РЕ-Ново
Годишниот извештај за одржливост на „Јунајтед груп“ покажува значајни чекори напред во однос на еколошката и социјалната одговорност
„Јунајтед груп“, водечкиот давател на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, со гордост го споделува својот извештај за одржливост за 2022 година. Извештајот ја демонстрира цврстата посветеност на „Јунајтед груп“ за управување со животната средина, општествената одговорност и одржливите деловни практики.
Главните достигнувања во 2022 година вклучуваат:
● Посветеност кон нула емисии низ целиот наш синџир на вредности до 2040 година.
● Подобрување на енергетската ефикасност од 17% во 2022 година и намалување за 19% на емисиите од опсегот 1 и 2 од 2020 година.
● 109.532 MWh обновлива електрична енергија произведена од наши извори, што претставува повеќе од една четвртина од нашата вкупна потрошувачка на електрична енергија.
● Рециклирани над 736 тони батерии, кабли и електрична опрема.
● 52% од лидерските улоги во Групацијата ги имаат жените.
Јунајтед Груп ја препознава важноста на транспарентноста и отчетноста во решавањето на глобалните прашања за климатските промени, социјалната еднаквост и одговорното корпоративно граѓанство. Јунајтед Медиа, водечката медиумска компанија во регионот, емитува 55 канали во 8 земји, достигнувајќи над 40 милиони гледачи. Се залага за независно, квалитетно новинарство. Јунајтед Груп ја промовира и брани слободата на медиумите, вклучително и слободата на печатот, играјќи витална улога во борбата против „лажните вести“.
Годишниот извештај за одржливост им дава на засегнатите страни, вклучувајќи ги клиентите, инвеститорите и партнерите, непроценливи сознанија за иницијативите, достигнувањата на компанијата и континуираните напори за позитивно влијание.
Во текот на 2022 година Групацијата постигна значителен напредок во следните области:
• Иницијативи за животна средина: Јунајтед Груп презеде чекори за да го минимизира својот еколошки отпечаток. Ова вклучува мерки за енергетска ефикасност, програми за намалување на отпадот и промоција и развој на обновливи извори на енергија.
• Општествена одговорност: Јунајтед Груп има развиено сеопфатни политики за поттикнување на различноста, еднаквост и вклучување во рамките на нејзината работна сила и поддршка на иницијативите за развој на заедницата. Понатаму, Јунајтед Груп игра клучна улога во регионот за да ја направи дигиталната технологија достапна за сите.
• Етички деловни практики: Јунајтед Груп ги одржува највисоките етички стандарди во сите аспекти на своето работење, од заштита на податоците, до управување со синџирот на снабдување до односи со клиенти.
• Иновации за одржлива иднина: Јунајтед Груп е во првите редови на дигиталната трансформација во Југоисточна Европа, развивајќи иновативни решенија и технологии во критични области како што е управувањето со податоци за да придонесе за поодржлив и меѓусебно поврзан свет.
Миријам Ди Траглија, извршна директорка за усогласеност, ризик и одржливост на Јунајтед Груп, изјави: „Нашата примарна мисија останува да обезбедиме критична дигитална инфраструктура и услуги кои овозможуваат брз и сигурен пристап до информации и знаење, што е основа на многу од целите за одржлив развој на Обединетите нации. Нашиот годишен извештај за одржливост ја олицетворува нашата постојана заложба за ефектуирање на позитивни промени на глобално ниво. Како телекомуникациска и медиумска компанија, ја препознаваме нашата единствена улога во обликувањето на поодржлива и поповрзана иднина“. За да пристапите до целосниот Годишен извештај за одржливост, посетете ја веб страницата.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 15,5 милиони корисници и речиси 15.000 вработени. Таа генерира речиси 2,7 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Култура
Во Скопје концертна промоција на „Афро гитано“: албум снимен на три континенти
Во сабота, на 8 ноември, во Јавна соба, како дел од програмата на Skopje Design Week, македонската публика ќе има ретка можност да ја доживее концертната промоција на албумот „Afro Gitano“ ,заеднички проект на Тони Китановски, легендарниот Баба Сисоко од Мали и диџеј Гоце САФ.
Овој необичен спој на африкански ритми, балканска душа и урбан електронски грув претставува автентично музичко патување што ги руши границите меѓу жанровите и континентите. Китановски вели дека „’Afro Gitano’ е музика што се движи како реката, како луѓето, како слободата“.
Албумот, снимен во време на пандемијата на три континенти и во шест земји, ја носи енергијата на спонтаноста и заедништвото.
„Едноставно ќе пролета идеја што ни се чини добра, и тројцата се нафрламе на неа како мала глутница“, раскажува Китановски, откривајќи ја суштината на нивната уметничка хемија.
Африка, Балканот и урбаната сцена во едно
За Баба Сисоко, кого Китановски го опишува како „музичар од највисок ранг и гриот кој со музиката придонесува за мирот на земјата“, оваа соработка претставува спој на духовноста на западноафриканската традиција и џез-импровизацијата.
Во проектот се вклучува и диџеј Гоце САФ, кој со својата хип-хоп енергија внесува современа урбана димензија: „Џезот и хип-хопот се од иста мајка“, вели Китановски, додавајќи дека триото создава „компактна единица во која секој ја задржува својата музичка суштина, а заедно пловиме беспрекорно“.
