РЕ-Дигитал
Direct Media United Solutions го подига одлучувањето засновано на маркетинг-податоци на повисоко ниво
Direct Media United Solutions продолжува да биде лидер во иновациите! На искусниот тим од медиумски професионалци им се придружува и тим од експерти и стратези за маркетинг и податоци. Покрај Маријана Агиќ-Молнар, новиот извршен директор на Direct Media, која долги години е присутна на пазарот за истражување и податоци, управувајќи со јадранскиот регион на компанијата GfK, тука се и Горан Тинтор, Миодраг Вујиновиќ, Душан Дингарац, Дарко Благојевиќ и Весна Шкаро-Петриќ. Новиот тим со себе носи посебни вештини поврзани со употреба, интеграција и анализа на различни сетови на податоци, како и темелно познавање на однесувањето на корисниците/потрошувачите на нашите клиенти. Со вклучувањето на искусниот тим со долгогодишни кариери во индустријата за истражување и податоци, Direct Media United Solutions сега може да го подигне одлучувањето засновано на податоци на уште повисоко ниво за своите клиенти. Станува збор за сосема нова услуга која другите агенции на нашиот пазар ја немаат и која ќе им помогне на клиентите подобро да ги искористат податоците со кои располагаат и да бидат поефикасни во своите маркетинг активности.
Поддршката на клиентите од страна на експертскиот тим на Direct Media ќе се рефлектира во неколку сегменти:
- Подобро искористување и употреба на маркетинг податоците – поддршка на клиентите во поефикасно користење и интегрирање на податоците (first party data), за подобри маркетинг одлуки и мерливи резултати
- Поголем број на конверзии и задоволни корисници – напредна сегментација и маркетинг базиран на податоци за персонализирано искуство на корисниците/потрошувачите и нивно поголемо задоволство
- Нови приходи од малопродажни медиуми (retail media)- создавање дополнителен медиумски инвентар или монетизација на постојниот за подобра понуда на пазарот за рекламирање
- Применливи и мерливи увиди – автоматизирано известување кое обезбедува подобар увид во перформансите и придонесува за поефективно одлучување засновано на податоци
Direct Media United Solutions е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија, Македонија, Албанија. Нашата посебна методологија го комбинира најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Овој холистички пристап е движечка сила во креирањето на иновативно и ефективно рекламирање, која се заснова на медиско планирање и закуп.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
РЕ-Дигитал
Списанието „Тајм“ избра „Личност на годината“ – тоа се „архитектите на вештачката интелигенција“
Списанието „Тајм“ оваа година одлучи дека неговата традиционална титула „Личност на годината“ нема да оди кај една личност, туку кај група луѓе што ги нарекува „архитекти“ на вештачката интелигенција (ВИ).
На една од двете насловни страници се претставени лидерите на клучните технолошки компании: извршниот директор на „Нвидиа“, Јенсен Хуанг, извршниот директор на „Мета“, Марк Закерберг, сопственикот на „Х“, Елон Маск, „кумот на ВИ“ Феи-Феи Ли, извршната директорка на производителот на чипови AMD, Лиса Су, извршната директорот на стартапот „Антропик“, Дарио Амодеј, извршниот директор на „ОпенАИ“, Сем Алтман и раководителот на лабораторијата за ВИ на „Гугл“, Демис Хасабис.
„Тајм“ вели дека изборот ја одразува неверојатната брзина со која вештачката интелигенција и компаниите што ја развиваат го менуваат светот.
„Тајм“ подготви две насловни страници оваа година: уметничка илустрација на AI опкружена со работници и слика што ги прикажува лидерите во технолошката индустрија.
Главниот уредник, Сем Џејкобс, рече дека никој немал поголемо влијание врз 2025 година од „поединците кои ја замислиле, дизајнирале и изградиле вештачката интелигенција“.
Аналитичарот на „Форестер рисрч“, Томас Хасон, изјави за Би-Би-Си дека 2025 година може да се смета за пресвртница во начинот на кој ја користиме вештачката интелигенција секој ден. „Повеќето потрошувачи ја користат без дури и да го сфатат тоа“, рече тој, објаснувајќи дека вештачката интелигенција се вградува во хардверот, софтверот и услугите, што ја прави технологијата „далеку побрза од интернет или мобилните револуции“.
Многу луѓе сега користат вештачки чет-ботови наместо пребарувачи или социјални мрежи за да планираат патувања, да пронајдат божиќни подароци или да откријат рецепти.
