Спорт
Динамичен и сестран: втората генерација на Audi Q5 Sportback
- Атлетски: новата силуета на Audi Q5 Sportback е подинамична од претходникот
- Јасен и фокусиран: дизајнот на ентериерот е основа за технички решенија насочени кон корисникот
- Подобрен: надворешноста е со напредни динамични дизајнерски елементи
Audi ја проширува својата палета на модели со спортско coupé, Q5 Sportback. Со својата прогресивна и динамична силуета.
Audi Q5 Sportback комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, со уште подинамична силуета. Непогрешливиот дизајн зрачи со спортски стил, со карактеристичните задни елегантни линии. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник до 515 литри или до 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува до 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback. Q5 Sportback има капацитет на влечење до 2.400 килограми.

Спортски дизајн благодарение на динамичната, закосена линија на покривот
Дизајнот на новиот Audi Q5 Sportback е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите, скулпторски светла му даваат на автомобилот истенчен изглед. Во големиот довод на воздух под Singleframe решетката се сместени сензорите. Хоризонталната линија на рамената што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот со рамното задно стакло. Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно испружен што е можно подалеку, создавајќи линија на покривот што се спушта од B столбот.
Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Изборните шини на покривот додаваат корисност на динамичните линии на покривот. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно растегнување на кабината.
Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Мазната површина што тече од задното стакло до долниот раб на скулптурната светлосна лента се граничи со остар пресек низ целата ширина на возилото. Спортскиот, карактеристичен раб на капакот на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници, создавајќи островски ефект. Подолу се издувните цевки, додека моделот S се одликува со двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.

Напредниот надворешен изглед е стандарден во Q5 Sportback
Q5 Sportback е достапен во две верзии: напредна надворешност и S линија. Покрај тоа, SQ5 Sportback има своја карактеристична надворешност. Во споредба со основната верзија, надворешноста на напредната верзија има динамични елементи со стилски акценти. На пример, решетката на ладилникот и предните отвори за воздух доаѓаат во Scandium Grey, со контрастна крајна линија во Tambora Grey. Дифузорот е завршен во зрнеста мат црна боја, а задните отвори за воздух се во Selenite Silver. Вклучени се 18-инчни тркала од лесна легура со пет краци.
Надворешноста на линијата S и моделот S имаат поголеми предни отвори за воздух и поспортски заден дифузор. Singleframe е опкружен со рамка со изглед на хром во мат антрацит (надворешна линија S) и мат сребрена (S модел). Големите странични аеро цевки во облик на крило L ги истакнуваат спортските амбиции на Q5. Кај моделот S, Singleframe е дополнително нагласен со вертикални украси со L-крила со изглед на хром во мат сребрена боја. Втората генерација на дигитални OLED задни светла и новото проекционо светло во спојлерот над задното стакло ја зголемуваат безбедноста. Вториот проектира графика на горниот дел од задното стакло, зголемувајќи ја големината на областа на светлото на сопирачките.

Дополнување на надворешноста: филозофијата за внатрешен дизајн
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е систематски прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид во многу рана фаза во дизајнот, и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и MMI дисплејот за патници, формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешниот дизајн со висок контраст намерно ги поставува елементите во преден план или во позадина, создавајќи тродимензионална просторна архитектура која ја спојува естетиката со ергономијата. Внатрешноста има изразен пријатен амбиент. „Softwrap“ се протега од вратите низ целиот дигитален дисплеј до централната конзола, создавајќи хомогено и пријатно чувство за простор.