Музика што ја почитува традицијата и ја прегрнува слободата
Во „Afro Gitano“, Китановски ја продолжува својата долгогодишна мисија – да создава музика што е истовремено прастара и современа, длабоко вкоренета и бескрајно слободна. „Музиката е секогаш онолку добра колку што е блиска до коренот“, вели тој, нагласувајќи дека искреноста кон себеси е единствениот пат до автентичност.
Албумот го издава лондонска издавачка куќа, а како што посочува Китановски, „само оригиналноста може да ја отвори портата кон светот“.
Настан што обединува музика, уметност и дизајн
Настапот е дел од Skopje Design Week – платформа што ги поврзува различните уметнички дисциплини. „Музиката е дизајн од невидливи треперења во воздухот и со тоа природно се вклопува во настанот“, додава Китановски.
Публиката може да очекува концерт исполнет со ритам, импровизација и слобода. „Сакам да си поминат убаво, да се изнаиграат без да им биде гајле за другите околу нив, и секој да си пее различна песна од нашиот репертоар на пат за дома – само тогаш ќе знам дека албумот е навистина добар“, вели Китановски.
Култура
Концерт на „Танец“ во Националната опера и Балет – уникатно сценско патување низ времето и традициите
Националниот Ансамбл за народни игри и песни „Танец“ најавува уникатно сценско патување низ времето и традициите. Концертот „Изворни минијатури“ кој е најавен за 22 ноември со почеток во 19 и 30 часот во Националната опера и балет е повеќе од обичен концерт-тоа е враќање кон изворите и никулците кои р’ти богатиот репертоар на „Танец“.
Публиката ќе има можност да ужува автентични ора и песни изведени во нивната интегрална форма, како што егзистирале на теренот; раскош на дијалекти, потсетување на најстарите слоеви од македонскиот музички и сценски фолклор и врвна изведба, машки, женски и мешани ора, придружени од врвни играорци и музичари на македонски изворни инструменти.
Концертот „Изворни минијатури“ е препознаен како исклучително популарен проект кој веќе го обиколи поголемиот дел од државата, што гарантира врвен квалитет и голем интерес.
Цена на билетите е 600 денари. Место за продажба kupikarta.com.
Култура
Изложба „Автопортрети и неколку палети“ на Миро Масин во Скопје
На 6 ноември (четврток) во 19 часот во галерија Остен ќе се одржи отворањето на самостојната изложба „Автопортрети и неколку палети“ на еден од највлијателните македонски уметници Миро Масин.

За изложбата од Остен ќе кажат:
За уметник од рангот на Масин, чие творештво се протега со децении и опфаќа богата таписерија од македонски и универзални теми, автопортретот не е само обид за сличност. Тоа е филозофско истражување. Секое платно во оваа серија е поглавје во тековната автобиографија, не на настани, туку на состојби на битието. Не сме сведоци на линеарен наратив за еден живот, туку на спирално спуштање во длабочините на уметничката свест. Лицето што нè гледа од овие дела е познато, но бескрајно променливо – сад за интроспекција, превирања, спокојство и неуморно течење на времето.
И потоа, тука се палетите.
Со еден потег на гениј, овие скромни инструменти се воздигнуваат од неговото ателје до ѕидот на галеријата. Тие не се претставени како чисти, беспрекорни алатки, туку како артефакти на создавањето, сè уште прелиени со самата суштина на уметноста на Масин. Овие „неколку палети“ се, всушност, тивки автопортрети сами по себе. Тие се бојното поле и лабораторијата каде што се мешале боите, се донесувале одлуки и на визиите најпрво им се давала материјална форма. Хаотичното, слоевито натрупување на боја на овие дрвени штици е директен, непосреден запис за уметничкиот процес. Секоја дамка од окер, секоја лента од црвена боја, секој базен од длабок ултрамарин е фосилизиран момент на инспирација и борба.
Кога се гледаат во дијалог со завршените автопортрети, палетите завршуваат еден свет круг. Уредената композиција на портретот го наоѓа своето хаотично, енергетско потекло во неуредната живост на палетата. Погледот на насликаното јас се чини дека гледа назад кон самата материја од која е родено. Нам, како гледачи, ни е даден привилегиран увид: ја гледаме не само конечната слика за себе, туку и суровата, материјална генеза на таа слика. Палетата е идентитетот на уметникот во егото на портретот – неограничениот, исконски извор на креативна енергија што потоа се користи, рафинира и проектира на платното како кохерентен идентитет.
Оваа изложба, „Автопортрети и неколку палети“, затоа е мастерклас по уметничка вистина. Таа го демистифицира чинот на сликање, а истовремено повторно го мистифицира самиот уметник. Ни покажува дека создавањето на себе е процес на акумулација, слоевитост и повремено стружење – процес што се огледува точно во натрупувањето на пигментите на алатката на уметникот. Масин не ни покажува едно, дефинитивно јас. Тој ни покажува мноштво јас, секое од нив верно на моментот на своето создавање, секое од нив доказ за фактот дека идентитетот не е фиксна точка, туку континуиран, креативен чин.

