Спорт
Фантастичен резултат на Македонците на „Хунгароринг“
Денеска официјално стартуваше новата сезона во „Твинго купот“ во организација „АКК РЕНО СПОРТ“ и тоа со интернационален предизвик за македонските возачи, на познатата патека „Хунгароринг“ во Унгарија.
Се возеа две трки, а истите се бодуваа за FIA CEZ и за првенствата на Словенија и на Македонија. Пријавени беа 21 возач од Словенија, Македонија, Унгарија и од Србија.
За македонските возачи ова беше деби на меѓународната сцена и добија шанса да се испробаат против своите колеги од соседството. Според планот сезонава треба да има уште неколку интернационални трки, во Словачка, Австрија, Грција и Хрватска, како и трки во Македонија. Во конкуренција на 19 натпреварувачи од Словенија, Србија и Унгарија, македонските возачи демонстрираа квалитет и покажаа дека и покрај малото меѓународно искуство можат да бидат рамо до рамо со конкурентите.

Иако за првпат се среќаваат со патеката Хунгароринг и после само неколку тестирања веќе во првата трка македонските возачи во „Твинго купот“ го покажаа својот квалитет. Во првата, имавме тројца наши возачи помеѓу најдобрите 10, најдобар извозен круг, а во втората трка дури петмина влегоа во Топ-10 и за малку ни избега искачување на подиум.
На првата трка која се возеше во утринските часови Мартин Костовски го имаше најбрзиот круг и после извозени девет круга заврши на шестото место во генералниот пласман. Во Топ-10 на првата трка се најдоа уште и Ангелче Стојковски (9 место) и Милан Ѓорѓиевски (10 место). Тие ги освоија и првите три места во бодувањето за македонскиот шампионата на Twingo Cup.
Можевме да имаме повеќе натпреварувачи во најдобрите 10, но Слободан Трајковски имаше контакт во борба за подобра позиција, по кој доби оштетување на возилото и крај заврши како 15.
Победник на првата трка беше Ник Стефанчич од Словенија, а на подиумот се искачија и Михајло Младеновиќ од Србија и уште еден Словенец, Урбан Јеловчан.

Втората трка беше уште подобра за нашите возачи, кои откако ја запознаа патеката можеа вистински да ги покажат своите квалитети. Давид Малинковски за малку не се искачи на подиумот и на крајот мораше да се задоволи со четвртото место. Беше само 0,4 секунди зад Ник Стефанчиќ, кој беше трет.
Нашите механичари менувајќи го предниот трап и левиот браник овозможија да биде возилото на Слободан Трајковски конкурентно на втората трка. Заврши како петто пласиран. Ангелче Стојковски беше трет меѓу македонските возачи, а трката ја заврши на седмото место.
Меѓу најдобрите 10 се најдоа и Мартин Костовски (9) и Милан Ѓорѓиевски (10). Победник на трката е Словенецот Матеј Ивануша, пред сонародниците Урбан Јеловчан и Ник Стефанчич.
Оваа втора сезона, покрај две кружни трки во Кичево и две ридско брдски на домашно тло, Twingo Cup -от ќе биде дел и од меѓународни натпревари каде нашите возачи ќе бидат бодувани согласно регулативите и признанија на FIA CEZ.
Следните меѓународни трки ќе бидат во: Серес – Грција (Јуни), Гробник – Хрватска (Јули), Словакиаринг – Словачка (Август), Red bull Ring – Австрија (Септември) и финална трка за заокружување на сезоната повторно во Серес – Грција (Ноември) во организација на АКК Рено Спорт Скопјe.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Фаворитите на Мундијалот според Лео Меси
Фудбалската репрезентација на Аргентина ќе ја брани титулата светски шампион на Светското првенство во 2026 година во Соединетите Американски Држави, Мексико и Канада.
Иако капитенот Лионел Меси (38) сè уште не потврдил дали ќе игра на турнирот, тој ги откри своите фаворити за освојување на трофејот.