Најсовремен модел за согорување со MHEV plus
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со мотори со надолжно согорување. Доаѓа опремен со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем MHEV плус го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот генератор на погонската група (PTG) генерира дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 18 kW (24 КС). Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Ова осигурува дека наизменичната струја продолжува да работи со целосна моќност, одржувајќи удобна внатрешна температура дури и кога моторот е исклучен, како на пр. кога тргнува или на црвено светло.
Литиум-јонската батерија за возила со MHEV plus се заснова на хемија на литиум ферофосфат и може да се пофали со капацитет за складирање од 1,7 kWh. Примарната функција на стартерот на алтернаторот на ременот (BAS) е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија. BAS овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето, BAS ја враќа енергијата на батеријата (рекуперација) со моќност до 25 kW. На овој начин, Premium Platform Combustion овозможува делумна електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на Audi Q5 Sportback, plug-in хибридите ќе бидат достапни со голема батерија и надворешен полнач.
Во Европа, Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот, со понатамошни погонски варијанти. Првично, сите верзии се опремени со технологија MHEV plus, која накратко генерира до 18 kW (24 КС) дополнителна моќност. Сите модели од серијата користат и седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 150 kW (204 КС) и 340 Nm максимален вртежен момент и погон на предните тркала. Изборно, достапен е и quattro погон на сите тркала. Со 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback е достапен како генерација EA288 evo. Има моќност од 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 Nm и е достапен само со погон quattro. Како врвен модел во серијата, Audi SQ5 Sportback ќе биде достапен при лансирањето. V6 TFSI со 3.0 зафатнина има моќност од 270 kW (367 КС) и максимален вртежен момент од 550 Nm.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Леброн само пет пати во кариерата одиграл ваков натпревар
Леброн Џејмс, учествуваше во поразот на Лос Анџелес Лејкерс против Феникс Санс (108:125). Ветеранот на теренот мина малку повеќе од 31 минута. Го заврши натпреварот без ниту еден скок, што претходмо му се случило пет пати во кариерата. Постигна 10 коша. Еден помалку би значел крај на чудесната серија.
Рекордерот според бројот на постигнати поени во НБА (42.260 во регуларната сезона, 8.289 во плејофот) е во серија од 1.297 натпревари во кои постигна двоцифрен број поени.
Таа серија трае речиси 19 години, односно од 6 јануари 2007 година.
Џејмс на крајот забележа 10 поени, три асистенции и три изгубени топки. Тој шутираше 3/10 од поле и 3/4 од линијата за слободни фрлања.
Леброн го пропушти почетокот на сезоната поради повреда, а оттогаш има просек од 15,2 поени, 4,0 скока и 7,2 асистенции по натпревар. Неговите просеци на поени и скокови никогаш не биле пониски во лигата во која влезе во 2003 година.
Тој ќе го прослави својот 41-ви роденден на последниот ден од годината.
Foto/ EPA
Спорт
Навивачите на Ница ги тепале играчите, двајца се на боледување
Фудбалерите на Ница, Џереми Бога и Терем Мофи покренаа судска постапка откако беа физички нападнати од сопствените навивачи. Двајцата моментално се на боледување поради инцидентот што го фрли клубот во хаос, јавуваат медиумите.
Сè се случи во недела навечер, по поразот од 3:1 од Лориен. Клубскиот автобус пристигна во тренинг центарот. Таму, играчите и персоначот беа пречекани од околу 400 бесни навивачи. Бога и Мофи беа удирани со тупаници, клоцани и плукани. Наводно, кон нив биле упатени расистички навреди.
Поради нападот Бога, тој доби петдневно боледување, а Мофи ќе биде надвор од терените до следната недела. На нигерискиот напаѓач наводно му била потребна помош од голманот Јехван Диуф за безбедно да влезе во просториите на клубот.
Иако играчите биле предупредени за можен непријателски пречек при напуштање на аеродромот, тимот сепак одлучил да се врати во тренинг центарот.
По пристигнувањето, на двајца претставници на навивачите им било дозволено да влезат во автобусот за да го изразат своето незадоволство. Ситуацијата ескалирала кога тие се излегувале од автобусот. Во метежот, и покрај присуството на обезбедување, бил нападнат и спортскиот директор Флоријан Морис.
Клубот, во сопственост на Сер Џим Ратклиф, ко-сопственик на Манчестер Јунајтед, е во длабока резултатска криза. Тие моментално се десетти на табелата во Лига 1 со шест последователни порази. Тоа е драстичен пад во споредба со минатата сезона, кога завршија на четвртото место.
Француските медиуми пишуваат дека тренерот Франк Хаиз размислува да го напушти клубот.
Foto/ EPA
Спорт
ФИФА размислува за промена на правилата за ВАР за Светското првенство
Челните луѓе на ФИФА сакаат да ги намалат судиските грешки на претстојното Светско првенство, па затоа размислуваат за воведување иновации во правилата за користење на ВАР системот.
ФИФА инсистира ВАР судиите да добијат овластување да интервенираат во ситуации кога веруваат дека погрешно е досуден корнер или аут или поради жолт картон, објавуваат британските медиуми.
За можноста да има измени во правилата на ВАР во рамките на Меѓународниот одбор на фудбалски асоцијации (ИФАБ), телото задолжено за фудбалските правила, наводно ФИФА би можела да добие посебно одобрение за проширување на овластувањата на ВАР, дури и без официјално да ги воведе тие промени во фудбалскиот правилник.
Јасно е дека судиските грешки се случуваат и покрај ВАР, но воведувањето повеќе видео прегледи само дополнително ќе го забави натпреварот и ќе го направи фудбалот помалку интересен.
Foto/ EPA

