РЕ-Ново
Целта за нула нето-емисии на стакленички гасови на „Јунајтед груп“ доби одобрение од Иницијативата за научно засновани цели (SBTi)
Јунајтед Груп, водечкиот снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, во чии рамки работи компанијата Тотал ТВ во нашата земја, со задоволство го објави успешното одобрување на својата цел за нето-нула емисии на стакленички гасови за 2040 година од страна на Иницијативата за научно засновани цели (Science Based Targets initiative – SBTi).
Посветеноста на компанијата за одржливост на животната средина се усогласува со пристапот заснован на наука, нагласувајќи ја итноста за ублажување на климатските промени. Краткорочните и долгорочните цели на Јунајтед Груп беа потврдени и од SBTi, зајакнувајќи ја посветеноста на компанијата за континуирано подобрување во нејзините напори за одржливост.
Целите засновани на наука, како што ги препознава SBTi, обезбедуваат цврста рамка за компаниите да се движат кон нивниот пат кон намалување на емисиите на стакленички гасови, обезбедувајќи усогласување со целите на Парискиот договор. Овие цели имаат за цел да го ограничат глобалното затоплување на 1,5 °C над прединдустриските нивоа, спречувајќи ги најлошите влијанија од климатските промени и поттикнувајќи отпорни, одржливи деловни практики.
Извршна директорка за усогласеност, ризик и одржливост на Јунајтед Груп, Миријам Ди Траглија, изјави: „Оваа надворешна валидација ја нагласува робусноста на еколошките цели на Јунајтед Груп во време кога итната климатска акција е најважна. Препознавајќи ја нашата одговорност да водиме со пример, ние сме посветени на намалување на нашите емисии додека истовремено ги забрзуваме трансформативните промени во индустриите. Искористувајќи ја моќта на дигитализацијата, особено со можностите што ги нуди 5G технологијата, се стремиме да овозможиме и забрзаме пошироки промени на индустријата, обезбедувајќи колективен и влијателен придонес во глобалните напори против климатските промени“.
Целите на Јунајтед Груп се наведени подолу:
Генерална цел за нето-нула емисии на стакленички гасови
Јунајтед Груп се обврзува да достигне нето-нула емисии на стакленички гасови низ синџирот на вредност до 2040 година.
Краткорочни цели
Јунајтед Груп се обврзува да ги намали емисиите на стакленички гасови со апсолутен опсег 1 и 2 за 90% до 2030 година, споредено со базната 2020 година. Јунајтед Груп, исто така, се обврзува да ги намали апсолутниот опсег на емисиите на стакленички гасови кои покриваат купени стоки и услуги, капитални добра, активности поврзани со гориво и енергија и деловни патувања за 40% до 2030 година, споредено со базната 2022 година.
Долгорочни цели
Јунајтед Груп се обврзува да одржува најмалку 90% апсолутни намалувања на емисиите 1 и 2 од 2030 до 2040 година, споредено со базната 2020 година. Јунајтед Груп се обврзува да го намали апсолутниот опсег на емисиите 3 на стакленички гасови што ги покриваат купените стоки и услуги, капиталните стоки и активностите поврзани со гориво и енергија за 90% до 2040 година од базната година од 2022 година.
Повеќе детали за нашите цели се достапни со посета на веб-локацијата SBTi (тука) и пребарување нa: „United Group B.V.“
Јунајтед Груп веќе виде ветувачки резултати од имплементираните иницијативи за намалување на емисиите, вклучително и надградба на опремата на објектите, имплементација на енергетски ефикасни мрежи и услуги (на пр., FTTH и 5G), електрификација на флотата, инсталација на соларни панели во мали размери и набавка на зелена енергија. Дополнително, Јунајтед Груп инвестираше во четири големи проекти за производство на соларна и ветерна обновлива енергија во Бугарија, кои ќе ја искористат и соларната и ветерната енергија. Компанијата е посветена на одржување на значаен ангажман со добавувачите и дава приоритет на интеграцијата на новите енергетски ефикасни карактеристики во своите производи. Овој стратешки пристап не само што го поддржува намалувањето на емисиите низ синџирот на вредност, туку исто така ја нагласува посветеноста на компанијата на тековните иновации и соработка, движејќи се кон одржлива и издржлива иднина.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Три хороскопски знаци кои се склони кон носење непромислени одлуки
Луѓето родени под овие хороскопски знаци имаат тенденција да носат непромислени одлуки.
Овен
Овните се познати по својата енергија и страст, но понекогаш тие можат да бидат како метеори – светли и фасцинантни, но брзо изгоруваат. Нивната страсна природа може да ги поттикне да донесат брзи одлуки пред да размислат за последиците.
Близнаци
Овие пријателски знаци се полни со идеи и енергија, но понекогаш немаат трпение да размислат за секој чекор. Нивната брза и променлива природа може да ги наведе на одлуки без длабоко размислување.
