Спорт
Динамичен и сестран: втората генерација на Audi Q5 Sportback
- Атлетски: новата силуета на Audi Q5 Sportback е подинамична од претходникот
- Јасен и фокусиран: дизајнот на ентериерот е основа за технички решенија насочени кон корисникот
- Подобрен: надворешноста е со напредни динамични дизајнерски елементи
Audi ја проширува својата палета на модели со спортско coupé, Q5 Sportback. Со својата прогресивна и динамична силуета.
Audi Q5 Sportback комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, со уште подинамична силуета. Непогрешливиот дизајн зрачи со спортски стил, со карактеристичните задни елегантни линии. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник до 515 литри или до 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува до 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback. Q5 Sportback има капацитет на влечење до 2.400 килограми.

Спортски дизајн благодарение на динамичната, закосена линија на покривот
Дизајнот на новиот Audi Q5 Sportback е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите, скулпторски светла му даваат на автомобилот истенчен изглед. Во големиот довод на воздух под Singleframe решетката се сместени сензорите. Хоризонталната линија на рамената што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот со рамното задно стакло. Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно испружен што е можно подалеку, создавајќи линија на покривот што се спушта од B столбот.
Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Изборните шини на покривот додаваат корисност на динамичните линии на покривот. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно растегнување на кабината.
Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Мазната површина што тече од задното стакло до долниот раб на скулптурната светлосна лента се граничи со остар пресек низ целата ширина на возилото. Спортскиот, карактеристичен раб на капакот на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници, создавајќи островски ефект. Подолу се издувните цевки, додека моделот S се одликува со двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.

Напредниот надворешен изглед е стандарден во Q5 Sportback
Q5 Sportback е достапен во две верзии: напредна надворешност и S линија. Покрај тоа, SQ5 Sportback има своја карактеристична надворешност. Во споредба со основната верзија, надворешноста на напредната верзија има динамични елементи со стилски акценти. На пример, решетката на ладилникот и предните отвори за воздух доаѓаат во Scandium Grey, со контрастна крајна линија во Tambora Grey. Дифузорот е завршен во зрнеста мат црна боја, а задните отвори за воздух се во Selenite Silver. Вклучени се 18-инчни тркала од лесна легура со пет краци.
Надворешноста на линијата S и моделот S имаат поголеми предни отвори за воздух и поспортски заден дифузор. Singleframe е опкружен со рамка со изглед на хром во мат антрацит (надворешна линија S) и мат сребрена (S модел). Големите странични аеро цевки во облик на крило L ги истакнуваат спортските амбиции на Q5. Кај моделот S, Singleframe е дополнително нагласен со вертикални украси со L-крила со изглед на хром во мат сребрена боја. Втората генерација на дигитални OLED задни светла и новото проекционо светло во спојлерот над задното стакло ја зголемуваат безбедноста. Вториот проектира графика на горниот дел од задното стакло, зголемувајќи ја големината на областа на светлото на сопирачките.

Дополнување на надворешноста: филозофијата за внатрешен дизајн
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е систематски прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид во многу рана фаза во дизајнот, и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и MMI дисплејот за патници, формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешниот дизајн со висок контраст намерно ги поставува елементите во преден план или во позадина, создавајќи тродимензионална просторна архитектура која ја спојува естетиката со ергономијата. Внатрешноста има изразен пријатен амбиент. „Softwrap“ се протега од вратите низ целиот дигитален дисплеј до централната конзола, создавајќи хомогено и пријатно чувство за простор.

