РЕ-Дигитал
Direct Media United Solutions го подига одлучувањето засновано на маркетинг-податоци на повисоко ниво
Direct Media United Solutions продолжува да биде лидер во иновациите! На искусниот тим од медиумски професионалци им се придружува и тим од експерти и стратези за маркетинг и податоци. Покрај Маријана Агиќ-Молнар, новиот извршен директор на Direct Media, која долги години е присутна на пазарот за истражување и податоци, управувајќи со јадранскиот регион на компанијата GfK, тука се и Горан Тинтор, Миодраг Вујиновиќ, Душан Дингарац, Дарко Благојевиќ и Весна Шкаро-Петриќ. Новиот тим со себе носи посебни вештини поврзани со употреба, интеграција и анализа на различни сетови на податоци, како и темелно познавање на однесувањето на корисниците/потрошувачите на нашите клиенти. Со вклучувањето на искусниот тим со долгогодишни кариери во индустријата за истражување и податоци, Direct Media United Solutions сега може да го подигне одлучувањето засновано на податоци на уште повисоко ниво за своите клиенти. Станува збор за сосема нова услуга која другите агенции на нашиот пазар ја немаат и која ќе им помогне на клиентите подобро да ги искористат податоците со кои располагаат и да бидат поефикасни во своите маркетинг активности.
Поддршката на клиентите од страна на експертскиот тим на Direct Media ќе се рефлектира во неколку сегменти:
- Подобро искористување и употреба на маркетинг податоците – поддршка на клиентите во поефикасно користење и интегрирање на податоците (first party data), за подобри маркетинг одлуки и мерливи резултати
- Поголем број на конверзии и задоволни корисници – напредна сегментација и маркетинг базиран на податоци за персонализирано искуство на корисниците/потрошувачите и нивно поголемо задоволство
- Нови приходи од малопродажни медиуми (retail media)- создавање дополнителен медиумски инвентар или монетизација на постојниот за подобра понуда на пазарот за рекламирање
- Применливи и мерливи увиди – автоматизирано известување кое обезбедува подобар увид во перформансите и придонесува за поефективно одлучување засновано на податоци
Direct Media United Solutions е водечки агенциски систем во Југоисточна Европа, мрежа на професионалци во повеќе земји: Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Словенија, Македонија, Албанија. Нашата посебна методологија го комбинира најдоброто од медиумите, креативноста, технологијата и податоците. Овој холистички пристап е движечка сила во креирањето на иновативно и ефективно рекламирање, која се заснова на медиско планирање и закуп.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
РЕ-Дигитал
Трамп: Го замолив Маск да оди да ги земе храбрите астронаути што Бајден ги остави во вселената
Американскиот претседател Доналд Трамп побара од Илон Маск и ос „Спејс икс“ да одат по двајцата астронаути, кои, како што рече Трамп, администрацијата на Бајден ги оставила во вселената.
„Илон набргу ќе замине. Се надевам ќе биде безбедно“, напиша Трамп.
— Elon Musk (@elonmusk) January 29, 2025
Астронаутите на НАСА, Бери Вилмор и Сунита Вилијамс, пристигнаа на Меѓународната вселенска станица (ISS) на 6 јуни минатата година. Мисијата требаше да трае една недела, но речиси осум месеци подоцна Вилмор и Вилијамс сѐ уште се во вселената поради проблеми со капсулата „Старлајнер“ на „Боинг“.
По лансирањето од вселенскиот центар Кејп Канаверал на Флорида, леталото успеа да се приклучи на станицата при вториот обид поради проблеми со моторот. Покрај тоа, леталото претрпе истекување хелиум. „Старлајнер“ се врати на Земјата без екипаж на почетокот на септември слетувајќи во пустината во Ново Мексико.
НАСА првично најави дека двајцата астронаути треба да се вратат на Земјата во февруари оваа година, но неодамна дојде до одложување на спроведувањето на овој план.
РЕ-Дигитал
Американски бизнисмен сака да го купи „Тик-ток“
Американскиот бизнисмен Френк Мек корт е отворен за здружување со други купувачи во обид да ги преземе операциите во САД на кинеската „Тик-ток“, зделка што се проценува на 20 милијарди долари, со единствениот услов да има контрола над него, изјави тој за Ројтерс на маргините на Светскиот економски форум.
