Спорт
Динамичен и сестран: втората генерација на Audi Q5 Sportback

- Атлетски: новата силуета на Audi Q5 Sportback е подинамична од претходникот
- Јасен и фокусиран: дизајнот на ентериерот е основа за технички решенија насочени кон корисникот
- Подобрен: надворешноста е со напредни динамични дизајнерски елементи
Audi ја проширува својата палета на модели со спортско coupé, Q5 Sportback. Со својата прогресивна и динамична силуета.
Audi Q5 Sportback комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, со уште подинамична силуета. Непогрешливиот дизајн зрачи со спортски стил, со карактеристичните задни елегантни линии. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник до 515 литри или до 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува до 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback. Q5 Sportback има капацитет на влечење до 2.400 килограми.
Спортски дизајн благодарение на динамичната, закосена линија на покривот
Дизајнот на новиот Audi Q5 Sportback е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите, скулпторски светла му даваат на автомобилот истенчен изглед. Во големиот довод на воздух под Singleframe решетката се сместени сензорите. Хоризонталната линија на рамената што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот со рамното задно стакло. Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно испружен што е можно подалеку, создавајќи линија на покривот што се спушта од B столбот.
Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Изборните шини на покривот додаваат корисност на динамичните линии на покривот. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно растегнување на кабината.
Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Мазната површина што тече од задното стакло до долниот раб на скулптурната светлосна лента се граничи со остар пресек низ целата ширина на возилото. Спортскиот, карактеристичен раб на капакот на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници, создавајќи островски ефект. Подолу се издувните цевки, додека моделот S се одликува со двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.
Напредниот надворешен изглед е стандарден во Q5 Sportback
Q5 Sportback е достапен во две верзии: напредна надворешност и S линија. Покрај тоа, SQ5 Sportback има своја карактеристична надворешност. Во споредба со основната верзија, надворешноста на напредната верзија има динамични елементи со стилски акценти. На пример, решетката на ладилникот и предните отвори за воздух доаѓаат во Scandium Grey, со контрастна крајна линија во Tambora Grey. Дифузорот е завршен во зрнеста мат црна боја, а задните отвори за воздух се во Selenite Silver. Вклучени се 18-инчни тркала од лесна легура со пет краци.
Надворешноста на линијата S и моделот S имаат поголеми предни отвори за воздух и поспортски заден дифузор. Singleframe е опкружен со рамка со изглед на хром во мат антрацит (надворешна линија S) и мат сребрена (S модел). Големите странични аеро цевки во облик на крило L ги истакнуваат спортските амбиции на Q5. Кај моделот S, Singleframe е дополнително нагласен со вертикални украси со L-крила со изглед на хром во мат сребрена боја. Втората генерација на дигитални OLED задни светла и новото проекционо светло во спојлерот над задното стакло ја зголемуваат безбедноста. Вториот проектира графика на горниот дел од задното стакло, зголемувајќи ја големината на областа на светлото на сопирачките.
Дополнување на надворешноста: филозофијата за внатрешен дизајн
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е систематски прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид во многу рана фаза во дизајнот, и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и MMI дисплејот за патници, формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешниот дизајн со висок контраст намерно ги поставува елементите во преден план или во позадина, создавајќи тродимензионална просторна архитектура која ја спојува естетиката со ергономијата. Внатрешноста има изразен пријатен амбиент. „Softwrap“ се протега од вратите низ целиот дигитален дисплеј до централната конзола, создавајќи хомогено и пријатно чувство за простор.
Најсовремен модел за согорување со MHEV plus
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со мотори со надолжно согорување. Доаѓа опремен со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем MHEV плус го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот генератор на погонската група (PTG) генерира дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 18 kW (24 КС). Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Ова осигурува дека наизменичната струја продолжува да работи со целосна моќност, одржувајќи удобна внатрешна температура дури и кога моторот е исклучен, како на пр. кога тргнува или на црвено светло.
Литиум-јонската батерија за возила со MHEV plus се заснова на хемија на литиум ферофосфат и може да се пофали со капацитет за складирање од 1,7 kWh. Примарната функција на стартерот на алтернаторот на ременот (BAS) е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија. BAS овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето, BAS ја враќа енергијата на батеријата (рекуперација) со моќност до 25 kW. На овој начин, Premium Platform Combustion овозможува делумна електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на Audi Q5 Sportback, plug-in хибридите ќе бидат достапни со голема батерија и надворешен полнач.
Во Европа, Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот, со понатамошни погонски варијанти. Првично, сите верзии се опремени со технологија MHEV plus, која накратко генерира до 18 kW (24 КС) дополнителна моќност. Сите модели од серијата користат и седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 150 kW (204 КС) и 340 Nm максимален вртежен момент и погон на предните тркала. Изборно, достапен е и quattro погон на сите тркала. Со 2.0 TDI, Audi Q5 Sportback е достапен како генерација EA288 evo. Има моќност од 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 Nm и е достапен само со погон quattro. Како врвен модел во серијата, Audi SQ5 Sportback ќе биде достапен при лансирањето. V6 TFSI со 3.0 зафатнина има моќност од 270 kW (367 КС) и максимален вртежен момент од 550 Nm.
ПР текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Спорт
(Видео) Дончиќ за судењето: Вакво нешто никогаш не ми се случило во животот

