Македонија
Намален учинокот на автобускиот превоз
Бројот на превезени патници со автобуски превоз во 2009 година е зголемен за 14, 4 проценти во однос на претходната, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика.
Бројот на превезени патници со автобуски превоз во 2009 година е зголемен за 14, 4 проценти во однос на претходната, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика.
Тоа е резултат на зголемениот број на патници во внатрешниот сообраќај за разлика од меѓународниот патнички превоз каде е забележано намалување на обемот за 20, 4 отсто.
Од друга страна пак, исто така според податоци на државниот завод за статистика, транспортниот учинок, односно остварената патна километража бележи намалување за 2,1 отсто.
И податоците за првото тромесечје од 2010 година покажуваат пораст во националниот сообраќај од 4 отсто, додека меѓународниот превоз и понатаму бележи опаѓање од 14, 6 отсто.
Митко Митевски од Стопанска комора на Македонија на денешната прес конференција рече дека автобускиот превоз на патници во последните 15 години ги доживува најголемите рецесивни проблеми, а во овој период се најизразени.
„Причини за тоа се намалениот стандард на населението, ослабена економска моќ и неусогласеност со регулативите на Европската унија (ЕУ) , изјави Митевски.
Мицевски смета дека структурните промени, рецесивните движења, доскорешните меѓународни визни бариери се едни од причините што доведоа до поголема уситнетост на некогашниот крупен транспортен капитал.
Според последните податоци просечната старост на автобусите е 15 години, а вкупниот број на автобуси за меѓународен и меѓуопштински сообраќај е 750.
Како најголеми проблеми со кои се соочува автобускиот превоз, Митевски ги наведува нелојалната конкуренција со дивите превозници и високите цени за зелените картони за меѓународниот сообраќај кои важат за највисоки во Европа.
,,Проблемот со дивите – комби превозници во голем сегмент е нерешлив, бидејќи се јавува во различни форми. Може да се каже дека и самите корисници на услугите придонесуваат инспекторите да не можат да си ја завршат работата, да ги најдат и да ги казнат тие превозници“, изјави Мицевски./крај/кс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Од 15 ноември задолжително поседување зимска опрема
Министерството за внатрешни работи ги информира граѓаните дека од 15 ноември до 15 март, согласно одребите од „Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата“ и Законот за изменување на Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, возилата кои учествуваат во јавен сообраќај на патиштата задолжително треба да поседуваат пропишана зимска опрема.
Согласно одребите од Правилникот за задолжителна опрема на возилата, за безбедно учество во сообраќајот на патиштата. (Службен весник бр. 31 од 2010 година), како зимска опрема на моторните возила се подразбира:
За моторни возила кои не надминува 3.500 кг.:
– зимски пневматици на сите четири тркала, со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од четири милиметри;
– пневматици со летен профил на сите четири тркала со длабочина на нагазниот слој по обем и широчина, со минимум од најмалку 4 мм., ако возилото во приборот поседува синџири за снег со адекватна големина за погонските тркала или други соодветни помагала.
За моторни возила со погон на четири тркала (4×4):
– зимски пневматици на сите четири тркала, со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од 6 мм;
– пневматици со летен профил на сите четири тркала со длабочина на нагазниот слој по обем и широчина со минимум од најмалку 4 мм., ако возилото во приборот поседува синџири за снег и во случај кога имаат постојан погон, синџири за снег треба да имаат најмалку за задната осовина, а во случај на преклоплив погон, синџири за снег треба да имаат најмалку на постојано вклучената осовина.
За моторни возила кои надминува 3.500 кг:
– зимски пневматици на погонските тркала со минимална длабочина на шарите на нагазниот слој по обем и широчина од 6 мм.
– пневматици со летен профил на сите четири тркала, со длабочина на шарите на нагазниот слој, по обем и широчина со минимум 4 мм, ако возилото во приборот има синџири за снег со адекватна големина за погонските тркала или други соодветни помагала;
– автобуси и товарни моторни возила кои поради технички причини не можат да постават синџири за снег на погонските тркала треба да имаат зимски пневматици на погонските тркала и прирачен алат – лопата.
Зимски пневматици се оние пневматици кои на својата бочна страна имаат ознака „MS”, “M+S”, “M & S” и знак на снегулка на стилизирана планина со три врва.
Согласно одредбите од Правилникот за задолжителна опрема на возилата, во патниот сообраќај на возилата е забрането поставување на пневматици со клинци, се наведува во соопштението на МВР.
„Апелираме до возачите да се придржуваат кон законската обврска за поседување на зимска опрема, бидејќи така овозможуваме непречено и безбедно одвивање на сообраќајот на патиштата во зимски услови“, додаваат од МВР.
Македонија
(Видео) Николоски: Засилено работиме на реконструкција на обиколицата Крива Паланка
Вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски на својот фејсбук профил објави видео од реконструкцијата на обиколницата во Крива Паланка.
„Рехабилитација на обиколницата Крива Паланка која води до соседна Бугарија. Многу значаен проект на Коридор 8 кој е продолжение на експресниот пат Страцин – Крива Паланка и патна врска со граничниот премин Деве Баир кој е главна врска со Бугарија.
Обиколница на Крива Паланка е проект со кој го поттикнуваме регионалниот развој и соработка, во истовреме обезбедуваме побрз транспорт и безбеден сообраќај” напиша вицепремиерот Николоски.
Македонија
Нормализиран сообраќајот на магистралниот пат Струмица – Дабиле
Од 04:20 часот сообраќајот на магистралниот пат Струмица – село Дабиле е нормализиран, извести АМСМ.
Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по суви коловози.
Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини од македонска страна, нема подолги задржувања за влез и излез од државата.

