Спорт
Мекларен и Ред бул се сомневаат во легалноста на болидот на Хас
Шефот на Хас Ф1, најновиот Формула 1 тим, Гинтер Штајнер ги отфрли обвинувањата дека нивниот болид е нелегална копија на минатогодишниот болид на Ферари, откако тимовите на Ред бул и Мекларен официјално побараа мислење од ФИА.
Возачот на Мекларен, Ферн…

Шефот на Хас Ф1, најновиот Формула 1 тим, Гинтер Штајнер, ги отфрли обвинувањата дека нивниот болид е нелегална копија на минатогодишниот болид на Ферари откако тимовите на Ред бул и Мекларен официјално побараа мислење од ФИА.
Возачот на Мекларен, Фернандо Алонсо на Австралиското ГП изјави дека Хас се брзи бидејќи се копија на минатогодишниот болид на Ферари, а слични сомнежи појави и шефот на Ред бул, Кристијан Хорнер, како и од тимот на Форс Индија. Правилата во Ф1 се јасни – тимовите мораат да ја дизајнираат сами својата шасија и аеродинамика.
„Критичарите зборуваат без интелигенција и без познавање, така што ако имаат проблем нека протестираат пред ФИА. Тие гледаат духови и не го сфаќаат дизајнирањето на еден болид. Дали можеби требаше да ги копираме нивните болиди кои се зад нас, или треба да бидеме брзи. Нека одговорат на тоа“, изјави Штајнер за Би-би-си.
Директорот на трки на ФИА, Чарли Вајтинг, им даде зелено светло на Хас во Мелбурн и не е загрижен за поврзаноста на Хас со Ферари.

„Знаеме што се случува меѓу Хас и Ферари, и тоа е сосема легално. Лани имаше еден тим кој беше загрижен за таа ситуација, но во моментов нема ништо што не загрижува“, изјави Вајтинг.
Болидите на Хас беа изненадувачки конкурентни на тестирањето и на првата трка – Кевин Магнусен се квалификуваше на шестото место, а Роман Грожан на седмото и беа блиску до пласман на четвртото и петтото место, пред да се откажат откако беа пуштени на патеката со недоволно зацврстени тркала.
Но, дебатата е поширока и се однесува на тоа што треба да претставува еден тим. Ривалите се фокусирани на две работи – сличноста меѓу деловите на Хас и на Ферари, и како американскиот тим може да дизајнира конкурентен болид со најмалку вработени во Ф1.
Car comparison @HaasF1Team 2018 vs @ScuderiaFerrari 2017 #Techf1 @ScarbsTech @f1technical #SkyMotori @marcoasfalto @newseffe1 pic.twitter.com/3jeZA0qk99
— Salvatore Asero (@Graftechweb) February 15, 2018
Хас, кои се во сопственост на американскиот бизнисмен Џин Хас кој има огромно искуство во американските серии, ги купува сите делови кои правилата ги дозволуваат од Ферари и сами ги дизајнираат само деловите кои се задолжителни – аеродинамиката и шасијата. Суспензијата, менувачот, моторот, хидрауликата и електрониката се директно купени од Ферари. За разлика од нив, другите приватни тимови купуваат само мотори и менувачи (како Форс Индија и Вилијамс од Мерцедес).
Хас има 220 вработени, во споредба со речиси 600 во Вилијамс, 400 во Форс Индија и над 7000 во Мекларен. Шефот на Мекларен, Ерик Булие вели дека правилата се одговорност на ФИА.
„Постојат правила и мораме да веруваме во ФИА дека сите ја завршуваат својата работа според праивлата. Да, тие имаат скок во перформансите. Не се голем тим, а се блиску до Ферари. Некои делови изгледаат слично, но можеби е случајност“, вели Булие.
Фото: ЕПА
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Шкендија и покрај поразот во Ларнака се пласира во плејофот
Шампионот на Македонија, Шкендија, избори пласман во плејофот, во Конференциската лига. Вечерва Шкендија, доживеа минимален пораз во Ларнака, од АЕК (1:0), но некои од резултатите на останатите дуели беа во полза на екипата од Тетово, па на табелата го освои 22-то место.
Шкендија одигра добро прво полувреме во Ларнака, во кое во финишот, по интервенцијата од ВАР собата, му беше поништен гол на АЕК. Проблемите за Шкендија започнаа во 50-та минута кога Латифи доби директен црвен картон.
Со играч помалку, одбраната на Шкендија капитулираше во 82-та минута, кога единствениот гол го постигна Ангиелски.
Шкендија првата фаза ја заврпи со две победи, три порази и еден нерешен дуел и гол разлика 4:5.
Токму поради гол разликата зад Шкендија, со ист број на бодови Зрињски, Сигма Оломуц, Универзитатеа Крајова и Линколн.
Foto/ EPA/GEORGI LICOVSKI
Спорт
Аморим побарал да му донесет еден играч во Манчестер Јунајтед
Фудбалерот на Ал Хилал, Рубен Невеш, повторно е во центарот на вниманието, откако Рубен Аморим побара од Манчестер Јунајтед да го реализира неговиот трансфер во јануарскиот преоден рок.
Португалскиот тренер сака да го засили средниот ред со играч што добро го познава и го смета за клучен за неговиот проект.
Невеш моментално игра за Ал-Хилал. Желбата на играчот е да се врати во една од врвните европски лиги. На „Олд Трафорд“, веќе почнале да ги разработуваат сите можни сценарија.
Аморим и Невеш добро се познаваат и имаат одличен однос, што би можело да го олесни трансферот.
Исто така, самиот играч има желба да се врати во Европа, па сè укажува на тоа дека ќе се пресели на „Олд Трафорд“ оваа зима.
Foto/ depositphotos
Спорт
(Видео) Хојлунд го однесе Наполи во финалето на Суперкупот
Актуелниот италијански шампион Наполи, со победата 2:0, над бранителот на трофејот во Супер купот, Милан, избори пласман во финалето на ова натпреварување. Данскиот репрезентативец, Расмус Хојлунд го обележа првото полуфинале, на турнирот чии домаќин е Ријад.
Наполи не блескаше, но и тоа беше доволно да забележи сигурна победа над индиспонираниот Милан. Македонскиот репрезентативец Елиф Елмас, повторно беше стартер за тимот на Наполи, одигра солиден натпревар. На теренот беше до 77-та минута, кога на теренот влезе Ноа Ланг.
Инаку, првиот гол во 39-та минута го постигна Давид Нерез, по додавањето од Хојлунд. Брилијантната партија Данецот ја круниса со гол во 63-та минута.
Наполи в финалето го чека победникот од утрешното полуфинале меѓу Интер и Болоња.
Foto/ depositphotos

