РЕ-Ново
Годишниот извештај за одржливост на „Јунајтед груп“ покажува значајни чекори напред во однос на еколошката и социјалната одговорност

„Јунајтед груп“, водечкиот давател на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, со гордост го споделува својот извештај за одржливост за 2022 година. Извештајот ја демонстрира цврстата посветеност на „Јунајтед груп“ за управување со животната средина, општествената одговорност и одржливите деловни практики.
Главните достигнувања во 2022 година вклучуваат:
● Посветеност кон нула емисии низ целиот наш синџир на вредности до 2040 година.
● Подобрување на енергетската ефикасност од 17% во 2022 година и намалување за 19% на емисиите од опсегот 1 и 2 од 2020 година.
● 109.532 MWh обновлива електрична енергија произведена од наши извори, што претставува повеќе од една четвртина од нашата вкупна потрошувачка на електрична енергија.
● Рециклирани над 736 тони батерии, кабли и електрична опрема.
● 52% од лидерските улоги во Групацијата ги имаат жените.
Јунајтед Груп ја препознава важноста на транспарентноста и отчетноста во решавањето на глобалните прашања за климатските промени, социјалната еднаквост и одговорното корпоративно граѓанство. Јунајтед Медиа, водечката медиумска компанија во регионот, емитува 55 канали во 8 земји, достигнувајќи над 40 милиони гледачи. Се залага за независно, квалитетно новинарство. Јунајтед Груп ја промовира и брани слободата на медиумите, вклучително и слободата на печатот, играјќи витална улога во борбата против „лажните вести“.
Годишниот извештај за одржливост им дава на засегнатите страни, вклучувајќи ги клиентите, инвеститорите и партнерите, непроценливи сознанија за иницијативите, достигнувањата на компанијата и континуираните напори за позитивно влијание.
Во текот на 2022 година Групацијата постигна значителен напредок во следните области:
• Иницијативи за животна средина: Јунајтед Груп презеде чекори за да го минимизира својот еколошки отпечаток. Ова вклучува мерки за енергетска ефикасност, програми за намалување на отпадот и промоција и развој на обновливи извори на енергија.
• Општествена одговорност: Јунајтед Груп има развиено сеопфатни политики за поттикнување на различноста, еднаквост и вклучување во рамките на нејзината работна сила и поддршка на иницијативите за развој на заедницата. Понатаму, Јунајтед Груп игра клучна улога во регионот за да ја направи дигиталната технологија достапна за сите.
• Етички деловни практики: Јунајтед Груп ги одржува највисоките етички стандарди во сите аспекти на своето работење, од заштита на податоците, до управување со синџирот на снабдување до односи со клиенти.
• Иновации за одржлива иднина: Јунајтед Груп е во првите редови на дигиталната трансформација во Југоисточна Европа, развивајќи иновативни решенија и технологии во критични области како што е управувањето со податоци за да придонесе за поодржлив и меѓусебно поврзан свет.
Миријам Ди Траглија, извршна директорка за усогласеност, ризик и одржливост на Јунајтед Груп, изјави: „Нашата примарна мисија останува да обезбедиме критична дигитална инфраструктура и услуги кои овозможуваат брз и сигурен пристап до информации и знаење, што е основа на многу од целите за одржлив развој на Обединетите нации. Нашиот годишен извештај за одржливост ја олицетворува нашата постојана заложба за ефектуирање на позитивни промени на глобално ниво. Како телекомуникациска и медиумска компанија, ја препознаваме нашата единствена улога во обликувањето на поодржлива и поповрзана иднина“. За да пристапите до целосниот Годишен извештај за одржливост, посетете ја веб страницата.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 15,5 милиони корисници и речиси 15.000 вработени. Таа генерира речиси 2,7 милијарди евра годишни приходи. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

РЕ-Ново
Фер-плејот почнува дома: „Семеен фудбал за фер-плеј“ ја заврши пилот фазата

