Македонија
Рустеми: Тврдењата на Николоски се неточни и се со впечатлива политичка позадина, стоиме на располагање за сите видови проверки
Директорот на ЈПДП, Ејуп Рустеми ги оценува како „неточни и неосновани“ вчерашните тврдења на министерот за транспорт и врски, Александар Николоски околу тоа како се трошеле државните пари и зошто не се готови почнатите проекти. Според Рустеми, ова се прави „со впечатлива политичка позадина“.
Како што тврди, за сите реализирани проекти, од страна на ЈПДП и менаџментот, испочитувани се сите законски процедури, за коишто има и соодветна документација.
-Проект за изградба на автопат, патна делница Кичево-Охрид. Вредноста на договорот е зголемена со Закон за изменување и дополнување на Законот за реализација на инфраструктурните проекти, за изградба на патна делница Миладиновци- Штип и патна делница Кичево-Охрид, објавен во Службен весник бр.208 од 14.11.2018 година. Проект втора делница ТЕН-Т проект за автопат од Скопје до граница Косово, проценетата вредност од 112 милиони евра е зголемена на 198 милиони евра од страна на независна техничка консултантска куќа – Аткинс, ангажирана од ЕБОР, во соработка со проектантот Конзорциумот Хил Интернешнл, избран преку ИПФ 7 со грант од Европска комисија. При изборот на консултантската куќа и проектантот, ЈПДП немал и не може да има никакво влијание.
Проект во ИПА II – Изградба на патна делница Градско-Дреново.
Потенцираме дека во ИПА оперативната структура Министерство за финансии – ЦФЦД ги има обврските на “Договорен орган”, додека Министерството за транспорт и врски е “корисник”, а Јавното претпријатие за државни патишта е “краен корисник”, стои во соопштението.
Рустеми тврди дека стои на располагање на сите надлежни институции за секаков вид на проверки и ревизии на нивното работење како државно претпријатие.
-Апелираме да не се изнесуваат невистини и шпекулации во јавноста поврзани со работењето на ЈПДП и неговиот менаџмент, затоа што ваквите невистини штетат на угледот на самото претпријатие, на раководните лица и на сите вработени, велат меѓу другото од ЈПДП.
И државниот ревизор излезе со критики за капиталните инвестиции во изминатите години. Во извештајот нотираа дека недостигаат точни податоци за јавните инвестиции, а проектите се одвивале бавно или не се реализирале.
Според Николоски, за автопатот Кичево-Охрид, вредноста е зголемена за дури 175 милиони евра, со тие пари вкупно се потрошени 446 милиони и по 10 години, ништо не е завршено. Слична е ситуацијата и со железничката пруга, Коридор 8.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Силниот ветер предизвика штети во Штип: оштетен покрив на училиште, паднати дрвја на повеќе локации
Силен ветар оштети дел од покрив на средното електро-машинско училиште во Штип, а дрво падна и во непосредна близина на градинка. Нема поредени лица, а надлежните служби се на терен.
Според информациите, интервенирано е во остранување на голем број паднати дрвја во градот и неговата околина, меѓу кои кај градските горбишта, градинката „Вера Цирвири-Трена“, Кланицата, Средното училиште „Коле Нехтенин“, улицата Широк Дол.
Од Центарот за управување со кризи информираа дека кај сите интервенции е учествувано со три пожарникари и едно противпожарно возило.
Известена е и дежурната служба на ЕВН за ризични електрични столбови, исфрлање искри од жици, како последица од силниот ветер, на територијата на градовите Штип и Кочани, како и во селата Облешево и Истибања.
Македонија
Град Скопје: Во Шуто Оризари нема јавен превоз поради советничката група на ВМРО-ДПМНЕ
Македонија повторно станува заробена режимска држава во која граѓаните се злоупотребуваат како потрошен материјал на политичките партии за наметнување на нивните манипулации, велат од Град Скопје по протестот на којшто градоначалникот на Шуто Оризари, Курто Дудуш упати низа обвинувања до градоначалничката Данела Арсовска поради состојбата со јавниот превоз во општината.
