Македонија
Месечно се обработуваат до 50 претставки од граѓаните
Државниот управен инспекторат просечно обработува од 42 до 50 претставки месечно поднесени од граѓани кои се пожалиле на работата на некој државен орган
Со цел зголемување на транспарентноста на државните институции, Државниот управен инспекторат заедно со Министерството за информатичко општество и администрација како и Британската амбасада во Република Македонија го промовираа прирачникот и започнаа со обука на јавни службеници за примена на Законот за постапување по претставки и предлози.„Во зависност од содржината на претставката и од предметот на кој таа се однесува, Државниот управен инспекторат поведува постапка. Таа постапка може да се состои во тоа што едноставно се обраќаме до органот кој затаил да одговори на барањето на одредена странка, односно не го решил барањето во предвидениот рок или пак во определни случаи поведуваме постапка, односно вршиме вонреден инспекциски надзор. Врз основа на наодите утврдени во записникот од извршениот инспекциски надзор, донесуваме конкретно решение со кое го задолжуваме надлежниот орган да постапи согласно законските прописи“ изјави Деребан.Обуките претставуваат дел од проектот за зголемување на транспарентноста и одговорноста на државните институции, финансиран од Британската амбасада во Македонија.„Пресреќен сум заради тоа што овој проект ќе им помогне и на државните службеници и на државните институции подобро да го објаснат Законот за постапување по жалби и претставки и да им го објаснат подобро на граѓаните, но и самите граѓани да имаат јасна информација кои се нивните можности, кои се инструментите коишто можат да ги искористат според овој закон, исто така да ја увидат транспарентноста и отвореноста на целиот процес“ вели Ивон.Основна цел на прирачникот за спроведување на Законот за постапување по претставки и предлози е да им помогне на институциите во Македонија ажурно и ефикасно да постапуваат по претставките што се поднесени до нив од граѓаните.„Во рамките на проектот е планирано до 15 март 2011 да бидат одржани девет обуки во кои ќе бидат опфатени 450 службеници кои се овластени од државните институции да постапуваат по претставки и предлози. Обуките ќе бидат фокусирани на новините на законот, целите и вредностите што се постигнуват со неговата примена за подигање на степенот на доброто управување и приближување на јавната администрација до граѓаните“ рече министерот Ивановски
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нормализиран сообраќајот на патот Градско – Прилеп
Денеска во 20:25 час, сообраќајот на регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучката Манастирец кој беше пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор е пуштен за сообраќај во целост.
Македонија
Сообраќајка меѓу патничко возило и трактор на регионалниот пат Градско – Прилеп, сообраќајот пренасочен
Денеска околу 19:00 часот поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор, регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучка Манастирец е пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци, соопшти АМСМ.
Македонија
МВР: Шалтер за „Безбеден град“, граѓаните од утре ќе можат да ги променат контакт-податоците
Од Министерството за внатрешни работи известуваат дека граѓаните од утре (17.12.2025), на посебен шалтер во Одделот за граѓански работи, во зградата на МТВ (приземје) во Скопје, кој ќе работи секој работен ден во периодот од 08:00 до 17:00 часот ќе можат да поднесат барање за промена на контакт-податоците кои ги доставиле при регистрација на возилата, доколку има настаната промена или во случај да имаат добиено известување со неточни податоци.
„Истото, ќе може да се изврши и низ станиците за технички преглед на возила во државата каде што е распореден деташиран референт на МВР.
Исто така, граѓаните по електронска пошта на [email protected] ќе можат да достават писмена забелешка доколку имаат нејаснотии, прашања или проблеми поврзани со функционирањето и примената на системот „Безбеден град“, при што сите доставени забелешки ќе бидат евидентирани и разгледани согласно утврдените процедури, со цел унапредување на работењето и поефикасна комуникација со граѓаните“, соопшти МВР.

