РЕ-Ново
„Виваком“ повторно е во топ-10 најбрзо растечки компании на глобално ниво за деловни сателитски услуги
Компанијата Виваком, која е дел од Јунајтед Груп во чии рамки работи и компанијата Тотал ТВ во нашата земја, постигна значајна пресвртница освојувајќи место во престижната Топ 10 ранг листа на Светската асоцијација за телепорт (WTA) четврта година по ред. Овa признание се заснова на извонредниот раст на годишниот приход од сателити за деловни клиенти во текот на изминатата година.
Ова извонредно достигнување ја одразува непоколебливата посветеност на Vivacom за стратешка визија која се врти околу инвестиции во производи од највисоко ниво, врвни технологии и проширување на нејзината копнена инфраструктура. Поддржана од регионалната експертиза и поддршка на Јунајтед Груп, вкупната инвестиција на Групацијата во Бугарија треба да достигне 4,8 милијарди лева до 2026 година.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп изјави: „ Да се биде дел од Топ 10 најбрзо растечките глобални компании кои нудат сателитски услуги за бизнисите четири последователни години е значајно признание за Виваком. Тоа потврдува дека нашите континуирани инвестиции во иновации, квалитетни услуги и исклучително висока стручност на нашиот тим и на бугарскиот и на меѓународниот пазар се клучните состојки за нашиот континуиран успех“.
Некои од најголемите клиенти на Виваком се: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat и Leaf Space заедно со многу други даватели на содржини, телекомуникациски и сателитски оператори.
Пред само еден месец, Виваком и Групацијата Еутелсат објавија дека започнуваат со работа на нивната копнена станица за сателитски комуникации во селото Могила, Стара Загора. Овој објект, еден од само 35-те од ваков вид на глобално ниво, обезбедува проширени комуникациски услуги преку сателити со ниска орбита на Земјата. Копнената инфраструктура на Виваком ја вклучува и најсовремената сателитска станица „Плана“, која може да се пофали со највисока можна сертификација во сателитски услуги – Ниво 4. Плана служи како една од најнапредните капацитети на глобално ниво, приспособена да ги задоволи потребите на деловните клиенти.
Преку своите копнени станици, Виваком емитува над 600 ТВ канали, достигнувајќи милиони домаќинства низ Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, вклучително и некои од најоддалечените и предизвикувачки локации, како што се Антарктикот. Континуираната посветеност на Јунајтед Груп за растот на Виваком во сателитската индустрија ја зајакнува позицијата на телекомуникацискиот оператор како лидер и иноватор лидер и иноватор во глобалниот телекомуникациски сектор, нудејќи врвни услуги и решенија за клиентите ширум светот.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Светската асоцијација за телепорт (www.worldteleport.org) од своето основање во 1985 година им помага на членовите да се стремат повисоко. Денес, WTA е водечки партнер во растот на телепорт операторите, застапувајќи се за нивните комерцијални интереси и промовирање на совршеност во нивните деловни практики, технологија и операции. Здружението објавува извештаи за најдобри практики и презентира вебинари за технолошките промени и нивниот бизнис и влијанија на пазарот. Исто така, презентира настани и награди и обезбедува глобални програми за сертификација и оценување на потврдете ја извонредноста и поттикнете подобрување. WTA е посветена да им помогне на своите членови да ги искористат можностите и да управуваат со ризиците за да ги пронајдат патиштата до раст, со масовно менување на пазарот.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп (https://united.group) со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Компанијата е активна во осум земји и има повеќе од 15 милиони корисници и повеќе од 15.500 вработени. Таа генерира приближно 2,5 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивен избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Култура
Концерт на „Танец“ во Националната опера и Балет – уникатно сценско патување низ времето и традициите
Националниот Ансамбл за народни игри и песни „Танец“ најавува уникатно сценско патување низ времето и традициите. Концертот „Изворни минијатури“ кој е најавен за 22 ноември со почеток во 19 и 30 часот во Националната опера и балет е повеќе од обичен концерт-тоа е враќање кон изворите и никулците кои р’ти богатиот репертоар на „Танец“.
