Македонија
Македонците подеднакво „висат“ пред телевизор и на социјалните мрежи
Универзал медиа во четвртокот ги објави резултатите од првото истражување на социјалните медиуми спроведено во Македонија, коешто ги охрабрува бизнисите да „комуницираат лично“
Универзал медиа во четвртокот ги објави резултатите од првото истражување на социјалните медиуми спроведено во Македонија, коешто ги охрабрува бизнисите да „комуницираат лично“, а покажува дека своето слободно време, македонските учесници во истражувањето, речиси подеднакво го поминуваат на социјалните мрежи и гледајќи телевизија.
„Вејв 6 – Бизнисот на социјалната комуникација” истражувањето покрива 43 отсто од светската интернет популација, во него учествуваат 62 земји и 41.738 испитаника. Оваа година првпат и Македонија беше дел од ова најголемо и најобемно истражување на социјалните медиуми кое кај нас го реализираше Универзал Медиа Скопје.
„Вејв 6 – Бизнисот на социјалната комуникација“‘ го истражува влијанието на социјалните медиуми на денешниот глобален пазар, анализира како корисниците во 62 земји ги користат сајтовите како Фејсбук и Твитер за комуникација со брендовите, и што сакаат и што очекуваат од овие искуства.
„Овогодшното издание на Wave 6, е исклучително значајно за нас, бидејќи успеавме првпат да ја вклучиме и Македонија. Обемот на истражувањата секоја година сразмерно се зголемува, па така нашето лобирање, како и фактот што имаме голем број интернет корисници, како и значително присуство на социјалните мрежи, бeа аргументи кои не можеа да се игнорираат“, вели Маја Стојаноска, директор на Универзал Медиа.
Wave 6 покажа дека испитаниците од Македонија во голем дел ги делат истите навики и размислувања за социјалните мрежи со интернет корисниците во светот.
Македонските испитаници на интернет најмногу менаџираат профили на некоја социјална мрежа: дури 87 отсто одговориле дека тоа го имаат направено во последните шест месеци. Натаму, 84 отсто од македонските испитаници велат дека посетиле официјална интернет страница на некоја компанија, додека 74 отсто се приклучиле кон некоја онлајн заедница на одреден бренд.
И во Македонија, како и во остатокот од светот, корисниците се загрижени за количеството лични информации кое се пласира на социјалните мрежи: 54 отсто од испитаниците одговориле дека тој податок ги вознемирува. Но, сепак подготвени се да „жртвуваат“ дел од својата интима со цел да бидат во тек со случувањата: 30 отсто од испитаниците сметаат дека ќе пропуштат нешто доколку не го посетат својот профил на социјалните мрежи.
„Вејв 6 е моќна алатка преку која ја разбираме улогата на социјалните мрежи и која дава увид во важноста и влијанието на социјалните медиуми во Македонија. Тие стануваат толку значајни во медиумскиот микс што од клучно значење е брендовите и компаниите да почнат да размислуваат како да ги користат овие платформи во комбинација со потрадиционалните медиуми со цел да допрат до повеќе потрошувачи на поефективен начин“, додава Стојаноска.Резулатите од Вејв 6 овозможуваат да се издвојат три главни согледувања: најмоќно социјално искуство е одговарањето на прашањата поврзани со брендовите и поплаките на корисниците, вебсајтовите на брендовите бргу стануваат еднодимензионално искуство што младите бргу го напуштаат и фактот дека и покрај сè поголемата загриженост за приватноста на податоците, луѓето се подготвени да ја платат цената кога се работи за социјално поврзување./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нормализиран сообраќајот на патот Градско – Прилеп
Денеска во 20:25 час, сообраќајот на регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучката Манастирец кој беше пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор е пуштен за сообраќај во целост.
Македонија
Сообраќајка меѓу патничко возило и трактор на регионалниот пат Градско – Прилеп, сообраќајот пренасочен
Денеска околу 19:00 часот поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор, регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучка Манастирец е пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци, соопшти АМСМ.
Македонија
МВР: Шалтер за „Безбеден град“, граѓаните од утре ќе можат да ги променат контакт-податоците
Од Министерството за внатрешни работи известуваат дека граѓаните од утре (17.12.2025), на посебен шалтер во Одделот за граѓански работи, во зградата на МТВ (приземје) во Скопје, кој ќе работи секој работен ден во периодот од 08:00 до 17:00 часот ќе можат да поднесат барање за промена на контакт-податоците кои ги доставиле при регистрација на возилата, доколку има настаната промена или во случај да имаат добиено известување со неточни податоци.
„Истото, ќе може да се изврши и низ станиците за технички преглед на возила во државата каде што е распореден деташиран референт на МВР.
Исто така, граѓаните по електронска пошта на [email protected] ќе можат да достават писмена забелешка доколку имаат нејаснотии, прашања или проблеми поврзани со функционирањето и примената на системот „Безбеден град“, при што сите доставени забелешки ќе бидат евидентирани и разгледани согласно утврдените процедури, со цел унапредување на работењето и поефикасна комуникација со граѓаните“, соопшти МВР.

