде на контрареакција од советникот Мартин Стојановски.
„Па сакам, ете, јавно да ја прашам советничката Катерина, зошто сеуште три директори од партијата Левица имаат во јавните установи на Градот Скопје и зошто, ако не се сложуваат со политиките на актуелната политичка градска власт, одамна не ги напуштија местата и не беа дел од градските институции? Сомнително е зошто толку се сменија 40 тина директори, а не се сменија токму тие 3 директори, не се пипнати од политичката партија Левица,“ рече Стојановски.
„Да не го политизираат ова, колешката Катерина од советничката група на Левица, мислам дека политички го одржа својот говор денеска на оваа седница“, истакна Стојановски.
И покрај владината интервенција, останува прашањето за долгорочната стабилност на јавниот превоз.
„Нафта утре ќе има, а јавната набавка за една недела ќе биде реализирана од страна на Градот Скопје и повторно автобусите би требало да возат, секако доколку тоа успеат службите од Градот Скопје да го менаџираат“, рече Стојановски.
Додаде дека за граѓаните, оваа состојба не е само технички проблем, туку и доказ за политичките игри што го доведоа ЈСП до колапс.
Македонија
Шутаров: За да може да функционира ЈСП бараме да се прецизира износот на 2,5 милијарди литри нафта
Советниците на СДСМ со предлог решенија сакаат да помогнат за да се надминат проблемите во градот Скопје. Затоа излеговме со три конкретни мерки кои бараме преку Заклучоци да ги усвои Советот, рече советникот на СДСМ, Гордан Шутаров на вонредната седница на Советот на Град Скопје.
-Предлог на СДСМ за финансиска инекција од државата, со Закон, е соодветно решение и досега се практикувало. Пример е 2018 година кога владата ги финансираше општините за да ги покријат долговите и за да може општините да функционираат. Со негова измена и дополнувања по скратена постапка, рече Шутаров.
Коректна е одлуката на Владата да доделу субвенции, тоа беше предлог и на СДСМ, но тука се јавуваат отворени прашања и нема наведно колкав износ.
-Затоа СДСМ бара заклучок, да го наведеме износот, од 2,5 милиони литри којшто би биле доволни за ЈСП да јз извршува функцијата до крајот на годината, кога веќе треба да стапи на сила и буџетот за следната година. Затоа бараме и за оваа ставка поддршка, рече советникот на СДСМ, Гордан Шутаров.
-Граѓаните со право реагираат со коментари од типот „леле што му се случува на Скопје“. Од тоа што го гледаат во Скопје како хаос и катаклизма, од тоа што го дозволивте како мнозинство во советот. Најреалниот одговор е дека Скопје не постои моментално само заради политика и инает. Скопје е блокиран Град, заглавен, нечист, без јавен превоз. Тоа е Скопје во 21 век, во којшто ништо не функционира освен политиката, рече Шутаров.