Проектот Семеен фудбал за фер-плеј (FFF-P) ја заврши својата пилот-фаза, обединувајќи деца и родители во Србија, Турција и Северна Македонија преку игра, фер-плеј и заеднички вредности.
Во текот на 15 месеци, децата на возраст од 7 до 11 години и нивните родители тренираа, играа пријателски натпревари и учествуваа во активности во заедницата, водејќи се од шесте столбови на фер-плејот: интегритет, толеранција, решавање конфликти, фер третман, почитување и емпатија. Резултатите се охрабрувачки – помалку конфликти на терен, подобра комуникација во семејствата и посилен дух на заедништво во клубовите.
Следната етапа е меѓународен настан и конференција во Србија, каде најуспешните учесници ќе ги споделат своите постигнувања и ќе покажат како спортот може да гради заедници засновани на почит и солидарност.
Проектот, координиран од Српската минифудбал асоцијација во партнерство со Каргенч клуб (Турција) и ФКВС (Северна Македонија), е дел од програмата Erasmus+ Sport и преку тренинзи, семејно учество и едукативни алатки нуди поинклузивна и поздравa спортска култура.
Покрај тренинзите и натпреварите, проектот создаде и креативни едукативни алатки, меѓу кои анимирани кратки филмови и документарен филм, за да се споделат методите и резултатите со училиштата, спортските клубови и заедниците низ цела Европа.
Економија
Финансиска писменост и потрошувачки кредити: што треба да знаете?

Дали ви се случило да се изгубите во светот на финансиските производи? Не сте единствени. Финансиите играат клучна улога во нашето секојдневие, а финансиската писменост станува неопходна вештина, посебно при аплицирањето за потрошувачки кредити.
Вашата финансиска моќ започнува со разбирањето на основните принципи. Не е важно само да штедите, туку и да ги разбирате алатките што ви стојат на располагање, како што се потрошувачките кредити.
Ова знаење ви овозможува да бидете сигурни, одговорни и да носите одлуки кои го подобруваат вашиот живот.
Што значи да се биде финансиски писмен?
Да се биде финансиски писмен значи да имате капацитет да ги разберете, планирате и насочите вашите финансиски ресурси на начин кој ќе ви донесе долгорочна корист. Тоа подразбира:
· Комплетно познавање на вашите финансиски приливи и одливи.
· Вештини за креирање и придржување кон буџет.
· Комплетно разбирање на различните трошоци и услови за кредитирање.
· Свесност за долгорочното влијание на секое финансиско задолжување.
· Моќ да споредувате и да го изберете најдоброто.
Финансиски писмената личност е онаа која ги користи финансиите како алатка за остварување на своите амбиции, а не како товар кој ја спречува. Финансиски писмена личност не е онаа што избегнува потрошувачки кредити, туку онаа што знае како, кога и зошто да ги користи.
Финансиската писменост и потрошувачки кредити
Потрошувачкиот кредит може да биде моќна финансиска алатка за остварување на лични планови, било да се работи за уредување на домот, консолидација на постоечки кредити, или справување со итни финансиски ситуации.
Кога знаете што прашувате, кога ги читате сите услови, кога ги анализирате понудите и кога однапред го планирате секој чекор, тогаш вие сте во контрола. Финансиската писменост ви дава сигурност. Ве прави подготвени. Ви овозможува да:
· Ги разберете сите услови за кредитирање
· Ги разберете сите трошоци
· Ги споредите различните кредитни понуди
· Го планирате влијанието врз месечниот буџет
Видови на потрошувачки кредити
Денес, пазарот нуди голем избор на потрошувачки кредити, секој со свои предности, услови и намена. Но, токму оваа разновидност знае да го направи изборот потежок. Во Mint Credit веруваме дека добрата одлука започнува со знаење, па затоа ги претставуваме најчестите видови потрошувачки кредити.
1. Наменски кредити – Кредити кои се одобруваат за конкретна, однапред дефинирана намена, како купување мебел, финансирање на одреден проект или уредување на дом.
2. Ненаменски кредити – Средства кои можете да ги користите за било која лична потреба, без обврска да објаснувате за што ќе се користат.
3. Туристички кредити – Кредити за финансирање патувања, одмори или туристички аранжмани.
4. Кредити за рефинансирање – за спојување или отплата на постоечки кредити со подобри услови.
5. Други потрошувачки кредити – на пример кредити за школување, пензионери, студенти.
Со Mint Credit знаете што добивате – брзо, едноставно и 100% онлајн
Во Mint Credit, не гледаме на кредитите само како на производ, туку како на финансиско решение што треба да работи во ваша корист. Токму ова е причината зошто аплицирањето за кредит преку Mint Credit е дизајнирано да биде брзо, едноставно и лесно.
Процесот вклучува:
1. Аплицирајте целосно онлајн, преку нашата веб-страница или директно преку Mint App.
2. Пополнете ја апликацијата со вашите лични податоци, износот и рокот на отплата.
3. Брза проверка и одобрување, за неколку минути добивате одговор.
4. Финансиските средства ви се исплаќаат директно на вашата сметка.
Mint Credit – Информираноста е ваша најголема предност
Денес, повеќе од кога било, да се биде информиран е најголемата предност. Со правилно знаење и вистински партнер, потрошувачките кредити стануваат алатки кои ве унапредуваат и ве водат кон подобар живот и ви овозможуваат да ги остварите вашите планови.
Доколку ви требаат потрошувачки кредити од финансиско друштво кое нуди јасни услови, флексибилни решенија и транспарентна услуга, изберете Mint Credit.
Контактирајте не на телефон 15 107 за повеќе информации или посетете не во една од нашите филијали ширум државата.
(ПР)
Култура
Фестивалот „Културен амалгам“ почна во Скопје, а вечерва продолжува во Крива Паланка