Публиката ќе има можност да ужува автентични ора и песни изведени во нивната интегрална форма, како што егзистирале на теренот; раскош на дијалекти, потсетување на најстарите слоеви од македонскиот музички и сценски фолклор и врвна изведба, машки, женски и мешани ора, придружени од врвни играорци и музичари на македонски изворни инструменти.
Концертот „Изворни минијатури“ е препознаен како исклучително популарен проект кој веќе го обиколи поголемиот дел од државата, што гарантира врвен квалитет и голем интерес.
Цена на билетите е 600 денари. Место за продажба kupikarta.com.
Култура
Изложба „Автопортрети и неколку палети“ на Миро Масин во Скопје
На 6 ноември (четврток) во 19 часот во галерија Остен ќе се одржи отворањето на самостојната изложба „Автопортрети и неколку палети“ на еден од највлијателните македонски уметници Миро Масин.

За изложбата од Остен ќе кажат:
За уметник од рангот на Масин, чие творештво се протега со децении и опфаќа богата таписерија од македонски и универзални теми, автопортретот не е само обид за сличност. Тоа е филозофско истражување. Секое платно во оваа серија е поглавје во тековната автобиографија, не на настани, туку на состојби на битието. Не сме сведоци на линеарен наратив за еден живот, туку на спирално спуштање во длабочините на уметничката свест. Лицето што нè гледа од овие дела е познато, но бескрајно променливо – сад за интроспекција, превирања, спокојство и неуморно течење на времето.
И потоа, тука се палетите.
Со еден потег на гениј, овие скромни инструменти се воздигнуваат од неговото ателје до ѕидот на галеријата. Тие не се претставени како чисти, беспрекорни алатки, туку како артефакти на создавањето, сè уште прелиени со самата суштина на уметноста на Масин. Овие „неколку палети“ се, всушност, тивки автопортрети сами по себе. Тие се бојното поле и лабораторијата каде што се мешале боите, се донесувале одлуки и на визиите најпрво им се давала материјална форма. Хаотичното, слоевито натрупување на боја на овие дрвени штици е директен, непосреден запис за уметничкиот процес. Секоја дамка од окер, секоја лента од црвена боја, секој базен од длабок ултрамарин е фосилизиран момент на инспирација и борба.
Кога се гледаат во дијалог со завршените автопортрети, палетите завршуваат еден свет круг. Уредената композиција на портретот го наоѓа своето хаотично, енергетско потекло во неуредната живост на палетата. Погледот на насликаното јас се чини дека гледа назад кон самата материја од која е родено. Нам, како гледачи, ни е даден привилегиран увид: ја гледаме не само конечната слика за себе, туку и суровата, материјална генеза на таа слика. Палетата е идентитетот на уметникот во егото на портретот – неограничениот, исконски извор на креативна енергија што потоа се користи, рафинира и проектира на платното како кохерентен идентитет.
Оваа изложба, „Автопортрети и неколку палети“, затоа е мастерклас по уметничка вистина. Таа го демистифицира чинот на сликање, а истовремено повторно го мистифицира самиот уметник. Ни покажува дека создавањето на себе е процес на акумулација, слоевитост и повремено стружење – процес што се огледува точно во натрупувањето на пигментите на алатката на уметникот. Масин не ни покажува едно, дефинитивно јас. Тој ни покажува мноштво јас, секое од нив верно на моментот на своето создавање, секое од нив доказ за фактот дека идентитетот не е фиксна точка, туку континуиран, креативен чин.
Култура
Дејан Дуковски – автор во фокус на 60. МТФ „Војдан Чернодрински“ – Прилеп
Дејан Дуковски, еден од највлијателните и најизведувани македонски драмски автори, ќе биде Автор во фокус на претстојното 60. Јубилејно издание на Македонскиот театарски фестивал „Војдан Чернодрински“ во Прилеп. Фестивалот ќе му посвети ден на авторот во кој со различни содржини ќе биде потенцирана важноста на Дуковски за македонската театарска меморија и култура, воопшто. Фестивалот ќе се одржи од 12 до 19 јуни 2026 година.