Најсовремен модел за согорување со MHEV plus
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со мотори со надолжно согорување. Доаѓа опремен со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем MHEV плус го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот генератор на погонската група (PTG) генерира дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 18 kW (24 КС). Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Ова осигурува дека наизменичната струја продолжува да работи со целосна моќност, одржувајќи удобна внатрешна температура дури и кога моторот е исклучен, како на пр. кога тргнува или на црвено светло.
Литиум-јонската батерија за возила со MHEV plus се заснова на хемија на литиум ферофосфат и може да се пофали со капацитет за складирање од 1,7 kWh. Примарната функција на стартерот на алтернаторот на ременот (BAS) е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија. BAS овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето, BAS ја враќа енергијата на батеријата (рекуперација) со моќност до 25 kW. На овој начин, Premium Platform Combustion овозможува делумна електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на Audi Q5 Sportback, plug-in хибридите ќе бидат достапни со голема батерија и надворешен полнач.
Во Европа, Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот, со понатамошни погонски варијанти. Првично, сите верзии се опремени со технологија MHEV plus, која накратко генерира до 18 kW (24 КС) дополнителна моќност. Сите модели од серијата користат и седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 150 kW (204 КС) и 340 Nm максимален вртежен момент и погон на предните тркала. Изборно, достапен е и quattro погон на сите тркала. Со 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback е достапен како генерација EA288 evo. Има моќност од 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 Nm и е достапен само со погон quattro. Како врвен модел во серијата, Audi SQ5 Sportback ќе биде достапен при лансирањето. V6 TFSI со 3.0 зафатнина има моќност од 270 kW (367 КС) и максимален вртежен момент од 550 Nm.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Дејан Станковиќ официјално се врати на „Маракана“
Дејан Станковиќ се врати на клупата на Црвена звезда, како и во 2019 година, кога за прв пат стана тренер на својот сакан клуб, го наследи Владан Милојевиќ на оваа позиција. На официјалната промоција, Станковиќ открик би променил, која е неговата голема цел, а со одбрани зборови зборуваше за Синиша Михајловиќ, но и за тандемот Александар Катаи-Мирко Иваниќ.
Владан Милојевиќ без изјава замина од Црвена звезда, преку веб-страницата на црвено-белиот тим кратко рече: „Ти благодарам за се Црвена звезда, те сакам“.
Во саботата, по последниот натпревар на клубот оваа година беше познато дека на „Маракана“ се враќа, Дејан Станковиќ, кој според српските медиуми потпишал две ипол годишен договор.
Помеѓу два мандати во Звезда, Дејан Станковиќ работеше во Сампдорија, Ференцварош и Спартак Москва, а се врати во клубот, како што беше наведено, за да ја освои двојната круна и да стигне до Лигата на шампионите преку квалификациите, што претходно не му успеа.
Станковиќ со тоа повторно ќе ја продолжи или поточно ќе ја заврши работата што ја започна Владан Милојевиќ, овој пат со бод заостанување во домашното првенство и голема шанса за пласман во Лигата на Европа.
Foto/ freerangestock
Спорт
Македонија назадуваше на ранг листата на ФИФА
Македонската фудбалска репрезентација назадуваше на последната ранг-листа на ФИФА за 2025 година.
Македонија, календарската година ја заврши на 66-то место, што во однос на претходното рабгирање, преставува пад од едно место.
Македонската репрезентација задавуваше на сметка на Јордан, селекција која направи скок за две места на листата.
Пред Македонија, меѓу другте на листата меѓудруготе се Хондурас, Јордан, Албанија, Буркина Фасо, Јужна Африка, Саудиска Арабија…
На новата ранг листата на ФИФА нема промени во Топ 10. На врвот е Шпанија, пред Аргентина и Франција.
Топ 10: Шпанија, Аргентина, Франција, Англија, Бразил, Португалија, Холандија, Белгија, Германија и Хрватска.
Foto/ depositphotos
Спорт
Гвардиола: Секој што ќе се врати со вишок килограми нема да оди во Нотингем
Менаџерот на Манчестер Сити, Пеп Гвардиола, откри дека неговите играчи ќе бидат измерени штом ќе се вратат од краткиот божиќен одмор.
Целта е да се провери дали ја одржале потребната физичка подготвеност за натпреварот против Нотингем Форест закажан за 27 декември, пишуваат британските медиуми.
По победата од 3:0 над Вест Хем во саботата, Гвардиола јасно стави до знаење што очекува од својот тим за време на празниците. Играчите беа измерени пред тој натпревар и ги исполнија потребните стандарди.
„Во моментот кога ќе се вратат по три дена одмор, сакам да видам како се. Можат да јадат, но сакам да ги држам под контрола“, рече 54-годишниот стратег.
Предупредувањето беше недвосмислено:
„Замислете играч кој сега е во совршена форма, но се враќа со три килограми вишок. Тој ќе остане во Манчестер, нема да патува во Нотингем“
Пристапот на Гвардиола кон подготвеноста на играчите е добро познат. Во 2016 година, тој ги отстрани членовите на тимот од тренинзите на првиот тим додека не ја достигнат својата оптимална тежина.
Поранешниот дефанзивец на Сити, Гаел Клиши, откри како познатиот Каталонец им забранил на играчите пица, одредени сокови и друга „тешка храна“.
Foto/ Depositphotos