По ждрепката на групите за Светското првенство, на кое за прв пат ќе учествуваат 48 репрезентации, започнаа анализите и предвидувањата за можниот победник.
Ѕвездата на Интер Мајами го сподели и своето мислење, околу фаворитите за својување на титула.
„Има многу добри тимови. Шпанија, Франција, Англија, Бразил, кој исто така долго време не е шампион, сакаат да го освојат турнирот“, рече Меси за „ESPN“ и додаде.
„Германија, која отсекогаш сакаше да ја победи Аргентина, сега ја сака уште повеќе по последното Светско првенство. Ќе биде многу тешко, но не се сомневам дека ќе се борат за титулата“.
Foto/ depositphotos
Спорт
Хејен замина, Леко пристигна во Клуб Бриж
Актуелниот шампион на Белгија, Клуб Бриж, експресно најде замена за тренерот, Ники Хејен. Од ривалскиот Гент, во Бриж, пристигна хрватскиот тренер Иван Леко.
Леко се враќа на клупата на Бриж, со кого ја освои титулата во 2018 година во својот прв двегодишен мандат. Тој играше за Клуб Бриж од 2005 до 2009 година и го освои Купот во 2007 година.
Хејен беше во Брж 18 месеци, а го остава тимот на 26-то место на табелата во Лигата на шампионите, додека во белгиското првенство, Бриж е трет на табелата, пет бода зад актуелниот шампион Унион Сен Жилоа.
Бриж претрпе три порази во последните четири натпревари во првенството.
Фудбалерите на Бриж играат во среда во 21:00 часот на свој терен против Арсенал, во шестото коло на Лигата на шампионите.
Foto/ freerangestock
Спорт
Норис потврди дека ќе ја носи „единицата“ на својот болид
Новиот светски шампион во Формула 1, Ландо Норис, потврди дека ќе ја носи единицата на својот болид наредната сезона.
Според правилата на Формула 1, само актуелниот шампион има право да го користи бројот број еден на автомобилот, а Норис го заработи ова право откако ја освои титулата за прв пат во својата кариера во неделата. Тој заврши трет на последната трка од сезоната во Абу Даби и стана 11-от возач, светски шампион од Велика Британија.
Норис му ај донесе на Мекларен, првата титула во конкуренција на возачи, по 2008 година, кога шампион беше Луис Хамилтон.
Норис ќе го преземе бројот еден од Макс Ферстапен од Ред Бул, со кого се бореше за титулата. Британецот ја заврши сезоната со два бода помалку од Британецот и ја прекина серијата од четири титули. Ферстапен единицата на својот болид ја носеше од 2022 година.
„Тоа е традиција. Постои со причина. Постои таму, можете да излезете и да го зграпчите и можете да работите напорно за да го добиете“, изјави Норис за Скај.
Седумкратниот светски шампион Луис Хамилтон, иако имаше можност, никогаш не возеше со бројот 1 на болидот, тој и остана верен на својата 44-ка. Норис го вози автомобилот со број четири од неговото доаѓање во Формула 1 во 2019 година.
„Сите ние како тим кои имавме улога во Мекларен или во мојот болид ќе го носиме со гордост. Тоа се сите мои механичари, моите инженери, секој што е дел од Мекларен исто така го добива тоа признание“, рече тој.
„Значи, ова не е за мене, туку за нив. Тоа е нивна гордост, знаејќи дека вложиле многу работа и труд и дека можат да кажат: „Ние сме број еден“. Не е толку кул кога ќе кажете: „Ние сме број четири“, па затоа ќе бидат уште посреќни од мене“, додаде 26-годишниот возач.
Од 2026 година, на возачите ќе им биде дозволено да ги менуваат броевите од година во година, при што Ферстапен ќе мора да најде нов број.
Пред да стане светски шампион, Ферстапен возеше автомобил со број 33, но рече дека негов омилен е бројот три, претходно користен од Даниел Рикардо.
Foto/ depositphotos