Името на Дуковски е синоним за постмодерната драма во Македонија, а неговите текстови се препознаени како дел од поширокиот европски тренд на „нова драма“ или „in-yer-face theatre“. Со повеќе од сто и педесет евидентирани премиерни изведби на своите драми на сцените низ светот, Дуковски е најизведуваниот македонски автор надвор од Македонија. Освен драмски текстови, Дуковски е автор и на сценарија и драматург.
Дипломирал драматургија на Факултетот за драмски уметности во Скопје во 1990 година, во класата на Горан Стефановски. Во раните 90-ти работи како драматург во Македонската радио-телевизија, од 1993 година е дел од наставниот кадар на Факултетот за драмски уметности – Скопје, како асистент по предметот Филмско и телевизиско сценарио, а од 1996 година е доцент на Катедрата за драматургија на истиот факултет. Од 2015 година е драматург во Македонскиот народен театар. Престојувал на резиденција како писател во Дојче шаушпилхаус во Хамбург, Германија.
Неговото творештво се развива во период на политички и културни потреси: распадот на Југославија, транзицијата кон независна држава и потребата за нови уметнички јазици што ќе го изразат искуството во времето на постсоцијализмот. Во тој контекст, Дуковски се појавува кон крајот на 80-тите со драми како Балканска гротеска (1988), Последниот балкански вампир (1989), а веднаш потоа и со Силјан Штркот шанца (1991), кои го најавуваат неговиот специфичен авторски ракопис: ироничен, фрагментиран, со ликови на работ на општеството.
Во 1992 ја пишува „Балканот не е мртов“, драма која станува симбол на новата македонска постмодерна драма, поставувана во повеќе земји во Европа. Неговиот најпоставуван текст е „Буре барут“ (1994) кој, покрај праизведбата во МНТ (1994), изведен е и на повеќе од педесет сцени и преведен на многу јазици во Европа и светот. „Буре барут“ доживува премиера неколку месеци пред „Разнесени“ на Сара Кејн и често се наведува како претходник на „in-yer-face“ драмата. Филмската адаптација на текстот, во режија на Горан Паскаљевиќ, добива меѓународни награди, меѓу кои ФИПРЕСЦИ награда за најдобар филм (Венеција, 1998), Гран при на фестивалите во Анталија, Хаифа и Скопје, и награда од Европската асоцијација на критичари (Лондон, 1998).
Неговите текстови се карактеризираат со фрагментарна структура, директен јазик, ликови во апсурдни ситуации и тематизација на Балканот. Користи постмодернистички пристап и рециклира познати македонски драмски наративи. Таков е случајот во „Балканот не е мртов“, каде што ја реинтерпретира „Македонска крвава свадба“ на Војдан Чернодрински, и во „Силјан Штркот шанца“, каде што основниот мотив е приказната на Марко Цепенков.
Награден е и на БИТЕФ – Белград (1997) за „Маме му ебам кој прв почна“, добитник е на наградата „Војдан Чернодрински“ (1993, 1995), како и на „Бронзена камера 300“ на ИФФ „Браќа Манаки“ (1998).
Дуковски е автор чиј театарски јазик ги надминува локалните рамки и се вмрежува во пошироката европска драмска сцена. Неговите дела се преведени на осумнаесет јазици и поставувани на повеќе од сто и педесет сцени низ светот. Со своето творештво тој придонесува за редефинирање на македонскиот театар по осамостојувањето и за неговото меѓународно позиционирање.
Во изминатите три изданија, МТФ „Војдан Чернодрински“ им посвети внимание на творештвата на прилепски театарски уметници со програмата „Прилеп во фокус“ (2024), на Горан Стефановски (2023) и на Коле Чашуле (2022).