Лав
Лавовите сакаат да бидат во центарот на вниманието и често се однесуваат како да се непобедливи. Нивната смела природа може да ги наведе да преземаат повеќе ризици отколку што треба, само за да се истакнат.
Култура
Одбележување на Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам
Амбасадата на Италија во Скопје и ИТА Скопје во соработка со Националната галерија организираат настан по повод Денот на италијанскиот дизајн во Чифте амам.
Во рамките на тридневната програма, на 14 март 2024 (четврток), во галеријата Чифте амам ќе се отвори изложбата со наслов „Најдрагиот Пинокио“ (Carissimo Pinocchio), во 13 часот. Поставката ќе може да се види во наредните две недели, до 28 март 2024.
Имено, во објектот Чифте амам ќе биде презентирана изложба по повод 140-годишнината од првото издание на книгата „Авантурите на Пинокио – Приказна за куклата“ од Карло Колоди, најпреведуваната италијанска книга во светот. Во соработка со италијанската амбасада изложбата на Музејот за дизајн ADI од Милано пред македонската публика ќе го претстави дизајнерскиот проект „Најдрагиот Пинокио, италијанските дизајнери и графички дизајнери ја редизајнираат најпознатата кукла на светот“, курирана од Џулио Јакети.
Годишнина, која според зборовите на претседателот Лучијано Галимберти „е повод да се прослави и прослави ремек-делото на италијанската литература, со цел да се зајакне мултидисциплинарноста на дизајнот како наследство на културното богатство способно да поставува прашања во нашите секојдневни активности“.
Срцето на „Најдрагиот Пинокио“ се 60 дизајн-проекти од 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, специјално создадени за изложбата, „разни изрази на чувствата и работата на толку многу италијански дизајнери: зголемен, калеидоскопски, изненадувачки изглед, способен да ја каже приказната за способноста на италијанскиот дизајн да создава безвременски слики и предмети прославувајќи го на тој начин митот за Џепето, првиот италијански дизајнер!“ (Џулио Јакети).
Во медиумскиот простор на публиката со задоволство се обраќа кокураторот на изложбата:
„ Здраво на сите, јас сум Лука Мадонини и сум еден од 60-те дизајнери вклучени во изложбата ‘Најмилиот Пинокио’. Соработувајќи со главниот куратор на изложбата Џулио Јакети, имав и задоволство и чест да бидам сведок на сите нејзини креативни фази на оваа изложба, која е создадена со цел да се прослави 140-годишнината од раѓањето на Пинокио, една од најпознатите италијански икони во светот. Тоа, секако, е прослава на ликот на Пинокио, но и на Џепето, неговиот творец, кој знаел максимално да го искористи едноставното парче отпадно дрво работејќи со одземање и доаѓајќи до апсолутна формална синтеза: цилиндар, сфера, конусот на капата и секако зашилено испакнување, односно да се добие сè од ништо и да се најде вредност, дури и во тривијално парче остаток од дрво. За да ја покажат оваа аналогија, безброј дизајнери во текот на годините го презедоа предизвикот да ја реинтерпретираат фигурата на Пинокио, секогаш одржувајќи го формалниот архетип.
Зборувајќи за изложбата, Џулио Јакети предложи во Музејот за дизајн АДИ да се вклучат 60 италијански дизајнери, поточно 30 дизајнери и 30 графички дизајнери, повикани да дизајнираат своја лична реинтерпретација на најпознатата кукла во светот. Резултатот е збирка што ја раскажува сложеноста на приказната на Пинокио и нејзините многубројни авантури и аспекти.
Станува збор за инклузивна изложба, погодна и за деца и за возрасни, полна со изненадувања, способна да предизвика насмевка и во исто време да ве натера да размислувате. Се надевам дека ќе уживате и ќе дозволите да бидете пренесени во магичниот свет на Пинокио“. (Лука Мадонини)
РЕ-Ново
Маск има нов план: Сака да го урне „Јутјуб“
Илон Маск откри дека нов формат на видеосодржина доаѓа набргу на платформата X.
Милијардерот и сопственик на X откри дека оваа платформа набргу ќе овозможи видеосодржини со долга форма на паметните телевизори.
Одговарајќи на барање на корисник, Маск го потврди пристигнувањето на видео со долга форма на паметните телевизори.
Coming soon https://t.co/JlnlSL7eS9
— Elon Musk (@elonmusk) March 9, 2024
Изворите сугерираат дека апликацијата X TV ќе личи на апликацијата „Јутјуб“ за ТВ, што укажува на амбициите на Маск услугата да стане конкурент на платформата на „Гугл“.
Платформата X додава многу нови функции во последните месеци, а Маск веќе ја изрази својата намера да го претвори X во супер апликација, која може да направи сè – испраќање пораки, плаќање, но и гледање видеосодржини во долга форма.