Милијардерот одби да даде детали за неговите извори на финансирање.
„Прашањето тука не е капитал. Станува збор за чекање (сопственикот) „Бајт денс“ или кинеската влада да донесат одлука за иднината на мрежата“, рече Мек курт.
Неговата понуда дојде веднаш откако американскиот претседател Доналд Трамп во понеделникот потпиша извршна наредба со која се одложува спроведувањето на забраната за популарната апликација за кратко видео во кинеска сопственост за 75 дена.
Трамп, исто така, оваа недела рече дека „би сакал Соединетите држави да имаат 50 отсто сопственички удел во заедничко вложување“ во „Тик-ток“.
Лобирачката група на Мек курт, „Проџект Либерти“, поднесе понуда за купување на „Тик-ток“ на почетокот на јануари, со планови да им се овозможи на корисниците да изберат како ќе се користат и споделуваат нивните податоци. „Тик-ток“ поднесе тужба за блокирање на забраната за неговото работење во САД, но Врховниот суд на САД ја потврди со одлука минатата недела.
Можноста за стекнување сопственост на една од најпознатите светски платформи за споделување видео, или барем нејзината публика во САД, привлече долга листа на луѓе и правни лица од светот на финансиите, технологијата и забавата.
Многумина во орбитата на Трамп или со блиски врски со американскиот претседател беа заинтересирани за „Тик-ток“ откако забраната од САД стана можност под администрацијата на претседателот Џо Бајден. Поранешниот министер за финансии Стивен Мнучин во март изјави дека формира конзорциум од инвеститори за купување на „Тик-ток“.
Забава
Цукерберг удри по „Епл“: „Одамна не смислиле нешто одлично“
Извршниот директор на Мета се зафати со својот голем ривал „Епл“, критикувајќи ги нивните иновации.
Марк Цукерберг, извршен директор на Мета, смета дека „Епл“ веќе некое време не смислиле ништо одлично и дека компанијата се наслонува на минатите успеси.
„Стив Џобс го измисли „Ајфон“, а 20 години подоцна, „Епл“ сè уште се наслонува на тие успеси“, истакна Цукерберг во неодамнешното интервју за подкаст со Џо Роган.
Иако го призна „Ајфон“ како еден од најважните пронајдоци на веројатно сите времиња, шефот на Мета тврди дека „Епл“ поставил некои произволни правила.
Цукерберг рече дека Епл „фундаментално ја ограничил можноста за кој било друг да направи нешто што може да се поврзе со „Ајфон“ на ист начин“ како и сопствените производи на „Епл“, како што се „Ерподс“. Ако „Епл“ им дозволил на другите луѓе да го користат неговиот протокол, веројатно ќе има многу подобри конкуренти на Ерподс“, вели Цукерберг.
Се разбира, зад изјавите на Цукерберг се крие заднина. Мета има долготрајни проблеми со „Епл“ и надоместок од 30 проценти потребни за некои транакции во „Еп стор“.. Ограничувањата на „Епл“ за „иОс“ и отежнаа на Мета да се натпреварува во хардверската арена и избришаа милијарди долари од приходите од рекламирање на компанијата. Цукерберг рече дека ако не се применуваат правилата на „Епл“, Мета би остварила двојно поголема добивка или речиси толку.
„Епл“ е под се поголем притисок да се отвори за бизнис. Компанијата спроведе промени во Европската унија како одговор на новите закони насочени кон нејзините политики и се соочува со тужба од американското Министерство за правда за поседување монопол на паметните телефони. Но, се чини дека компанијата има намера да го задржи затворениот екосистем додека не биде принудена да се промени.
Цукерберг верува дека потпирањето на „Епл“ на приоритизирање само на неговите производи и услуги на крајот ќе и наштети на компанијата.
„Епл е толку надвор од играта во смисла што навистина не објави многу иновативни работи“, рече тој. Технолошката индустрија е супердинамична и ако едноставно не ја завршите добрата работа околу 10 години, на крајот некој ќе ве победи, истакна Цукерберг.