Ник Каиринос, основач и извршен директор на „Фаунтех АИ Лабс“, верува дека изборот на „Тајм“ е „фер одраз“ на влијанието на вештачката интелигенција, но предупредува дека „препознавањето не треба да се меша со подготвеноста“.
2025 was the year when artificial intelligence’s full potential roared into view, and when it became clear that there will be no turning back.
For delivering the age of thinking machines, for wowing and worrying humanity, for transforming the present and transcending the… pic.twitter.com/mEIKRiZfLo
— TIME (@TIME) December 11, 2025
„Во овој момент, вештачката интелигенција сè уште може да биде спасение или проклетство за човештвото. Сè уште сме во раните фази на градење системи кои се сигурни, одговорни и усогласени со човечките вредности. Оние кои ја развиваат технологијата и ја пласираат на пазарот имаат огромна одговорност“, рече тој.
Ова не е прв пат Личност на годината на „Тајм“ да не е поединец. Во 2014 година, титулата им припадна на борците против ебола, а во 2002 година, на информаторите. Уште во 1982 година, списанието го избра компјутерот, наведувајќи ја „опијната страст“ на Американците за новата технологија, која „Тајм“ ја опиша како „делумно модерна, делумно израз на надеж дека животот може да се подобри“.
РЕ-Дигитал
ЕУ отвора истрага против „Гугл“
Европската комисија отвори истрага за „Гугл“ за прекршување на антимонополските правила на Европската Унија во врска со неговата потенцијално несоодветна употреба на онлајн-содржина за генерирање резултати од пребарување со вештачка интелигенција, како и видеа поставени на нејзината јутјуб-платформа.
Истрагата ќе утврди дали „Гугл“ ги крши антимонополските правила на ЕУ со тоа што не ги компензира соодветно креаторите на содржини или им нуди можност да се откажат од користење на нивната содржина за резимеа генерирани од ВИ, без да го изгубат пристапот до пребарувачот на „Гугл“, соопшти Комисијата.
Издавачите ги критикуваа резултатите од пребарување генерирани од ВИ затоа што „Гугл“ првин прикажува резиме на нивната содржина наместо директна врска до нивните веб-страници. Ова го намалува нивниот сообраќај и затоа предизвикува пад на приходите од рекламирање на нивните страници.
Комисијата исто така ќе го истражи користењето видеа поставени на неговата јутјуб-платформа од страна на „Гугл“ за обука на модели на генеративна вештачка интелигенција, без соодветна компензација за креаторите на видеа или можност за откажување.
Комисијата веќе почна неколку антимонополски истраги против „Гугл“ за наводна злоупотреба на неговата доминантна позиција на пазарот, од кои некои резултираа со големи казни.
РЕ-Дигитал
Европската комисија го казни X на Маск со 120 милиони евра
Европската комисија одлучи да ја казни платформата X во сопственост на американскиот милијардер Илон Маск со 120 милиони евра за кршење на Законот за дигиталните услуги.
Комисијата утврди дека X не се придржувал кон три одредби од Законот за дигиталните услуги. Првата се однесува на сината ознака за која Комисијата утврди дека ги заведува корисниците да веруваат дека сметка со сина ознака е всушност потврден корисник.
Втората е прекршување на барањето за обезбедување достапност на складиште за реклами, во кое може да се пребаруваат сите реклами прикажани на платформата, што е особено важно за преглед на заведувачки политички реклами во изборните кампањи. Третата е прекршување одредба што им овозможува на истражувачите да анализираат јавно достапни податоци за X.
„Заведувањето на корисниците со сини ознаки, криењето информации во рекламите и исклучувањето на истражувачите немаат место на интернетот на ЕУ“, изјави извршната потпретседателка за технолошки суверенитет, безбедност и демократија, Хена Виркунен.
Потпретседателот на САД, Џ. Д. Венс, напиша за X дека „ЕУ треба да ја поддржува слободата на говорот, а не да ги напаѓа американските компании за глупост“.
Претседателот на САД, Доналд Трамп, претходно ги критикува европските дигитални закони како антиконкурентски.
Комисијата истакнува дека износот на казната, кој изгледа исклучително мал со оглед на приходите што ги генерира X, се одредува според принципот на пропорционалност, кој ги проценува природата, сериозноста, времетраењето и повторувањето на прекршувањето на одредбите од европското право.
фото/ЕПА