Најдобриот словенечки кошаркар, Лука Дончиќ, даде изјава за медиумите по натпреварот против Германија, кој неговата репрезентација го загуби со 99:91. Дончиќ натпреварот го заврши со 39 поени, 10 скока и седум асистенции.
Словенија водеше во поголемиот дел од натпреварот, но не издржа, Германците направија пресврт во последниот период.
„Горд сум на Словенија. Навистина сум горд“, беше првото нешто што го кажа Дончиќ во микс-зоната на салата во Рига.
Беше прашан дали чувствувал дека судиите не го почитуваат. За потсетување, тој доби техничка грешка веднаш на почетокот, а потоа уште една лична грешка во првите три минути.
Полувремето го заврши со три, а на почетокот од третиот период ја заработи и четвртата лична грешка, што значително ја ограничи неговата продуктивност и во одбраната и во нападот.
„Не сакам да зборувам за судиите. Навистина не сакам. Но, четири фаули на почетокот на третата четвртина, нешто такво никогаш не ми се случило во животот.“
Што се ве боли?
„Не кревајте паника. Ќе имам неколку дена за одмор, па потоа започнува новата сезона“, подвлече Дончиќ.
Foto/ EPA
Спорт
Пелистер со победа ја започна сезоната во Лигата на шампионите

Ракометарите на Пелистер со победа ја отворија новата сезона во Лигата на шампионите. Вечерва во Битола македонскиот првак го победи Загреб со 25:23 (13:12).
Натпреварот беше тврд и неизвесен, на крајот пелистерци имаа среќа и ја остварија победата.
Пелистер водеше во текот на целото прво полувреме, најмногу со три гола, но Загреб во ниту еден момент не му дозволи на протигвникот да се одлепи. Со два гола гостите го заклучија првиот дел (13:12).
Стартот на вториот дел им припадна на гостите, со серија од четири гола го презедоа водството (14:16). Пелистер одговори со три гола (19:18), а во последните 10 минути домашните влегоа со предност од три гола (23:20, 24:21).
Сепак Пелистерци дозволија мечот да има драматичен финиш. Пешевски при резултат 24:23 промаши зицер на 24 секунди до крајот. Загреб лошо го одигра последниот напад, Хеидарирад го одбрани шутот на Кларица, а потоа на празен гол погоди, со што ја круниса добрата партија во вториот дел.
Иранскиот голман забележа шест одбрани, додека најефикасни беа Мансков со осум и Кузмановски со шест гола.
Foto/ facebook.com/hceurofarmpelister
Спорт
Дончиќ испиша историја, Германија избори полуфинале на Евробаскетот

Кошаркарите на Германија обезбедија пласман во полуфиналето на Европското првенство.
Во натпревар полн со возбудувања, актуелните светски шампиони ја победија Словенија со 99:91.
И покрај победата на „Панцерите“, натпреварот го одбележа неверојатниот Лука Дончиќ, кој го одигра речиси целото второ полувреме со четири фаули, и покрај тоа, го сруши рекордот на Евробаскетот.
Натпреварот го заврши со 39 поени (11/25 од поле), што е најмногу во историјата на четвртфиналињата на континенталното натпреварување. Тој имаше и 10 скока, односно седум асистенции, како и три изгубени топки.
Ова беше осмиот натпревар во неговата Евробаскет кариера во кој постигна најмалку 30 поени, а само Дражен Петровиќ (9), Радивој Кораќ (12) и Никос Галис (23) имаат повеќе од него.
Клемен Препелиќ со 13 и Грегор Хорват со 11 беа единствените кои имаа двоцифрен број поени кај Словенија.
Германците не блескаа, но на крајот сепак покажаа дека се подобар тим. Франц Вагнер беше најефикасен со 23 поени (седум скока, четири асистенции), но постигна повеќе од половина од поените од линијата за слободни фрлања (13/14).
Денис Шрудер го заврши натпреварот со 20 поени и седум асистенции, со 1/9 тројка. Тајс имаше 15, Ло 11, а Обст исклучително вредни 10 поени.
Словенија остана без гориво на крајот. Иако беа брилијантни три периоди, падот на концентрацијата на крајот од третиот период ги чинеше скапо.
Тимот на Александар Секулиќ водеше во поголемиот дел од првите 30 минути. На Германија вештачко дишење и даде неверојатната тројка на Тристан Да Силва со свукот на сирената, откако Николиќ промаши чист шут за предност од девет поени.
Потоа во првата минута од последната четвртина Германците постигнаа уште шест поени, го презедоа водството и не го испуштија до крајот.
Германија во полуфиналето ќе игра против Финска, во второто полуфинале ќе играат Грција и Турција.
Foto/ EPA