„Пред да го организираат протестот пред градот Скопје од ВМРО-ДПМНЕ, претседателот на Општинскиот комитет на ВМРО-ДПМНЕ од Шуто Оризари Ерџан Демир кој ги предводи и кој воедно беше и кандидат за пратеник од истата партија, би требало да ги информира своите сограѓани дека во Шуто Оризари нема јавен превоз бидејќи советничката група на ВМРО-ДПМНЕ во Советот на град Скопје одбива да им овозможи на приватните превозници да возат на нивните автобуски линии согласно барањата кои ги имаат доставено до Трајко Славевски пред неколку месеци“, велат од Градот.
Понатаму истакнуваат дека Ерџан Демир претседателот на Општинскиот комитет на ВМРО-ДПМНЕ би требало да ги информира своите сограѓани дека токму неговата партија одбива да гласа за набавка на нови автобуси за граѓаните на градот Скопје, а со тоа и на граѓаните на општина Шуто Оризари.
Влеат и дека срамно е и лажењето на Курто Дудуш, кој своите сограѓани ги лаже и ги тера да протестираат на минусни температури за тој да и се допадне на владејачката ВМРО-ДПМНЕ од каде се надева на поддршка за следен мандат.
„Курто Дудуш би требало да ги информира своите сограѓани дека во Шуто Оризари надлежен за чистење на депониите е тој како градоначалник и општинските служби кои тој ги води. Треба да каже Курто Дудуш каде завршуваат парите кои на парагон блокче се наплаќаат од жителите на Шуто Оризари за собирање на отпад, кој потоа завршува на диви депонии формирана токму од службите на општина Шуто Оризари“, се додава во соопштението на Град Скопје.
На крајот, како што заклучуваат, срамно е да се злоупотребува најзагрозеното малцинство во Македонија за остварување на теснопартиски политички цели.
Македонија
Студентите и средношколците не смеат да трпат поради партиски препукувања – младите излегоа на протестот за проблемите со градскиот превоз
Студентите и средношколците не смеат да трпат поради партиски препукувања, беше една од пораките кои студентите ги упатија на денешниот протест за проблемите со јавниот превоз.
Од Универзитетското студентско сообрание (УСС-УКИМ) беа испратени барањата до Град Скопје, меѓу кои отпочнување и финализирање на предвидените инфраструктурни проекти, набавка на нови автобуси и отворање на нови автобуски линии, како и надградба на велосипедската инфраструктура и промоција и поддршка на алтернативните видови на транспорт.
Говорниците на протестот истакнаа дека по спроведена анкета на која одговориле 3.568 студенти, 85 отсто од нив рекле дека во последните денови чекаат автобус повеќе од 15 минути, а 66,7 проценти од нив, чекаат автобус над 20 минути.
Дополнително, 93,6 отсто од студентите изразиле незадоволство од квалитетот на јавен градски превоз во градот, а 66,7 проценти изјавиле дека од истите воопшто не се задоволни од истиот.
Кон протестот се приклучи и Сојузот на средношколци.
Берим Мухамед изјави дека веќе две години Сојузот на средношколците се залага јавниот скопски превоз да биде фер за сите.
Тој рече дека иако на учениците од приватните училишта не им било дозволено да имаат бесплатен превоз, и тие од државните останале без превоз.
Од Сојузот велат дека учениците не треба да отсуствуваат од часови, и половина од класовите биле празни поради проблемите со ЈСП.
На протестот зборуваше и градоначалникот на Шуто Оризари, Курту Дудуш кој упати повеќе барања до Арсовска и ја повика да покаже политичка зрелост и да понесе одговорност.
По вчерашната владина одлука да му позајми на Градот од државните резерви на нафта, автобускиот сообраќај денес е вратен во нормала.