РЕ-Дигитал
Direct Media United Solutions го подига одлучувањето засновано на маркетинг-податоци на повисоко ниво
Direct Media United Solutions продолжува да биде лидер во иновациите! На искусниот тим од медиумски професионалци им се придружува и тим од експерти и стратези за маркетинг и податоци. Покрај Маријана Агиќ-Молнар, новиот извршен директор на Direct Media, која долги години е присутна на пазарот за истражување и податоци, управувајќи со јадранскиот регион на компанијата GfK, тука се и Горан Тинтор, Миодраг Вујиновиќ, Душан Дингарац, Дарко Благојевиќ и Весна Шкаро-Петриќ. Новиот тим со себе носи посебни вештини поврзани со употреба, интеграција и анализа на различни сетови на податоци, како и темелно познавање на однесувањето на корисниците/потрошувачите на нашите клиенти. Со вклучувањето на искусниот тим со долгогодишни кариери во индустријата за истражување и податоци, Direct Media United Solutions сега може да го подигне одлучувањето засновано на податоци на уште повисоко ниво за своите клиенти. Станува збор за сосема нова услуга која другите агенции на нашиот пазар ја немаат и која ќе им помогне на клиентите подобро да ги искористат податоците со кои располагаат и да бидат поефикасни во своите маркетинг активности.
Поддршката на клиентите од страна на експертскиот тим на Direct Media ќе се рефлектира во неколку сегменти:
- Подобро искористување и употреба на маркетинг податоците – поддршка на клиентите во поефикасно користење и интегрирање на податоците (first party data), за подобри маркетинг одлуки и мерливи резултати
- Поголем број на конверзии и задоволни корисници – напредна сегментација и маркетинг базиран на податоци за персонализирано искуство на корисниците/потрошувачите и нивно поголемо задоволство
- Нови приходи од малопродажни медиуми (retail media)- создавање дополнителен медиумски инвентар или монетизација на постојниот за подобра понуда на пазарот за рекламирање
- Применливи и мерливи увиди – автоматизирано известување кое обезбедува подобар увид во перформансите и придонесува за поефективно одлучување засновано на податоци
Direct Media United Solutions е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија, Македонија, Албанија. Нашата посебна методологија го комбинира најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Овој холистички пристап е движечка сила во креирањето на иновативно и ефективно рекламирање, која се заснова на медиско планирање и закуп.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
„Инстаграм“, конечно, ја добива функцијата што сите ја сакаат
Многу корисници ја бараа оваа функција, а „Инстаграм“, конечно, им ги исполни желбите.
„Инстаграм“, конечно, ги послуша своите корисници: популарната социјална мрежа воведува нова функција „Историја на гледање“, која ви овозможува да ги прегледате сите видеа од Reels што сте ги гледале претходно, дури и ако не сте ги лајкнале, зачувале или споделиле.
Досега, ако случајно сте „скролувале“ преку интересно видео од Reels и сте заборавиле да го зачувате, беше речиси невозможно повторно да го пронајдете. Новата функција го решава токму тој проблем.
Како што објаснува извршниот директор на „Инстаграм“, Адам Мосери, многу корисници барале начин да ги пронајдат видеата што претходно ги гледале, но не ги зачувале, а оваа функција е директен одговор на овие барања.
View this post on Instagram
Функцијата „Историја на гледање“ ќе биде достапна во делот „Ваша активност“. За да пристапите до неа, треба да го отворите вашиот профил, да ги допрете трите реда во горниот десен агол, потоа да изберете „Ваша активност“ и да ја пронајдете „Историјата на гледање“.
Корисниците ќе може да ги видат сите претходно гледани видеа подредени хронолошки, како и да ги сортираат според времето на гледање или авторот. Тие исто така ќе може да избришат поединечни ставки или целата историја одеднаш.
Новата функција се воведува постепено и треба да биде достапна за сите корисници во светот во наредните недели.
Фото: Принтскрин
РЕ-Дигитал
„Епл“ ќе ја пренесува Формула 1 ексклузивно во САД со договор вреден 750 милиони долари
Американската компанија „Епл“ потпиша историски петгодишен договор вреден околу 750 милиони долари за ексклузивно пренесување на Формула 1 во САД.
Од сезоната 2026, „Епл ТВ“ ќе биде единствената платформа за следење на сите трки, квалификации и тренинзи. Според „Хајпбист“, овој потег следи по огромниот успех на филмот „F1: The Movie“, најпрофитабилниот спортски филм во историјата.
Содржината на Формула 1, вклучувајќи ги и функциите на „Ф1 ТВ Премиум“, ќе биде достапна во рамките на стандардната претплата на „Епл ТВ“, без дополнителни трошоци.
„Епл“ планира да ги интегрира F1-содржините низ целиот свој систем, со цел да привлече помлада и технолошки свесна публика.
РЕ-Дигитал
Tрамп тврди дека има купувач за „Тик-ток“
Американскиот претседател, Доналд Трамп, изјави дека пронашол купувач за апликацијата „Тик-ток“ во таа земја.
Во интервју за „Фокс њуз“, Трамп рече дека пронашол група многу богати луѓе како потенцијален купувач за „Тик-ток“, чиј идентитет ќе го открие за околу две недели, пренесува „Ројтерс“.
На 18 јуни, Трамп по трет пат ја одложи забраната за апликацијата „Тик-ток“ во Соединетите Американски Држави, додека чека нејзиниот сопственик, кинеската компанија „Бајт денс“ да ја продаде социјалната мрежа.