Првата вечер од второто издание на фестивалот „Културен амалгам“ започна во Културно информативен центар – Скопје на 15 јули со впечатлив настан во Скопје, обединувајќи фотографија, документаристика и уметнички експеримент во еден културен мозаик. Публиката во КИЦ Скопје имаше ретка можност да ја проследи изложбата „ФотоСинтеза“, која претстави над 40 автори од Романија специјализирани за алтернативни фотографски техники како цијанотипија, вандајк и гум-бихромат. Делата беа силно поетични, но и технички прецизни, нудејќи свежа перспектива на историските процеси во современ контекст.
Веднаш потоа, беше прикажан документарниот филм „Манaки – Приказна во слики“, режиран од Роберт Јанкулоски, кој со внимателно истражена нарација и автентични фотографии нè врати во времето на првите балкански кинематографери, преку факти кој ретко кој ги знаел. Филмот остави силен печат врз публиката со својот достоинствен пристап кон културното наследство, давајќи историски контекст на приказната.
Со ова, фестивалот започна како што и најави: со јасна визија, културна длабочина и отвореност кон интердисциплинарна уметност.
Вечерва Крива Паланка станува нова станица на патувачкиот фестивал „Културен амалгам 2025“. Во просториите на Градскиот музеј, од 20 часот, публиката ќе има можност да ја проследи ревијалната изложба „ФотоСинтеза“, која прикажува редок избор на алтернативна фотографија од фотоклубот „Ирис“. Техники како цијанотипија, гумоил и вандајк ќе бидат изложени преку дела на над 40 автори, кои го оживуваат минатото со современа чувствителност.
По изложбата ќе следува и проекција на документарниот филм „Манаки – прикзна во слики“, посветен на животот и делото на пионерите на балканската фотографија – браќата Манаки.
Настанот е бесплатен и отворен за сите љубители на уметноста, културата и фотографијата.
Следна станица на естивалот е Куманово на седми август во Центарот за култура „Трајко Прокопиев“.
Со овие активности Културно-информативниот центар – Скопје настојува да поттикне децентрализација на културата во Македонија и да воспостави трајна соработка меѓу културните институции низ земјата.
Целта е да се заживеат локалните простори преку изложби, проекции, работилници и трибини, како и да се создадат нови услови за самоорганизирано културно делување. Годинешната тема е фотографијата, со фокус на нејзиниот историски развој и алтернативни техники кои повторно стануваат актуелни. Проектот има и амбиција да се прошири на регионално и меѓународно ниво.
Фестивалот е поддржан од Министерството за култура и туризам.